Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Offffffff- - Sivu 18 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyMa Loka 17, 2011 1:23 pm

Koska olen väsynyt ja yksin hereillä jaan tämän teidän kanssa ja menen nukkumaan XD

Nainen
pyysi rakastajaansa luokseen keskellä päivää, koska hänen miehensä oli
töissä. Hänen 9-vuotias poikansa tuli yllättäen makuuhuoneeseen, näki
rakastavaiset ja piiloutui vaatekaappiin.
Mutta mies tulikin kotiin
ennen aikojaan. Hätääntynyt vaimo työnsi rakastajansa vaatekomeroon,
eikä huomannut, että poika oli samassa komerossa.
Poika totesi: "Täällä on pimeää."
Mies vastasi: "Niin on."
Poika:......... "Minulla on pesäpallo."
Mies: "Sehän kiva."
Poika: "Haluatko ostaa sen?"
Mies: "Ei, kiitos."
Poika: "Mun iskä on ulkopuolella."
Mies: "OK. Mitä maksaa?"
Poika:"250 euroa."
Mies: "Selvä, minä ostan sen."
Muutaman viikon kuluttua asia toistui ja poika sekä rakastaja olivat taas samassa, pimeässä komerossa.
Poika totesi: "Täällä on pimeää."
Mies vastasi: "Niin on."
Poika: "Minulla on pesäpallomaila."
Rakastaja muisti edellisen kerran ja kysyi pojalta: "Mitä maksaa?"
Poika:"750 euroa."
Mies: "Hyvä."
Muutama päivä myöhemmin pojan isä ehdotti: "Haepas pesäpallosi ja mailasi, niin mennään vähäksi aikaa ulos pelailemaan."
Poika vastasi: "En voi. Myin ne molemmat."
Isä uteli: "Paljonko sait?"
Poika: "Yhteensä 1.000 euroa."
Isä suuttui: "Sehän on hirveä ylihinta. Paljon enemmän, kuin mitä minä
maksoin. Tai sitten sinä valehtelet! Nyt mennään kirkkoon ja saat
tunnustaa syntisi papille."
Molemmat kävelivät kirkkoon, isä työnsi poikansa rippituoliin ja pani oven kiinni.
Poika sanoi: "Täällä on pimeää."
Pappi vastasi: "Älä taas aloita tuota samaa paskaa..."
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyPe Loka 21, 2011 9:36 am

.... voisinpa sanoa, että sims imi minut pariksi päiväksi sisäänsä, mutta oikeasti olen muutaman illan putkeen aina vain jäätynyt selailemaan failbookkia. Voi ei. x'D

Ja voi vitsejä! Olen kyllä itse niin hukkunut meemien ja mäneilyn suohon huumorini kanssa. Ei ole yhtään hyvä tämä.

Kannatan pientä photoshoottia pikkujoulumiitin yhteydessä! Yhteisöillään nyt oikein ankarasti saatana. En tiedä, jotenkin aivan liian hauskaa ylläpitoilun lisäksi yrittää usuttaa ihmisiä bondaamaan keskenään :'D
Luseina
Lvl 27
Luseina

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyLa Loka 22, 2011 9:18 am

Kannatan photoshoottia!

Minut imaisi sims sisäänsä ja en kyennyt raahaamaan takamustani ropeilemaan : D yritän parantaa tapani!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyLa Loka 22, 2011 9:23 am

Sims on kyllä semmoinen syöveri, että sieltä on vaikea kavuta ylös...

Nyt tosin tenttiin lukeminen vain kutsuu julmasti >: Nyyhks. Onneksi ei ole kovin pitkä tai raskas alue luettavana <3
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyMa Loka 24, 2011 6:24 am

Kävin katsomassa kolme muskettisoturia-leffan viikonloppuna. Ahhh, Mads Mikkelsen on niin hot! Tuota jos vielä saisi cossittua.. <3
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyMa Loka 24, 2011 6:46 am

Ahh, minunkin pitäisi nähdä se. Hemmetti, ilmalaivoja ja muskettisotureita! :'D Jännittää vain, että hieno traileri huijaa taas kokemaan pettymyksen... vaikka luulisi kyllä sen välttämisen onnistuvan, kun ei vain katso sitä liian vakavissaan...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Marras 06, 2011 10:43 am

Tsiisus. Tahdon oman longboardin. Tsiisus.

Pääsin eilen neljältä aamulla lonkkaroimaan pitkin katuja ja musta tuntuu etten enää voi olla tulevaisuudessa onnellinen jos en omista omaa lankkua. Oli niin mahdottoman siistiä etten meinaa kestää. Vielä kun tossa on lähellä sellanen semi-iso parkkipaikka, sinne kun pääsis aamuyöllä liitelemään. Hyvästi iso summa rahaa, on saatava lauta.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Marras 13, 2011 6:56 am

Minä en tiedä, olen aina ihan suunnattoman peloissani kulkiessani jollain laudalla tai... no, okei, myös rullaluistimilla tai millä tahansa muulla pelillä kuin tavallisella polkupyörällä.

Mutta!

Dovahkiin, Dovahkiin,
Naal ok zin los vahriin!

Sattuneesta syystä aivan kauhea himo vain säätää worldbuildingia suuren tarinaversumini jutuista, erityisesti eräästä pohjoisesta pikkuvaltakunnasta, jonka historian tapahtumista säädän isompaa tarinaa :'D Kauhea miten mieli harhaileekaan, vaikka on hirmuinen kasa kouluhommia ja pitäisi yrittää pitää itsensä vastuullisesti mukana jo aloittamansa paikan ylläpitämisessä.... *naur*
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Marras 13, 2011 12:25 pm

Olen ihan hurahtanut noihin BJD-nukkeihin Roolipelihahmojani nuketan (kyllä, kyllä atomipommia tarkoitan... XD) ja aloin tässä miettiä; olisi jänskää tehdä Ghisistä nukke... vähän eroaisi kyllä valtavirran teinihomodemoneista

Ei, nyt ei ole vara... ei ole... eihän? Onneksi sopivaa moldia ei löydy helposti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyMa Marras 14, 2011 12:27 pm

Kolme muskettisoturia<3 Luke Evans<3 Oli hyvä leffa ajskhdsja kävin kans ite kattoo sillon ku leffa oli ihan tuoreillaan teatteriin päässyt.

yhyy koulu ja skyrim vievät ajan ja elämän. Yritän aktivoitua täältä joskus!

Sante, täällä toinen BJD-harrastelija~ Moldeja ei tosiaan helposti löydy, ei ainakaan meikän nirsoudella :'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyMa Marras 14, 2011 12:47 pm

Olin viime vuonna jo melkein valmiuksissa hankkimaan BJD:n itellenikin ja niillä on vieläkin herkkä paikka rinnassani vaikken sellasta sit päätynytkään omistamaan D: aina välillä tulee mieleen miten maseeta olisi nukettaa hahmo x ja hahmo y muttei mulla oo varaa. Olis ihan okei omistaa riittävästi rahaa esim. kaikkeen.

Sen longboardin kanssa oon kyllä ihan vakavissani. Vähän hirvittää kans se hinta mutta luotan sen olevan eurojen arvoista. Vietin eilisen illan selailessani nettikauppoja ja tutustuessani erinäkösten lankkujen ominaisuuksiin ja ehdin jo vähän panikoida kun vaihtoehtoja on niin pirusti enkä tiedä mistään mitään. Sit päätin että ehkä hifistelen vasta kun osaan jotain ja parasta on vaan hankkia jotain että pääsen alkuun. Tänään sitten löysin maailman siisteimmän aloituslonkkarin ja rakastan sitä jo nyt.
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyMa Marras 14, 2011 1:11 pm

^Täällä ilmoittautuu vielä neljäs BJD:istä kiinnostunut, kotoa löytyy yksi kokonainen nukke ja viisi irtopäätä (kuudes tulossa). ^^' Kroppia pitäisi vähitellen ryhtyä hankkimaan ja olenkin itseasiassa tässä vilkuillut muutamia varteenotettavia kroppavaihtoehtoja. Pyrin kehittämään nukeille omat hahmot ja pidän roolipelihahmot niistä erillään, vaikka toisaalta haluaisin kyllä kauheasti nukettaa yhden haltiahahmoni..

Joo ja hei tosiaan minunkin puolestani pitkästä aikaa~ o/ Olen ollut viime aikoina vähän hiljaa, mutta jospa tämä lähtisi taas hiljalleen sujumaan. Pitäisi kehitellä Noelille jotain uutta tekemistä ja suunnitella niitä uusia hahmojakin.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyKe Marras 16, 2011 11:12 am

Minun pikkusiskollani on pieni BJD. Yksi ainut, mutta hyvin suloinen. Itsekin tietysti pidän nukeista, koska herranjestas! Nuket ovat loistava kauhuelementti, puhumattakaan siitä, miten hykerryttävän ihania vanhat posliininuket tai hienot BJD:t ovat esteettisestä näkökannasta.

Mutta voi! Olen jo ihan joulumielellä! :'D Tuli tänään syötyä pipareita ja sinihomejuustoa. Mutta jouluisuudesta tuli mieleeni: mitäs jos pidettäisiin joulukuun pystyssä hahmojen pikkujoulupeliä? Iso ryhmäpeli, jossa saa vähän offaushengessä tulla vamuilemaan hahmoilla, jotka ovat juhlatilassa äks viettämässä pikkujouluja. Vapaata vamuilua, joka jää siihen peliin, eikä vaikuta hahmoihin varsinaisissa peleissä. Geraltini olisi tietysti tällä hetkellä ulkonäöllisesti vanhimpana hahmona joulupukkina siellä <3

Tuooooommoisia ajatuksia. Hassua, yleinen ropetusfiilikseni kohoaa heti, jos alan säätää jotain ylläpidollista :'D
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyTo Marras 17, 2011 7:48 am

Ooh, kuulostaa muuten tosi hauskalta <3 pidetään vaan pikkujoulupeli!
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Marras 20, 2011 3:14 am

Joku joulu peli kuulostaa kyllä hauskalta 8D Ehkäpä jopa jotkut joulumarkkinat tai jotain sellaista : p
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Marras 20, 2011 7:43 am

Oih, joku oli kysellyt xanoista~ Noemi saa lajitoverin? *_*

Hmm, joulumarkkinat on aika samankuuloinen kuin tuo meidän eka ryhmäpeli. Voihan se olla vain jotkut kunnon pikkujoulupeli jonka tapahtumat ei "oikeasti tapahdu" voi olla myös jonkun kotona tms?
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Marras 20, 2011 9:14 am

Minäkin huomasin! Ihanaa, kun nuo vähemmälle huomiollekin jääneet kansat saavat jäseniä~ Olen suunnilleen yhtä riemuissani tästä kuin siitä, kun saimme ihanaisen peikkomme tänne <3

Hmm, mietin myös tosiaan enemmän sellaisia jonkun kotona/jossain juhlatilassa tapahtuvia pikkujouluja, joiden tarkoituksena olisi tosiaan olla oikeisiin pelitapahtumiin liittymättömät. Koska kaikki hahmothan eivät edes voisi olla samassa tilassa, jottei aikajanat/juonet/suunnitelmat mene piloille.

Toisaalta, jos väki haluaa pelata "virallisen" joulumarkkinaryhmäpelin ala Event, voisihan sitä ponkaista sellaisenkin pystyyn näin joulukuun ajaksi... Ja ehkä luoda tuolle pikkujouluvamuilulle töpön tänne offaukseen?

Haha, muutenkin voisi olla ihan hauska, jos otettaisiin käyttöön hahmopulina :'D Sama idea mutta ympärivuotinen ja ilman jouluteemaa.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Marras 27, 2011 10:42 am

Hörps!

Pikkujoulumiitti meni loistavasti! Laulettiin singstaria ja juteltiin ja mässättiin herkkuja oikein olen takaa. Näin ylläpitäjän näkökannalta erityisen ihanaa, kun niinkin monta kuin 7 ihmistä pääsi paikalle, ja kaikki olivat täysipäisiä, mukavia ja hauskoja :'D

Yleisen jäkätyksen lisäksi miitistä tuli korjattua ideasatoa ainakin yhden idean verran: underground-friikkisirkus mainittiin, ja sitä voitaisiin kehitellä reilusti pidemmälle vaikkapa kehityskeskustelun puolella - halukkaat saisivat ilmoitella kantojaan siitä, millainen porukka pitäisi olla kyseessä, ja tästä voidaan sitten rakentaa oma järjestökuvauksensa ja ehkä joku funktiokin näin muuhun pelimaailmaan suhteutettuna.

Ideana poksahti esille myös se, että voisimme ehkä järjestää yökyläilymiitin tuossa keväällä. Mutta siitä voidaan puhua ja sopia sitten joulun jälkeen paremmin :'D

Mutta ihanaa oli <3 Kiitos kaikille osallistuneille sekä niillekin, jotka osoittivat mielenkiintoa mutta eivät valitettavasti päässeet! Varmasti miitteillään lisää tulevaisuudessakin, joten ei hätää, tällä kertaa missanneet pääsevät sitten kyllä mukaan~
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyTo Joulu 01, 2011 8:49 am

Huh, vihdoinkin tuntuu, että alan saada unirytmini pelaamaan (ollut kuukauden ihan sekaisin). Tänään en tarvinnut yhtään kuppia kahvia pysyäkseni hereillä. Ehkä energiaa alkaisi riittää nyt johonkin luovaan... XD

Yökyläily miitinki kuulostaa hyvältä. Minulla on ollut koko syksy melkoista hässäkkää, että en edes jaksanut kuvitella raahautuvani pikkujoulumiittiin sinne Turkuun asti -.-' Mutta olisihan se hauskaa käydä teille pärstäänsä näyttämässä, vaikka vähän epäaktiivinen olenkin XD Tiedätte millaiseen naamaan heittää tikkoja, kun vastauksia ei kuulu...
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyTo Joulu 08, 2011 7:16 am

Sinäkö epäaktiivinen? Hienostihan olet säännöllisesti ilmaantunut ropeilemaan, ja tällä hetkellä olet kyllä ollut tiuhimmin postailevien joukossa, haha :'D Taitaa olla tämä joulunalus vähän kaikilla kiireistä. Toivottavasti lomilla ihmiset saavat ladattua pattereitaan ja palailevat sitten taas leikkimään - itselläni on ainakin sellaista suunnitelmissa. Vähän olen myös harkinnut neuroottisen uudelleenkirjoituskierroksen tekemistä chenen tekstien suhteen... niin paljon asioita, jotka voisi sanoa paremmin...

Hee, Sante, sut kyllä pitää saada seuraavaan miittiin mukaan, olethan hienosti neljäs jäsenemme täällä <3 Mietippä, sitten jos chene on jonkun kolmen vuoden päästä the juttu roperintamalla, voit kehuskella, kuinka olit aloittajajoukossa mukana *naur*
Tuollaiset kuvitelmat piristävät päivääni juuri sopivasti, jotta jaksan käydä ostamassa mandariineja ja jatkaa runon puhujista lukemista.
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyTo Joulu 08, 2011 9:19 am

Voi kun nätisti täällä minusta puhellaan <3 Mulla on jokin energiapiikki menossa, mutta kyllä mä tästä lamaannun viimeistään joululomalla.

Suunnittelin tuossa uutta otusta ja tuli noita tekstejä luettua aikas paljon, joten voin todeta ettei niissä mitään moittimista ole. Päinvastoin, hämmennyin monta kertaa siitä kuinka ihanasti ne oli kirjoitettu. Tuli sellainen uskomaton fiilis, että "vau, mä oikeati pelailen täällä, taidan olla hyväkin" Tämä esimerkiksi on aivan mahtava <3

Odotan innolla että pääsen rustaamaan nimmareita, kun chene on "se legendaarinen rope". Pitäisiköhän käyttää omaa nimeä vai nikkiä? Taidan kallistua nimimerkin puolelle... XD

sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyTo Joulu 15, 2011 5:34 am

Ahh! Nyt alkoi Kai-sedällä joululoma! Tentit meni vapaasti vasemmalla kädellä soveltaen, mutta voi mikä ihana vapaus! x'D Tosin vasta huomenna ropettelen, nyt perkele aivot nollaan simssin avulla!

Ja Sante, tietysti olet hyvä, kaikki jotka ovat tajunneet liittyä cheneen omistavat selkeästi erinomaisen maun ja osaavat olla kauniisti <3 Taidan kyllä silti ottaa oikein nautinnollisen korjauskierroksen tuossa lomailuni ohessa, semmoinen tekee kutaa. Lisäksi olen piirrellyt havainnollistavia kuvia kullekin lajikuvaukselle.... tosin pitäisi saada niitäkin hiottua vähän paremmiksi, ennen kuin kehtaa laittaa näytille. Eikä niitäkään ole vielä kuin kaksi valmista :'D

Vähän kyllä huolestuttaa tällä hetkellä tämä osanotto, eikä uusia liittyjiäkään ole ollut hetkeen. Mjah, ehdin jo tottua hurjaan kasvuvauhtiin... kai sitä pitää laskeutua nyt takaisin todellisuuteen *naur* Eipä sillä, mitä minä turhia haikailen, hyvä ja laadukas kantahan täällä on jo ihmisiä ja homma kyllä pyörii niin pitkään kuin vain minussa kunnianhimoa ja rakkautta hahmojani kohtaan löytyy :'D Haha. Nyt kun tuli tuo sanottua, minut saa siis lynkata jos katoankin ja chene kuivuu sen takia...
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyPe Joulu 16, 2011 10:22 am

Jes, lomaa maanantaihin ja sen jälkeen yksi päivä koulua niin olen vapaa... reilun viikon... Saisivat nappaista kesälomasta tänne talven pimeyteen vähän noita vapaita. Ehdin viikossa vain sotkea unirytmini, enkä muuta.

Huomasin tuota Kevinin lapsuutta kirjoitellassani että on @#%& vaikeaa kirjoittaa traumattomasta menneisyydestä, kuin murhaaja kummisetiä ja kylmiä vanhempia sisältäviä lapsuusaikoja. Olen edelleenkin hieman tyytymätön lopputulokseen, mutta menköön. Pääasia että oli kivat vanhemmat XD

Katsoin erikoisen musikaalin; Rocky Horror Picture Show (thai jotain shinne päin...). Pidin siitä todella paljon jollain psykolla tavalla. Elokuvamakuni alkaa hitaasti pelottaa minua...
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptySu Joulu 18, 2011 12:04 pm

Rocky Horror on ihana! Aivan ihana! :'D Ja tiedän, ylipäänsä hahmojen menneisyyksiä on välillä vaikea kirjoittaa - mutta toisaalta, ei niiden tarvitsekaan olla niin kovin yksityiskohtaisia, kunhan tulee vähän mietittyä jotain taustatuntumaa. Sitten on toisaalta myös niitä hahmoja, joiden koko juju on niiden menneisyys - mutta sellaisia tulee tehtyä ainakin minun kohdalla harvemmin.

Ja paljon onnea Sante! Uusi elinvuosi lähtee käyntiin, olkoon se täynnä hienoja tarinoita <3

//EDIT: Ahh, ja tervetuloa SethAltair! Hienoa, että kykenit heräämään taas henkiin ^^
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 EmptyMa Joulu 19, 2011 9:58 am

Oho, onnitteluja <3

Minun pirskeeni vietettiin jo Chibiconissa niin en ole ajatellut asiaa. Vautsi, olen taas vuoden lähempänä minttu-mynthonien tuoksuista vanhuutta... minulla on ollut jonkin tasoinen ikäkriisi kymmenvuotiaasta, mutta onhan se kiva viettää synttäreitä

Empäs saanut mitään aikaiseksi kirjoittamisen saralla, mutta tein pipareita. Kaikki luovuus meni ilmeisesti siihen.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 18 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 18 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: