| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 17, 2012 11:53 am | |
| Tervehdys munkin puolesta uusille kasvoille! n__n ...vaikka suurin osa tyypeistä ei edes taida olla kovin uusia enää. En ole itse täällä hyörinyt varsinkaan viime aikoina hirmuisen ahkerasti. Arkeen paluu tuottaa hieman hankaluuksia vaikka töissäkin olen kerennyt pyörähtää, saa nähdä mitä siitä tulee kun parin viikon päästä aloitan yliopistossa.
Joka tapauksessa ihanaa kirjautua pitkästä aikaa ja nähdä miten paikka kuhisee aktiivisuudesta~ |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 17, 2012 12:10 pm | |
| Kiitoksia Solveigille XD
Ja Kaille kiituksia että jaksoit vastata ja vielä siteeratakin XD Joskus on vain auttamattoman sokea.
Iltaohjelmana vessapaperiksi kelpaavan etsimistä, onneksi löytyi puolikas rulla olkkarista XD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- La Elo 18, 2012 9:34 am | |
| Kiitoksia Solveig, meitsi taidetaan vielä lukea uusien pelaajien joukkoon vaikkakin olen jo hetken täällä foorumilla pyörinyt :'D
Oon pelannut pari päivää ihan 24/7 Red Dead Redemption peliä joka tosiaankin on maineensa arvoinen. Nyt en vaan halua enää pelata tuota, sillä luin netistä vahingossa pelin loppuratkaisun. sniisk. Juuri kun aloin kiintyä pelihahmoonkin. :<<
Huomenna on jo sunnuntai ja viikonloppukin menee niin nopeasti... masentaa. |
|
| |
Yui Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 12:36 am | |
| Huh! Kahden yön telttailusta ja muusta festarielämästä selvitty. Aivan ihanaa oli ja nyt voi sitten taas keskittyä vastailemaan ennen ensi viikonlopun muuttoa : ) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 1:26 am | |
| Hyrr, muutot on kamalia. Osanottoni
Vihdoinkin sataa vettä <3 Ei ole enää niin kuuma, tuli jopa nukuttua pitkään (olkkarin lattialla kun makkarissa ei voi nukkua tällä ilmalla). Tulisipa jo syksy/talvi. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 5:49 am | |
| - nimimerkillä muuttanut pari viikkoa sitten D---: Oon taas koko aamun ja päivän pelannu samaista peliä... Nyt peliin vastailu ja taas konsolin pariin! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 6:21 am | |
| jeejee tulihan joku käymään ennen ku pitää lähteä koneelta XD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 7:51 am | |
| Jee, sain juuri tehtyä taas päivityksen Ivanin esittelyyn :'D
Ja nyt pääse taas kirjoittamaan pelitystä<3 |
|
| |
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 9:21 am | |
| Oho! Mitä tämä on, joku on ottanut käyttöön päiväkirja-alueenkin! Ehkä minunkin pitää alkaa ryhdistäytyä ja vihdoinkin alkaa kirjoittaa Geraltin mietteitä x'D Tosin Ylva, muoksin päivämäärämerkinnästäsi vuotta - chenessähän ei nyt virallisesti vuosia käytettäisi. Tai en tiedä, pitäisiköhän vetää raja siihen, että vuodet ennen vuotta 2010 ovat vapaasti merkittävissä, mutta sen jälkeen chene elää vuotta 20XX joka on jossain nykyhetken ja vuoden 2010 välillä... x'D Kaikkia jännyyksiä.
Hoho, orja vääntää vierelläni chenelle uutta ulkomuotoa <3 Siitä tulee herkkis :'D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 10:09 am | |
| Yuille jaksamista muuton kanssa! Suoritin itse mini-sellaisen eilen kun tulin omaan kämppään kesän jälkeen. ´-`
Huomasin vasta nyt että Kai on vaihtanut allekirjoituksensa Patrick Wolfiin <3 Kys. artisti todellakin ansaitsee paikkansa chenen soittolistalla. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 10:16 am | |
| Todellakin! Kuuntelin toistolla Wolfin Parisia, kun suunnittelin ja kirjoitin cheneä <3 Ahh, siitäkin jo yli vuosi x'D
Minua itse asiassa himottaisi muuttaminen. Voisi olla mukava vaihtaa kämppään, jossa on oikeasti erillisiä huoneita. Nykyisessä on tavallaan makuuhuone, mutta se on oikeasti oveton ruokailutila x'D Vaikka vähän huonemaisesti onkin erillään olkkarista ja keittiöstä. Sitten jos olisi vähän suurempi kämppä sinne voisi myös hankkia lemmikkejä~ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:20 am | |
| Oijj, Chênen uus ulkka pääsivuilla on vallan kaunis!
Minä täällä hyrisen kylmyyttä ja nälkää. Laiskuus. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:32 am | |
| Eiii saa katsoa, on vielä pahasti kesken x'D
Teetä ja keksejä selkeästi kaipaisit, auttaisivat suuresti. Tekisi minunkin mieli niitä... om nom, teetä... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:38 am | |
| Eikös se ollutkaan vielä valmis! Näytti ihan mun silmään D---: Saako udella että koska foorumin ulkka muuttuu? Se jänittää aina eniten kun foorumin kanssa sitä eniten ollaan tekemisissä.
Kaakaota ja leipää<3 Toivottavasti nälkä lähtee tästä~
++ armoton vidudus kun huomenna taas kouluun. nöfnöf. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:42 am | |
| Teidän puheet sinetöi mun päätöksen lähteä kolistelemaan keittiöön vaikka kamarissa nukkuu vieraita. Teetä ;______;
Saatan heittää kysymystopikkiin jotain ihmissusiuteluitani. Olen näköjään päättänyt vihkiytyä Chenen lykantrooppien saloihin. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:47 am | |
| Ei, ei todellakaan :'D Eihän linkkejä alasivuille olla vielä keskitetty tai mitään. Vielä tulee paljon hienosäätöä!
Foorumin ulkka muuttunee seuraavan viikon aikana. Sen ulkoasuun käytetään samoja kuvia kuin kotisivujen, kuten nykyäänkin, ja palstani.comissa täytyy vääntää css:llä että saa oikeasti kaunista jälkeä... tosin todennäköisesti vain värejä, taustakuvia/noita välipalkkeja ja fontteja vaihdetaan. Rakenne pysynee suunnilleen samana.
Huomenna aion aloitella ahkeran koulun alkamisvalmistelun ja oikeasti aloittaa Marlowen Edvard II:n analyysin kirjoittamisen.
Mutta juu. Ilmoittelen kyllä näkyvästi päivityksissä silloin, kun uusi ulkoasu on todella valmis, ja varoittelen siitä, kun foorumilla alkavat muutostyöt. Silloin saattaa nimittäin olla osa napeista kadoksissa jonkin aikaa x'D
//EDIT: Solveig, ihanaa! :'D Ehkäpä kohta ihmissusille muodostuu yhtä hieno hahmoyhteisö kuin vampyyreille ja enkeleille on jo melkein muodostunut <3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:50 am | |
| Tee on vieraiden herättämisen arvoista! :--D
Tää on niin outoa, mulla on inspis ihan kuollut joka ropessa paitsi täällä. Tuntuu et kaikki inspis vallan kanavoituu tänne! |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:55 am | |
| Chene on noiduttu, olette kaikki tietämättänne myyneet sielunne sille, mwahahahaaa! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:56 am | |
| Kai hallitsee mustan magian ja on noitunut foorumin saastuttamaan meidän pelaajapoloisten sielut ;____; |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 12:54 pm | |
| Hallitsisinpa! x'D Juuri melkein viikon värjöttelin pienessä kuumeessa, ja parina viimeisenä päivänä lämpöni oli turvallisesti normaalirajoissa - joskin olen alkanut epäillä, että normaalilämpöni on 36.5:ttä alhaisempi - ja nyt pamahti sitten komeat 37.6!
... ei silti kaduta, että osallistuin lauantaina viiden tunnin He-man-pirskeisiin x'D Se oli hienoa. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 12:57 pm | |
| Kai, ihmissusiyhteisölle ainakin olisi rahkeita! Kiitokset vielä tyhmiin kysymyksiin vastaamisesta :') Ihanaa että chenen hukkaraukat saavat värjötellä tuoreiden haavojensa kanssa dagen efterinä eivätkä ponkaise heti seuraavaan päivään uusi ihokudos kimallellen. Okei, en sitä pelännytkään, sillä tämän maailman lajikuvaukset ja -kaanoni ovat mielestäni edelleenkin loistavia.
Ja mitämitä, He-man :DDD Ehkä paras teema bileille koskaan ikinä. Kai siellä soitettiin sitä hey.swf-flashia? |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 1:03 pm | |
| Siis tätä what's going on -kipaletta? Kyllä. Ne olivat viiden tunnin juhlat, koska niissä bailattiin viiden tunnin version tahdissa. Koko viisi tuntia. Ei suinkaan kappale tunkeutunut uniini :'D
Ahh, hyvä että lajikuvaukset kelpaavat <3 Pohdin tässä, että voisin käydä ne ja kaikki muutkin chenen tekstit läpi, korjailla kosmeettisia virheitä ja lisäillä pieniä juttuja... esimerkiksi lajikuvaukset ovat selkeästi aiheuttaneet aivan liikaa hämmennystä mitä lisääntymisiin tulee :'D Luulin, ettei ketään kiinnostaisi tarkalleen mitkä kykenevät synnyttämään terveitä jälkeläisiä ja kenen kanssa, mutta näköjään liikkeellä on paljon jalostajia.... *naur* | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 8:33 pm | |
| Mua on mietityttäny et pystyykö täällä vampyyrimiehet harrastamaan seksiä? Kun periaatteessa vampyyrien sydän ei lyö > veri ei kulje ja tietääkseni potenssiin tarvitsee verta. Tosin oon lukenu todella monessa fantasiapelissä pelejä joissa vampyyri harrastaa seksiä, mutta aivoni eivät voi käsittää tätä :'DDD
Jaahas ja kouluun kymmenen minuutin päässä. Kiinostuskiikareiden aste täys nolla. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 19, 2012 11:31 pm | |
| Haha, hyviä ajatuksia sinulla näin aamutuimaan. XD Tulee varmasti mukava koulupäivä. Enpä ole muuten koskaan ajatellut tuota tosiseikkaa. Mutta toisaalta tarvitsevathan kaikki muutkin elimet verta ja silti vampyyri pystyy liikkumaan ja toimimaan "normaalisti", vaikka veri ei kierrä esim. lihaksissa. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Elo 20, 2012 12:08 am | |
| Ylva, olen samaa mieltä. Kyllä se muna nousee pystyyn samalla taikuudella kuin lihakset liikkuvat ilman happea, verta ja kuolleella hermostolla, jos sille on tarvetta. Henkilökohtaisesti suosin vampyyreilla nälän ja himon samaistamista - Lukaksellani ei esimerkiksi käy mielessäkään yrittää paneskella, vaan hän upottaa hampaansa mielitiettyihinsa *naur* Tulee muuten creepyjä raiskausmetaforia puolivahingossa tuollaista mättöä säätäessään o___o
En kuitenkaan halunnut kieltää muilta vampyyripaneskelulla leikkimistä, koska kieltämättä siinä on hauskuutensa :'D Samasta syystä enkelit eivät ole virallisesti sukupuolettomia, vaikka ne suvuttoman lisääntymisensä ja well, enkeliytensä vuoksi voisivat olla - mitä sitä enkelipaneskeluja kieltämään, kuitenkin jollakulla olisi hauskaa sellaisen parissa.
Ahh, voisikin kirjoittaa blogiini pitkällisen pohdiskelman vampyyrien olemuksesta. On alkanut viime aikoina ärsyttää melkeinpä twilight/pahapoikaromantisointeja enemmän se, miten vampyyri"puristit" vampyyrinsa määrittelevät tsompimaisiksi, fyysisiksi hirviöiksi. Kyllä tietenkin erilaisissa tulkinnoissa on oma hauskuutensa ja monipuolisuus on rikkautta, mutta haluaisin nähdä vanhan kunnon Draculan paluun ja vampyyreja käytettävän enemmän kirjallisina, symbolisina keinoina, joina niillä voi tehdä kaikkea herkullista... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|
| |
| Offffffff- | |
|