Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

Offffffff- - Sivu 31 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 2:59 am

Miksi haittaisi? Ryhmä on kuitenkin kaikille cheneläisille tarkoitettu, heee x'D

Niin pitäisi oikeasti tehdä asioita, mutta mitään ei saa aikaan. Huh. Odotan pelolla sunnuntaita, silloin saan vihdoinkin taas simssin pyörimään ja siihen uuden lisäosan ennakkosynttärilahjana *naur* Näkyyköhän minua sitten enää chenessä...

... ja Sigmund, missä hymiöt eivät näy?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 4:16 am

Olinko siis ainut, joka kävi innolla tänään koulua? Minusta jopa ruotsin tunnit olivat ihania tänään, mikä on erittäin harvinaista, kun yleensä vain vihastun lisää niillä tunneilla. Taidan olla joku positiivi tänään.

sir Kai, taidat olla siis aika "hurja" simssin pelaaja?
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 4:44 am

Jaksoin miekii ekat tunnit ihan hyvin mutta siihe se sitten jäiki. Kolmen tunnin yöunilla ei pitkälle pötkitä, ikävä kyllä.. Nyyh.

Niin siis kun kirjotan täällä esim että kaksoispiste dee niin ei näy mittään ku lähettää. Onko joku juttu jääny meikältä huomaamatta vai mitämitä miks en osaa. Ahhah.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 5:33 am

Sajira: "Hurja"? :'D Olen hurja simssinmättäjä ihan ilman lainausmerkkejä! Helposti lähtee ajantaju hallinnasta ja sitten olenkin asetellut kukkaistutuksia viisi tuntia tai pelannut perhettäni 12 tuntia tai mättänyt neuroottisesti puutarhanhoitoskilliä saadakseni täydellisiä omenoita täydelliseen omenapiiraaseen...

Sigmund: Kyllä hymiöt toimivat kun ne ihan vain kirjoittaa? Olen ollut nirso pahis ja säätänyt, että oletuksella juustonaamat - eli kuvahymiöt - ovat poissa käytöstä kaikkien viesteistä, mutta ne pystyy oman profiilin asetuksista säätämään näkyviin, jos haluaa.

//EDIT: Kokeilun jälkeen näköjään kyllä, tuo hymiöittenpoisto estää myös tavallisimmat hymiöt näkymästä. Itse käytän aina :'D:tä tavallisen kaksoispistedeen sijasta, joten en ollut huomannutkaan. Kaiketi foorumi korvaisi automaattisesti tavallisesti kirjoitetut hymiöt kuvakkeilla sitten...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 9:26 am

HRRRH. Anteeksi kun taas mainitsen Supernaturalin, mut nyt oon täällä ihan jännäkakat pöksyissä kun katoin äsken sitä hyönteisjaksoa. Mulla on niin järkyttävä hämähäkkifobia et piti joka välis pistää tauolle ja nyt piti kesken jakson tulla vähän tuulettamaan aivoja. Ens yönä ei nukuta<3 :<

Voi höh, ihan typerä toi dokumentti telkkarissa missä kerrotaan jostain 11-vuotiaasta joka jäi sporan alle ja menetti jalkansa. Haloo, kuka oikeesti päättää mennä pysähtyneiden ratikoiden _välistä_ vastakkaiselle pysäkille, kun siinä pysähtyneiden ratikoiden vieressä menee toinen kisko josta myös kulkee ratikat. Luulis et 11-vuotiaalla on ees sen verran liikennesäännöt hallussa et sporapysäkeillekkin mennään vaan suojatien kautta vihrteiden ollessa päällä... *facepalm*
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 9:46 am

.... hei, sya, pikkutyttö on menettänyt jalkansa. Ei kukaan joudu onnettomuuteen tahallaan, ja vaikka kyse olisikin typerältä vaikuttavasta tilanteesta, kaikille sattuu aivopieruja. On tarpeettoman julmaa lähteä haukkumaan tyyppiä, joka on vammautunut pysyvästi, kokenut aivan helvetillisiä vammoja ja joutunut pääsemään ei vain kokemuksen aiheuttaman pelon ja traumojen, mutta myös harrastuksensa menettämisen yli - tyttöhän taisi olla voimistelija, jostakin näin luin.

Kuka meistä ei muka kävele punaisia päin ja oikaise teitten yli muualta kuin suojatien kohdalta silloin tällöin?

Jos vaikka jätetään lapsien, jotka eivät ole itse päättäneet tehdä itsestään dokumenttia eivätkä ole kuitenkaan vastuussa onnettomuuksistaan, haukkuminen jollekin ilkeämielisemmille sivustoille.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 9:56 am

Kyllä mä sen tiedän, mutta se on suorastaan omaa tyhmyyttä jos menee Helsingin keskustassa punaisia päin. Siellä on niin raskas liikenne että se on lähes ihme jos ei jää tai meinaa jäädä minkään alle. Kyllä ihmiset silloin tällöin juoksee suojateiden läpi punaisia päin, mutta mennä pysähtyneiden ratikoiden välissä jossa on vain alle metrin väli. Ja mitä tuohon ohjelmaan tulee niin kyllä, se tyttö jatkoi vielä voimistelua. Tietääkseni en tässä haukkunut ketään, ihmettelin vain _suuresti_ miksi jotkut tekevät näin - anteeksi vain jos viestissä oli syyttävä sävy, sille en voi mitään. Jos oman kantansa ilmaiseminen on täällä kiellettyä, niin marssinpa sitten toisille foorumeille.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 10:28 am

Ei syytä kiivastua, ja asiansa saa sanoa, mutta sävyyn kannattaa kiinnittää huomiota. "Haloo" ja "*facepalm*" toivat kommenttiisi melko välinpitämättömän sävyn, mikä yhdistettynä jatkuvaan tytön typeräksi nimittelyyn sai sen näyttämään erehdyttävän ilkeämieliseltä. Sanoisitko tismalleen noin päin naamaa tytölle tai hänen vanhemmilleen - ja jos niin tekisit, olisiko se lähellekään hyvää käytöstä?

Pointti on, että tarpeeksi monet varmaan jo haukkuvat tyttöä suomi24:ssä tai jossain, eikä se ansaitse typeräksi huutelua - tyyppi sai jo tarpeeksi rangaistusta "typeryydelleen" ratikan alle jäädessään, ja itse en ainakaan kaipaisi onnettomuudesta selviämisen päälle randomien, tuntemattomien ja asiaa tai henkilöä tarkemmin tietämättömien tyyppien huuteluja, varsinkaan 11-vuoden herkässä iässä.

Njah, en itse dokumenttia katsonut, lyhyestä jutusta sain vain sen kuvan, että tyttö olisi menettänyt jalkansa - ei kai sitten, jos voimistelua jatkaa. Kuitenkin, on eri asia osoittaa toisen henkilön virheet kuin nimitellä häntä typeräksi niiden takia.

Tuskin tyttö tietysti näitä chenekeskusteluja päätyy lukemaan, mutta kuitenkin. Kategorinen imperatiivi ja olet sitä mitä olet, kun kukaan ei ole katsomassa jne.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 10:45 am

Jos mainitsee dokumentin typeräksi, se tuskin on synonyymi tytön sanomista typeräksi (ja vielä useampaan kertaan?)? Dokumenttia sanoin typeräksi, koska se on vähän hullua _minusta_ tehdä tälläisestä tapahtumasta dokumentti, kun ihmisiä menettää raaemminkin raajoja eikä niistä tehdä mitään dokumenttia. Kaipa sitten tytön iällä oli osansa. Voisin sanoa hyvinkin noin päin naamaa, tapanani ei ole mielistellä tai nöyritellä ketään turhaan, eikä ainakaan peittää mielipiteitäni. Se, ottaako kommenttini sitten "huonona käytöksenä" niin on oma asia. Aina jos kyseessä on joku lapsi, painetaan asiaa villasella ja odotetaan erikoiskohtelua. En tarkoita että lasta pitäisi alkaa syyttämään, mutta edes hiemankaan negatiivista mielipidettä ei saa esittää - sehän ei ole herran jumala hyvien käytöstapojen mukaista!

Itse olen vahvasti tottunut siihen että roolipeli toimii myös pelaamisen lisäksi pienimuotoisena yhteisönä, jossa saa vapaasti jutella ajankohtaisista asioista ja sanoa suoraan mielipiteensä. Omissa roolipeleissäni pelaajilla on toisinaan hyvin radikaaleja mielipiteitä, mutta mitä toisten mielipiteisiin on sormea heristämään? Itse en ala mitään sensuuria laittamaan, sillä mielipiteensä kullakin - olipa se sitten miten negatiivinen tai positiivinen tahansa, hyvä- tai huonokäytöksinen, mielipiteensä ja ilmaisutapansa kullakin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 10:49 am

Minusta on ylipäätään turhaa tehdä syan viestistä juttua. Mitä sitten jos ilmaisee itseään vahvasti? Ei sen pitäisi mitenkään kielettyä olla varsinkin kun on kysymys jostain uutisesta. Olen ennemminkin samaa mieltä Syan kanssa tuosta tytön typeryydestä. Darwinismia sanon minä. Harvase päivä tulee katteltua ku pennut leikkii tiellä tai suojatiellä niin kyllä se silloin on ihan omaa tyhmyyttä jos jää auton alle.

Plus tytön vanhemmat tai tyttö ei tietääkseni ole täällä ja jos on niin sananvapaus sallittu siinäkin asiassa oli se ilkeää tai ei. Netin anonyymeys on johtanut paljon pahempiikin asioihin. Typeryys sinänsä on myös määrittelykysymys.

Mutta ylipäätään en nyt ymmärrä Kain reaktiota Syan viestiin, jonka varmaan yritin jo ilmaista.
revy.
Lvl 3
revy.

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 10:54 am

Arviointivirhe ja typeryys eivät ole yksiselitteisesti synonyymejä toisilleen. Ja vapaa mielipiteen ilmaisu antaa vapauden myös ottaa kantaa toisten mielipiteisiin.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 10:57 am

Revy on tottakai oikeassa, mutta eipä tässä nyt mitään kansankiihkotushaukkumista pikkutyttöjä kohtaan olla harrastettu. Ongelma taisi tulla Kain viimeisestä kommentista jättää tälläiset jutu "ilkeämmille foorumeille".
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:00 am

Saatoin kärjistää/valita sanani hieman huonosti, pahoittelen, ja samaten aivoni kai samaistivat sanan "typerä" käytön koskemaan ei vain dokumenttia, mutta myös tyttöä, varsinkin kun hänen liikennekäyttäytymistään facepalmasit.

Dokumentin idea on tietääkseni näyttää, kuinka ihailtavasti tuo tyttö pääsi yli pahasta onnettomuudestaan, enkä nyt tiedä kuinka typerää idea se on dokumentiksi. Voi antaa toivoa joillekuille vastaavassa tilanteessa oleville tai sellaisten läheisille. Ihan hyväntahtoinen dokumentti siis.

Mutta ihan oikeasti. Ei tarvitse valitella sananvapauden puutteesta, täällähän jutellaan koko ajan - joku toinen olisi voinut vain poistaa viestisi, mutta itse en koskaan ryhtyisi sellaiseen, ja siksi esitinkin sinulle mielipiteeni siitä, että kommenttisi meni vähän hyvän maun rajojen yli varsinkin, koska ei tyttö tahallaan onnettomuuteen joutunut tai itsestään dokumenttia teetättänyt, itse onnettomuudessa oli varmaankin kyse inhimillisestä erheestä ja internetissä osataan jo olla tarpeeksi kyynis-julmia tuonkaltaisista asioista, että sitä tarvitsisi täälläkin harjoittaa.

Mitä tulee radikaaleihin mielipiteisiin... sillä, sanooko "Minusta lihansyönti täytyisi lopettaa koko maapallolla, jotta selviäisimme ruokakriisistä" vai "HYI VITTU TEITÄ MURHAAJIA PERKELE LOPETTAKAA SÖPÖJEN ELÄINTEN TAPPAMINEN ÄLLÖT MURHAAJAT!!!!!!11!!!!1" näin äärimmäisen kärjistetysti, on valtava ero. Ethän sinä nyt noin ekstriimihuonosti asiaasi ilmaissut, mutta halusin antaa selkeän esimerkin siitä, mitä tarkoitan :'D Kuitenkin, ensimmäinen on radikaali mielipide, jälkimmäinen on turhaa fleimausta ja huonoa käytöstä.

Negatiivisetkin kannat ovat hyväksyttäviä, mutta chenen säännöissäkin seisoo, että täytyy olla herrasmiesmäinen ja huomaavainen kanssaihmisiään kohtaan. Mielipiteet eivät siihen liity, mutta ilmaisutavat kylläkin - ja ilmiasuunsa pystyvät kaikki aina vaikuttamaan.

Tulipa nyt lässynlää-kukkahattuolo x'D Kuitenkin, tässä minun näkemykseni sillä toivomuksella, että vähän voisit jatkossa kiinnittää huomiota ilmaisusi neutraaliuuteen.

//Ylva: Miksi siitä tuli ongelma? Toivon rehellisesti, että chenessä pysyisi rauha maassa ja ettei täällä olisi 4chan-henkistä julkisuuden henkilöiden riepottelua, olipa kyse pienestä tai isosta mittakaavasta. En tarkoittanut sanojani loukkauksena vaan rehellisenä pyyntönä: kaikille asioille ja sanomisille on omat paikkansa ja aikansa, eikä minusta chenen ulkopuolisen pikkutytön kritisointi kuulu cheneen, toisin kuin vaikka iloisemmansävytteinen jutustelu sarjoista, kirjoista, pelailuista tai arjen häppeningeistä.
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:14 am

Huh.

Ja mitäs ihmisillä on viikonloppusuunnitelmissa? Todennäköisesti hauskempaa kuin minulla: perjantaina tentti ja viikonloppu kuluu lukujärjestyksen suunnittelussa ja kurssirekisteröintiä panikoidessa. Nam!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:14 am

Ylva kirjoitti:
Revy on tottakai oikeassa, mutta eipä tässä nyt mitään kansankiihkotushaukkumista pikkutyttöjä kohtaan olla harrastettu. Ongelma taisi tulla Kain viimeisestä kommentista jättää tälläiset jutu "ilkeämmille foorumeille".

^ Indeed. Tuli kieltämättä sellainen olo ettei täällä paljon voi ilmaista mielipiteitänsä > pitää hipsiä toiselle foorumille jossa on vähän vapaampi ilmaisulupa. Mitä tuohon sananvapauden puutteeseen tulee, niin kyllä se minusta on sananvapauden puutetta kun kehotetaan menemään menemään "ilkeälle foorumille" - tiedä sitten mitkä foorumit tuokin kattaa alleen. Ilmaisutapani ei ollut minusta loukkaava, en ollut mitenkään "typerä tyttö kun menee ratikoiden välistä, ansaitsee kaiken ja ihan oma vikansa!" - ja vaikka joku ilmaisisikin asian noin, se on hänen ongelmansa.

Ja jep, dokumentin idea oli varmasti näyttää miten hyvin ja periksiantamattomasti tyttö jatkoi elämäänsä, mille myös itse nostan hattua. Jos yleisesti päivittelee kovinkin sanavalinnoin että miten joku käyttäytyy liikenteessä tietyllä tavalla, ei se väitös paina samalla sen suorittanutta ihmistä täysillä "typeräksi" ja alas. Vieläkin jäi se vähän epäselväksi että missä kohtaa muka sanoin tätä tytön arviointivirhettä typeryydeksi? Sanoin dokumenttia typeräksi, muuten päivittelin liikenteen viisveisaamista.

Pakko kyllä sanoa että onpas Chenen yhteisö sitten hyvin nipistetty jos puheenaihet saa liikkua vain iloisissa asioissa. Painelenpa tästä sitten jonkun muun ropen foorumin pulinapuolelle, missä aihepiiri liikkuu vähän leveämmissä piireissä. Pelipuolella täällä toki liikun ainakin toistaiseksi. Ja ei, en ottanut nokkiini, mutta itse pidän tärkeänä että roolipeli on yhteisön puolelta muutakin kuin pelkästään kylmää pelaamista
Joten tämän aiheen voi nyt täysin sivuutta ja jatkaa entiseen malliin~
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:25 am

Ymmärrän kai sun esimerkin kärjistyksen, mutta se ei minusta ole tarpeen kärjistää, koska kysymyksessä ei ollut kuten itsekin sanoi mikään ääripää jolloin se pitäisi olla ok. Liika pilkunnussiminen on täysin tarpeetonta ylipäätänsä ei vain tässä jutussa. Eikö sitä tajua vähemmälläkin, että jos esittää jonkun asian se on oma mielipide ilman että sitä täytyy erikseen sanoa? Ja mitä Kai kysymykseen tulee en näe siinä mitään pahaa jos kritisoi asioita vaikka se sitten olisikin pikkutyttö. Mutta jos ylläpitäjä sanoo, että ei kritisoida täällä niin se on sitten ihan oma asiansa, sitten ei kritisoida. Omat rajansa kaikessa, mutta kuten Sya asian ilmaisi on aika suppeaa, jos puheaiheina on sää ja mitä ihmiset tekevät viikonloppuna. Enkä tarkoita itsekään tätä mitenkään vihamielisenä kommenttina, tuon vain oman kantani ja näkemykseni esille. En välttämättä ihan selvästi, koska tunnun aina ilmaisevani itseni epäselvästi mutta yrittänyttä ei laiteta XD

Summa summarum; en ymmärrä lähinnä vain sitä, miksi Syan alkuperäisestä kommentista piti tehdä iso juttu ja alkaa nuhtelemaan. Tuskin sitä olisi edes jatkettu, jos asiaan ei olisi takerruttu. Jos aihe on sellainen mistä kukaan ei halua puhua ei sitä aikaisemminkaan ole väkisin jatkettu vaan puhuttu jostain muusta. Vaikkapa kuten nyt Kirke kysyi mitä ihmiset tekevät viikonloppuna.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:27 am

Sya, ei mitään syytä draamaan. Lue viestini uudestaan. Ymmärsin jo, että käsitin osittain sanomasi väärin, ja selitin monesti, miten mielipide ja asian ilmaisutapa ovat kaksi eri asiaa, ja miten ensimmäisiä saa olla vaikka minkälaisia, mutta jälkimmäinen täytyisi pysyä kohteliaana - minkä pitäisi olla kyllä mahdollista.

En halua, että kenellekään jää paha maku suuhun tämän jutun takia, mutta koska asia koskee enimmäkseen minua ja syaa - ja olen jo kantani chenen pölinöihin sanonut edellisessä viestissä, toivottavasti ymmärrettävästikin vielä - pyytäisin, että selvitämme tämän väärinkäsityksen ja mielipahan kahden kesken, yksärein tai mesessä, kumpi vain kelpaa. Jos laittaisit minulle sya yksärin, jossa voisit kertoa minulle mikset voisi tämän jälkeenkin jatkaa chenen offissa juttelua? En missään nimessä halua jättää tästä keskustelusta pahaa makua, ja voin selittää vielä lisää syitä sille, miksi puutuin kommenttiisi ja miksi en pitänyt sitä chenen kohteliaisuussäännöt täyttävänä.

Kuitenkin, kaikki cheneläiset: pointtini on, että chenen ulkopuolisten ihmisten asioitten setviminen ei ole paras puheenaihe, eikä varsinkaan vahvasti kritisoivassa sävyssä. Ei kenellekään tulisi kai mieleensä alkaa kommentoida naapurinsa pysäköintitottumuksia tänne, joten ei tarvitse myöskään tahtomattaan hetkiseksi julkisuuteen nousseita henkilöitä ruotia.

Kirke, uljas yritys kääntää aihe toisaalle :'D Nyt kyllä voidaan pudottaa juttu puheenaiheista, ja loput kommentit syaan, minuun ja tähän keskusteluun liittyen voi laittaa minulle (tai syalle, jos asiaa on hänelle) yksärillä. Turha sitä nyt yleistä ilmapiiriä pahentaa. Kyseisestä dokumentista ja tytöstä saa tietenkin jatkaa keskustelua, mutta kunhan se pysyy asiallisena.

Pakko muuten naurahtaa tähän väliin, että tuli välittömästi siitä tytöstä mieleen Louis x'D

Onko kenelläkään muuten ehdotuksia sen suhteen, mitä facebook-ryhmällä tehtäisiin? En tiedä, parasta kaiketi pulista randomit jutut ja peliasiat foorumilla, joten mihinköhän sitä käyttäisi :'D

//Ylva, vastaan ihmettelyihisi yksityisviestillä. Ei tosiaan jatketa tätä enää tässä, omakin tarkoitukseni oli vain mainita asiasta lyhyesti eikä herättää valtavaa keskustelua.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:33 am

Sanon tässä vielä näin yksinkertaisesti ja lyhyesti; Se, etten osallistu enää offipulinoihin ei johdu tästä jutusta, vaan siitä että olen tottunut joka roolipelissä vapaaseen keskuteluun (aihepiiri liikkuu missä vain, myös "vakaville" pulinoille on oma osuutensa), niin tuntuu tosi suppealta jutella vain tietyistä harmittomista mukavista asioista. Nään siis itse parhaakseni hoitaa Chênessä pelailu, mutta offipuoli vaikkapa UL:n tai muun roolipelin puolella pelailun lisäksi.

++ vaikka offipuolelta vetäytymiseni johtuisikin tästä äskeisestä jutusta, sitä on vähän vaikea selvittää kun meillä kahdella on selvästi todellakin erilaiset näkemykset vapaasta ja hyvissä mauissa liikkuvassa ilmaisussa.

Mutta joo, kuten Kai jo mainitsikin niin pulinat saa jatkua normi rataa ja muut asiat hoidetaan offin ulkopuolella~
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:39 am

Sya, mistä tahansa saa puhua, kunhan puhuu siitä kohteliaasti ja huomaavaisesti.

Keskustelu on vapaata, kunhan se on myös asiallista.

Jos haluat vaikuttaa chenen ilmapiiriin ja keskustelunaiheisiin, voit tehdä sen vain osallistumalla. Selittämällä ja selventämällä kantaasi minulle yksärillä tai mesessä voit myös vaikuttaa ylläpitäjöintiperiaatteisiin. Koko yhteisö kärsii, jos väki vain hiljenee kohdatessaan jotakin, mistä ei pidä - olet täysin vapaa perustelemaan kantasi, ehdottaa parempia toimintaratkaisuja ja näin muokkaamaan cheneä mielesi mukaiseksi ja entistä paremmaksi, kuten kaikki muutkin täällä ovat.

Keskustelu kantaa aina hedelmää, eikä mitään voida selvittää, jos sitä ei edes yritetä.

Pakko vielä tämä teesi julistaa, koska perkele, haluan teidän puhuvan! Puhukaa minulle! Puhukaa minulle vaikka tuhmia! x'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:46 am

Aiheeseen kommentoitava vielä, että minun näkökulmastani syan kommentti oli asiallinen. Joten, millä sitten määrittelee asiallisen, jos siitä on eri käsityksiä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 11:50 am

"Sya, mistä tahansa saa puhua, kunhan puhuu siitä kohteliaasti ja huomaavaisesti."

Huoh. Juuri tästä puhuin äskeisessä viestissä, mutta eipä sitäkään näköjään ymmärretty. "meillä kahdella on selvästi todellakin erilaiset näkemykset vapaasta ja hyvissä mauissa liikkuvassa ilmaisussa."

Jätän nyt vallan tämän pulinatöpön luennankin, etten tule taas möläyttämään lyhyttä viestiä.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 12:11 pm

Oi, draamaa!
Miekii katoin sen ohjelman äiskän kanssa. Ihan katottava, suht mielenkiintonen stoori se oli tosielämästä. Ehkä vähän hupsua mielestäni sanoa jotain tyyliin että "oma vika mitäs meni ratikkaraiteelle pomppimaan" jne MUTTA kaikki näkee asiat eri tavalla. Ite oon tehny niin paljon hölmöyksiä eikä kaikki aina ihan vaarattomiakaan, että meikällä ei oo kyllä varaa sanoa toisten tekemistä töppäilyistä yhtään mitään. Varsinkaan jos opetuksena kyseinen tytöntyllerö sai jo katkastua jalkansa irti.

Syan kommentissa en sinällään nähnyt mitään kauhistuttavan loukkaavaa tai epäasiallista, lähinnä se tuntui vähän hassulta. Ymmärrän, että varmasti aika moni ottaa siitä vähän nokkiinsa jos joku tulee käskemään siistimään suunsa, varsinkaan jos ei omasta mielestä ole sanonut mitään kamalaa. Itse saattaisin ainakin mököttää hetken. Mutta ymmärrän myös hyvin sir Kaita, toiset ottaa tietyt asiat vähän vakavammin ja se on vaan hyvä asia. Ja jos jonkun puheet inhottaa niin siitä pitää tottakai huomauttaa. Toinen sitten reagoi siihen niinkuin haluaa.

Oho mitä sepustusta. Mut siis. Ootte kaikki oikeessa!

Ei mulla muuta aiheeseen.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 12:17 pm

:'D Eihän se syan kommentti ollutkaan kauhean loukkaava tai epäasiallinen, alkoi vain luisua huolestuttavasti siihen suuntaan... Kuitenkin, kuten sanoit, on niin monenlaisia töppäilyjä ja aivopieruja itselläkin, ettei halua koskaan mennä yksipuolistamaan muiden tragedioita.

Melkein katoin dokkarin itsekin, kun vaikutti melko mielenkiintoiselta, mutta meninkin sitten kävelylle. Tuli tosiaan hauskasti mieleen Louis siitä tytöstä - sehän oli myöskin voimistelija ennen onnettomuudessaan halvaantumistaan x'D Vähän pahemmin siis kävi, hups.

Ahhh, alkoi tehdä kauheasti mieli pelailla Louisilla... mutta ei pää ole tarpeeksi kasassa ropevastien vääntämiseksi.

Kukaan ei alkanut puhua minulle tuhmia >: Näinkö huonosti olen haaremini kouluttanut.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 12:22 pm

Mikä on vanhojenpiikojen mieluisin urheilulaji? -Kyykkyhyppely parsapellossa.
(www.vitsi.net/vitsit/tuhmat-vitsit/)

Siinä sulle tuhmia, oi valtias. Heheee.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 EmptyKe Elo 22, 2012 12:25 pm

:'D Awww <3 Harmi vain, että sivulla lukee "Ei löytynyt" x'D

//EDIT: Kappas, piti poistaa sulkumerkki lopusta. Voi hör hör miten hyvää puujalkaa ja punia! x'D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 31 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 31 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: