| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Kirke Moderaattori +5 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 12, 2012 11:51 am | |
| Onhan Deltan Noemi ollut opettaja. | |
|
| |
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 12, 2012 12:02 pm | |
| Ollut, muttei ole enää. ... vähänkö olisi söpöä, jos saataisiin cheneen hahmoklikki opettajista ja opiskelijoista :'D Olisi jotenkin söpöä. Hee. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 12, 2012 12:34 pm | |
| Ois muuten ihan kamala valita Chênestä oma lempparihahmo! Täällä niitä ihan liikaa ;__; Kailla on jopa kolme mun lempparihahmoa, mitä oon esittelyitä lukenu - Geralt, Antonio ja Pauline on aivan ihania<3
Lääkäriä vielä parempi olis valelääkäri... tai lääkäri joka imee potilaan rintaa! *naur* Miksi nämä oikean elämän lääkäriuutiset kuulostaa liian naurettavilta jopa ropeihin?! :---D |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 12, 2012 12:43 pm | |
| ... Geralt on yllättävän suosittu :'D Pitäisi ehkä joskus tehdä joku älytön hahmosuosikkiäänestys x'D Nahh, sitten kukaan ei jaksaisi oikeasti osallistua tai ei kykenisi valitsemaan vain yhtä lempparia *naur*
Ja voi että noita valelääkäriuutisia. Iltsussa vielä on niin häröjä ne otsikot... :'D Tahatonta huumoriarvoa <3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 12, 2012 12:54 pm | |
| Ei ei eiii, sellaista ei saa ehdottomasti tehdä! Meitsille tulis näes varsin vaikea valinta - paitsi jos sais valita kymmenen suosikkia !
Itse aikoinani repeilin näille lääkäriuutisille, ja varsinkin niiden otsikoinneille. Aivan parasta laatuaan! Ropeissa muuten harvemmin on mitään pervoja ahdistelijahahmoja tai muuten pahasti mielisairaita, mutta ehkä hyvä niin! :'D
|
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 12, 2012 12:57 pm | |
| Ah, minulla oli aivan ehana poika, joka ensipelissään meni ja ammuskeli ostoskeskuksessa kymmenisen muun pelaajan hahmoja... oli jännää kirjoittaa sitä.
Älä heittele mitään "harvemmin muuten näkee tällaista ja tällaista", porukat voivat ottaa sen haasteena *naur* En yhtään ihmettelisi, jos nyt kohta ilmestyisikin joku ison kaliiperin stalkkeri tai vaarallisesti mielisairas. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Elo 12, 2012 1:04 pm | |
| Huu, kuulostaa aika badass hahmolta! Mielipuolet tois kyllä kivaa vaihtelua peliin, toiset sais sit ainakin pelata sairaalapelejä~ No mut onhan täällä terroristit, mut joku suorempi ja randomimpi kohtaus olis jännä! Oon joskus ropehistoriani aikana pelannut pelin jossa hahmoni rakastettua ammuttiin - se oli niin ihanaa pelata yliromanttista yhkyniihku lässynläätä! :---DDD
Äh, kello jo yli kaksitoista, pitäis ehkä painella nukkumaan. Tosin se on ihan sama moneltako menee nukkumaan, kuitenki tulee uneton yö kun huomenna aamulla aikasin lukioon... ja kyllä, kellonaika 10.30 on minulle aivan liian aikainen. v__v |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 7:27 am | |
| JEEE sain kirjotettua kuvauksen taikaeläimestä, wolpertingeristä joka on pyöriny päässäni varmaan viikon. huh nyt se on poissa. Nyt on vaan hahmo jäljellä. Päivässä ei riitä tunteja kaikkeen mitä haluisi tehdä XD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 9:23 am | |
| Mulla iski koulusta taas kiitettävä stressi ja depis. Aivan ihanaa - aina sama juttu kun on koulua. Oon jo useasti miettinyt amikseen vaihtoa, mutta en oikeen tohtis kaikesta huolimatta lähteä Kuvataidelukiosta kun tuonne on tunnetusti vaikea päästä ja on arvostettu koulu Helsingistä... Miks kaikki on näin vaikeeta... v__v |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 9:36 am | |
| Kaikki on vaikeaa. Minun pitäisi yrittää laatia opinnot ensi vuodelle, mutta lykkään sitä, koska... Vaikeaa.
Onneksi voi vain maata ja huudattaa Duffya. Ja tuijottaa ropetiedostoja saamatta mitään järkevää aikaan. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 10:54 am | |
| Antaisin mitä vaan jos voisin ottaa joka jaksosta yhden tai pari kurssia pois - tai edes saada viikon loman... Noh, kaipa se on kestettävä ja vedettävä lukio läpi, menestys on yksi ja sama kunhan vaan saan ne ylioppilaspaperit. Huomenna sentään vaan Elämänkatsomusoppia ja kaks tuntia kuvista. Tosin oon ihan sormi suussa toisessa kuviskurssissa, ei oo hajuakaan mitä teen. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 11:27 am | |
| Itseasiassa paskoilla yo tuloksilla ei tee mitään. Jotta yo paperilla tekee jotain on täytynyt kirjoittaa vähintää E, jotta sitä missään pääsykokeessa saa mitään pisteitä. Nimimerkillä kokemusta on. Ei kannata lukion takia hommata hermoromahdusta XD been there done that
Pelaamiselta ei ehdi pelaamaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 11:35 am | |
| Oon itekki ihan samaa mieltä, mutta jos ehdotan äidille lukiosta amikseen siirtymistä ni vastaus on heti "Sä et oo kyllä yhtään käytännön ihminen, lukio on kyllä ihan sun paikkas!" Tosin olen 18-vuotias, että voin kyllä itse tehdä mitä haluan, mutta silti tuo äidin kamala painostus hermostuttaa. Enkä kyllä enää edes halua hakea yliopistoon... Kaipa mä sinnittelen lukion läpi ja yritän sitten ammattikouluun. Kävin vielä ennen lukiota kymppiluokan erikseen jotta pääsin lukioon (D--:), eli olen muutenkin vuoden myöhässä ikätovereitani.
Täällä on muuten angstisen hiljaista D: Tai sitten oon vaan tottunut yliaktiivisiin ropeihin. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 11:49 am | |
| Niin kuten totesit, olet aikuinen ihminen ja kyse on kuitenkin sinun elämästäsi ei äitisi.
Mieli muuttuu ja sinulla on runsaasti aikaa opiskella vaikka mitä. Siitä on turha stressata. Jos jaksan ajattelin itse hakea amikseen ensivuonna. Kammottaa vaan ajatus siitä että suurinosa siellä on sitten 16v anteeksi nyt vaan teinejä. En muutenkaan jaksa oikein ihmisiä. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 11:53 am | |
| Mulla on vähä sama ihmisten kanssa, en oo niitä sosiaalisempia tyyppejä. ++ jonkinsortin ihana esiintymiskammo mulla, nytkin kauhistuttaa kun äikän kursissa on tulossa puheen pitäminen koko luokan edessä. Teen varmaan samat mitä viimeksi - jätän puhetunneille menemisen ja poimin sitten kutosen tai vitosen arvosanaksi. Kelpaa mulle!
Aattelin että ite olisin vanha jos menisin amikseen (kaks vuotta vanhempi), mutta sulla taitaa olla vielä hieman enemmän ikäeroa näihin 16-vuotiaisiin... D:
Vilkaisin äsken Snowflinch ropea, mutta kerpele että kaikki ihmispohjaiset ropet on kuollu. (Paitsi ne joissa käytetään hahmojen ulkkana julkkisten pärstöjä) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 11:59 am | |
| Jeh. Puheiden pitämisen vieroksuminen taitaa olla varsin normaalia. Ja juu, ikäeroa on, heräsin vuosi sitten siihen todellisuuteen että olen yli 20 XD
Haluaisin maapallolle sijottuvan ropen jossa ideana olisi kunnon zombimaailmanloppu XD |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 12:01 pm | |
| Kaverini kävi lukion ihan vain yleissivistyksen ja fiksuuntumisen vuoksi, ja nyt välivuoden jälkeen lähti amitsuun opiskelemaan kondiittoriksi. Opiskelu ei koskaan mene hukkaan - asioista on tietoinen ihan eri tavalla lukion jälkeen, ja fiksuus ei koskaan haittaa, ei ainakaan työelämässä ;'D
Itse olen ollut sellainen sivistynyt snobi koko ikäni, ja varsinkin yliopistovuoden jälkeen ero ei-oppineisiin tuntuu hurjalta... Luulisi, että kaikki ihmiset ovat suunnilleen samanlaisia, mutta ei, eivät olekaan :'D Toisaalta ei erilaisuus koskaan ole huono asia, enkä vähemmän oppineita tai "teinejä" mitenkään halveksi. On vain vaikea puhua tutuille välillä, kun tuntuu, että joko puhuu liian käsittämättömiä tai sitten halveeraa keskustelukumppanin älykkyyttä liian simppelillä puheella...
Angstisen hiljaista? :'D Sya, etkös koiraropeissa ollut hengaillut? Minulle chenen tahti on aivan herkullisen tasaisen aktiivinen, ainakin verrattuna kaikkiin muihin ropeihin, joissa olen ollut ja joissa kaikki ovat kadonneet parin kuukauden ropeilun jälkeen totaalisesti x'D Njaa, ja vähän vielä kesälomaefekti vallassa. Eiköhän väestö heräile hieman lisää, jahka lopuillakin alkavat koulut ja arkirutiini palaa :'D
Ja jos tuntuu liian hiljaiselta, voi aina mekastaa ja tuottaa ääntä x'D
//On muuten totta, että ihmispohjaiset ropet ovat hiljaisia... mikä tuntuu minusta jotenkin järjenvastaiselta. Miksi? Mikä ero siinä nyt muka on susiin? Luulisi, että ihmisillä kirjoittajia olisi enemmän kuin eläimillä! *huoh* Että osaavat jotkin asiat olla niin väärin tässä maailmassa...
Ja olemassa taitaa olla tsompimaailmanloppuropejakin pari kappaletta, mutta ne ovat tainneet kuolla... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 12:08 pm | |
| Zombie apocalypse! :--D Olis muuten piru hyvä rope, itse en oo koskaan törmänny moisiin. Ite oon hurahtanu ihan kaikkii zombiejuttuihin kiitos Left 4 Dead pelin.
Koiraropeissa oon siis enää UL:ssä (omassa ropessa), ja siellä on porukkaa lähes kokoajan foorumilla. Ehkä siihen tottuneena tää vaikuttaa hieman hiljaiselta mestalta. Tosin kyllä tääki vielä aktiivinen rope on, kun vertaa joihinki joissa pelaajia ramppaa foorumilla mutta ei kirjoittele viikkoonkaan viestejä :<
Ihmisropet kuolee säälittävän nopeasti, tiedä sitten mikä siinä on D:
Jaahas, voisin tästä vastailla ainakin toiseen peliin ja hipsiä sitten nukkumaan. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 12:12 pm | |
| Mmm, ehkäpä ihmisropeissa pelaa enemmän pidempään pelanneita, vanhempia pelaajia, joiden into on laantunut tai jotka ovat saaneet tartunnan "ei saa pitää hauskaa vaan pitää olla kuin olisi rautakanki pepussa aina ropettamisen suhteen" -taudin, joka niin monia vaivaa nykyään... Ja jännästi ylläpito aina katoaa :'D
Sormet ristiin, että chene porskuttaa vielä pitkään iloisesti eteenpäin x'D No, eiköhän se, jos teikäläiset pysytte täällä hihhuloimassa ja houkuttelemassa uusia tyyppejä aktivismillanne *naur* Minunkin pitäisi yrittää kirjoittaa useammin kuin kerran viikossa... on vain niin paljon muita projekteja, joita haluaisi saada eteenpäin vielä kun lomaa riittää!
Nukkuminen kuulostaa hyvältä idealta, mutten malta >: Vaikka onkin kauhea kuumetauti ja rankka päivä takana x'D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 12:30 pm | |
| Mä en tiedä mitään ikävämpää kuin juuri nämä "ei saa pitää hauskaa vaan pitää olla kuin olisi rautakanki pepussa aina ropettamisen suhteen" -tyypit, sori jos täällä on sellaisia - mitä kyllä suuresti epäilen! Sellaiset kunnon irrottelupelit on välillä aivan hauskoja, harmi vain että sellaisia pelejä järjestetään liian harvoin jos oma hahmo on vakavempa sorttia. Ivan on myös vähän tälläistä vakavempaa tyyppiä, mutta aivan úberúber känneissä saattaa repäistä ties mitä - joten irrottelupelit on jees<3
Chene SAA LUVAN porskuttaa pitkään eteenpäin! Mä pidän siitä huolen roikkumalla joka päivä täällä foorumilla ja höpisemässä aina jokaiseen väliin<3 Terrorisoin koko foorumin!
Sain vastailtua toiseen peliin, vastaiskohan vielä toiseenki vai painuiskohan heti nukkumaan... siinäpä vasta kysymys! Mut voih, paranemisia Kain kuumetautiin! :< Olo on aina silloin ihan saakelin vetämätön. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Elo 14, 2012 12:48 pm | |
| Itse asiassa kuumeessa kärsin yleensä hienosti luovasta hulluudesta x'D Harmi vain, että nyt ei ole oikein mitään, mihin se järkevästi purkaa... pitäisi niin älykästä ja jäsenneltyä tekstiä kuitenkin saada tuotettua oppaaseeni, huoh, ja pelejäkin odottaa vain yksi.
:'D Syaaaaa, luo impulsiivisempi hahmo, niin luon kohta ghostbusters-hahmon ja pistän sen rekryämään hahmosi porukkaansa, ja sitten voidaan pelata älyttömiä kummituksenjahtauspelejä!
Ahh, voisikin kirjoitella Jinin valmiiksi ihan tässä lähipäivinä... en edes tiedä miksi se on jäänyt roikkumaan *naur* | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Elo 15, 2012 12:09 am | |
| Eläinropet eivät ole koskaan innostaneet itseäni. Ja ropet nyt yleensä pitäisivät olla hauskanpitoa, eikä rautakankiperseessä-meininkiä. Mitä näitä voi edes ottaa niin vakavasti? (nimimerkillä en osaa suomen kielioppia)
Sya, jos et ole vielä katsonut, katso sellasta tv-sarjaa ku Walking Dead |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Elo 15, 2012 3:29 am | |
| :'D Sitä minäkin! Miten nämä voi edes ottaa vakavasti? Jos ajattelee, me olemme roolipelaajien pohjamutaa, kun fooruropetuksesta on riisuttu lähes kaikki pelaamisen elementit ja no, se on aika pitkälti pienten fanityttösten hommaa, olivatpa kyseessä sitten koira/furry- tai yaoifanitytöt... Ja jos on nörttiasteikolla D&D:n alapuolella, ei pitäisi edes yrittää kehitellä elitismiä vaan vain keskittyä nauttimiseen ja perseilyyn.
Kaikki on parempaa antaumuksellisella nautiskelulla ja vapautuneella perseilyllä. Hehe~
Walking Deadista ja tsompeista hyppäsi mieleeni taas, että ihan kohta tulee uus simslisäosa~ Ai että, harmi, etten ihan pystynyt pyytämään sitä synttärilahjaksi, kun mokoma päivä ehtii koittaa ennen kuin Supernatural julkaistaan >.< Lisäksi pitäisi jostakin löytää peruspeli ja asentaa se uudestaan, jotta saisin pelini taas toimimaan, ja tämä tekee minut surulliseksi koska kipeänä olisi ollut mainio vain mättää simssiä aivottomasti. Ehkä ihan hyvä kuitenkin, etten pysty pelaamaan - muuten en saisi mitään kirjoitettua enkä varsinkaan taidehissaa päntättyä. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Elo 15, 2012 5:17 am | |
| Buhahahaa oon nähny kaikki Supernaturalit ja itseasiassa vähäaika sitten alotettiin kattoo sitä uudestaan |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Elo 15, 2012 5:40 am | |
| Rrrrrrrrakastan Downton Abbeyta. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|
| |