Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Luseina
Lvl 27
Luseina

Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyPe Syys 23, 2011 7:19 am

Miekin haluun hauskanpitoa ja viinaa!! Tekis kamalasti mieli lähtee ulos, mutta tuo yks turjake vaan nukkuu ja ei haluu lähtee mihinkään ja sit en tiiä kuka miun kanssa lähtis ja ei oo oikeestaan rahaakaan ja kaikki sukkahousut on rikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyPe Syys 23, 2011 7:46 am

D: Voi sukkahousut. Minäkin olen täällä aivan lopen uupunut nyt eilisen jäljiltä - paloi rahaakin iiihan pikkuisen.

Onneksi alan pikkuhiljaa saamaan opintotukeani :'D
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyPe Syys 23, 2011 8:45 am

Ilmeisesti toi karvajalka lähteekin miun kanssa : D Pitäis vissiin mennä ostaa sukkahousut tosta valkkarista.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyLa Syys 24, 2011 12:02 am

Aah. Jaksan taas elää nukuttuani reilut kymmnenen tuntia. Viime viikko ei tosiaan ollut mukavin maailmassa. Tervehdykset Hijirille näin jälkijunassa ja sitä rataa.

Eilen hakkasin konsoliani onnellisena koko illan. Rakastan Bayonettaa enemmän kuin mitään pitkään aikaan vaikka kestikin jonkin aikaa ennen kuin opin suhtautumaan siihen. Se on vähän niitä pelejä jotka on pelaajasta riippuen kiusallisen naurettavia tai pirun nerokkaita. Musta on ihan okei katkoa enkeleiltä päitä nahkaan pukeutuvalla kirjastotätinoidalla japanipopin soidessa taustalla. Plus se loppu, löin kirjaimellisesti Jumalan aurinkoon.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyLa Syys 24, 2011 11:35 am

Ahh, Bayonetta!
:'D
Vähän turhan nappulanmäiskimispeli minulle, mutta isäni taisi kokeilla sitä ihan riemulla... ... olikohan se jopa ostettunakin meille kotopuolessa...

Olen sitä mieltä, että maailma olisi paljon parempi ja siistimpi paikka, jos kaikki oppisivat arvostamaan ylimitoitetun eeppistelyn hauskuutta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyLa Syys 24, 2011 11:45 am

Totta totisesti! Ite tosin lähinnä pyörin pelatessani onnesta koska Bayonettan taistelusysteemi on jotain mitä en vain voi vastustaa.

sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyLa Syys 24, 2011 11:50 am

Olen kuullut hienoista valittelua siitä, että se olisi lievästi yksitoikkoista kahden napin rämpyttämistä - mutta toisaalta, minua ympäröivät hc-gamerit. Henkilökohtaisesti... olen äärimmäisen nirso pelien suhteen. Ja pelannut läpi vain kolme ja yhdeksän kymmenesosaa peliä. ... hitto, pitäisi joskus vihdoin ryhdistäytyä ja tappaa se viimeinen bossi.

Ja hoi, ihmiset! Tehkää lisää sekaverisiä! Kivoja, ambiquentteja taikakavereita, joita pitäisi olla määrällisesti liki yhtä paljon kuin ihmiskansaa!
x'D
Ja miksi ihmeessä kukaan ei pidä peikoista? Peikot ovat ihania <3 Hirvittävän lutuisia!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyLa Syys 24, 2011 12:03 pm

No onhan se kieltämättä vähän sitäkin, mutta kaikkien niiden combomahdollisuuksien kanssa en osaa mieltää sitä suoranaisesti tylsäksi. Toisaalta en kuitenkaan ole aivan niin vakavasti otettava pelaaja, etten tiedä onko mulla valtuuksia mielipiteeseen asiasta.

Mulla on tekeillä eräs hupsu puoliverinen hipinketale! En tiedä miksi, mutta jotenkin Chénen ympäristö ja puitteet ovat sellaiset etten osaa hillitä itseäni hahmoideoideni kanssa. Oon universumin hitain hahmonkirjoittaja ja kuitenkin aivoistani loikkii esiin jatkuvalla syötöllä uusia potentiaalisia pelattavia enkä tiedä mihin niistä iskisin kynteni ensimmäiseksi.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyLa Syys 24, 2011 1:12 pm

No, ei ole mitään vikaa sunnuntaipelaajuudessa :'D Itsekin enimmäkseen harrastelen sellaista. Esimerkiksi Pegglen parissa...

Haaple, ole hyvä, saat ison palkinnon ylläpitäjän iloiseksi tekemisestä <3
En tiedä, minulla on omat periaatteeni maailmojen, ja erityisesti ropemaailmojen luonnin suhteen... ja yksi asia mistä usein valitan katsellessani muiden ropeja on se, miten niissä ei innosteta tarpeeksi pelaajia. Vapaus on hyvä asia, mutta kunnolliset puitteet tarjoavat enemmän inspiraatiota ja pohjustaa isojen, eeppisten juttujen kehittelylle.

:'D Itsekin tässä yritän hillitä itseäni sen verran, etten nyt välittömästi loisi itselleni pariakymmentä hahmoa... tosin vielä joskus teen hottiksen ja smexyn paskiaisincun, joka panee koko foorumin hahmokannan läpi näitten unissa <3
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptySu Syys 25, 2011 6:19 am

Ah, ihania hahmoideoita xD incut on kivoja <3

Mutta, olen siis takaisin... ja kuollut vielä vähän aikaa. Oon kävellyt perjantaiaamusta tähän saakka 22,1 km, josta suurin osa eilen. 13 h keittiöllä ja lähdin vaan kerran about 15 min ulos kun oli sen verran aikaa xD au mun jalkapohjat... Pitkään aikaan ei oo tuntunut näin hyvältä olla kotona <3 ah

Mutta oli siellä kivaakin, näki kavereita ja tuli naurettua paljon. Eilen olin niin väsynyt että nauroin yksikseni kämpilläkin xD mutta sitä ennen olinkin viettänyt aikaa mun ihastuksen kanssa ja olinkin vähän pilvessä xD pilvissä siis.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyMa Syys 26, 2011 11:05 pm

Huhhuh, onpas ollut kerrassaan kiireistä. Edes ropettamaan ei ole ehtinyt. Jospa tänään ehtisin vastailemaan peleihin.

Nyt oon koulussa englannin tunnilla : D Oon tehny kaikki tehtävät niin miut passitettiin atk-luokkaan. No, mikäs sen mukavampaa kuin pieni datailutuokio koulupäivän ohella. Nam!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 6:27 am

Nam nam! Kesken koulupäivän datistelu <3

Mua jännittää, ens tiistaina on taidehistorian tasokoe o___O Vain kolmekymmentä parasta pääsevät jatkamaan sivuaineopintojaan *dun dun DUUUU* Pitänee kohta alkaa harkita lukemista...
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 6:37 am

Minuu jännittää, huomenna kattomaan asuntoa ^^ Jee~ Toivottavasti se on kiva.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 7:02 am

:'D Etteks ollu ihan mein lähel muuttamas? :'DD Kuulostaa tosi jeessiltä. Toivottavasti se on hyvä <3

Hip! Päivittelin viimein pari uupunutta juttua vampyyreihin ja peikkoihin. Ja nyt, ihmiset hoi - vampyyrisivuhahmojen nimiä, ikiä ja toimenkuvia minulle, niin saadaan Chênevalien vampyyriyhteisön hierarkia hienosti esille tuonne lajikuvaukseen <3
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 7:55 am

*__* Onnea Raja (Danan kuvissa esiintyvä miekkonen) Voitti RuPauls Drag Racen. Uh ihanaa nyt voi päivän fiilistellä hänen kunniakseen :,D
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 8:32 am

Jees, minäkin olen ollut vähän hiljaa täällä kun viikonlopun reissailu kotipaikkakunnalla veti olon aika väsyneeksi ja heti takaisin opiskelukaupunkiini päästyäni todennäköisesti äidiltä saatu flunssantapainen pääsi yllättämään. Ja eheh, olenko opiskellut? D: Tämänhetkisessä olotilassa tuntuu, ettei jaksaisi tehdä oikein mitään joten aika varmasti tulen reputtamaan sen ylihuomisen testin.. Äyh.

No mutta, jos tässä vihdoin viimein saisi kirjoitettua sen pelialoituksen. Ja yh, avonaisesta parvekkeenovesta tunkeutuu sisälle tupakan epämiellyttävä haju..
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 8:57 am

No, sentään tuore tupakka haisee, eikä pinttynyt. Ja onnea sinne tenttiin, pidetään kaikki sormet ristissä <3

:'D Minä sain viimein ropeteltua, yay. Ja mitä ropettelinkaan. Maailman siveellisin maininta rakkauden lihallisuudesta *naur* Joskus en tiedä, mistä näitä kiertoilmauksia oikein tuleekaan...

Harmi, ettei huomenna ole laisinkaan kunnolla vapaa päivä D: Kahdeltatoista pitää mennä tapaamaan vaihtaria, ja kahdelta alkaa lukupiirin kokoontuminen... ja vasta neljältä kotiin, yhhyh.
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 9:03 am

sir Kai kirjoitti:
No, sentään tuore tupakka haisee, eikä pinttynyt. Ja onnea sinne tenttiin, pidetään kaikki sormet ristissä <3

Harmi, ettei huomenna ole laisinkaan kunnolla vapaa päivä D: Kahdeltatoista pitää mennä tapaamaan vaihtaria, ja kahdelta alkaa lukupiirin kokoontuminen... ja vasta neljältä kotiin, yhhyh.

Kiitos~ <3 Onnea tässä kyllä tarvitaankin, varsinkin jos testin sössittyään joutuu käymään koko alkusyksyn kurssiosuuden uudestaan.. No, ehkä tässä vielä ehtii ennen torstaita oppia sen verran, että saisin sen edes rimaa hipoen läpi.

Ja tsemppiä sinnekin päin pitkän päivän varalle~ Minullakin on heti huomenna kymmenestä kahteentoista kalligrafiaa ja yhdestä neljään varsinainen luento. Torstaina taas testin lisäksi puolentoista tunnin puhetunti, sen jälkeen kolmen tunnin reaali aiheesta japanilainen teatteri(?) ja yhdeksältä illalla kotia kotia. Mutta jospa sitä sitten perjantaina viimeistään ehtisi taas suunnitella uusia hahmojakin, työn alla ainakin yksi vampyyri ja mahdollisesti sekaverinen ja pari muutakin tapausta. Pitäisi vain potkia itseään sen verran, että saisin piirretyksi jonkinlaiset kuvat..
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 9:11 am

Ah, katso ihmeessä pienet lisäinfot, mitä korjailin vampyyrien lajikuvaukseen sitten hahmosi suhteen <3 Ja kertoile vampyyrisi mahdollisista sivuhahmovampyyriystävistä myös, niin voin niitäkin laitella listoille :'D Koska... koska se on hauskaa.

On se hassua, tuntuu ettei tee yliopistolla paljoa mitään, mutta silti... menee hirvittäviä tuntimääriä. Nohh, eipä ole minulla perjantaina yhtään mitään, joten voin keskittyä koko viikonlopun asioitteni järjestelyyn. Pitää sitä vielä lukea omaan tenttiinkin - olisi kuitenkin vähän pakko saada taidehissa sivuaineeksi, tai opintopisteitä ei ropise tarpeeksi D:
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 11:09 am

Ah, mie siivosin täällä. Oon ylpee ittestäni ^^ Nyt pitäis tehdä läksyjä.

Miun tekis mieli halailla. Kauhee läheisyydentarve iski.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 11:11 am

*halaa tiukasti*

Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 11:17 am

Minunkin pitäisi siivota. Ja söin juuri melkein täyden pussillisen popcornia, söin niitä edellisen kerran viime perjantaina ja tänään kaupassa käydessä alkoi taas tehdä mieli. Pitäisi tosin yrittää jättää moiset herkut ja alkaa liikkua enemmän niin saisi ehkä kuntoakin vähän kohotettua..

sir Kai kirjoitti:
Ah, katso ihmeessä pienet lisäinfot, mitä korjailin
vampyyrien lajikuvaukseen sitten hahmosi suhteen <3 Ja kertoile
vampyyrisi mahdollisista sivuhahmovampyyriystävistä myös, niin voin
niitäkin laitella listoille :'D Koska... koska se on hauskaa.

Jeps, näin teen~ Ja ehdinkin oikeastaan jo vähän alustavasti miettiä noita sivuhahmojakin. Lähettelen sitten niistäkin tarkempaa infoa, kun ehdin kirjoittamaan pään sisällä myllertäviä ajatuksia ylös. Alan muuten olla tästä jo aika innoissani~ <3
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 11:29 am

Huh, nyt on läksyt tehty.

Miullakin tekee mieli popcornia. Mut kieltäydyn lankeamasta kiusaukseen.
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 11:32 am

ahaha mä oon sipsilakossa, miten mä kestän xD jouluun saakka pitäis jaksaa yrittää pysyä erossa. NYT mä laihdun. Haa.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 EmptyTi Syys 27, 2011 11:43 am

*rapistelee juustonaksupussia*

Offffffff- - Sivu 11 UPVFV
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 11 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: