Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

Offffffff- - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 10:40 am

Tervetuloa! Nopeaa toimintaa, sait hahmosi aika äkkiä kasaan :'D Pitääkin kipaista lukemaan se ja hipsiä sitten kirjoittamaan omat kommenttini siihen <3

Ja Hijiri, mitä roolipeli-ihmisiin törmäilyyn tulee... on niin paljon vanhaa kunnon porukkaa chenessä, että kutkuttelisi koettaa pystyttää miittiä jo ensi kesänä. Hirveästi väkeä, johon on törmännyt ropesta toiseen, ja mielenkiintoisia uusia tuttavuuksiakin~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 11:05 am

KERRI HURRURRURRURR<3 kivaa kun tulit tänne!

...tämän luovan kommentin jälkeen on pakko kai kommentoida myös ropeihmisiin törmäilyä: hyvin pieni osa tuttavistani (etenkin irl-ystävistäni) ropettaa saatikka sitten tietää tästä hienosta harrastuksista – se on suuri salaisuus –, joten varsinainen toiseen ropettajaan törmäily on jäänyt minulta suurimmilta osin kokematta. Olisinkohan tyyliin 6 ropeihmistä nähnyt oikeastikin.... hmm.

Ja jotenkin nettituttavien treffaaminen on aina pelottavaa: ei sillä, että pelkäisin vastaani astelevan jonkun vanhan homeisen patun, vaan koska kaikki kohtaamani pelaajat tuntuvat irlissä niin erilaisilta kuin netissä :'D Tosin se on kai luonnollista, mutta on jännää havainnoida, millaisia olioita ruutujen toiselta puolelta oikeasti löytyy.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 11:14 am

Oh :ooo mulla taas silleen, et juurikin kaikki kaveripiiriläiset tietävät tästä jalosta harrastuksetain :-----DD yks jopa ahkerasti kyselee kaiken pelaamani/lukemani perään

...ja taas päinvastoin silleenki, et kaikki ihmiset joihin oon netis tutustunu, on irl tavatessa aina ollu tosi samanlaisia, ku netissä. Varsin hyvä maku suuhun jäi varsinki tästä yhdestä kerrasta, kun ekaa kertaa menin ropekaveria tapaamaan, ja kaveri juoksi vastaan kädet ojossa ja tais huutaa jotai hanipöötäkin siinä samalla. Itsekin tein sitten samoin totta kai ja pakko sanoa, että hyvin lähti♥
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 11:54 am

No, minulla on kummankinlaisia kavereita. Toiset tietävät, toiset eivät - erilaisia maailmoja, mutta on vain mukavaa, kun ei koko ajan kaikkien elämän aspektien tarvitse olla läsnä.

:'D Mutta tosiaan, Kerri olet kuudes uusi tuttavuus täällä minulle. Vasta kuudes. Kaikki muut tunnen vähintään yhdestä aikaisemmasta roolipelistä. Tuntuu ihanalta, kun huomaa vanhojen, hyvien ja rakastamiensa ropettajatyyppien kerääntyneen omaan tuotokseensa :'D Ja sitäkin enemmän houkuttelee miittiajatus.

Minulla on vain hyviä kokemuksia netissä tapaamien ihmisten kohtaamisesta. Uskaltaakohan tätä edes myöntää, kolmatta vuotta minua sietänyt parempi puolisko, jonka kanssa jaan nyt asunnon, löytyi itseasiassa ropefoorumilta. Ja monet, monet hyvät ystävät samaten. Olisi hauska nähdä niiden loppujen kasvot ja kokea, millaista on kälättää naamatuksin <3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 1:22 pm

Hurunhurun heipä hei Kerri munkin puolestani!

Ei ole varmaan mitään mukavampaa kuin nysväillä sateella kotona pyjamassa ja tuijotella ulos tietäen että sinne ei ole pakko mennä. Oon myös selkeästi aliarvoinut imurointibileiden hauskuutta. Tänään viiletin pitkin lattioita hoilaten kuulokkeet korvilla näennäisesti siivoten. Kivaa oli.

Suurin osa meikäläisenkään tovereista eivät ole tietoisia harrastuksestani, mutta on yksi spesiaalimpi tapaus joka roolipelaa itsekin. Samainen häiskä olisi liittymisaikeissa tännekin ja on ehkä pahin haamustalkkeri joka planeetalta löytyy, sanonpahan vain. Itse en ole koskaan oikeastaan pahemmin osallistunut isompiin miitteihin, lähinnä siksi että mulla on oikeasti aina aivan uskomattomat kompleksit päällä koska ikäni :'D Siinä missä muutama vuosi sitten nuorimpia niissä paikoissa missä silloin oleilin, on tilanne sama niissä paikoissa missä nykyään elän enkä edes tiedä miksi tää on mulle niin iso ongelma. Ehkä heitän vaan ranttaliks ja ilmestyn paikalle jos tänne aletaan tapaamista järjestämään.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 1:32 pm

Haaple, tule ihmeessä mukaan! Kyllä minäkin lähdin ikäisenäsi miittinkiin, jossa kaikki muut olivat liki parikymppisiä :'D Ja eiköhän täältä enemmän omaa ikäluokkaasikin loppujen lopuksi löydy. Ja ihmisiähän tässä kaikki ollaan, syödään ja paskannetaan jokaikinen. Ja no, ei ropettaminen ikää katso, välillä törmää loisteliaaseen 13-vuotiaaseen ja välillä kiroaa sitä, kuinka reilusti yli parikymppinen on niin hirveän hankalaa peliseuraa...

Hoo, ja hienoa! Levittäkää sanaa, oi opetuslapseni :'D Aina, kun joku osoittaa kiinnostusta tai liittyy mukaan tai pelailee, koen päiväni pelastumisen ja suunnattoman iloisuusboostin.

Sanoppas siis haaplesein sille kaverillesi, että alkaa hyppiä mukaan menoon eikä vain stalki! Kyllä hänellekin riittää tilaa Kain laajassa haaremissa <3 Mwuhahahahaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 1:52 pm

Veikkaan ettei sille tarvitse edes erikseen välittää terveisiä, se seuraa tätäkin ketjua varmaan ahkerammin kuin minä vaikkei ole virallisesti sisälläkään :'D Saan kuulla tästä lavertelustani myöhemmin.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyPe Loka 07, 2011 2:02 pm

Hyvä haaplen ystävä, nyt pirulauta liittymään sieltä stalkkimisen sijaan, jos noin paljon kiinnostaa! Ja ahkerana tutkailijana odotan sinulta kattavia kehitysehdotuksia ja kommentaaria chenen yhteisöstä - not, en minä nyt ketään tuomitse uteliaisuudesta :'D

Pitäisi kaiketi nukkua, mutta nukkuminen on heikoille! Pitää vielä hillua täällä ja katsella, sattuisiko jotain hienoa. Perjantain kunniaksi.
Luseina
Lvl 27
Luseina

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyLa Loka 08, 2011 12:36 am

Hulululu~ Alan tulla siihen tulokseen, että tuollainen miekkonen on hyvä olemassa. Nytkin lähti miun puolesta kauppaan, kun en jaksanut mennä : D

Pakko tässä kai itsekin myöntää, että omakin parempi puoliskoni on ropefoorumilta löytynyt : D Ja olen vahvasti miitin kannalla, koska olen tavannut ropettamisen välityksellä aivan ihania ihmisiä ^^

Ja teretulemas Kerrille! Hauskaa, että liityit iloiseen joukkoomme!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyLa Loka 08, 2011 2:22 am

Minun piti kirjoitella esseitä... mutta vielä kuun loppuun aikaan, en jaksa olla ahkera :'D Ropettamaan, mars, siis! Ja myöhemmin asennellaan pelikoneellemme sims, pääsen ehkä vihdoinkin pelaamaan sitä oikeasti täysillä graffoilla ja sujuvasti <3

Miitteily on minustakin hauskaa, kun kuitenkin, melko varmasti ollaan hyvin samanhenkistä joukkoa. Kaikki kirjoittajia, kaikki ropettajia, ja kaikki kasaantuneena nykyaikafantsupaikkaan... Ja hahmojenkin perusteella olisi hienoa tavata tyyppejä naamatuksin. :'D Hahmot ovat salakavalia aukkoja pelaajiensa psyyken syvimpiin syövereihin.

Hei ja uudet tulokkaat, vielä ehtii tuohon chenen kulttuurifestari-eventtiin mukaan! Menkää vain ilmoittautumaan, jos ensi lauantaina olisi aikaa uhrata iltapäivä neljästä hamaan yöhön saakka intensiiviselle ropettamiselle! Ja heitelkää uudet ihmiset myös kehityskeskusteluun juttuja, ihan mitä tahansa, mitä vain mieleen putkahtaa! Sinne saa vaikka marista ylläpitoa kirjoittamaan uusia lajikuvauksia, jos itseä laiskottaa. Tai ihan mitä tahansa muuta :'D
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyLa Loka 08, 2011 3:01 am

Okei, perun sanani siitä, että noita miekkosia on hyvä olla olemassa. Menkööt jonnekin muualle olemaan. Huoh...

Huoh, pitäisi kirjoittaa kaksi äidinkielen esseetä, mutta en millään jaksaisi... No kaipa tässä jossain vaiheessa saan otettua itseäni niskasta kiinni.

//EDIT: Onko kukaan täällä olevista Twitterissä?
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptySu Loka 09, 2011 11:32 am

Twitter :'D En ole ikinä ymmärtänyt. Vähän kuin naamakirjakin on minulla vain yliopistollisia muistutuksia ja ihmisten pökkimistä varten. Jostain syystä Kai ja sosiaaliset mediat does not compute. Ellei ole kyseessä ropepaikan offi....

Hyvänen aika kun täällä on kohta väkeä kuin pipoa! O: Mitäs ihmettä. Hahmohakemuksia ilmestyy kuin sieniä sateella <3
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptySu Loka 09, 2011 11:45 am

Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja ooooonnn~ *hoilaa*

Hienoa, että tänne tulee paljon porukkaa! Tulee oikein hyvä mieli ^^
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptySu Loka 09, 2011 12:00 pm

Twitter :-------DDD tietonen oon paikasta, mutten oo koskaan liittyny, ku ei siel oikeestaan oo kukaan muukaan mun ympyröistä. Pari kaveria maailmalta, mutta siihen se jääkin, enkä siks nää tarpeelliseks liittyä - käyttämättä jäis kuitenkin.

Lisää sosiaalimedioita! Onko kukaan tietonen tumblrista?
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptySu Loka 09, 2011 12:07 pm

sir Kai kirjoitti:

Ja Hijiri, mitä roolipeli-ihmisiin törmäilyyn tulee... on niin paljon vanhaa kunnon porukkaa chenessä, että kutkuttelisi koettaa pystyttää miittiä jo ensi kesänä. Hirveästi väkeä, johon on törmännyt ropesta toiseen, ja mielenkiintoisia uusia tuttavuuksiakin~

Joo, miitti voisi tosiaan olla aika jees. Pitää vain sitten katsoa, että aikataulut tulevat sopimaan jos ja kun päädyn ensi kesänä ulkomaille joko töihin tai kielikouluun. Tykkään itsekin tavata uusia ihmisiä, vaikka saatankin aluksi olla vähän ujonpuoleinen.

Ja tervetuloa minunkin puolestani Kerrille ja muillekin uusille pelaajille~ Oma viimeaikainen aktiivisuustasoni on ollut vähän niin ja näin ja todennäköisesti tulen vastaisuudessakin olemaan vähän hitaampi vastausten kanssa kun koulu teettää sen verran paljon työtä. Huomenna kuitenkin olisi tarkoitus vastata tuohon peliin ja aloittaa mahdollisesti yksi toinenkin. Ja edelleen en hahmosuunnitelmat takovat takaraivossa, eli josko niitäkin saisi vähän työstettyä.

Kerri kirjoitti:

isää sosiaalimedioita! Onko kukaan tietonen tumblrista?

Heh, kysypä vain. :'D Olen ihan koukussa kyseiseen sivustoon ja pyrin joka päivä tarkistamaan dashboardin uusien kuvien ja vastaavien varalta. Twitter-tunnuksetkin omistan, mutta päivitän sitä todella harvoin. Edellinen päivitys taitaa olla itseasiassa huhtikuulta.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptySu Loka 09, 2011 12:26 pm

Tumblriin en ole koskaan oikein eksynyt. En ole oikein päässyt kiinni sen ajatukseen.

Ah, ihanaa, huomenna alkaa koulu vasta varttia vailla kymmenen eli saan nukkua pidempään kuin normaalisti <3 taidankin siitä riemusta mennä nyt nukkumaan : D Olenpahan ainakin pirteä huomenna.
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptySu Loka 09, 2011 8:30 pm

Ah, huomaa olevansa oikeassa pelipaikassa kun ylläpitäjä huomauttaa, että maan nimet kirjoitetaan isolla. Yhdessä toisessa pelipaikassa eräs pelaaja ragetti offissa siitä, kuinka hänelle oltiin kehdattu pelipaikassa valittaa, että Suomi maana kirjoitetaan isolla. Hänellä tosin tuntui olevan sellainen asenne, että yp ei saisi huomauttaa mistään, koska hänen hahmotietonsa ovat täydellisiä.

Ajattelin, että olisin kävellyt tänään viiden kilsan päässä olevaan kirjastoon ja takaisin mutta ainakin nyt ulkona sataa D: Ilmeisesti en saisi harrastaa minkäänlaista liikuntaa. Kurkku kipeänä en ole päässyt uimaan aikoihin.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptySu Loka 09, 2011 9:17 pm

Heräsin ihan liian aikaisin... Noh, ainakin on aikaa laittautua : D

Näin unta, että olin treffeillä D:n Tsunehiton kanssa ja se osas jostain kumman syystä suomea xD
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyMa Loka 10, 2011 9:53 am

Haha, pitää toivoa, etten saa valtaisaa vihamiesjoukkoa sen takia, kun kehtaan monisanaisesti ruotia aina kaikkien hahmoja.... En minä pahalla, en vain malta olla sanomatta! Ja virheistään oppii ja sitä rataa. Ja owww, Delta, luonnonvoimat kääntyivät sinua vastaan D: Kiristä Thoria tai muuta tarpeellista jumaluutta, jotta saisit sään suotuisammaksi <3

Luseilla vain laittautumiset mielessä :'D Itse näin kerran unta, että D heitti keikan vanhan ala-asteeni liikkasalissa, ja jostain syystä juuri kukaan ei ollut kiinnostunut.... ja ostin niille jokaiselle oman ruusun, mutta koska kenellekään muulle ei kelvannut keltainen - ja ne kaikki olivat eri värisiä - Tusne otti sen ritarillisesti vastaan <3

Pääsin taidehissan kokeesta hienosti läpi, ja sivuaineoikeus napsahti! Yay! Huomenna siis taihdehistriailu jatkuu :'D Luennoitsija on ihan mahtava... "Jeesus on valtava kromosomivauva" oli hänen kuvailunsa manierismista.

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyMa Loka 10, 2011 9:54 am

Ihanaa!

Kaveri laittoi jostain käsittämättömästä syystä linkin meseen kesken meidän keskustelun ja sanoi "KAto tuo se on tosi hyvä!"
Noh minähän kiltisti painoin linkin auki samaan aikaan kun rakas Äiti kultani astui huoneeseen tuomaan suklaata.

Ei siinä muuten mitään, mutta linkki olikin ihana Gif, joka latautui mukavan nopeasti alle sekunissa ja ruudullani komeilikin kaunis nainen joka hmm no nautti jonkun miehuudesta koko sen mitalta edestakaisin....

Kiitin kaveria. Äiti järkyttyi, muttei sanonut mitään.

sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyMa Loka 10, 2011 10:10 am

Meseyllärit <3

Mutta ihmiset! Mitä kaikki huutavat peliseuran perään omissa töpöissään? Menkää kysymään jo peliseuraa hakeneilta pelejä! o__O ihan järjetöntä kaikkien huudella yksinään seuran perään, jos kukaan ei vastaa aikaisempiin huutoihin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyMa Loka 10, 2011 10:13 am

Tämä ainakin heitti jo yksityisviesteillä muita :O
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyMa Loka 10, 2011 11:22 am

Aaa, kauhea pelaamisfiilis päällä ja pitäisi yrittää tehdä noin kuusi sivua läksyjä ja harjoitella torstaina edessä olevaan kolmanteen testiin.. D:
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyMa Loka 10, 2011 12:28 pm

haa.. aivan kuin aktiivisuuteni olisi hieman nousemassa.... sillä on ihan oma mieli, siltä joskus tuntuu :'D hyvä ajoitus ennen suurta eventtiä saada itsensä jälleen ropetusmielialaan xD

Ja. Olen. Sipsilakossa. Edelleen. Jouluun. Saakka. Ja muuten olenkin. *hokee tuota itselleen harva se päivä* ~.~
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 EmptyMa Loka 10, 2011 12:29 pm

:'D Minua harmittaa, kun tiedän, etten voi enää kauheasti valvoa koska väsy ja herätys, muta tiedän myös, että huomenna arvokasta datailuaikaa tuhraantuu miekkailutreeneihin... Voi tätä elämää.

Mutta voin ainakin offailla ja ylläpitäillä vähän aikaa vielä :'D Yllättävän tyydyttävää puuhaa se!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 14 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: