Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

Offffffff- - Sivu 27 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 5:57 am

:'D Minä puhuin The Sims 3: Supernatural -pelistä. Köhh. En ole oikein telkkarisarjaihmisiä. Mutta sims on oivaa hupia ja odotan innolla noituuksia <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 7:28 am

Ghostbusters! :---D naurattaa, alko heti soimaan se tune päässsä. Ghostbusters leffat on muuten ihan järkyttävän hauskoja niiden vanhuuden takia. Mut ah, joku AD/HD ylienerginen touhohahmo olis aivan ihana! Varmasti teen sellaisen jos joskus saan inspiksen uuteen hahmoon :---DD

Mä itseasiassa katsoin Walking Deadista yhden jakson vähän sen jälkeen kun Fox kanava näkyi (siinä jaksossa pari hemmoa silppoi zombien, voiteli itsensä veressä ja suolissa > lähti soluttautumaan zombien joukkoon mut sit alko sataan !), ja rakastuin siihen sarjaan täysin! Tosin en koskaan tiennyt koska se tuli säännöllisesti, joten näin kohtia sieltä täältä :C Mut ostan kyllä senkin boxin pian, kunhan se Supernaturalin eka tuotantokausiboxi tulee! Toivottavsti se Supernatural on kanssa hyvä, kaikki kyllä ihkuttaa sitä mutta pelottaa että vaan niiden miesnäyttelijöiden takia... XD

The Sims 2 oli aikoinaan kova pleikalla (tietokoneversio ei jostain syystä inspittänyt, pleikkaversio innosti lähinnä ylihauskan kaksinpelin takia mitä tuli hakattua kaverin kanssa), mutta jotenkin ei enää inspaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 7:58 am

Hah, jaa. No Supernatural on hyvä sarja "demoninmetsästäjistä".

Walking Dead on hyvä, Tv sarjat pitää ladata tai ostaa kausittain ja kattoa ne niin XD
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 8:09 am

Minun on pakko sanoa, että koin tuskaa ja kipuja, kun näin sattumalta yhden jakson Supernaturalia, jossa mm. Kali ja Thor juonivat Jumalaa ja Saatanaa vastaan... Aivan hirveän jenkkiä ja niin tietämätöntä kaikista muista kulttuureista! Minusta oli jotenkin syvästi loukkaavaa, että periaatteessa kaikkien maailman muiden uskontojen jumaluudet kutistettiin tyhmiksi välipahiksiksi, jotka kiukuttelevat pikkumaisesti keskenään, kristinuskon Jumalan rinnalla. Krhm, ei, ei todellakaan tässä ole helposti nähtävissä hyvin ilkeä sanoma muiden uskontojen asemasta kristinuskoon verrattuna... Mutta onhan ne pojat söpöjä. Saattaahan myös muissa jaksoissa tai pidemmissä juonikaarissa olla jotain hyvää. En tiedä, ei vain koskaan iskenyt pahemmin minuun.

Ja et ole pelannut simssiä, jos et ole pelannut sitä tietokoneella! :'D Ne ovat kuin kaksi eri peliä. Ahh, on ihanaa vain latailla ja modailla peli täyteen kaikkea järkyttävää paskaa ja vääntää isoja sukudraamoja x'D Jahka supernatural-lisäosa ilmestyy teen niin eksentrisen vampyyrisuvun matriarkan, jolla on emt, ihmissusirakastaja ja tsompi-hovimestari kartanossaan, jossa on salakellarit niin taikuuden kuin hullun tiedemieheilynkin harjoittamiselle... *naur*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 8:12 am

Mä oon Supernaturalista nähny pari jaksoa, ja vaikutti hyvältä sarjalta. Ärsyttää lähinnä tämä Supernaturalin yli-ihkutus vain Jensenin ja Jaredin takia. Tiedän jopa niiden näyttelijämiehien nimet kun kaks luokkalaistani on juuri tälläsiä ihkuttajia Mut apua, Kain kommentin jälkeen tuli pelko että jos en tykkääkkään tuosta! Mut voinpa sitten myydä :--D

Tsekkasin jo netanttilasta että Walking Dead 1.tuotantokausi olis vaan 15e! Pitää hipsiä huomenna tai joku muu päivä Kamppiin, joskos siellä Anttilassa olis suht samaan hintaan :'D Pitää samalla ostaa blondia hiusväriä, on tää sininen pehko haalistunu nii kamalaksi vihertävänturkoosiksi. Olis myös tarkoitus käydä kampaamossa lähiaikoina leikkauttaas joku lyhyt malli - pilasin niin paksun tukkani ylenpalttisella hiustenvärjäyksellä, nyt nää on ihan ohuet ja kamalat. Tosin sivulle jonka aloin kesäloman puolessavälissä kaljuksi on kasvanut ihana terve hiussänki joka on jo melko pitkä sänki<3

Mulla on siis koneelle The Sims 2 peli, jonka ostettuani hakkasin ehkä joku pari viikkoa ja sit tyssähti :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 8:18 am

Toisaalta muista sya, että minä olen hirveä kirjallisuustieteilijä-humanisti. Pistävät erilaiset asiat ja huomattavasti herkemmin silmääni. No, ja minusta se ei ollut yhtään tarpeeksi homo. Monet sarjat saisivat olla paljon homompia, olisi mielenkiintoisempaa >: Eikä Supernaturalissa pistänyt silmääni yhtään kivoja naishahmojakaan... no, en toisaalta seurannut sitä niin kauhean paljon.

Swartschkoffin Absolute Platinum on muuten paras hiusten vaaleiksi tappaja!

Ja hmm, tietenkin nukkekotimättö ei ole ihan jokaisen mieleen, mutta kolmosessa on monia kakkosen puutteita korjattu. Minkä lisäksi aina välillä siinä saa kiihdytettyä itsensä aivan älyttömään kasuaalipelailumaniaan, varsinkin puutarhanhoidon parissa :'D Ei ole ihan kaikkien mieleen sellainen pelailu, mutta minua se huvittaa suunnattomasti. Lisäksi sims kuluttaa paljon rahaa, koska ei sitä ole yhtään hauska pelata ilman lisäosia. Peruspeli on todella, todella luurankomainen ilman lisäosien matskuja.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 8:27 am

Ei ollut tarpeeksi homo... :--D mua taas lähinnä ärsyttää tää nykyajan homoihannointi, mut makunsa kullakin. Ei mulla siis mitään homoja vastaan ole, mut en vain käsitä tätä viime vuosina tullutta hirveää ihannointivyöryä.

Se Absolute Platinum on ihan kamala D: sitä markkinoidaan virheellisesti blondina värinä, oikeasti se on värinpoisto kun tulee se vaalennusjauhepussikin mukana. Tulee ihan kusenkeltainen kärähtänyt tukka<3 Kokemusta on, eikä enää koskaan uudestaan!

Oon niin korruptoitunut että pelaan nykyään lähinnä kauhu- sota- ja fantasiapelejä, ni ei sims oikein iske enää D--:
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 8:42 am

Njaa, no jos haluat vanhat värit pois tukastasi, se Absolute Platinum on ehdoton. Sitä tarvitsee vain pari settiä, niin saa tukkansa valkoiseksi ;'D Paras värinpoistoista, siis. Tietenkin jos haluat heittää ihan blondin värin en osaa auttaa *naur*

Homolla tarkoitan tässä siis sellaisen nolon yaoi-ihkuttelun sijaan... niin. Supernatural on hyvin tukevasti heteron, keskiluokkaisen länsimaalaisen (nimenomaan yhdysvaltalaisen) ja kristityn miehen näkökulmasta esitetty. Suurin osa viihteestä on tästä näkövinkkelistä, vaikka se on aivan hirvittävän kapea-alainen ja nykypäivän tiedostavalle kansalaiselle naurettavan vanhentunut kanta käsitellä ihmisyyttä, hahmoja ja tarinoita. Heteronormatiivisuudeksi myöskin muodikkaasti kutsutaan tätä, tosin se menee jo turhankin feminismijargoniksi... x'D

Kuitenkin, soisin nähdä telkkarista enemmän oikeita, monipuolisia ihmisiä ja vähemmän Miehiä ja Naisia a la jenkkilä. :'D Supernatural ymmärtääkseni kärsii myös huonosti käsitellyistä tai olemattomista naishahmoista, mikä on yksi oire tästä samasta ongelmasta.

... juu, ja "ihannointi-ylivyörytys" on melko luonteva reaktio, kun seksuaalivähemmistöt ovat kuitenkin olleet niin huonossa jamassa niin pitkään, ja nyt pääsee vihdoinkin oikein kunnolla paasaamaan senkin osan ihmiskunnasta puolesta, kun seksuaalivähemmistöys on muuttunut jo semi-hyväksyttäväksi asiaksi. Tietenkin Homoista on tullut yhtä kliseisiä kuin Miehistä ja Naisista noin hahmotyyppeinä, mutta onpahan ainakin vähän lisää vaihtelua vanhaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 11:17 am

Mä en lähinnä siksi ymmärrä tätä homoihkutusta kun itselläni on useita homoseksuaaleja kavereita, enkä pidä niiden ja kumppaneidensa rakkautta mitenkään poikkeavana verrattuna miehen ja naisen väliseen rakkauteen. En siis tajua tavallaan että miten jotkut ihmiset osaa erotella hetero- ja homorakkauden. Tiedä sitten onko se just sen takia niin ihkutettu juttu nykyään ku vielä monia vuosia sitten se oli suht tabu (ja on vieläkin joissain maissa) Äh, en osaa selittää mut toivottavasti joku tajus edes jotain :--D Ei mua homohahmot ropeissakaan yhtään haittaa, mutta sellaset "Ahh yaoii poikarakkauuusssh<3" ihmiset... D------------:: Tosin ei toisten ihkutus oo multa mitenkään pois, joten saa ihmiset ihkuttaa sydämensä pohjasta sitä mitä haluavat :'D

...ja mitä vielä noihin hiusväreihin tulee ni en koskaan enää uskalla viskata sitä Absolute Platinumia päähän. On sen verran killeri, koko tukka delaa<3 Kokeilen varmaan jotain tuhkaan tai helmiäisenvaaleaan taittavaa väriä, tai sitte uskoudun hiusten leikkauksen ja värjäyksen suhteen kampaajan suuntaan > tosin pääkaupunkiseudulla maksaa ihan järkysti joku leikkaus + värjäys paketti. yhh.

Kaakaota ja valkosipulipatonkia<3 Tätä se rakkaus on! :--D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 11:32 am

Minääääkin haluan! D: Olen kipeänä mutten mitään tuollaista palvelua ole saanut! Yhyy.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 11:36 am

Oli niin ihanaa muuttaa eron jälkeen takaisin äidin luo, täyspalvelu pelaa<3 Noei, äiti lämmitti vain kaakaoon maidon ja loput hoidin itse :'D Sun pitää Kai palkata himaas sellanen kotiorja<3

Matikanläksyt pitäis tehdä loppuun, mutta ei oikein inspaa. Viikonloppu on niiiiin odotettu :<
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 11:43 am

Ja vasta ensimmäinen viikko koulua kesäloman jälkeen :'D Ai jai, pahalta näyttää!

Kyllä minä teemukillisen sain tietokoneen vierelle palveltuna, mutta yrittää tuo mokoma orja vain käännyttää terveellisempään ruokavalioon minut x'D Pitäisi kyllä oikeasti syödä paremmin ja liikkua enemmän, irtoaisi tekstiäkin sitten helpommin...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 11:59 am

Niinpä, tää on juuri tää lukion ongelma! Ei jaksa yksinkertaisesti... :--DD

...heti kun mainitaan sana tee mun alko tekemään mieli sitä. Mustaherukkatee *__* hurdurr, se tuoksuukin niin hyvältä<3

Oonpas laiska. En oo vieläkään ottanu matikankirjaa esille ja jatkanu tehtäviä :< Lisäks pitäis huomiseks tai viimeistään huomenna kuvis 4 -kurssilla keksiä unisex vaatemallisto - aiheena koulupuku. Jee.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 12:16 pm

Kupissani on Viisasten teetä ^^' Pitäisi joskus ostaa uusi setti, tästä on Karibian aurinko loppunut jo aikapäiviä sitten, se on lajitelmassa suosikkini... Tuossa kun aikaisemmin höpistiin offissa täällä homejuustosta ja teestä päädyin muuten ostamaan sinihomejuustoa ja juomaan teetä x'D Nyt on loput juustot kauniisti perunavuoassa, om nom.

Nukkuman sinun pitämäti, kello alkaa tulla jo paljon ja huomenna on paljon tehtävää :'D Tosin unisex-koulupukumeno kuulostaa melko helpolta. Siinä vain lähtee revittelemään androgyyniä pukutyyliä, om nom.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 12:28 pm

Yhh, älä kerro Kai enempää noista herkuistasi tai täällä valuu kuolat läppärin näppäimistölle ja tapahtuu alkuräjähdys :<

Täytyy myöntää että oon ite vähän kakka androgyyneissä vaatteissa (tosin mulla itsellä tuntuu aina syksyisin olevan melko androgyyni lookki, mutta muodostan sen yksinkertaisesti tietämättäni vain lämpimistä vaatteista ja näytän ihan pojalta kun en jaksa meikatakkaan.. :--D), mutta kun pitäis keksiä vielä joku hieman erikoisempi asukokonaisuus unisex mallistona niin aivokuolema tulee. Kaipa mä yritän huomenna tunnilla inspiroitua! Yritin jo suunnitella sellasia vähän alle navan ylettyviä shortseja, joidenka lahkeet olis hieman leveät + henkselit, mutta shortsien leveähköt lahkeet ei oikein toiminu miehelle. Murr. Tehtävää vaikeuttaa myös se ettei saa tehdä mitään ihonmyötäisiä vaatteita (ainakaan suurimmaksi osaksi), joten kankaan rypistyminen ja liike pitää näkyä. Lisää hemmetisti vaikeusastetta kun miehille onvaikeampi keksiä mitään liehuvaa XD Tai sitten pakotan miehille hulmuavat kesämekot, omnomnom<3
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyKe Elo 15, 2012 12:37 pm

Mutta... naiset näyttävät aivan tyrmäävän upeilta suhteellisen slim fit -puvuissa, ja miehet samoin :'D Siitä vain mätät sellaiset niiden päälle. Ehh, tai ehkä minä vain ajattelen tämän liian tylsästi *naur*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyTo Elo 16, 2012 6:16 am

KUUUUUUUUMA!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyTo Elo 16, 2012 6:48 am

:'D On kyllä hieman. Ei tee hyvää nuhaiselle ololleni -.- Pitäisiköhän olla pahis ja käydä ostamassa jäätelö... piti kyllä aloittaa terveellisesti syöminen x'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyTo Elo 16, 2012 8:13 am

Jee, CDONin paketti tuli vihdoin<3 Nyt alkaa mulla armoton peliputki! Assassin's Creed on vaan paha peli, alkaa tulla Illidania hahmona ikävä... Mokoma pelisarja kun toimi Illidanin yhtenä innoittajana. D---:

Ah, huomenna alkaa viikonloppu~

Hurr, kohta on äidin kanssa kahvi/teehetki ja ostettiin Lidlistä herkut - äiti otti omenataskun ja meitsi suklaa-nougat täytetyn croisantin *___*

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyTo Elo 16, 2012 9:44 am

Assasin Creed <3 tosin itsellä ykkönenkin vielä kesken, mies pelannu niistä kolme.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyTo Elo 16, 2012 9:59 am

Mun mielestä se ykkönen on ihan kamala, se on ihan fiasko verrattuna niihin muihin XD Se oli vielä eka Assassin's Creed jota pelasin ja petyin hemmekosti. Onneksi uskalsin kokeilla niitä muitakin karvaan pettymyksen jälkeen ja oli positiivinen yllätys!

Nyt matikanläksyt tehty, voisin joko vastailla peleihin tai sitten rynnätä suoraan boxin kimppuun :--D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyTo Elo 16, 2012 1:17 pm

Assassin's Creed kakkosta kun katselin läpipelattavan iskostui päähäni eräs ajatus: miksi missään hi-fantsuropessa ei ole oikeasti cooleja kaupunkeja? Miksei ole kunnon keskelle järveä rakennettuja kanaalikaupunkeja, vuorenrinteestä kohoavia pylväskaupunkeja, taivaalla leijuville saarille rakennettuja, silloin toisiinsa yhdistettyjä kaupunkeja? >: Ahh, arkkitehtuuri ja taikuus on ihana yhdistelmä <3

Lisäksi miksei kukaan pikkuruinen, korkeintaan 150-senttinen hippiäinen ole lähestynyt Snorria? Ahh, haluan niin kirjoittaa sille romanssin, jossa se voi vain nostaa ihastuksensa kohteen hartialleen tai jotain *naur* Näitä öisiä ajatelmia.

Pidätte minut kauhean kiireisenä. En ole laisinkaan tottunut tähän, kohtahan pitää alkaa jo rekrytä jotain modeja tänne.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyTo Elo 16, 2012 8:36 pm

Hei Kaitsu kysäisen nyt ihan tässä töpössä kun Ylvan kanssa pohdittiin asiaa yskäreillä - Onko Chénessä olevien ihmissusien susimuoto kahdella- vai neljällä jalalla kulkeva? Tieto löytyy varmaan jostain pääsivuilta (jotka meitsikin on kerran lukenut, mutta kun tein ihmishahmon niin en perehtynyt niin paljon eri taruolentorotuihin D:)

Öiset ajatukset ja suunnitelmat ropeihin on just parhaita! :''D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyPe Elo 17, 2012 5:43 am

Hei, aika ajoin poksahtelee tapaus New Atlantis, josta on minulla hämärä käsitys, mutta mitä siellä sitten tarkalleen tapahtui? Voiko sen lukea jostain? Olen ehkä nähnyt sen jossain, mutta nyt kun etsiskelin sitä en löydä. *mutru*

edit// kukaan ei ole ikinä samaan aikaan täällä XD
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 EmptyPe Elo 17, 2012 8:11 am

:'D Ahh, olin kaupungilla reffeillä, ja nyt vähän istahdin tähän näköjään täysin sopivassa välissä ennen kuin käydään syömään homejuustoa ja juomaan viintä ^^

Mitä ekaan ihmissusikysymykseen tulee, chenen kaikki kansatiedothan ovat foorulla infossa, koska ne ovat pelaajien vapaasti luotavaa matskua. Mitä susimuodon ulkonäköön tulee, ihmissusikuvauksessa lukee:
Lainaus :
Susimuodossa maallikon on mahdotonta erottaa ihmissutta tavallisesta sudesta, mutta tietävä silmä erottaa nämä kaksi toisistaan helposti: ihmissusi on likimain aina tavallista sutta suurempi, niiden etukäpälät muistuttavat etäisesti ihmisen käsiä ja niillä on ihmismäiset silmät. Ihmissusien ruumiinrakennekin poikkeaa hienoisesti susista, minkä vuoksi ne juoksevat eri tavalla ja seisovat sudelle erikoisessa asennossa.
Eli ihmissudet kulkevat neljällä jalalla, mutta ne kykenevät kaiketi nousemaan takajaloilleen ja raatelemaan ihmismäisehköillä etukäpälillään uhrejaan :'D Tai jotain.

Loput tiedot löytyvät Pelattavista kansoista. Ihmissudeksi muuttaminen voi kuitenkin herkästi laukaista muuttuneen piilevät muodonmuutostaikuuskyvyt, jolloin ihmissusi/muodonmuuttaja voi kyetä muuttumaan tahdonvaraisesti ja esimerkiksi kahdella jalalla kulkevaan muotoon.

New Atlantiksesta kerrotaan taas kotisivuilla "Yleisesti"-alasivulla:
Lainaus :
Puolen vuoden levottomuuksien jälkeen kaikki huipentui niin rumaan ja raakaan välikohtaukseen, ettei media voinut pyöritellä siitä oikeutettua. Bermudan kolmion alueelta paljastunut meressä kelluva, osittain pinnan alla sijaitseva maaginen kaupunki tuli Yhdysvaltojen miehittämäksi osana terrorisminvastaista sotaa. Teko sai osakseen paljon kritiikkiä, ja hyvin äkkiä kaivettiin esille kaikki ihmisten suorittamat epäoikeudenmukaiset toimet taikaväkeä kohtaan, tuomittiin ne julkisesti ja New Atlantis sai julistaa itsensä itsenäiseksi kaupunkivaltioksi neljä vuotta sitten marraskuun 23. päivänä – tosin raunioituneena ja taloudellisesti Yhdysvalloista riippuvaisena.
Yksityiskohtia New Atlantiksen tapaukseen liittyen saa keksiä vapaasti, kunhan vähän käyttää järkeään ja ehkä erityisen räväköissä jutuissa konsultoi ylläpitoa ^^

Periaatteessa kysellä kannattaa infon kysyttävää? -töpössä, jotta kysymykset eivät hautaudu offipölinän alle :'D Toivottavasti vastaukset tyydyttävät~
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 27 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 27 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: