Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

Offffffff- - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyLa Loka 06, 2012 11:02 am

Meillä on häkkivarastokin täynnä :'D Mutta se nyt johtuu siitä, ettei olla päästy eroon vielä vanhoista sohvista.

Itse asunto on sopivan tilava - pitäisi vain käydä laatikot läpi ja heittää miljoonat niissä tilaa vievät rikkinäiset johdot ja muu roska pois sekä uudelleenorganisoida säilytystilat, niin tilaa olisi aivan suunnattomasti. Mutta vähän itseäkin kutkuttaisi isompi asunto... Jos voittaisi lotossa, voisi muuttaa vanhaan puutalonpätkään, ah <3

Sisustusesineistä kun oli puhetta, käytiin tänään kaupoilla ja päädyttiin ostamaan sohvatyynyjä ja pikkukoriste-esineitä Indiskasta :'D Oli niin kauniin turkoosia tavaraa, että päätettiin ex tempore toteuttaa vihdoinkin jonkin kirkkaan tehostevärin tuominen osaksi sisustusta. Hih.

Ja voi, tännehän pukkaa lisää hahmoa :'D Hitto, ei kyllä nyt ehdi sitä lukea, mutta huomenna... huomenna voisi taas olla kunnon kansalainen ja tehdä velvollisuuksiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyPe Loka 12, 2012 11:20 am

Hyvää päivää, kansalaiset!

Päätin tulla vähän huutelemaan, että tuon uutta verta keskuuteenne.
Tai no... niin. Niissä väleissä, joissa ehdin. Koulu, työ ja Saksan reissu painavat vähän pääle. Mutta yritän pysyä skarppina x,D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyLa Loka 13, 2012 7:40 am

Tervetuloa vielä uudemman kerran!

Kaikilla tässä taitaa olla joitakin kiireitä :'D Minulla ainakin häämöttää jo uhkaavasti kahden viikon päässä välitentit, ja nytkin yritän epätoivoisesti kirjoittaa jo viime keväänä aloittamaani draaman analyysikurssin esseesuoritustani loppuun x'D On tämä hankalaa! Mutta nyt alkaa ehkä jo sujua, sillä kokonaiset kaksi sivua on täytetty melko pätevällä analyysilla... ehkä tämä tästä.
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyLa Loka 13, 2012 12:33 pm

Tervetuloa minunkin puolestani.

Juhlin, koska netti päästi vihdoin takaisin foorumille. What a sad little life I lead.
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyTi Loka 16, 2012 1:20 am

Tervetuloa OTL : )

Ärh, näppiksessäni on h-nappi jotenkin jumissa ja sitä saa hakata tosi paljon että se toimii. Tämän takia typotan välillä ja pahasti. Murr. Älkäätte häiriintykö.

Olen ollut kaksiviikkoa viljattomalla kuurilla, tai lähinnä koitan vältellä leipää ja pastaa ja sen sellaista. Puuroa syön edelleen lähes joka aamu, mutta se on pieni myönnytys jonka olen itselleni suonut, pitäähän kuituja edes jostakin saada. Noh, selittelyt sikseen, pointtini oli että tämä on ollut aika vaikeaa välillä. Tai siis... olen aika tottunut siihen että syön päivässä edes yhden välipalan, joka sisältää leipää, mutta nyt se pitää korvata jollakin hedelmällä tai rahkalla tai...niin, koska ei syö myöskään jugurttia enää, koska niissä on niin paljon lisättyä sokeria. Siinä missä olisin ennen syönyt välipalaksi jugurtin ja leivän syön nyt rahkaa ja omenan. JA leipä on oikeasti hyvää! Hyvästi pitsat ja hampurilaiset (vaikka ajattelin tehdä vkl gluteenitonta pitsaa). En tiedä oliko tässäkään vuodatuksessa päätä eikä häntää, mutta tuntui että jotakin pitäisi sanoa.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyKe Loka 17, 2012 11:54 am

Rahkaa ja hedelmiä.... ..... en valittaisi :'D Hyviltä välipaloilta kuulostavat.

Mikset syö leipää tai pastaa? Ei varmaan ole kyse karppauksesta, jos kuitenkin puuroa syöt? Vai allergiaepäilyjä? On aina nuo ruokavalioasiat todella jänniä, siksi vain tässä kyselen, eikä tietenkään tarvitse vastata jos liian henkilökohtaiselta tuntuu. Krhm, tuli vain mieleen vähän kysellä, koska mieleeni tuli, kun tuossa taas huvikseni tutkailin mitä kaikkea suositellaan ihmelaihdutusruuaksi, mm. ruisleipähän on kovin suositeltua shittiä. Ei se vilja, vaan viljan laatu - paitsi tietenkin silloin, jos on vaikka keliakiaepäilyjä x'D

Aivan käsittämätöntä, viime päivinä olen kovasti yrittänyt saada aikaiseksi jotakin, ja aina vain löydän itseni uudestaan naputtelemassa tylsistyneesti naurunappulassa randomkuvia odotellen, josko jotakin uutta ja ennennäkemätöntä ilmestyisi. Ja sitten luennoilla tai yrittäessäni tehdä kouluhommia pääni puskee yhä uutta ja uutta ideaa tänne, blogiini, muihin mahdollisiin ropeihin, omaan proosaan... ja sitten nukahtamista odotellessa päässä pyörii tuhat ja yksi ideaa ja ajatusta mm. analyysiesseeseen x'D Kirottu on ihmisen luonto!
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyTo Loka 18, 2012 9:32 am

En karppaa, vaikka pyrin syömään joka aterialla enemmän proteiinia kuin hiilaria, tai ainakin saamaan sitä jossakin muodossa. Esim. puuroon lisään raejuustoa, myös sosekeittoihin. Periaatteessa tää koko juttu lähti liikkeelle siitä, että ajattelin kokeilla tuota vehnätöntä ruokavaliota ja että millaisia vaikutuksia sillä on yleisesti olooni. Leipä, etenkin hiivallinen turvottaa jne. Mulla on myös ollut tässä vuosia kummallisia ongelmia vatsan kanssa, joihin ei olla saatu vastausta. Keliakiatestit tehty aikanaan, negatiiviset oli. Haluan nähdä että voisiko vastaus olla vehnässä, hiivassa tai niinku yleensä leivässä. Monen vatsalle etenkin tuo hiiva on pahasta. Tässä nyt kun olen pariviikkoa ollut niin olo on ollut parempi mahassa, ei turvota eikä ole ollut kipeänä. Että enköhän mä tällä tiellä jatka. Leipää ei edes tee enää niin paljon mieli. Ja voihan sitä joskus tehdä poikkeuksia, esim. käydä hampparilla tai jotakin jos on pakko/tekee tosi paljon mieli. Mutta eipä siittä varmaan mitään haitaakaan ole jos jättää turhat pullat yms pois ja vaihtaa ne vihanneksiin ja hedelmiin. Ja tosta ruisleivästä ja sen terveellisyydestä: oikea ruisleipä on varmasti terveellistä ja näin, ja tietääkseni oikea ruislimppu on myös hiivatonta. Mutta esim. perus ruispaloissa on vehnää ja vehnägluteiinia, tietääkseni myös hiivaa. Että se siittä 'ruisleivästä', monet kuitenkin valitsee juuri ruispalat yms. reissumiehet.

Talvi tekee tuloaan aina liian aikaisin. Meinasin kuolla järkytykseen tänään kun menin ulos tottuneeseen tapaan kangastakissa.... hyh kun oli kylllllmä o.O Mä vihaan kylmää.

Kai, tiedän tunteen : D Kun pitäisi saada jotakin aikaan mutta sitte löytää jotakin muuta, vähemmän tärkeää tekemistä.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyTo Loka 18, 2012 10:51 am

.... jaa että hiiva aiheuttaisi huonoa oloa. Huh. Enpä ollut tuosta kuullutkaan, ainakaan suhteutettuna turvotukseen tai muuhun ruuansulatuksen reistailuun.

...

Piti ihan piruuttaan googlata, ja löysin hiivateorian puolestapuhujia ainoastaan hämäräperäisiltä nettisivuilta - ala Suomi24 ja puolueelliset sivustot, kuten vaikkapa joku luontaistuntijat.jotakin - ja yhdeltä sivustolta löytyi tällainen vastaus kysymykseen, voisiko hiiva aiheuttaa turvotusta::
Lainaus :
Tuskin löytyy nöyrempää ihmiskunnan apulaista kuin leivontahiiva. Se löydettiin viinirypäleen pinnalta jo ammoin, eikä ihmiskunta sen jälkeen ollut entisensä. Leivontahiiva on tieteelliseltä nimeltään

Saccharomyces cerevisiae, vapaasti suomennettuna oluen sokerihärmä. Se tuottaa sokerista ja vedestä alkoholia ja hiilidioksidia, ja tuon työn palkintona voimme nauttia olutta ja kuohkeita leipomuksia.

Leivontahiivaa on testattu suolistolle hyödyllisenä probioottinakin, mutta tuon roolin on nyttemmin ottanut sen lähisukulainen, S. Boulardii (kauppanimellä Precosa). Candida-hiiva on suoliston eliöpuutarhan vakiojäsen ja leivontahiivalle yhtä paljon sukua kuin ihminen västäräkille. Candida on tavallisesti viaton kaveri, mutta aiheuttaa joskus sitkeitäkin tulehduksia.

Hiivasyndroomaan uskovat tuppaavat pitämään myös leivontahiivaa pahiksena, mikä on kyllä epäreilua sitä kohtaan.

Siispä, Ilmapallo, emmekö vapauta hiivan syytteistä? Ei se kykene tekemään pötsistäsi käymissammiota. Kuvaamasi oireet sopivat paremminkin laktoosi-intoleranssiin tai ärtyvän suolen oireyhtymään.

Oli pakko oikein tutkia asiaa, koska nykypäivänä aivan pirun usein jokin yksittäinen ruoka-aine maalataan pahikseksi, jota täytyy välttää kuin ruttoa, ja sitten myöhemmin nämä trendit paljastuvat lähes aina pohjautuvan hyvin, hyvin epä-asiantunteviin arveluihin. Eipä sillä, etteikö oma ruuansulatuksesi voisikin pelata paremmin ilman vehnää ja hiivaa, mutta itse veikkaisin, että runsaampi kasvismäärä ja monipuolistuminen - ainakin kuulostaa sellaista tapahtuneen ruokavaliollesi - olisi kyseessä sitä enemmin. Hmm, vähän omakohtaista kokemusta samankaltaisesta: yhdessä vaiheessa vältin vaniljajäätelöä ja rahkaa kuin ruttoa, koska se sai muutenkin oikuttelevan vatsani heittäytymään holtittomaksi, mutta kun ei löytynyt laktoosi-intoleranssia ja oireita tuli myös mm. sipseistä ja ihan mistä tahansa suurehkosta ateriasta, jonka söin vietettyäni puolikkaan päivän hajamielisesti vain nakerrellen keksinkulmaa.... Nykyään syön vain monipuolisemmin ja tasapainoisemmin - sekä säännöllisemmin - sekä pahoina kausina syön maitohappobakteereja, ja vatsa pelittää, vaikka olisi paljonkin vehnää tullut syötyä.

Eikun kappas, googlailin vähän lisää ja ilmeisesti hiiva voi aiheuttaa ilman kertymistä vatsaan siinä missä pavut tai paprikakin :'D Pieruruokaa! Mutta suola näköjään aiheuttaa pahemmin kokonaisvaltaisempaa turvotusta.

... voi näitä ruoka-asioita! x'D Piti tehdä jotakin, mutta eksyin pohdiskelemaan tätä ihan liiaksi. Hehe.
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyPe Loka 19, 2012 12:39 am

Hyvin monella ihmisellä hiiva (hiivaleipä) saa mahan menemään suoranaiselle ripulille. Hiiva ei kaikille sovi, vaikka olisikin kuinka 'nöyrä'. Lähipiirissäni on useita ihmisiä, jotka painivat tämän ongelman kanssa ja apu on löytynyt hiivattomasta leivästä, jota he joutuvat metsästämään kissojen ja koirien kanssa (ei välttämättä löydy ihan joka kaupasta). Voi olla että hiivaa manataan turhaakin, mutta uskon että se silti voi joillekkin ihmisille aiheuttaa oireita. Olkoon sitten perimäisenä aiheuttajana vaikka ärtynyt suoli, joka ei kestä hiivaa ja siksi hiiva saa aikaan oireita. Oireet: turvotus, piereskely ja löysä tuotos.

Mikään äkillinen kasvisten popsiminen ei tätä minun vatsaongelmaani ole aiheuttanut. Olen aina syönyt monipuolisesti, mutta kärsinyt näistä ongelmista jo ainakin viimeiset 6 vuotta. Lääkäriltä en ole saanut vastausta ongelmaan. Syön myös säännöllisesti ja lähes jokapäivä kaksi lämmintä ateriaa. Itse olen välillä epäillyt myös stressivatsaa, sillä ihonikin kukkii kun stressaannun. Huomaa heti kun on huolia. Esim. mummun kuoleman aikoihin muuten näpytön ihoni sai jonku ihme kohtauksen ja kukki kuin kesäniitty! Mistäpä sitä koskaan tietää, jänniä juttuja. Mutta pääasia että nyt masuni on ollut paremmassa jamassa, eli jotakin viljaan tai hiivaan liittyvää tässä on luultavasti takana. Ehkä kysessä on vilja-allergia, jossa elimistöni ei kestä jotakin yhtä tiettyä viljaa... paitsi että se ei vissiin aikuisilla ole kovin yleinen vaiva. Kuten sanoin, jänniä juttuja.

----

On kyllä mukavaa kun on perjantai. Vaikka työttömällä onkin aika paljon vapaa-aikaa, mutta on mukava kun avokilla on kuitenkin vkl aina vapaa ja perjantaina on saunavuoro. Ja voi muutenkin rentoutua ja valvoa myöhään. Juoda ehkä siiderin jos toisenkin.

Millasia vkl suunnitelmia immeisillä on?
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyPe Loka 19, 2012 1:38 am

Mmm, ruuansulatus on tosiaan hyvin yksilöllinen juttu, ja tosiaan itsekin löysin yhden sivuston eilisessä haussani, jossa hiiva lueteltiin muiden huonosti sulavien ja ilmaa keräävien ruokien joukkoon. Jotenkin kyllä omaan tapaani hahmottaa mm. syömistä ei ihan ongelmitta sovi ajatus siitä, että jokin yksittäinen aines olisi ratkaisu tai yksittäinen pääsyyllinen... Niin monta muuttujaa, niin monta mahdollisuutta. Noh, enpä ole biologi, kemisti tai ruokavalioasiantuntija, joten voin vain arvailla :'D

Mullakin on jännitysmaha! Muuten saatan olla täysin rauhallinen, mutta hyvä luoja mokoma vetää pultit siitä huolimatta, jos vaikka pitää aikaisin aamulla junaan ehtiä x'D

Mmm, onko sinulta testattu keliakia? Tai ylipäänsä kannattaisi varmasti mennä allergiatesteihin, ei sitä kuitenkaan tiedä, jos sieltä löytyisi joku syy ja pystyisi sitten sen tietäessään vielä paremmin räätälöimään ruokavaliotaan...

:'D Täälläkin olen vapaata perjantaita vietellyt, kun ei ollut luentoja. Tosin katselinkin sitten yhden nettiluennon, ja aivan kohta matkaan kahvilaan kaverin kanssa pänttäämään ensi viikon välitenttejä varten. Huomenna olisi tiedossa rapiiritreenit, mikä on harvinaista herkkua ja vaihtelua pitkämiekalle~ Ahh, en olekaan pariin viikkoon nuhailun takia käynyt treeneissä, voisi tehdä hyvää.

Ja sauna ja alkoholi o/ Me approves.
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyPe Loka 19, 2012 2:16 am

Keliakiatestit on tehty, negatiiviset oli. Taisin mainita asian aiemmin jossakin viestissäni. Laktoosi-intoleranssi on, mutta muita ruoka-allergioita ei ole löydetty, tai ylipäätään vastausta ongelmiini.

Kuuma sauna, kylmä juoma. Mmmmmmmm....

En tiedä olenko aiemmin maininnut, mutta tykkään tuunata tavaroita ja kunnostaa esim. vanhoja huonekaluja hyötykäyttöön. Toisen roska on toisen aarre, vai miten se menikään. Tällä hetkellä työn alla kiiltonahkainen pikkulaukku, jonka löysin mummun tavaroista. Rikki oli ja vähän tylsä, siksi ajattelin tähän vähän niittejä iskeä rokimman ilmeen aikaansaamiseksi. Looking good so far.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptySu Loka 21, 2012 12:17 pm

Mitä hittoa! Hullu ropetusilta! x'D Läsnäoloennätyskin rikkoutui, wooooo!

Tämän fiiliksen takia ropetan, epätoivoisen näppiksen hakkaamisen hurmostilassa, kun yrittää epätoivoisesti ehtiä vastailla peleihin, ennen kuin muut ehtivät taas kasata jonottavien vastauksien listan pidemmäksi kuin nälkävuosi *reps* Voi että, nyt ei malta mennä nukkumaan :'D
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptySu Loka 21, 2012 12:35 pm

Modeksi ylentämisen kunniaksi kävin vastaamassa peleihin - yyhh, ihmiset, potkikaa minua jos vastausvälini venyy kuukaudeksi koska saatan unohtua tekemään kaikkea muuta vaikka pystyisin helposti vastaamaan peleihin :'D
Räyhä
Lvl 12
Räyhä

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyMa Loka 22, 2012 4:23 am

voi pyhä einari! Ensimmäistä kertaa rekistöröidyin tällaiseen foorumiin ja kauhukseni huomasin, etten voi muuttaa nickiäni jälkeenpäin! Onko tämä totta ja muuttumaton asia? :''D Nyt olen vain epämääräinen rayha xD
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyMa Loka 22, 2012 4:51 am

Voisin pitkästä aikaa toivotella uusia tulokkaita Teitä onkin jo jokunen. Elikkäs tervetuloa Cheneen!

sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyMa Loka 22, 2012 6:59 am

Räyhä terveeks vaan! Totta, nickiä ei voi muuttaa kerran kirjauduttuaan - mutta arvon ylläpito kyllä kykenee korjaamaan asian :'D

Mitäs minä sanoin, syksy saa ja syksy tuo uusia tulokkaita tullessaan *naur* Jänniä nämä ropettajien syklit!

//EDIT: Älä siis Räyhä hämmenny, korjasin siis nikkiisi ääkköset kohdilleen.
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyMa Loka 22, 2012 9:06 am

Tervetuloa minunkin puolestani, Räyhä!~ o/

Äh, oikea nilkka on ollut nyt viikonlopun ajan ja sen jälkeen tolkuttoman kipeä kävellessä.. Tämä on jo toinen kerta tänä syksynä ja jos kipu ei hellitä parin päivän sisällä, pitänee suunnata terveydenhoitajan pakeille.

Minun pitäisi tosissaan yrittää aktivoitua täälläkin, mutta koulupäivien jälkeen eksyn pääasiassa tekemään kaikkea muuta paitsi kirjoittamaan vaikka koneella päivittäin roikunkin. Kovasti olisi kyllä jo halua alkaa suunnitella kaikenlaista juonenkäännettä ja kehitellä uusia hahmoja, joten eiköhän se tästä pikkuhiljaa~

Ja pitää vielä hehkuttaa sitäkin, että kämppäni näyttää nyt aivan ihanalta kun vanhemmat kävivät vähän kokoamassa uusia huonekaluja ja järjestelemässä vanhoja~ Ihan mahtavaa istua tietokoneella ruokapöydän ääressä mukavalla tuolilla. Kirjoituspöydän käyttäminen "työpisteenä" tuntui aina jotenkin ahtaalta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyMa Loka 22, 2012 1:33 pm

Hijirille paranemisia! :0 Olen itse ajelehtinut aikataulujeni kanssa hyvin samanlaista reittiä, ja tuntuu ettei arki ole vieläkään asettunut niin kuin muilla tuntuu käyneen kun tämäkin paikka on tosiaan syksyn myötä aktivoitunut.

Pyörin kyllä itsekin varsin mielissäni kämpillä glögimuki kädessä kun sain tehtyä suursiivouksen ja luentoja ei tällä viikolla ole ♥ Tavallaan vähän ikävä yliopistolle mutta vähäinen työmäärä kelpaa aina~ (paitsi yksi essee koputtelee nytkin omatuntoni ovea).
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyTi Loka 23, 2012 8:37 am

Yrh, kylmällä ilmalla on niin ihana käpertyä vilttiin ja juoda kuppi kuumaa. Muutenkin ollut viikon ajan vähän veto pois, liekko flunssa tulossa tai jotakin?

Hijiri, uuden tavarat ja mukava järjestys ovat piristävät aina. Mun mielestä kodin kuuluu olla semmonen rauhan ja levon paikka, ei sellainen missä on inhottava tai ahdas olla. Mun eka kämppä oli ihan hirveä rotankoko, johon ahisti mennä. Hyh.

Päivittelin tuonne seuranhaku töpööni vähän tietoja/toivomuksia Alihan tulevaisuudesta, käykäähän vilkasemassa. : )

Mulle kyllä sattuu aina välillä. Tänään kissa kaatoi smoothiet näppäimistölle. Irrotin näppäimet ja pesin alueen, mutta silti se jäi jotenkin tahmeeksi ja näppäimet alko jumittaa. Sit vielä hajotin ton Shift-näppäimen lopullisesti. Uusi näppäri siis alla. Huoh.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyKe Loka 24, 2012 11:40 am

Vapaaviikkoa ja kuumia kuppeja! D: Minä vain kärsin tenttien alla, yhyy!

Sitten piirsin Snorrille hahmokuvan ja nyt on melko hyvä mieli :'D Kaikkien huonojen hiuspäivien kärttyinen isoisä! x'D

Sirppi: Onneksi näppiksiä saa kympillä erittäin hyviä. Ja Alishahan voisi sekaantua suureen terrorismihässäkkään puolelle tai toiselle? :'D Siinä olisi hieno taustatarina ninjaantumiselle.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptySu Marras 04, 2012 11:38 am

Myaa!

Havahduin taas siihen, että mullahan seisoo pelit aivan häpeällisesti jo toista viikkoa! D: Miten tämä aina luisuu tähän nykyään? Vastahan vapauduin Kiinan nykyhistorian pänttäämisestä, eikö mulla olekaan vapaata völlymisaikaa x'D

Ja hei ihmiset, jutelkaa enemmän kuulumisia pelimaailmassa -alueella. Saadaan jotain hässäkkää ehkä aikaiseksi! Ja täällä on varmana joku julkimo, joka ei ole mennyt julkkislistalle sinne. Heee. Ja pitäisi Jinin aavebloginkin kuvaus kirjoitella ja alkaa vamuilla niiden kirjoitteluja ylös... x'D

Kaikkea hauskaa sitä keksiikään kun hetkeksi pysähtyy miettimään, ja sitten taas joutuu muistamaan, kuinka huomenna on taas tentti...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyTi Marras 20, 2012 11:34 am

Moi vain kaikille! Harava tässä hei, hauska tavata. : )
Jaa eipä minulla oikeastaan muuta asiaa tähän hätään ollutkaan, ajattelin vain pikaisesti esittäytyä. Suorittaa virtuaaliset kuvitteelliset kättelyt ja niin pois päin. : D
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyTi Marras 20, 2012 12:38 pm

Tervetuloa Haravalle ja kaikille muille uusille, jos en ole erikseen muistanut sanoa.

sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyKe Marras 21, 2012 4:36 am

Heis ja vielä yhden kerran tervetuloa chenen iloiseen joukkoon :'D

Voisit esittäytyä meille vielä paremmin spämmimällä vähän offin hassuttelutöpöjä, eikö se olisikin kivaa? ;'D Ja vielä ehtii mukaan pikkujouluihin, jos vain todellisuuden raijoitteet antavat myöten!

Yyyh, taisin saada tartunnan kaverin kuumetaudista enkä millään jaksaisi lukea Koreoiden historiasta enkä kirjoittaa koulujuttuja... mutta tulee syyllinen olo, jos nyt alkaisi vain mättää kaikkea hauskaa, kun en ainoalla keskiviikkoluennollanikaan käynyt. Näitä elämän ärsyttäviä ristiriitoja :'D
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 EmptyKe Marras 21, 2012 4:41 am

Äh, tulis jo talvi ja lumi. Alkaa tympiä tuo jatkuva vesisade ja pimeys : (
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 34 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 34 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: