Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 27 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

Offffffff- - Sivu 10 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 2:44 am

Mun pitäis vähän siivota, mut ku laiskottaa... ja ihan outo väsymys on ollut jo muutaman päivän... ehkä se ei oo hyvä vuorokausirytmi, että menee vasta aamuyöstä nukkumaan ja herää siinä 12 pintaan... xD ainakaan viikonloppuna niin ei sais käydä... herätys lauantainakin viimeistään puoli 8 töihin... ja pääsen sillon illalla ehkä 9-10 jälkeen pois, miten nyt saan hommat tehtyä... voi huoh... miks niillä pitää olla iltapala... Menen siis viikonloppuna kokiksi yhteen nuorten aikuisten leiriviikonloppuun >.< ja yllättäen 60 henkeä tulossa sinne vaikka ennen siellä on ollut puolet vähemmän porukkaa. Ja joudun suurimman osan ajasta olemaan yksin siellä keittiöllä xD tosin mä kyl tykkään olla siellä yksin, mutta kun sinne tulee noin paljon väkeä, ei ainakaan laiskotteluun riitä aikaa... z__z
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 3:06 am

Hui kauhea! Kuulostaa isolta hommalta. Pitää vain rehkiä ja muistella saavansa vaivastaan kuitenkin palkkaa. Yritän lähettää sinulle viikonloppuna voimaa maagisesti!

Minulla menee hienosti lukemiseni kanssa, telkkari on auki ja eksyn koko ajan katselemaan man vs. foodia. No, voihan sitä ropeilla illallakin...

Ja yay! Uusi ihminen!
Tervetuloa Hijiri - me ollaankin taidettu olla aika monessa samassa ropessa tässä vuosien mittaan? :'D Muistan, että olit epäonnistuneessa scifiropessanikin, hihi <3
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 3:30 am

Aika iso hommahan se... tuli yllätyksenä kaikille muillekin viikonlopun järjestäjille, miten suosittu siitä tuli x___x mut ehkä ne puolet tosta ilmoittautujamäärästä katooa maagisesti xD varsinkin jos sujautan perjantai-illan keittoon jotain salaisia ainesosia mwahahahaaaa *evil grin* nah, ihan hyvä, että se on suosittu...

Ah, Welcome to board, Hijiri : D hahmosi vaikuttaa aika mielenkiintoiselta : )
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 3:37 am

Salaiset ainesosat <3

Nyt on kyllä ihan pakko täällä julkisesti sanoa, että olen jotenkin todella ylpeä. Tässä stalkin koko ajan pelejä, kun ei malttaisi keskittyä lukemaan jumalaimon ja oivan Odysseun virkkomisia, ja ihanan mahtistelevaa menoa meneillään :'D Kaikkea isoa tapahtuu tai on kehitteillä! Ja eventistänikin innostuttiin, nom nom <3 Tässähän herkistyy, lapsi kukoistaa <3

Mutta oi. Pitää jatkaa suortuvakaunojen ja ikivaltojen parissa. Vasta parikymmentä sivua sadan tavoitteestani mennyt D: Ja kohta jo tulee työn raskaan raataja kotiin ja pitää sille alkaa lettuja paistella.

Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 3:49 am

Agh... >,< mun pitäis lähteä kauppaan, jotta saisin illan vieraille jotain suuhun pantavaa... x__x mut tässä mä vaan edelleen kökötän. Puolipukeissa vieläpä...

Mutta, täällä vaan on niin hauska istuksia lueskella Chêne-juttuja xD
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 3:53 am

Kalsaridatistelu kunniaan!
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 3:56 am

Hohoho, stalkkeri ilmoittautuu!~ >:D Olen siis aika ahkerasti noin kuukauden ajan haahuillut täällä haamulukijana ja harkinnut liittymistä, mutta vasta nyt sain kehitellyksi lopullisen hahmoesittelyn ja pari muuta kolkuttelee jo uhkaavasti takaraivossa.

Sir Kai kirjoitti:
Ja yay! Uusi ihminen!
Tervetuloa Hijiri - me ollaankin taidettu olla
aika monessa samassa ropessa tässä vuosien mittaan? :'D Muistan, että
olit epäonnistuneessa scifiropessanikin, hihi <3

Kiitos kiitos ja niin olemme tosiaan tainneet olla~ Sanoisinko siis melkein, että "Long time no see" tai jotain. ^^'

Shaido kirjoitti:
Ah, Welcome to board, Hijiri : D hahmosi vaikuttaa aika mielenkiintoiselta : )

Kiitos sinullekin ja hauska kuulla, että Noel vaikuttaa kiinnostavalta. Nyt pitää vain vähitellen alkaa totutella vähän nuorempaan hahmoon, mutta uskon, että se tulee olemaan pelkästään hauskaa kaikkien tähän asti pelaamieni teini-ikäisten jälkeen. \o/

Minun pitäisi yrittää lukea huomiseksi taas yksi tekstinpätkä illalla olevalle reaali-tunnille ja opetella vihdoin viimein hiraganat ja katakanat kunnolla, etten joudu todistamaan opettajamme raivokohtausta. Kaupassakin olisi käytävä, kun marsujen ruoat ovat vähän niinkuin lopussa, mutta kun ulkona sataa ja heinät ainakin menevät aika varmasti huonoiksi jos ne pääsevät kastumaan..
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 4:11 am

Awww! Marsuja! :'D
Ja olen kateellinen japanin opiskelustasi. Kielikeskuksen japanin alkeet -kurssi täyttyi kahdessa minuutissa, en ollut tietoinen moisesta kuin vasta ilmoittautumispäivän jälkeen... pitänee yrittää ensi vuonna uudestaan! Kuten myös ranskaa. Haluaisin myös opetella latinaa, voisin erikoistua keskiajan kirjallisuuteen... :'D

Minusta myös vähän tuntuu... että olet Hijiri tainnut olla likimain aina niissä harvoissa ropeissa, joissa minäkin olen ollut :'D Hihi.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 4:38 am

Marsut on suloisia >:3 nice <3

mä oon yrittänyt opetella japania ihan kotona, mutta jotenkin... sitten se vaan lopahti. Aina on muka jotain muuta tekemistä >.< ehkä en ole ihan opiskelijatyyppiä...

Agh, tulin just kaupasta... ja se kävi ihan hikilenkistä... x___x läääh... tai sit mun takki oli liian kuuma :'D

//ou jee, mä löysin muumeja!!!!!! ahahahahaaaa *happy dance*
Luseina
Lvl 27
Luseina

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 6:57 am

Teretulemas Hijiri! Miustakin tuntuu, että ollaan oltu joissain ropeissa samaan aikaan. Mie mahdollisesti nickillä Lotengo.

Mie kävin kaks kurssia japania viime vuonna ja hiraganat osaan jotenkin, katakanojen opettelu vähän jäi ja siihen se kakkoskurssi sitten kaatuikin. Ehkä joskus yritän uudestaan : D

Mie tein pizzaa. Ihan tein pohjan ja kaikki ite. Oli oikein hyvää. Nom! Ja onnistuin jo suuttumaan tolle miekkoselleni : D No, ehkä se on ihan terveellistä suuttua aina välillä. Sitäpaitsi sovittiin sekin suuttuminen jo.

Enkelit näyttää olevan aika suosittuja. Niitä alkaa kohta olemaan ihan joka paikassa : D Ja mie kun kuvittelin et ne on harvinaisia xD
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 7:00 am

Enkeleiden vallankumous!!!! xD hahaa, ja Zael pötkisi karkuun tuota pikaa xD
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 7:01 am

Nom nom, pitsaa! Vähänkö munkin tekis mieli. Onnistui kyllä letut niin hyvin, että nyt on vatsa ihan täynnä...

Enkeleitähän taitaa olla neljä nyt yhteensä. Ja hahmoja on kokonaisuudessaan 23. Musta tuntuu, et se ei ole vielä liian enkelitungoksista - koska ropettamisessa, vähän kuten tarinan päähenkilöä valittaessakin, on melko järkevää ennemmin pelata harvinaisemmalla/erikoisemmalla tapauksella, kuin statistilla, jonka tarkoitus on vain seisoa taustalla.

Mutta ei huolta Kisuseni, laitan kyllä huudon, että mieluusti ei lisää enkeleitä, jos tuo määrä alkaa tuosta ihan liikaa paisua ja tuhota lajikuvauksen harvinaisuustekijän. Tuskinpa se alkaa.... ehkä... x'D Ovat sen verta vaikeita pelattavia kuitenkin.
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 7:02 am

Meille saa aina tulla tulkiksi kun pelaan japaninkielisiä konsolipelejä :'DD

Tervetuloa Hijiri! Mekin ollaan pariin otteeseen oltu samoissa peleissä.
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 7:06 am

Marsut ovat~ <3 Nuo omat vain ovat ihan järjettömän äänekkäitä mitä tulee ruokapussien rapinaan. Ja voi kun tuo nuorempikin tyttö täyttää parin kuukauden päästä neljä vuotta..

Minäkin opiskelin japania jonkin aikaa joitakin vuosia sitten kansalaisopiston kursseilla, mutta jättäydyin lopulta tunneilta pois kun tahti oli niin kamalan nopea. Nyt tänä syksynä sitten aloitin ihan varsinaiset japanologian opinnot kun ala kuulosti niin kiinnostavalta ja mahdolliset tulevaisuudennäkymät työrintamalla kuulostavat sellaisilta, joita voisin itsekin kuvitella tekeväni.

Ja hyvin mahdollista, että ollaan oltu aika monessa samoissa peleissä aikoinaan, Luseina, Sir Kai ja Delta~ ^^ En oikeastaan edes muista enää miten monessa eri pelissä olen vuosien varrella pyörinyt.. Ja kiitokset vielä vähän jälkijunassa tervetulotoivotuksistakin~

Luseinan pizzamaininnasta tuli mieleen, että äyh, kun minunkin on tehnyt jo useamman päivän ajan mieli itsetehtyä pizzaa, lähinnä tosin niin, että ostaisin valmiit pizzapohjat valmiit täytteet. Olen liian kehno osatakseni tehdä pizzataikinan itse. ^^'

Ja eh, josko sitä viimein pääsisi sinne kauppaankin. Marsut pistävät kohta minut suihinsa, jos eivät saa porkkanan lisäksi myös kurkkua ja salaattia..

Luseina kirjoitti:
Enkelit näyttää olevan aika suosittuja. Niitä alkaa kohta olemaan ihan
joka paikassa : D Ja mie kun kuvittelin et ne on harvinaisia xD

Heh, ja minulta olisi ainakin vielä pari enkelihahmoa tulossa jossain vaiheessa. ^^'
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 9:26 am

Ihanaa etätyöt tehtynä, sitruunateetä ja musiikkia<3

Jottei olo olisi liian auvoisa niin päätin ottaa iteäni niskasta kiinni ja yrittään saada vihdoinkin valmiiksi jo kuukauden työn alla olleen hahmon kuvauksen. En vain pääse oikealle aaltopituudelle sen kanssa. En osaa ajatella kuin normaalit neljätoistavuotiaat...

Ehkä saan kaverin toimiaan vielä tämän vuoden puolella XD

Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 12:05 pm

..Ja niin sitä pääsi yksi päivä taas vilahtamaan ilman, että sain mitään aiottuja koulujuttuja tehdyksi. ^^' No, jos tässä loppuillan/yön aikana saisi vielä luetuksi sen yhden tekstin, viimeistelisi vähän kotitehtäviä ja heräisi aamulla kertaamaan.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 12:07 pm

agh, mun pää sekoaa... oon ihan sekaisin.. kirjoitin vähän aika sitten jotakin (Förrille vastausta Yumeen) enkä muista siitä enää tuon taivaallista xD Ja tästä ei ole kun about minuutti aikaa... aivoni ovat kenties sulamispisteessä? Tai yliväsyneet? Pitäiskö yrittää kerrankin mennä nukkumaan ennen aamuyötä...
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 1:04 pm

Woot! Sain massiivisen eepokseni ensimmäisen luvun valmiiksi! Tai ainakin niin valmiiksi, että lähetin sen kärkkyvälle yleisölleni, joka muuten muodostuu kahdesta henkilöstä... *naur*

Miust on jotenki tosi söpöö, et Yume potkii yhä, vaikka luulin jättäväni uppoavan laivan. Todella, todella herttaista :'D
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 1:30 pm

no, ei siellä ole oikeastaan kuin 2 aktiivista peliä meneillään eikä oikein mitään muuta elämää sit xD
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 2:22 pm

Upsis, kello on taas päässyt livahtamaan puoli kahden puolelle ja minun kun piti yrittää lukea se yksi teksti ennen nukkumaanmenoa.. Noo, jos tässä vielä ehtii kun koulu alkaa vasta yhdeltä iltapäivällä. Ja kestää iloisesti sinne iltayhdeksään asti.. D:

Mutta josko tästä kohta alkaisi sulkea konettakin. Ja pienenä sivuhuomautuksena on mainittava, että tykkään jostain syystä ihan kauheasti tuosta uusien viestien kuvakkeesta. :'D Jännän näköinen kun tuo "paperi" hohtaa reunoilta.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyKe Syys 21, 2011 2:47 pm

hihi xD munkin pitäis mennä nukkumaa tai muuten en saa koko yönä varmaan unta... miten tää aina venyy ja venyy ja veeenyyyy ? z___z ja yritän ettiä ilmaista sovellusta, jolla saisi tehtyä mp3 tiedostoista midejä... huoh... kaikkea sitä tekeekin peliensä eteen xD Tällä kertaa kyseessä eiyllättävästi LOTRO xD
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyTo Syys 22, 2011 1:59 pm

Eheh, ilta pääsi taas venähtämään vähän pitkäksi.. Yhdeksään asti jatkuneen koulupäivän jälkeen oli tarkoitus siivota ja katsoa, mitä tavaroita mahdollisesti tarvitsen kotipaikkakunnalle lähtiessäni, mutta yöhön astihan tässä varmaan pitää valvoa, että saan kämpän siivottua.. Toivon mukaan vain sitten herään aamulla niin, että ehdin 9.22 lähtevään junaan.

Ja oli kyllä mielenkiintoinen reaali-tunti tänään, voisin katsoa toistekin vanhoja japanilaisia mustavalkoelokuvia. Ja agh, ensi viikolla on ensimmäinen testi oppikirjan kolmesta ensimmäisestä kappaleesta.. D: Tiedänpähän ainakin mitä teen alkuviikon kotiin palattuani..
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyTo Syys 22, 2011 2:07 pm

Miten siinä aina käy niin, että valvoo ja valvoo sillonkin, kun tietää että pitäisi päästä aamulla ajoissa ylös xD mystistä

Onnea ensi viikon testiin, Hijiri : D ja sit tuut tuulettamaan tänne, että sait täydet pisteet ja sit voidaan kukin tahollamme pitää partyt *wants to party* >.< ei pitäis kuunnella mitään Mohombia...
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyTo Syys 22, 2011 2:18 pm

Shaido kirjoitti:
Miten siinä aina käy niin, että valvoo ja valvoo sillonkin, kun tietää että pitäisi päästä aamulla ajoissa ylös xD mystistä

Onnea ensi viikon testiin, Hijiri : D ja sit tuut tuulettamaan tänne, että sait täydet pisteet ja sit voidaan kukin tahollamme pitää partyt *wants to party* >.< ei pitäis kuunnella mitään Mohombia...

Tuo valvominen on selkeästi jokin kirous. :'D Minunkin pitäisi nukkua selvästi enemmän, mutta kummasti sitä vain aina juurtuu tekemään jotain muuta.. Aikaisemmin minun oli ihan helppoa valvoa tyyliin neljään ja ponkaista ylös kymmenen-yhdentoista maissa, mutta kesäloman loppupuolella sama neljään valvominen johti siihen, että olin hereillä vasta yhdeltä. Jos sitä nyt ensi viikosta lähtien alkaisi mennä vähän aikaisemmin nukkumaan niin ehtisi aamupäivällä tehdä vielä jotain ennen kouluun menoa.

Ja kiitos~ Pelkään tosin vähän, mahdanko selvitä tuosta testistä ja joudunko käymään kaiken uudestaan.. Pitäisi nyt ensi alkuun takoa päähän sekä hiraganat että katakanat ja opetella vielä kaiken lisäksi jonkin verran kanjejakin..
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 EmptyPe Syys 23, 2011 3:41 am

Awww, Hijiri <3 Laitan kehuja eteenpäin foorumin kuvakkeitten tekijälle, jahka se kotiutuu töistä :'D
Pitänee myöntää, etten ole itse tehnyt tätä, vaan mainostoimistossa työskentelevä parempi puolisko päätti antaa graafiset lahjansa käyttööni, kun tarpeeksi härpätin siitä, kuinka nyt oikeasti aion saada roolipelin kunnolla pyörimään :'D
Hienoa, että ratkaisuista pidetään <3

Ja pidän myös peukkuja kokeesi suhteen, Hijiri! Kyllä ne varmasti jäävät mieleen. Ihan varmasti. Tarpeeksi kun jauhat niitä :'D

Minulla oli eilen yliopiston kastajaiset. Hip! Ryhmäni voitti rastikilpailun. Oli paljon häröilyä, hauskanpitoa ja viinaa x'D Nyt olenkin sitten ihan poikki... Mutta pitää silti yrittää urhoollisesti uppoutua ropettamisen maailmaan palkinnoksi irl-sosialisoinnista <3
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 10 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 10 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 27 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: