Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Offffffff- - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyMa Loka 10, 2011 12:34 pm

Shaido, onnea sipsilakon kanssa :-------DDD mä aina onnistun rikkomaan kaiki lakot, jotka itelleni asetan. Ja Hijiri, kuusi sivua?! Mitä ihmettä sun oikeen halutaan tekevän? :oo mul oli viimeks peruskoulus tollasii määrii tehtävää - jee kauppaopiston helppous.

Aaah kohta alkaa syysloma♥ sitten 2pv koulua ja viisi päivää lomaa lisää<3 mitens muiden lomailut?
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyMa Loka 10, 2011 12:45 pm

Minulla on lomaa vasta jouluna. Tai no, tenttiviikko = ei opetusta => minulla ei tenttejä = vapaaviikko. Tosin en muista, milloin se alkoi. Ja joululomani onkin sitten, ah, 14.12.-joku päivä pitkällä vuoden 2012 puolella.

:'DD Hahaa, enää vähän päälle vuosi maailmanloppuun, kuulkaas!
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyMa Loka 10, 2011 12:56 pm

Kiitos Kerri, onnea tässä tarvitaankin :'D mutta mulla on hyvä motivaatio. Joudun maksamaan mun kaverille (joka on karkkilakossa) euroja, jos syön sipsiä. Samaten se joutuu maksamaan mulle, jos se syö karkkia. Ah, tervetuloa joukkoon, muuten ^^ en ole vielä tainnut sanoa. Ja samantien kaikille muillekin uusille, jos en ole huomannut sanoa >.<

Hmm... maailmanloppu... Tulee tai ei, mä haluun nukkua sen ohi ja herätä seuraavana aamuna. >.<
Luseina
Lvl 27
Luseina

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyMa Loka 10, 2011 9:49 pm

Hulululu! Ihania nää myöhäset aamut <3 Vaikkakin ihan just pitäis lähtee kouluun : D

Voi maailmanloppu... Toivottavasti se tulee ennen kuin miun pitää palauttaa matikan itsenäinen suoritus opettajalle.
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyTi Loka 11, 2011 10:14 am

Voi aaargh nyt se tapahtui.. toinen, parempi koneeni päätti sammahtaa oudosti... x_____x miten mä kestän, mun lotro on siinä koneella >__< Tällä on ihan outo kirjoittaa ja sitä pitäisi harrastaa enemmänkin tässä...

Mutta jospa tolle toiselle koneelle tekee ihan hyvää olla vaihteeksi sammuneena... kun se on ollut päällä melkein koko ajan. Mutta. Olen etsinyt ja etsinyt, mutta ihan kun tässä koneella, missä nyt olen, ei olisi edes meseä x___x Mitähän mä olen tehnyt tällä aiemmin... sillon vuos sitten ennen kun ostin ton toisen... Liian pitkä aika. Ei voi muistaa.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyTi Loka 11, 2011 11:03 am

Miekkaa taas heiluteltu o/

DDD: Ja voi ei Shai! Otan osaa suureen tragediaasi. Mikään ei ole hirveämpää kuin koneen sammahtaminen, varsinkin jos on kunnon datis luonteeltaan.

Jos sitä huomenna vähän lusmuais muutamista toisista menoista ja hyppelis illalla yliopiston porukoitten viini-iltaan... voisi vähän tissutella, tulla kympiltä kotio ja hiprakkaisena kirjoitella hilpeitä juttuja tänne :'D Pitäisi kirjoitella parit lisäykset/uudistukset lajikuvauksiinkin tässä jokin kaunis päivä... ja samalla tehdä muutenkin pieni päivityskierros... Mutta kyllä sen tästä ehtii.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyTi Loka 11, 2011 12:38 pm

Heeeiihhh~

Sainpas Ionan hetken jumittamisen (inspispula koulutehtävien takia) ja korjailun jälkeen tänne. Nyt piti sitten tulla tänne ekaksi riehumaan :'D

Minulla on huomisesta alkaen lomaa aina tuonne... öööö.. 23.päivä saakka. Pitäisi tehdä neljä kotitenttiä, yksi oppimispäiväkirja + oppimisleikekirja ja sitten verkkokurssin tehtävät (8kpl esseitä) :'D Nooo, jos nuo kotitentit ja oppimispäiväkirjan saisi tämän viikon aikana pois tehtyä niin olisi toosiii hyvä.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyTi Loka 11, 2011 12:49 pm

Koulu on kyllä siitä hassua, että se antaa lomaa, ja sanoo sitten, että pitäisi tehdä jotakin sen eteen.... *naur*

Tervetuloa vain Sev kirjavaan joukkoomme!
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyTi Loka 11, 2011 1:26 pm

Tervetuloa Seville minunkin puolestani~ o/

Kerri kirjoitti:
Ja Hijiri, kuusi
sivua?! Mitä ihmettä sun oikeen halutaan tekevän? :oo mul oli viimeks
peruskoulus tollasii määrii tehtävää - jee kauppaopiston helppous.

Joo, meillä on sellainen mukava "tapa", että aina kun käymme yhden kappaleen läpi, tulee kaikki siihen liittyvät tehtävät seuraavan viikon tunnille kotiläksyksi. Tämän lisäksi mukana on myös noin kymmenen kanjia, jotka pitäisi opetella. Pitää vielä huomena herätä viimeistelemään osa noista tehtävistä ja harjoitella sitten koulun jälkeen torstain testiin. Jos se tästä pikkuhiljaa..
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 1:01 am

Hiljaa hyvä tulee. Ei silloin ainakaan kuole stressiin.

Toisaalta, suuri tehtävämäärähän on ajateltu oppilaiden hyväksi... tekemällä oppii :'D *puhuu laiska paska, jonka pitäisi nyt tehdä italian ja venäjän läksyjä ja ylimääräisiä tehtäviä, mutta päätyikin cheneen*
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 7:13 am

Täytyy kyllä sanoa että teidän tekstejä kun lueskelee niin ei voi muuta sanoa kun että onneksi olen amiksessa ja käsityöalalla niin ei tarvitse ajatella koulua vapaa-ajalla. Iltapäivästä kun lähtee koululta niin työt jäävät sinne eikä niitä tarvitse ajatella kuin vasta aamulla. Eikä kirjallisiakaan tehtäviä ole lähes koskaan : p
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 11:08 am

*Hiipii paikalle ja asettuu nurkkaan nököttämään*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 11:10 am

Okei olen joko sokea tai tyhmä, mutta miten saan laitettua avatarin? (Enkä keksinyt parempaa paikkaa kysyä XD)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 11:11 am

Tosiaan, kaikille uusille tervetuloa vain!

Oon varma että oikee tapa viettää syysloman ensimmäinen päivä on repiä niin paljon huumoria aidosti aika huonoista remixeistä ettei tosikaan. Konejammailen ja syön kaakaoleipiä. Tää on elämää.

Edit: Ylvalle, muokkaa tietoja > avatar.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 11:17 am

Haa! En tajunnut että siinä on tuollaisia lisä linkkejä XD (Eli olen sokea)
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 11:29 am

Yui on onnekas, olisin minäkin halunnut taideakatemiaan~

Ja hyi sinua Ylva, ei saa tuplapostia D:< Ei ainakaan liian usein *naur* Eiköhän offissa voi ottaa vähän rennommin. Mwöhöhö.

Ja onnea haaplelle kun olet lomailemaan päässyt! Minun pitää herätä huomenna aikaisin kouluun. Ja koska tyhjensin juuri pullollisen Black Towerin Rivaneria... *naur* Eiköhän tämä tästä. Kanavoin luovan humaltumiseni vastauksiini <3

Ja Ylvalle vielä uudestaan tervetuloa! :'D Saa sitä vaikka heittää ylläpidolle yksäriä tuollaisten asioitten suhteen, mutta hienoa, kun uskalsit julkisesti kysyä. Ja haaplelle pisteet auttamisesta <3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 11:38 am

Tosiaan. Ei aivot raksuta enää tänään. Nöyrät pahoitteluni tuplapostaamisesta :p
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 12:32 pm

Teretulemas Ylvalle!
Miksi kaikki uudet tyypit tulee juuri silloin, kun mie oon epäaktiivisuuden suossa?

Huhhuh, onkin yllättävän rankka tämä jakson alku. Hui. Noh, kyllä se tästä, ehkä viimeistään perjantaina saan vastattua peleihin. Huomenna loppuu koulu vasta joskus viideltä niin en tiedä mitä ehdin. Koettakaa kestää toverit!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 3:13 pm

Tervetuloa uusille :--o ja anteeks niille, joiden kaa on pelit keske. Kovin kiireistä on ollu, mutta huomenna(taino tänään, ku kello on jo yli puolenyön) jatkailen pelailua sitä mukaan kun heräilen :'))
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyKe Loka 12, 2011 10:33 pm

Ah, ihanaa, kun koulu alkaa vasta 11.50 niin saa nukkua pitkään ja sit oleskella aamulla ihan kaikessa rauhassa. Nyt on kyllä pakko ihan just ruveta laittautumaan ihmisen näköiseksi tai tulee kiirus : D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyTo Loka 13, 2011 2:03 am

Minä taas eksyin tässä käyttämään akateemista vapauttani ja kotiuduin juuri. Ei luennoilla ole läsnäolopakkoa... ja lompakko unohtui kotiin, niin piti kuitenkin tulla syömään tänne, ja johan sitä laiskistui koneen ääreen :'D

Voisi sitä itsekin sitten vähän ryhdistäytyä... säätää päivittelyn loppuun ja kirjoitella sitten kivasti~

Mutta oooh! Enää kaksi päivää chenen ensimmäiseen eventtiin! :'D En malta odottaa sitä <3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyTo Loka 13, 2011 9:29 am

Ah, akateeminen vapaus<3 I approve, nimimerkillä tänään itsekin hyödynsin tätä :---D

Ohohohoo, porukoiden luo on aina kiva välillä tehdä pyhiinvaellus. Itsestääntäyttyvä jääkaappi + itsensä pesevät tiskit ovat huippuvaihtelua opiskelijaelämään. Puhumattakaan kivoista tuliaisista + kaikesta muusta, mitä voi ryövätä itselleen omaan kämppään.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyLa Loka 15, 2011 3:19 am

Huhhuh, kohta olisi eventin paikka. Miulla on kauhean vetelä olo, mutta onneksi se ei haittaa kirjoittamista. Kävin jo ostamassa muonavaroja, että jaksan sitten ropeilla oikein sydämeni pohjasta : D Katsotaan jos ehdin vielä ennen eventtiä vastaamaan muihin peleihin. En ole varma ehdinkö, mutta vastaan sitten viimesitään eventin jälkeen tai sen aikana.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyLa Loka 15, 2011 3:52 am

Nonni! Kohta eventti lähtee käyntiin :'D Kävin sukulaisten varoilla kaupungilla juuri, vatsa täynnä ja uudet kengät mieltä ylentämässä <3

Ihme kun ei ole vielä porukkaa juuri kuitenkaan saapunut paikalle. Vähän päälle tunti enää eventin alkamiseen!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 EmptyLa Loka 15, 2011 12:07 pm

:----------------)))))))) Hei unjan. Hei. :----------------)))))))) Oon jokseenkin iloinen että oot viimein täällä.

Mua vähän hävettää että oon ollut niin laiska kirjoittamaan yhtään mitään viime päivinä. Huomenna otan itseäni niskasta kiinni. Jouduin kiskotuksi tänään mukaan ehkä uuvuttavimmalle sukulointireissulle ihmiskunnan historiassa isoäidin syntymäpäivien merkeissä. Tätini mies on rasittava konservatiivipelle ja mieleni teki hypätä ikkunasta aina kun tämä avasi suunsa. Yh. Nyt toivun lukemalla väliinjäänyttä eventtiä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 15 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: