| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Joulu 21, 2011 7:05 am | |
| Om nom pipareita! Minä olen vain laiskotellut kotona pelaten ja äidin herkkupitsaa syöden taitaa kaikki meno hiljetä täällä jouluksi, mutta toivottavasti ihmiset palailevat lomiltaan pirteinä ja kirjoitusintoa uhkuen xD pitäisi kai itsekin koittaa varastoida intoa komeaan comebackiin... | |
|
| |
Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Joulu 21, 2011 8:12 am | |
| Uhh, kamala kun väsyttää. Olen ollut yötöissä kaksi viimeisintä yötä eli lukenut Gantzia tuntikaupalla ja kirjoittanut vastauksia joita en jaksa näin väsyneenä oikolukea :'DD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- La Joulu 24, 2011 12:02 am | |
| Hyvää joulua koko chenen väelle!
Ahh, en malta odottaa kunnon jouluähkyä <3 x'D Eikä minun edes pitänyt tulla koneelle tänään, pitikin vain yhtäkkiä tarkastaa miten sitä joulua toivotellaan vierailla kielillä, kun on noita ihmisiä, joille on mukava lähettää sentään toivotteluviestit... ehkä vielä joskus saan aikaiseksi kortit lähetettyä... Mutta sehän vaatii jo hurjan paljon aikuistumista!
Gantz on näin btw aivan loistava sarja. Ahh. Kannatti napata se lukulistalle, hyvä lukukokemus. | |
|
| |
Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Joulu 25, 2011 7:12 am | |
| Ah, Gantz <3 harmi että sain sen jo luettua. En pysty säästelemään yhtään, jos innostun. Pitäisi löytää uutta luettavaa.
Sain veitsisetin joululahjaksi *__* voin lopultakin laittaa ruokaa marisematta kuin tylsiä veitseni ovat. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Joulu 26, 2011 11:25 am | |
| Minäkin sain veitsiä! Ja SodaStreamin! x'D KAIKKI saivat SodaStreamin.... mutta toisaalta, on se aika epeli. Nom nom poreilevaa pöytävettä.
Ja ahh, oma koti kullan kallis <3 Nyt maha pömpöttää jouluruuasta... kunpa miekkailutreenit alkaisivat pian, että pääsisi polttelemaan näitä lisäkiloja pois... Mutta kaiketi niitä voisi kuluttaa myös ankaran aivotyöskentelyn (eli kirjoittamisen) parissa, hahaa :'D
Mutta mutta, eikös Gantz ole yhä jatkumassa? Vai olenko pudonnut luultua pahemmin kärryiltä?
| |
|
| |
Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Joulu 26, 2011 10:29 pm | |
| Kyllähän se jatkuu, mutta en voi lukea sitä enää sataa lukua yössä :'D
Minä en itse saanut paljoakaan syötyä, ou noes. Ei ollut mitään erikoisen hyviä herkkuja - kaksi suklaalevyä (toinen lontoonrae, hyi), oudon makuista suklaata ja täytelakuja (joista syön vain yhtä makua). Ruokanakin oli vain kinkkua, puuroa ja maksalaatikkoa koska äiti ei halunnut laittaa turhaan kamalaa määrää ruokaa meille kolmelle.
Ei ainakaan tarttee laihduttaa desuconiin :'D Tosin minulla on muutenkin tosi peittävät asut siellä joten lisäkilot eivät näkyisi jos eivät kertyisi naamaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- La Joulu 31, 2011 3:11 pm | |
| Hyvää uuttavuotta koko chenen väki! Teidän rakas ylläpitäjänne typosi paljon mutta sai silti tämän viestin kirjoitettua iloisesta mielestään huolimatta :'D
Paljon onnea, vauhtia ja hienoja hetkiä (ehkä) ihmiskunnan viimeiseen vuoteen! Jännittävää nähdä, kuinka moni sekoaa mayojen kalenterin päättymispäivän koittaessa...
x'D Mutta pysykääpäs turvassa ja koittakaa te ilmoittamattomat lomailijatkin palailla pikkuhiljaa kirjoittamisen pariin! | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Tammi 01, 2012 12:08 pm | |
| Hei taas, tulin takaisin!
Olipas rentouttava joululoma, vaikkakin askeettista olla ilman sähköjä... kokonainen vuorokausi XD Olin hyppiä seinille, vaikka loppujen lopuksi eihän tuo pitkä aika ollut. Ilman vedenkeitintä elämä on kurjaa...
Tein vastoin tapojani uudenvuodenlupauksen; lupaan opetella laittamaan hyvää ruokaa. Jos se ei onnistu niin minun puolesta tulkoon se maailmanloppu... pirskale. Jos ei osaa tehdä syötävää ruokaa niin samahan tuo XD
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Tammi 02, 2012 2:03 am | |
| Minä lupasin saada oikeasti asioita aikaan *naur* Ja tässä nyt väännän hiki hatussa, että ehdin tässä hyvällä vapaa-ajalla säätää ennen kuin koulu alkaa taas~
Pitäisi ihan ensinnä saada aikaiseksi maksettua mainokset taas huis helvettiin täältä. Perkele kun ei ole omaa luottokorttia vielä. Ja piru kun palstani.comin mainokset ovatkin aina noin rumia.... x'D Esteettiseen silmääni sattuu!
Ja hyvä ruoka on ihanaa. Uutenavuotena syötiin omatekemääni quacamolea, oli namia. Pitäisi kai sellaista vääntää sitten jos/kun pidetään yökylämiitti..... ;') | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Tammi 10, 2012 12:18 pm | |
| Kouluprojektit kaatuu niskaan... tarvitsen uuden joululoman -.-'
Päälimmäisenä minua kiusaa kuviksen sarjakuvaprojekti jonka juoni tekee ikävää laajentumista. Onneksi siihen kuitenkin on nyt innostusta niin saatan jopa saada sen valmiiksi ennen kevättä. Ei olisi saanut energianpuuskassaan hamstrata muuta puuhaa, mutta jospa ne tästä.
Mmm... tänään pääsin taas itämaisentanssin tunnille. Oli aikas hauskaa, kunne ohjaaja innoissaan meille sanoi, että joudutaan esiintymään kevätjuhlassa... toivon valkoisia kukkia haudalle, sillä delaan varmaan lavalla silkasta pelosta XD
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Tammi 11, 2012 2:06 pm | |
| Hyvää syntymäpäivää Shaido! *poksauttaa paukkuserpentiiniä*
Ahh, ramppikuume. Ei ole kivaa se, onneksi en ole itse joutunut siitä kovin pahasti kärsimään ikinä... mutta kyllä se siitä, hei! Et ainakaan ole yksin lavalla! Tai pitämässä itsekirjoittamaasi puhetta! Ja muistat vain kuvitella katsojat alastomiksi, sen pitäisi kuulemma auttaa :------DD
Sarjakuvat ovat ihania. Itsekin olen vähän sellaista vääntämässä, ja eeeehehehheeee, ei suinkaan ole se vienyt ropettamiseen tarkoitettua aikaani... ja tietenkin, siiiiiiiiiiiiiiiims.
Huh, onneksi huomenna on yksi luento peruttu ja toinen kurssi alkaa vasta parin viikon päästä... tulen olemaan superväsynyt torstaisin tulevaisuudessa, pitkä päivä vailla ruokataukoa ja sitten vielä miekkailutreenit. Ai jai jai, mutta ehkä kerrankin saan itseni rantakuntoon kesäksi, höö höö. | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 14, 2012 8:32 am | |
| Hululuuuu~ Olen täällä taas!
Miksi minulla ei toimi mese? Onko jollain samanlaisia ongelmia? Minulla vain sanoo, että "Palvelu poissa käytöstä". Pöööööh!
//EDIT: Huomasin juuri, PALJON ONNEEAAAA VAAAN FORTELLE!!!! <333 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 14, 2012 9:10 am | |
| Minulla mese toimii ihan normaalisti >: Yhyy, miksei sinullaki voi toimia! Ja tervetuloa takaisin!
Sekä tietenkin nyt tanssin pienen riemuntanssin sen johdosta, että joku tuli puhumaan eikä minun tarvinnut tuplapostia sanoakseni myöskin:
Paljon onnea vain, Forte! | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 14, 2012 11:48 pm | |
| Hehee : D Nyt toimii mese, mutta tietenkään Kai ei ole siellä silloin : D
Pitäisi ehkä käydä äänestämässä tässä jossain välissä. Piti käydä jo eilen, mutta suunnaton laiskuus iski. Aikovatkos muut täälllä äänestää?
Olen hakannut nyt pari viime päivää ihan raivolla L.A. Noirea. Oikein hauska etsiväpeli : D
Mitäs muille kuuluu? Menikö joulu hyvin?
//EDIT: Voiiiiiii paska! Unohdin totaalisesti, että minulla on tänään yhteiskuntaopin korotuskoe ja nyt en tietenkään ole lukenut siihen yhtään... Luin äsken ihan paniikissa kaikki muistiinpanot, mutta en usko, että se riittää... Voi perse! No ei voi mitään. Tänään esiintyminen koulun esittelyillassa ja loppuviikko tiivistä harjoittelua Next Step-messujen juontojen kanssa. Huhhuh, kiire tulee.
//EDIT2: Mjöyh. Surullista, että täällä yksinäni offailen : D Noh, ei se mitään. Miusta tuntuu jotenkin et oisin nukkunu jonkun kymmenen tuntia vaiks en oo oikeesti nukkunu ku jonkun kaheksan. Se johtuu varmaan siitä et olin ihan kuolemanväsynyt, kun menin eilen illalla nukkumaan. Sitä se teettää, kun pääsee vasta yhdeksältä illalla koulusta...
//EDIT3: Jatkan tätä surullista itsekseni offailua : D Olinkin sitten tänäaamuna ihan jäässä ja lähdin tunnin etuajassa kouluun. Nyt jäädän sitten koulun kirjastossa. Noh, enpä ainakaan ole myöhässä... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- To Tammi 19, 2012 3:18 pm | |
| x'D Lusei vaan offaan yksikseen täällä! Voi ei! x'D Tätä siis tarkotit kun käskit mut tänne puhumaan *naur*
Voi ei mikä helvetin kirjoitusputki mulla oli. Siitäs sait, kahdeksan pelin jono! Siitäs sait! Joka hemmetin ikiseen vastattuna yhen illan aikana, JES! JEEEESS! Nyt voi hyvillä mielin huomenna mennä kampaajalle ja kaupoille <3
P.S. Teiän kiva ylläpitäjä on ihan kipiä, lähettäkää parannussäteitä >': | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- To Tammi 19, 2012 3:35 pm | |
| *lähettää parannussäteitä* zingggg zinggg zingggg xD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Tammi 20, 2012 2:04 am | |
| Ihanaa kun Shaido sinäkin olet päässyt taas vähän mukaan meininkeihin. Oli ikävän hiljaista täällä tuossa vuodenvaihteessa, mutta näköjään vielä on toivoa siitä, ettei ihan mennä ekan puolivuotisen jälkeen nurin *naur*
Mut pitäis sunki tulla kuule sinne yökylämiittiin jos resurssit vaan riittää, kuules! :'D Kaikkien pitää tulla! Mwahahahahaaa -! Hups.
Tällaisena hauskana huomiona siitä, mitä kaikkea sitä voikaan äkätä ropettaessa: tajusin eilen kirjoitellessani ja lukiessani vanhoja pelejäni, että hahmoni kanavoivat välillä toisia hahmoja. Lukasiin ilmestyy jännästi välillä juttuja, joista minulle tulee mieleen Lestat, Louis hypähtää välillä käyttäytymään kuin vanha kunnon Siegini... Man, on vaikeaa pitää hahmo johdonmukaisesti itsenään, kun aivoista pomppaa kaikennäköistä tavaraa ulos ihan holtittomasti sormien ja näppäimistön välityksellä :'D | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Tammi 20, 2012 3:27 am | |
| Ei taida ihan budjetti riittää mihinkään matkusteluun :/
Olen about hengissä, mutta ei tiedä koskaan, milloin seuraava inspiraatiokato iskee... tai jälleen juutun pelaamaan lotroa enemmän xD ja sitten unohdan kaiken muun...
//KIITOS muuten synttärionnitteluista | |
|
| |
Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Tammi 20, 2012 7:01 am | |
| Rawwr, kummasti rahat katoavat tililtä kun varailee ennakoon kesän hotellihuoneita (kahdelle conille :'D) alennuskoodin turvin. Köh, olen tuhlannut jossain parissa viikossa 350 € (joista 150 € niihin hotellihuoneisiin ja loput sinne sun tänne, innostuin tilailemaan kengät ja muuta ^^'). Onneksi tuota rahaa on kuitenkin sen verran, että pääsen miittiin. | |
|
| |
Darks Lvl 3
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 21, 2012 12:52 pm | |
| Iltoja immeisille~ Minutkin on tähän peliin sattuman kautta värvätty mukaan, ja kun nyt tuo eka hahmo on abouttirallaa valmis, niin päätinpä tulla näyttämään pärstääni täälläkin =3= Olettehan kilttejä minulle, jookosta? | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 21, 2012 1:46 pm | |
| Heips ja welcome to board, Darks ^^ Ei me paljoa purra *virn* | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Tammi 22, 2012 4:39 am | |
| Heiii, tervetuloa vielä kerran Darks-kultapieni :'D
Delta, minullakin oli aivan kauhea spending spree, koska alennukset ja löysin räkin, jossa oli vino pino ihania jakkuja ja pikkutakkeja x___x Takit ja korvakorut, niistä on muodostumassa suorastaan heikkous!
Olen ollut aivan hämilläni viime päivät, ensin onnistuin Darksin nappaamaan tänne italiantunnilta, ja sitten pirulauta eilen suostuin lähtemään randomeihin juhliin ja kappas, sieltäkin tuli rekryttyä ahkerasti yhtä ihmistä tänne liittymään :'DD Mitä ihmettä tämä on? En ole koskaan aikaisemmin törmännyt irl-elämässäni ropettajiin noin vain sattumalta, ja nyt kaksi muutaman päivän sisällä...
Tänään pitäisi sitten äänestää. Ovathan kaikki tunnollisia kansalaisia ja käyttivät vaikutusvaltaansa? :'D | |
|
| |
Yui Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Tammi 22, 2012 5:13 am | |
| Hei Darksille minunkin puolestani : ) Me taidamme toisemmo jo tietääkkin etäisesti
Minulla on aina kauhea kulutus ja sitten olen raha ongelmissa mutta sellaista se elä vain on huoh.. Maailmassa on liikaa ihania vaatteita ja kenkiä jotka huutelevat minulle.
Itse olen jo ennakkoon käynyt äänestelemässä. Tänään illalla ajattelin sitten sivusilmällä seurailla miten tulokset jakautuvat | |
|
| |
Darks Lvl 3
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Tammi 22, 2012 8:04 am | |
| Heips Yui :3 Jeh, tuttuja ollaan!
Rahaongelmat ovat kai kaikille tuttuja XD Itsekin pohdin, että mitäs sitä söisi nyt loppukuun... No ei, onneksi on hyvin ruokaa kaapissa, mutta pirhana on se välillä hankalaa!
Minäkin äänestin ennakkoon yhdellä hyppytunnilla~ Kävi tosi helposti, wiuh vain XD | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Tammi 22, 2012 9:10 am | |
| Kirjoittamisesta ei tule mitään -.-' joten jatkan pelleilyä offin puolella
Olen ollut tunnollinen kansalainen ja tällä hetkellä myös rahaton... onneksi kuunvaihtumiseen ei ole kauan ja äitsykkä lupasi maksaa pari laskua. En käsitä minne minä hässään rahani.
Hmm... taidan luovuttaa kirjustamisen suhteen tältä päivältä ja jatkaan School Rumble -maratoniani. Taisin laskea taas katu-uskottavuusastettani XD
Niin ja heipsan uutukaiselle Darksille! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|
| |
| Offffffff- | |
|