| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Tammi 22, 2012 9:22 am | |
| School Rumble! Oh! Muistoja <3 Jos jossain muodossa ns. "highschool"-menosta pidän, niin sitten japanilaisessa komediassa. Ai pirulauta, pitäisi kai itsekin etsiä se taas käsiinsä... | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Tammi 22, 2012 12:48 pm | |
| Nyt on silmä kovana sohvalta järähtämättä seurattu vaalivalvojaisia ja kyllähän ne ainakin minun makuuni oikein hyvin menivät. Jokseenkin pisti inhottamaan Biaudetin ja Essayahin huonon äänimäärän perusteleminen heidän sukupuolellaan. Eipä ole RKP ja Kristillisdemokraatit saaneet eduskuntavaaleissakaan mitään järisyttäviä osuuksia, joten eiköhän kyse ole ennemminkin puoluekannasta kuin sukupuolesta. Olen löytänyt itsestäni viimevuosina hyvin suuresti politiikasta kiinnostuneen ihmisen ja nyt nämä jotkin spekulaatiot herättävät kyllä suurta ärtymystä. No, eipä se mitään, toivon vain, että tämä ei nosta mitään tasa-arvohaloota.
Juu, tosiaan Kai mainitsikin aikaisemmin, mutta oli veikeää törmätä ropettajaan randomeissa bileissä. Toinen hämmentävyys oli se, että törmäsin samaisissa bileissä ihmiseen, joka näytti äärimmäisen paljon Ke$halta. Se oli häiritsevää : D
Tervetuloa Darksille, toivottavasti viihdyt meidän sekalaisessa seurassamme ja toivottavasti liityt myös miitti-ilotteluun tuossa ensi kuun alussa. Olet ainakin erittäin tervetullut.
Olen ottanut tänään oikein hyvän pieksennän Clash of Heroesissa. Kun pelaa online, huomaa ihmisten olevan melko pro. Itse olen about lvl 31, kun suurin osa siellä on jotain väliltä lvl 250 ja 350 : D Noh, ei se mitään, odotan sitä päivää, kun pääsen vuorostani pieksemisen makuun. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Tammi 25, 2012 2:52 am | |
| ... petin jo oman uudenvuodenlupaukseni, olen ollut tuhottomasti poissa luennoiltani D: Mutta kun olen kipeä... tosin hieno, rento lomalta jatkunut fiilis aiheutti nyt sen, että yhtäkkiä tajusin tässä, että minunhan pitää saada ihan pirun monta kirjaa luettua ihan tässä pian. Ohhh shit. Ja kirjoitettua pienoisesseitä ja yksi isompi analyysi. Eipä kai voi muuta sanoa kuin fuuuuuuuuu--! No, täytynee vähentää jäätämistä näyttöpäätteen äärellä ja napata sen sijaan kirja käteen :'D Katsotaanpas, mitä romantiikan ja realismin klassikkojen lukeminen aiheuttaa kirjoittamiselleni!
Mutta! Videopelit <3 Pitäisiköhän sitä itsekin jatkaa Folklorea, jos nyt tällä kertaa saisin sen oikeasti pelattua läpi. Olen myös miettinyt nostalgiatripille lähtöä Final Fantasy VII:n uudelleenpeluun muodossa :'D Voisin tällä kertaa pelata vähän vähemmän peelosti, levellasin niin saamaristi ekalla kerralla, etten kuollut kuin vain yhdessä bossitaistelussa, kun en osannut odottaa mokomaa kakkiaista ja en ollutkaan valmistautuntu hiilaamalla...
Tai ehkä voisi itsekin paneutua vaihteeksi vähän Clash of Heroesiin, etten kusisi siinä niin pahasti D: Hävettää ihan kuinka huonoksi olen vajonnut... | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 28, 2012 7:30 am | |
| Nyt on tultava avautumaan, että: JUMALAUTA MIKÄ KRAPULA!! Huhhuh. Meni vähän viime yö pitkäksi xD Etkot meillä ----> Viskibaariin ----> pilkun jälkeen Edisoniin ----> Jatkoille jonkun heebon luo ----> Kotiin about klo 11 tänäaamuna. Ja kaikissa noissa väleissä kului paljon alkoholia : D Huhhuhhuijjaa...
Mitäs teille kuuluu? | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 28, 2012 9:43 am | |
| Kisulla on ollut nähtävästi rankka ryyppykeikka xD toivottavasti olo pian paranee, krapulat kun on niin kamalia olotiloja >_<
Mulla ei ole krapulaa vaan pieni nuha... kun ulkona on niin kylmä. Taidan linnoittautua lopputalveksi sisätiloihin, kun en tykkää tuosta kylmyydestä :'D talviunet olis niin houkutteleva tapa viettää talvi, mutta kun en ole muumi enkä mikään ötökkä, mikä vaipuis horrokseen, aika vaikeaa... | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- La Tammi 28, 2012 12:06 pm | |
| Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa elämä taas maistua : D En kylläkään jaksa keskittyä vieläkään mihinkään, sillä on kovin tokkurainen olo. Mutta en valita, otan vaikka pienen krapulankin, koska eilen oli ihan helvetin hauskaa : DD
Miullekin kelpaisi nuo talviunet : D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Tammi 31, 2012 1:00 am | |
| Tärkeintä on aina, että on ollut hauskaa, seurauksista viis :'----D
Kauhea kuinka kylmä täällä on. Jäätyy varpaat, kun ikkunasta hönkii niille koleaa ilmaa - minä en olisi nyt yhtään kaivannut tällaisia paukkupakkasia -.-
Mutta yay, sain vihdoinkin pitkään hautuneet ja viivästyneet hahmosuunnitelmani liikkeelle! Vielä yksi jamppa pitäisi saada tehtyä, mutta menneisyys haraa vastaan minkä kerkiää, ja ajatuksissa pyörii vain kaikki tekemättömät asiat sekaisin. Tällainen mielentila on todella ikävä, ei saa edes sitä vähää aikaiseksi, mistä yleensä pystyy suoriutumaan! | |
|
| |
Darks Lvl 3
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Helmi 06, 2012 10:05 am | |
| Puhuiko joku talviunista? =3= Minullekin kelpaisi. Oikein kovasti. Motivaatio tehdä kasaantuvia koulujuttuja matelee jossain miinuksen puolella, kuuden aikaan illalla tekisi jo mieli käpertyä peitonmutkaan ja nukkua muutama vuorokausi~ Sääli vaan, että hommat on silti pakko tehdä tai ei tipu opintopisteitä, ja jos ei tipu opintopisteitä, ei tipu rahaa, ja jos ei tipu rahaa, ei voi maksaa vuokraa eikä syödä, ja jos ei voi maksaa vuokraa eikä syödä, ei voi... ei voi syödä. Koska syöminen on kiva asia. Mistä tulikin mieleeni, että tein mozzarella-tomaattipiirakkaa. Minut valtaa aina mitä omituisin innostus leipoa illoin, kun pitäisi tehdä ihan jotain muuta. Kesken keksienpaiston ovikello soi ja oven takana seisoi "Hei olen järjestöstä X ja haluat varmasti kuulla lapsista jotka näkevät nälkää" -tyyppi. Varmaan hyvä ensivaikutelma, meikä meni avaamaan oven ihana sushikuvioitu vaaleanvihreä pitsihörhelöessu päällä (joululahja kaverilta). Säälin sitä parkaa niin paljon, että kutsuin sen sisälle pois pakkasesta syömään leipomiani suklaakeksejä ja puhumaan minulle köyhien maiden ongelmista. Alan pehmentyä.
Nyt. Jos. Saisin. Vaikka. Tehtyä. Koulujutut. Tai sitten... Zzzzzzz....
| |
|
| |
Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Helmi 08, 2012 8:35 am | |
| Ah, minun pitäisi aloitella iloisesti opinnäytetyötä - onneksi tuppauduin erään toisen pariksi, joka ahkerana oppilaana on ilmeisesti aikeissa kirjoittaa opinnäytetyösuunnitelman ilman minua, ihan vain koska ei ollut mukana kirjallisentyön asiakirjapohjan tekemisessä (missä meni mahtavat 15 min). Onneksi sentään innovaatio-kurssin projekti on jo lähes valmis. Kuten edellisestä huomaa, minulla on aivan liikaa vapaa-aikaa joten mainostelen tässä samalla omaa ropeani törkeästi ---> Jidaigeki | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- To Helmi 09, 2012 12:51 pm | |
| AAAAAPUWAAAAH! x______x huomenna mun kotiluolaan tunkeutuu pari ylimääräistä asukkia viikonlopuksi. Mitähän siitä seuraa, kun aina juuri siinä seurassa olen erittäin paljon vähemmän järkevä kuin normaalisti, eli täysin seko... ja mun kämppä on vielä ihan pommin jäljiltä! Sisko saa auttaa siivouksessa, kun kerran tulee niin yliaikaisin jo... :'D Viikonlopusta on tulossa kyllä melko... no, nauruhysteriapainotteinen.. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Helmi 13, 2012 11:43 am | |
| Huhhuh, tulipa taas karkailtua varsin rankalla kädellä. Kiitos Kain perseellepotkinnan sain itseni syyllisyyskierteestä irti ja taas ihmisten keskuuteen.
Viimeiset pari viikonloppua oon juossut apparikoulutuksissani. Mut on vallannut akuutti proturakkaus. Tolkuttoman nastoja ihmisiä, hyvää ruokaa ja hilpeetä meininkiä. Plus bussilaulamista. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Helmi 13, 2012 12:04 pm | |
| IIIIIIIIHHH! *riemuntanssi*
Ihmiset heräilee talviuniltaan <3 Hetken oli jo ahdasta kuulkaas tossa vuodenvaihteessa, ei saa enää säikytellä Kai-setää ja olla poissa kertomatta minne menee ja kenen seurassa ja pitää siis ehdottomasti tulla aina kotio reilusti ennen kotiintuloaikaa! x'D
Ei vaines.
Ihanaa kuitenkin, että haapleseinkin jaksoit raahustautua takaisin meininkeihin! Tuu miittiin niin halaan sua sen kunniaks oikein tiukasti <3
Minä olen vain turhastellut ja koettanut tuohon Deltan ropeen saada hahmoa väkästettyä... nyt pus kii kaikki vaan sinne, että saadaan tuokin hieno idea pyörimään. Onneksi alkaa olla ideamaksimi jo chenehahmoja kohtaan täynnä, ei aivan heti luulisi tämän hahmomäärän paisuvan ihan sellaiseksi, että pitää lähteä karsimaan. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Helmi 22, 2012 12:43 pm | |
| Heippa kaikki!
Ajattelinpa nyt tulla pienelle esittäytymiselle tänne offinkin puolelle. Enpäs jaksanut selata tarpeeksi kauas, että tietäisin onko se täällä tapana, mut itse yleensä sen teen.
Elii, oon 17-vuotias Helsingin naispuolinen asukki ja erilaisissa ropeissa on tullut pyörittyä nelisen vuotta. Tosin välissä pidin vuoden irtioton ropeilusta, jonka jälkeen palasin taas tähän koukuttavaan tapaan. :'D Cheneen törmäsin ekaa kertaa tuossa loppu syksystä ja ihastuin ideaan, mutta kesti hetken ennen kuin sain hahmon valmiiksi ja päätin liittyä:)
Niin ja olen innokas pelaamaan, että viskokaa vaan yksäriä, jos ideoita syntyy tai siltä tuntuu:)!
|
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Helmi 22, 2012 1:45 pm | |
| :'D Hei del!
Ei meillä ole sellaista tapaa, kun offissa on kaksikin esittäytymistöpöä x'D Mutta kiva kuulla millainen uusi pienokainen meille putkahti~ Ehti jo tuossa vuoden taitteessa tuntua aivan oudolta, kun alun valtaisa ihmisryntäys hetkeksi tyrehtyi. | |
|
| |
Hijiri Lvl 4
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Maalis 07, 2012 1:21 am | |
| Tervetuloa uusille pelaajille minunkin puolestani~
Ääh, alan olla vähän pulassa. :'D Miitin jälkeen mieleeni on tulvinut kilokaupalla uusia hahmoja ja tällä hetkellä näyttäisi siltä, että tulevien hahmojen määrä alkaa lähennellä jo kymmentä.. Tulen kyllä varmaan karsimaan joukosta muutaman, mutta aika moni varma ehdokas tuolta jo löytyy. Ajattelin myös kirjoittaa omaksi pelattavakseni tuon Noelin opettajankin kun sain hänen varalleen muutamia ideoita. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Maalis 07, 2012 11:40 am | |
| Kiitoskiitos:)
Äääh, viimeiset puolitoista viikkoa menikin jonkun jälkitaudin kourissa ja antibiotteja nappaillessa ja tänään matikan uusinta. Plörinäks sekin meni, mutta ei voi mitään
|
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Maalis 25, 2012 9:09 am | |
| Ahh, matikan kirjoitukset <3 Minä onnekas pääsin niistä naarmuitta, kun ilmeisesti koko valtakunta oli töpeksinyt vielä pahemmin kuin minä :'DD Alkavatkohan ne kirjoituksetkin milloin loppua, luulisin niiden vievän suuren osan cheneen muutoin kohdistuvasta mielenkiinnosta mukanaan... vaikka olen minäkin niin kovin syyllinen tähän sirkkojen siritykseen, pitäisi vain äkkiä saada parit kirjallisuusesseet väännettyä ja mätettyä sitten vastia ja vähän vapaata peliä menemään... *grin*
Alkaa muutenkin kohtiapuoliin mulla jo kurssit loppumaan ja luentokuulustelut ynnä muut tentit alkamaan. Ai jai, vapaus kuumottelee jo - melkein yhtä paljon kuin huhtikuussa odottava keikka. Muuten en ole yhtään keikkaihmisiä, mutta kyllä kaikkiin sääntöihin on poikkeuksensa :'D
Jännä muuten, on yhtäkkiä esiintynyt hienosti kiinnostusta cheneä kohtaan, linkkivaihtopyyntöjä on oikein sadellut viimeaikoina. Huh huh. Josko sieltä pian alkaisi tulla joku uus aalto uusia tulokkaita kokeilemaan täällä oloa... ainakin muistaakseni joskus näin keväällä on yleensä sellainen toinen liittyjäpurskahdus syksyn lisäksi lähes kaikissa ropeissa, joissa olen ollut. | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Maalis 27, 2012 11:08 am | |
| Huoh, tekemättömien töiden suma alkaa helpottaa... ei sillä että olisin paljon mitään tehnyt mutta olen urakalla karsinut "turhia" projekteja pois päivä järjestyksestä.
Ahkerana oleminen ei sovi minulle XD
... Mutta olen silti keksinyt itselleni lisää hienoja juttuja joihin purkaa energiaa jos sellaista sattuu löytymään...
Eli taisin vain pistää sen tekemättömien töiden listan vain uusiksi -.-' | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Maalis 27, 2012 11:23 am | |
| HAAAAAALLELUJAAAA!
:'D Äsfd myöhäisen illan ilahtumiskohtaus, yhtäkkiä monta uutta postausta ja ihmisiä on käynyt onlinessa TT_______TT Voi, teette Kai-sedän onnelliseksi, tätä ei tarvitsekaan jälkiabortoida... Ja Sante vielä! <3 Ehh, kaikki ilahduttavat minua tasapuolisesti, mutta yay! Lukasia olenkin kaivannut erityisesti <3
... ei, ei yhtään lukuvuoden lopun kiireet sekoita päätäni. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Huhti 23, 2012 6:33 am | |
| Uuu! Jännää olla viimein sisällä täällä. <3 Paikkoja viimein tässä jonkun aikaa tutkittuani saatan viimein asettua aloilleni. istahtaa oikein kunnolla alas ja keksiä peliseuraa. ^^' Yleensä avatarinkin väännän valmiiksi vasta vuoden kuluessa, mutta nyt keksin sen jo heti. Tosin onhan ser vain palanen isommasta kuvasta, mutta kuitenkin. (Joo, olipas tärkeä viesti. -.-')
|
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Huhti 23, 2012 7:57 am | |
| No, offin idea on hölistä kaikkea vähän enemmän tai vähemmän randomia, ettäh... :'D
Tervetuloa vielä kerran mukaan!
Täällä onkin monia pölyisiä nurkkia tutkittavana. Pitäisi itsekin paneutua niihin ja koettaa saada jotain tolkkua taas hommiin, kun alkavat nämä kuuluisat koulukiireet olla jo unohdettavissa ensi syksyyn saakka :'D
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Huhti 23, 2012 8:07 am | |
| Heh, olenhan minä tämän offin idean keksinytkin vuosien varrella, siltikin tuntuu toisinaan oudolta mennä vain sekoilemaan offin puolelle. Ja kiitoksia vain. On mukava olla mukava täällä.
Minä sensijaan en voi huokaista vielä helpotuksesta koulukiireiden suhteen. Viimeinen jakso vasta alkoi lukiossa meillä täällä, joten se tietää sitä että viimeinen koeviikko on vielä tulossa. :Z Pitäisi tässä lukea ruotsin sanakokeeseen ja jostain syystä ei huvittaisi yhtään. xD |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Huhti 23, 2012 8:18 am | |
| Uusi otus <3 Tervehdin Sajiraa, tervetuloa joukkoon minunkin puolestani, vaikken mikään isokiho täällä olekaan XD
Ihanan rauhallista, kun on pitkästä aikaa ihan vapaata olemista. Ei kuvistöitä rästissä (paitsi se iänikuinen sarjakuva...) ja näyttötyötä saa tehdä vain koulutunneilla joten aika rento viimeinen jakso.
Katselin tänään leffan nimeltä Orlando... sanotaanko että hämmensi minua kovasti. En pysynyt juonessa mukana lainkaan. En edes oikein osaa selittää mitä siinä tapahtui. Heitimpä nyt nimen ilmaan jos joku innostuu katsomaan sen ja selittäämään sen minulle XD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Huhti 23, 2012 8:20 am | |
| HAAA!
Onko Virginia Woolfin teokseen liittyvä leffa mahdollisesti? Missä tyyppi vaihtelee sukupuoltaan omituisesti?
Se on korkeakulttuuria, se *taputtaa kokoelmateosta viereisellään tuolilla, jossa on myös Orlando-romaani Woolfilta* | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Huhti 23, 2012 8:25 am | |
| Onhan se sama tapaus. Tosin leffa oli niin sekava että meikäläisen järki ei siihen riittänyt -.-' Oiskohan kirjallinen versio yhtään johdonmukaisempi. Voisin lukea sen joskus, koska peruspiirteiltään vaikutti kiintoisalta. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|
| |
| Offffffff- | |
|