Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Offffffff- - Sivu 25 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyPe Elo 10, 2012 12:49 pm

Vampyyrit on mahtavia XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyPe Elo 10, 2012 1:15 pm

Niin on!<3 Paitsi jotkut ihkupoksut hohtavat Twilight vampyyrit... ew. Sori jos täällä on Twilight faneja.

Jaahas kun inspaa taas. En viitsisi enää piirellä (hukutan koko foorumin muuten arttitulvaan), joten täytyypä vain roikkua ja höpistä täällä Offin puolella!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyPe Elo 10, 2012 10:55 pm

Well, nykypäivän vampyyreista on usein viety liiankin rankalla kädellä pois niiden kauhuelementti, ja niistä on tehty vain glorifioituja "pahoja poikia"... Itse asiassa henkilökohtaisesti tykkään vielä chenen vampyyreita maagisemmista vampyyreista, mutta piti soveltaa noista helpommin roolailtavia :'D

Piirtäisit ihmeessä! Minua ei ollenkaan haittaisi, piirrät kuitenkin hyvin ^^ Ja jos ei höpinäkavereita riitä, tuolla on noita hahmoilta kysymisiä ja jatkotarinoita, joihin voi mennä peeloilemaan, jos jaksaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyLa Elo 11, 2012 4:33 am

Jee peeloilua<3 Mutta nyt meen vastailemaan mun ja Ylvan peliin~

Pakko kyllä tänäänkin piirtää jotain, edes jotain pääkuvaa jostain hahmosta c: Yhh, angstituttaa kun maanantaina alkaa taas arki.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyLa Elo 11, 2012 7:03 am

Piirrä kuva meidän pelistä, Sya?

Ja tosiaan vampyyreistä puuttuu se "draculamaisuus". Katsoin tässä yksi päivä yhden hyvän vampyyrileffan, nimi tais olla Let me In, ja se kerto 12v koulukiusatusta pojasta jonka naapurissa asu 12v näkönen vampyyri, jonka kanssa se ystävysty. Siinä vampyyri tosiaan oli peto. Siin oli kohta ku se poika leikkas sormeensa nii tää tyttö litki sitä verta lattialta ja sen piirteet muuttu enemmän petomaisiksi ja kuolleen näkösemmäks. Sit se juoksi ulos ettei se olisi syöny sitä poikaa ja söi ensimmäisen vastaantulevan koiranulkoiluttajan XD

Kirjana varmaan tuokin parempi. Paljon perustui tunteisiin tuo tarina jne.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyLa Elo 11, 2012 7:21 am

Let the right one in! Sehän on ruotsalainen, ja täällä taitaa olla meneillään sen mukaan nimetty peli.... *naur* Pidin siitä, ja kirja on kuulemma vielä parempi. Tosin... se "tyttö"vampyyrihan oli kastroitu poika...?

Haluaisin nähdä Moth Diaries -leffan jossakin välissä. Se on kuulemma huono elokuva, mutta siinä on palattu viktoriaaniseen, goottilaiseen vampyyrihenkeen. Ah, saisi olla lisää sellaista mättöä <3 En siis peräänkuuluta vampyyrien varsinaista hirviömäisyyttä, vaan hienovaraisempaa toiseutta ja vaarallisuutta. Vampyyrin täytyy olla syy, jonka takia pimeä pelottaa kyseisessä teoksessa, näin ainakin yhdessä vaiheessa aina määritin parhaan vampyyrifiiliksen... :'D

Oi että, niin paljon piirtelypuhetta, että pitäisi tästä kai vihdoin piirtää pärstäkuvat lopuille hahmoille. Ei aivotoiminta riitä kirjoittamiseen, nousi nimittäin tänään pitkästä aikaa ihan ehta kuume!

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyLa Elo 11, 2012 7:36 am

Huu, vois tosiaan piirelläkki! Mulla riittää inspistä täällä ihan kamalasti sekä kirjoittamiseen että piirtelyn. Kumman inspaava rope, mutta fantasiaropet tuppaa yleensä olemaan mun kantilta~

Huu, kuuntelen pitkästä aikaa The 69 Eyesin (vanhaa) tuotantoa ja tulee ihan varhaisteiniajat mieleen... pelottavaa :---D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyLa Elo 11, 2012 8:59 am

Vaikka oma kehu haiseekin, tykkään chenen helppoudesta todella paljon. On fantasiamättöä, mutta ei tarvitse pohtia keskiajan meininkejä tai muuta ajankuvaa, vaan voi oikeasti leikkiä kaikilla itselleen tutuilla asioilla subwaysta älypuhelimiin ^^

Ahh, The 69 Eyes! Taitaa minullakin olla sitä jonkin verran soittimessani, kun mokoma arpoo aina välillä sitä :'D Pikkuteinimusa on aivan ehanaa, samaan aikaan niin pistelevän kamalaa mutta nostalgista <3 Omaan pikkuteininostalgiaani kuuluvat HIM, Negative ja The GazettE ehdottomasti *naur* Noita seurannut hirvittävän vahva jrock-huuma ei olekaan sitten ottanut aivan laantuakseen vieläkään...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptyLa Elo 11, 2012 9:29 am

Jeps, se on todellakin Chênen yksi valttikorteista! Itse pelasin ennen aktiivisesti The Night Fantasy ropessa (josta pitäis muuten virallisesti erota), mutta jotenkin keskiaika alkaa mättäämään. Nykyajassa on niin paljon kaikkea kivaa, vaikka toki vanhassakin ajassa on omat viehätyksensä.

Pikkuteiniaikojen musiikkia on joskus jännä kuunnella ja muistaa omat tenuvuodet. Itselleni kuuluu just tuo The 69 Eyes näihin (nykyään kuuntelen vieläkin niiden vanhempaa tuotantoa, uusi ei iske niin lujaa), HIM yms. The GazettEa meitsi kuunteli myös yhdessä vaiheessa, mutta mun japani-innostuskausi meni varsin nopeasti ohi. Tosin Dir En Greytä kuuntelen vielä silloin tällöin. c:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 5:54 am

Sya tietääkin, mutta väsäilen tässä pikkuhiljaa omaa fantasiamaailmaa joka periaatteessa on keskiaikaa. Noh, millaset nyt fantasiamaailmat on yleensäkin XD Antiikin rooman/kreikan kaltasia jumalia magiaa ja ökömököjä. TNF:ssä tökkii ideassa mielestäni se, että kristinusko on ängetty sinne, eikä jumalia tavallaan oikeasti ole. Hirveä määrä kirjoitettavaa vaa.

Nykyajassa on omat hyvät ja huonot puolensa kuten kaikessa. Esim. fantasiamaailmassa voit todeta, että hahmosi on vaikka kiertolainen ja tulee silti hyvin toimeen tai palkkasoturi. Nykyaikana se on hieman monimutkaisempaa XD

Mun vampyyrihahmo on aika pitkälle suunniteltu mun mielessä, mut pitäis saada se perkule paperille.

(ja Sya olen yhä katkera Ylvan ja Illin puolesta )
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 6:05 am

Sya, siis olen sama Sajira kuin UL:ssä, tosin en ole enää UL:ssä. ^^'

Minusta moni muukin fantasiaan tai kauhuun liittyvät elementit ja asiat on muutettu ihan kummallisiksi nykypäivänä. Kirjoissa ainakin tekee mieli lukea aina vain vanhempaa ja vanhempaa materiaalia että tulisi sellainen perinteinen meininki kuten olla pitää. .D En sano, ettenkö tykkäisi uusimmistakin kirjoista, mutta uudet kirjat vain alkaa toistaa samaa kaavaa yhä useammin.
Mutta muuten olen sellainen "fantasia" keskiaika fani, että fantasian pitäisi aina kuulua menneeseen aikaan. Toki nykyaikaan sijoittaminen on varsin mielenkiintoinen vaihtoehto myös.

Tekisi mieli luoda sellainen laiskan pulska hahmo, mutta en tiedä olisiko sitten tavan ihminen vai kenties joku ihmissusi tai vampyyri tai joku tallainen fantasiaolento. Kun tuo henna on tuollainen pikkipiru, niin olisi mukava twehdä vähän toisenlainen hahmo.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 8:34 am

Ei kaikki nykypäivänä ole kuitenkaan huonoa! Tulen ja jään laulun lisäksi luin tuossa alkukesästä Jonathan Strange & herra Norrellin, joka oli aivan hykerryttävän hyvää fantasiaa, ja oli viimeistä piirtoa myöten kuin 1800-luvun herrasmiehen kirjoittama! Jopa kirjan koko, fonttikoko ja kertojan ääni vahvistivat tätä illuusiota :'D Itsekin toki rakastan kaikista eniten kunnon mahtipontista kuningasfantasiaa, ja suosittelen lämpimästi Guy Gavriel Kayn tuotantoa. Fionavarin kuvakudos sai minut ihan liikuttumaan, niin hyvä build-up ja kliimaksi!

Ylva, olen itsekin luomassa massiivista fantsuversumia, tosin romaaneja varten :'D Ja se on... hmm, nimitän sitä barokkikauhufantasiaksi. Edistyneempää kuin keskiajalla - joka siis tosiaan on kuitenkin vain 900-1300-lukujen aika - mutta kuitenkin ehanan vanhanaikaista. Hieman ehkä steampunkkimenoa ja teknomagiaa myös mukana :'D Mutta kuitenkin, tämän puitteissa olen tekemässä blogiini erilaisia maailmanrakennusoppaita - juuri nyt on työn alla kulttuurillisesti vaikuttavan uskonnon luomisopas. Aion myös tehdä esimerkiksi maailmanrakennusoppaan fooruropejen luomista varten, että voin ehkä blogini kautta olla avuksi maailmasi luomisessa ^^ [/mainostus]

Tekisi aivan hirveästi mieli luoda vielä kaksi hahmoa lisää :'D Ehkä tässä voisikin jopa kehdata luoda ne molemmat, kun muutkin ovat tuomassa uutta väkeä cheneen <3 Omat ideani olisivat korealaissyntyinen haamujenmetsästäjä ja härski succubuslady *naur*
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 9:18 am

Ylva, mä syytän Illidanin ja Ylvan kohtalosta puhtaasti TNF:ää! :--D Odotan innolla että saat sen fantasiaropesi valmiiksi~ Oma innostus keskiaikaan on aika laskussa, mutta saatan silti hyvinkin liittä sinne.

Hiih! No hyvä juttu Sajira, nyt voidaan sitten törmäillä täällä kun läksit UL:stä!<3 c:

Hurdurr, lisää hahmoja tulossa ihmisiltä?<3 Rakastan aina lukea uusia esittelyitä ja kun on tylsää niin luen myös silloinkin ihan innoissani täällä olevien hahmojen esittelyitä :--D Multa ei oo varmaan ainakaan hetkeen tulossa uutta hahmoa, ei oo mitään inspaavaa ideaa ja Ivan inspaa ihan kybällä. :'D

Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 10:08 am

Minulta on tulossa kolmas hahmo. Saa nähdä milloin olen tyytyväinen ideaan ja kirjoitan sen valmiiksi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 10:24 am

Hohoo, hahmoja<3 Saako udella Kirke että mitä lajia tuo tulee olemaan? c:
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:02 am

Tällä hetkellä on suunnitelmissa maailman huonoin suojelusenkelinainen, jolle saisi tarjota suojeltavaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:04 am

Oii kuulostaa oikein hyvältä! Mä meinasin aluksi tänne liittyessäni tehdä enkelin, mut olin tylsä ja päädyin sit ihan normi ihmiseen.
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:07 am

Ivanissa ei ole mitään tylsää.

...Ja vastaan peliin heti, kunhan saan nämä enkeliajatukset ulos päästäni.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:09 am

Eivät normi-ihmiset ole tylsiä, eivät ollenkaan D: Hyvä vain, että porukat jaksavat tehdä niitä. Sitäpaitsi Ivan on herrrrkullinen <3

Piti muuttaa allekirjoitusta, jotta uudet hahmot mahtuu linkittämään sinne :'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:23 am

Olipa Ivan tylsä tai ei, mut mun inspis on ihan järkyttävä! Ja joo, ei mitään kiirettä tai hätää sen pelin kanssa, vastaile sitten kun aikaa ja inspistä on c:
Mut joo, ehkä on silti kiva että täällä on ihmisiäkin taruolentojen joukossa, ettei tää vallan puhku fantasiaa :--D

Hitto kun angstituttaa, huomenna alkaa taas arki. Ei millään jaksais, mut pakko se on. Onneksi kävi niinkin hyvin että valitsin tälle ekalle jaksolle heti kaksi kuvisainetta. On se kiva olla kuvataidelukiossa ni voi välillä ottaa vähä löysemmin!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:27 am

Muahahahaaaa, minulla alkaa vasta syyskuussa kurssit! Toisaalta kyse on yliopistosta, joten on helvetin sekavaa, milloin mikäkin on nyt alkamassa ja missä... *naur* Ehkä tämä tästä, kyllä varmaan viikon päästä vihdoinkin ilmestyy ajankohtaiset opetusohjelmat.
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:30 am

Olisinpa vielä lukiossa. Rrrrrrrakastin lukiota, ehkä epäterveellisestikin. Englannissa hankin vielä aina valtavia sylillisiä lisäkirjoitus- ja käännöstehtäviä muiden tehtävien lisäksi, koska oli mainiota. Etenkin abivuosi oli aivan helmi, kun livistin autolla kouluun (ja hyvät kelit toki pinkillä skootterillani)... Ihania aikoja.

Luoja, kun tuntee itsensä vanhaksi ja seniiliksi muistellessaan näin.
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:37 am

Kuvislukiossa on kyllä ihan mahtavaa opiskella <3 Tykkäsin paljon kun laahusin yhdessä sellaisessa kolme vuotta. Hamstrasin mielettömästi kuviskursseja ja jätin sitten kaikkia mahdollisia äikän, ruotsi ja matikan yo:hon valmentavia kursseja käymättä (älkää tehkö näin -.-' ). Mutta oli hauskaa XD

Minullakin on uusi hahmo työn alla pitkästä aikaa, mutta sen kanssa menee vielä aikaa. Ei ole oikein minulle tyypillinen hahmo niin on suunniteltava hyvin, jos siitä saisi sitten helpommin kaikkea kivaa irti. Miltei viisikymppinen "herrasmies" on kyseessä : D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:44 am

Se on muuten tässä ropessa kivaa ettei kaikki hahmot ole sellasia parikymppisiä siloposkia, vaan on oikean realistisesti nuorempaa ja vanhaa, laihaa ja pulleaa :--D Kun yleensä kaikissa vähänkin ihmisiin liittyvissä ropeissa kaikki on jotain kansikuvaihmisiä.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 EmptySu Elo 12, 2012 11:48 am

Totta, yleensä tykätään tehdä kauniita hahmoja, enkä kyllä sitä ihmettele tai tuomitse, onhan itsellänikin monta kunnon kaunotarta. Missäpäs sitä paremmin toteuttaisi haavekuviaan kuin ropettaessa? *naur* Mutta on todella ihanaa, kuinka monipuolisesti porukat ovat hahmoja luoneet - erityisesti yksinhuoltaja-isät chenessä saavat sydämeni paisumaan ylpeydestä, oi joi <3 Ja ammattivalikoimakin on hauska :'D

Jännä kyllä, kukaan ei ole vielä tehnyt opettajaa tai lääkäriä tai palomiestä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 25 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 25 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: