| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 4:00 am | |
| Ai niin! Löytyikös niitä teekukkia? Ja jasmiinia, om nom~ Olen täysin ihastunut Novellen jasmiinin ja aprikoosin makuiseen herkkuveteen.
Ei viinin juomiseen tarvita viinapäätä :'D Yhden pullon jakaa parin kaverin kanssa, kullekin pari pikkulasillista, ja siinä sitten istutaan niitä juoden monta, monta tuntia juustotarjottimen äärellä <3 Olen myös löytänyt tieni haisevien ja valuvien juustojen maailmaan, ja on aina mukavaa, kun pystyy yhdistämään intohimojaan ^^ Tosin juustoja syödessä ei edes kannata ottaa mitään erityisen fiiniä viiniä, juuston syöminen nimittäin tukkii makuaistin, eikä sitten maista kaikkia hienojen viinien hienovaraisia vivahteita. Tai näin ainakin olen kuullut, en ole itse vielä päässyt niin korkealle tasolle viinihifistelyssäni, että olisi tullut jotain oikeasti kallista ja hienoa ostettua, saati sitten kokeiltua sitä juuston kanssa ja ilman... | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 4:15 am | |
| En ole vielä ehtinyt teekukkasia mennä katselemaan, kun olin ihan muilla suunnilla. Tarkoitus oli ostaa maalarinteippiä, ei teetä.
Ai ai juustoja <3 Aina kun minulla on jokin tekosyy juhlistaa jotain ostan kaikenlaisia juustoja ja niiden seuraksi hedelmiä ja suolakeksejä. Se on minulle mieluinen "karkkipäivä" XD Tietysti ne juustot ovat vain sitä marketti kamaa, joka ei kuulemma ole lähelläkään oikeita käsintehtyjä juustoja. Olisi ihanaa maistaa sellaisia. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 4:30 am | |
| Pidän aktiivisesti pystyssä melko uunituoretta ihmisroolipeliä Little Valleytä parin muun heebon kanssa, sekä melko hyvinkin menestynyttä Uusi Legenda roolipeliä, jota aluksi johdin yksin mutta nyt adminparinani toimii Takare. Noissa roolipeleissä ja nettikavereiden roolipeleissä ei olla koskaan eritelty mitenkään loppuneita ja käynnissä olevia pelejä - eli toisin sanoen kaikki pelit ovat hyvässä pötkössä aina foorumilla, eli niitä ei eritellä mitenkään. Olen silti vilkuillut joskus joitain ropeja ja huomannut että tämä täälläkin oleva käytäntö on joissain paikoissa toiminnassa.
Teet on rakkaus<3 Rakastan kaikenmakuisia teitä (paitsi joulumakuja ja erikoisia mausteteitä), aamullakin hörpein ihan lumoutuneena mustaherukkateetä. Tosin se on vähän huono puoli kun en käytä maitoa teessä > musta tee tummentaa hampaita melko tehokkaasti.
Ja mitä juustoihin tulee... nyt kaikki varmaan kauhistuu ja tippuu tuoleiltansa - rakastan homejuustoa<3 |
|
| |
Sigmund Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 5:04 am | |
| Itse taas tippusin tuolilta jos joku kertois vihaavansa homejuustoa. Heh.
Nyt on pöytä katettu ja ravut sulamassa, juomat kylmässä ja kynttilät odottaa sytyttämistä. Tästä voi tulla mielenkiintoinen ilta. Oisko kellään mitään ehotuksia alkudrinkkejen suhteen, mikä olis semmoinen hyvä ja yksinkertainen drinksu? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 5:07 am | |
| Hurr, ihme että joku muukin tykkää homejuustosta!
Ah, rapujuhlat - mä tuun ninjana kuokkimaan ja varastan rapuja<3 Mä oon ihan uuno drinksujen kanssa, ite oon vaan sekotellu ties millaisia booleja kotibileisiini :'D |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 5:31 am | |
| Takare, nyt kuulostaa tutulta - oliko hänellä jokin lohikäärmehahmo tms. charassa? :'D Maailma on niin pieni~
Minulla on tuhottoman järjestelmällinen mieli, ja en varmaan pystyisi olemaan lukittelematta loppuneita pelejä. Toisaalta lukittaminen on myös selkeä merkki ulkopuolisille, että kyseinen peli on päättynyt - olipa kyseessä sitten peliä huvikseen lukevat tai pelaajat, jotka etsivät avointa peliä, johon liittyä.
Tee on hyvää, kaikista näistä teekeskusteluista alkoi tehdä teetä niin paljon mieli, että laitoinkin vedenkeittimen porisemaan ^^ Pitäydyn itse yleensä jossakin Tiikerin päiväunessa tai Keisarin morsiamessa, mutta kesällä tuli juotua villimpää settiä, keskiaikamarkkinoilta ostettua Witch's brew'tä, jossa oli seljanmarjoja, koivua ja vadelmanlehtiä.
Homejuusto on hyvää! :'D Om nom, viime talvena opin jopa rakastamaan sinihomejuustoa.
Ja om nom, rapujuhlat! :'D En kyllä valitettavasti ole mikään hyvä drinkkimestari... | |
|
| |
Kirke Moderaattori +5 all
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 5:41 am | |
| Erotunpa negatiiviseksi edukseni sanomalla, että en kykene syömään homejuustoa. Enkä ehkä puolta sataa muuta ruoka-ainesta ihan nirsouteni takia...
Kuulemma kesäsäiden pitäisi olla ohi. Onkohan vanhaksi tuleminen tätä, että tajuaa tässä vaiheessa mikä vuodenaika oli menossa ja katuu katkerasti, vaikkei edes halua olla auringossa. | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 6:33 am | |
| Karttelen hieman homejuustoa. En pidä siitä paljaaltaan, mutta keitoissa ja pizzoissa se on hyvää <3 Oi, minä haluan Kain jännää teetä <3 Parasta teetä mitä olen ikinä saanut oli kaverini Virosta tuoma mysteeri tee. Se oli vain ruskeassa paperipussissa vailla mitään etikettiä, enkä tiedä mitä siinä oli. Mutta piru vie se oli hyvää XD Ja mitä drinkkeihin tulee niin minulla on aika paljon ohjeita, mutta ne on kaikki alkoholittomia. Las Vegas on suosikkini. Tosin minä käytän tuon grenadinin sijaan vain makeaa vadelmamehutiivistettä, kun vain itselleni teen. Tuolta linkistä löytyy aika kattava valikoima juomia. Niitä on hauska ainakin selailla. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 6:52 am | |
| Hmm, luulin jo lähettäneeni tänne viestin mutta eipä se ole tullut perille D:
Mutta siis en osaa sanoa onko Takarella ollut loharihahmo Charassa, mutta saattaapa olla hyvinkin. Hän tietääkseni on pelannut myös aika monessa ropessa, joten nimi on varmasti enemmän tai vähemmän tuttu.
Nyt alko taas tekemään mieli teetä... se on ihan pakkaus missä on teitä nimeltä Karibian Aurinko, Sadepäivän Ilo, Uskollinen Ystävä ja Viisasten tee. Pitäis taas ostaa moinen paketti<3
Häiritsee muuten kun tässä foorumissa tekstilinkit eivät yhtään erotu normaalista tekstistä D: Joutuu ihan hiiren kanssa metsästämään että missä se tekstilinkki oikein on.
|
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 7:18 am | |
| ... minulla on kalibroitu näyttö ja erotan kyllä linkit lilahtavina, on teidän näytöistä kyse!!!! No ei vaines. Odottakaa hetki niin ulkoasu vaihtuu ja samalla laitetaan selkeämmät linkit.
Taisi charan Takare olla muuten hahmon eikä pelaajan nimi, ehkä x'D
Mulla on muuten juurikin tuo teelajitelmapaketti kaapissa! Ja teetä keittymässä. Ja vähän sinihomejuustoa ja suolakeksejä nyt tässä, kun alkoi tehdä mieli, kun kaikki siitä puhuvat täällä x'D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 11:15 am | |
| Jee, Ylva liittyi tänne<3 On tullut pelattua hänen kanssaan ahkerasti The Night Fantasy -roolipelissä~
Aah D: Mun läppärin näyttö on tällänen ylikontrastinen ja erittäin valoitettu, joten tekstilinkit näyttää myös mustalta tekstiltä. Oon yrittänyt säätää tän läppärin näyttöä, mutta ei oikein onnaa. :<
Yhh, mulla ei oo nyt sitä ihanaa teelajitelmaa. Tosin mustaherukkatee tai kestosuosikki Kolmen sinetin tee käy mainiosti kuin nenä naamaan<3 |
|
| |
Sigmund Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 11:20 am | |
| Rufru rufru rufru, mame hofnu kufru!
Mitäs tänne kuuluu? Rapupippalot alkaa pikkuhiljaa lörpsähtää, kaks nukkuu ja kaks kattoo olympialaisia. Loistavaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 11:28 am | |
| Ahh, ihanaa kyllä saada Ylva takaisin ^^
Oliko hyvää rapua? Pitäisi siivota, sisko ja sen puoliso tulee käymään huomenna kämpillä :'D Ei vain millään meinaa jaksaa, niin paha jäätö naurunappulaa ja muuta yhtä turhaa, vaikka uskonto-opas seisoo ja roolailut samaten x'D Aaaa, tunnen itseni niin huonoksi ylläpitäjäksi kun nyt uusien innokkaiden kavereiden kirjoitellessa en saa itse kirjoiteltua mitään... | |
|
| |
Sigmund Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 11:40 am | |
| Oli aika nam nam kiinalaisia rapuja. Hiih. Kokonainen iso kulhollinen uppos. Ja viiniä meni, ja tillisnapsia, ja Solia ja lonkeroo. Huaahh.
Ei se mitään, aina ei voi jaksaa edes roolailla, vaikka se yks maailman kivoimpia juttuja onki. Ite kattelen 9gagista hauskoja kuvia illan ratoks. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 11:45 am | |
| Rapuja, omnomnom. Tekis niin mieli syödä jotain namia!
Itse alan vastailemaan peliin, voisin sitten myös katsastaa 9gagin uusimmat kuvat :'D |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 11:47 am | |
| 9gaaaaaaaaaaaaaaag! Banaania saatte jollette käänny naurunappulalaisiksi! x'D Leikki leikkinä. Tosin naurunappulassa on parhaat kommentit noista hupisivustoista, imho. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 12:00 pm | |
| Ai että oikein banaania... c;< buaha.
Voi kamala kun tekis taas mieli piirtää. Tosin oon liian laiska nostaakseni persettä tästä tuolista ja hakeakseni piirtopöydän huoneestani<3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 2:02 pm | |
| Olispa piirtopöytä....
Heipä hei kaikille tutuille ja tuntemattomille. Tykkäsitte tai ette olen tullut takaisin No joo, eis vaa. Pahoittelut entisille pelikavereille häviämiseni. Tällä kertaa tilanne on eri |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 09, 2012 2:38 pm | |
| Meitsi ainakin tykkää! c;
Yhh, mulla on niin no-life olo kun hillun täällä foorumilla öisin aina yksin. No mut hyvää aikaa taas kaivaa piirtopöytä esiin ja piirustella~
edit. // Nyt on maailmankirjat sekaisin. Menin viideltä aamulla nukkumaan ja heräsin jo yhdeltätoista. O___O |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 10, 2012 6:56 am | |
| Minä ainakin tykkään myös, Ylva! Suren kaikkia kaatuneita tovereitamme >: ... eli olet sis epäkuollut. Hoooooo!
:'D Sya, voi hulluja unirytmejä! Itsellänikin ne ovat aivan sekaisin, mutta nyt on tullut viime viikolla murjottua ne takaisin inhimillisemmiksi, kun puolisolla alkoivat työt ja pitää aamupuuroja syödä yhdessä.
Ahh, tänään tulee sisko ja sen mies käymään~ Älkää lapset rikkoko paikkoja, kun Kai-setä on poissa! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 10, 2012 7:00 am | |
| Mä törsäsin eilen kunnolla rahaa CDONin tilaukseen, meni joku kuuskybää rahaa. Ostoksiin tarttui sitten pari boxipeliä (Red Dead Redemption sekä Assassin's Creed Revelations) ja Supernaturalin 1 tuotantokausi. Oli hirvee hinku vaan tilata jostain sarjasta tuotantokausibosi, itse kun en oo oikein mitään ikinä seuraillu - Supernaturalia on kehuttu niin paljon ja sai suht halvalla niin mikäs siinä.
Kohta vois lähteä käymään kaupassa~
buahah. Tuun tänne foorumille ja ylipäätänsä pääsivustolle aina googlen kautta - liian usein googletan vahingossa Charaleon ja sitten koen a-haa elämyksen ja tajuan että se on Chênevalie eikä Charaleon :--D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 10, 2012 9:32 am | |
| Kiitos Kai XD Ja tottakai olen epäkuollut Isäni on vampyyri (oikeasti sillä on vampyyrin hampaat. Pelottavaa.)
Taidan mennä metsästämään peliseuraa Tosin sya on jo ennaltamäärätty uhri |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 10, 2012 9:37 am | |
| Uhrina on kiva olla<3
Hurr, luin tuolta toisesta töpöstä että teet vampyyrihahmonkin tänne?<3 c: |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 10, 2012 9:51 am | |
| Juu niin teen. Naisen. Jotenkin naisena pelaaminen inspaa nykyisin enemmän XD Täytyy vaan sen hahmon kohdalla ensin tulla yhteisymmärrykseen itsensä kanssa millaisen siitä teen XD Taidan kyllä olla jo voiton puolella XD |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 10, 2012 10:46 am | |
| Vampyyrit on aivan ihania~ *_____*
Ja nyt väsäämään sitä peliä kun tuli tuo kuvakin tehtyä valmiiksi~ c: |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|