Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Event! Braaaaaaaaaaainsss......

Siirry alas 
+5
medel
Kirke
Sigmund
Acha
sir Kai
9 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyMa Maalis 11, 2013 11:55 am

Äksönpäksönlinja jatkukoon chenen yhteispeleissä! x'D Vähän yleisön pyynnöstäkin.

Eli minusta olisi hauska alkaa suunnitella seuraava event-peliä yhdessä mätettäväksi! Niille uusille, jotka eivät ole eventtejä täällä kokeneet, kyseessä on siis mieluusti massiivinen yhteispeli, joka pelataan lähes kokonaan loppuun yhdessä illassa kiivaalla tahdilla. Peli sijoittuu yhden ison tapahtuman ympärille, ja osallistujat kirjoittavat hahmojensa reaktioita ja tekemisiä tämän myllerryksen lomassa. Kaikkien hahmojen ei tarvitse olla tekemisissä kaikkien muiden hahmojen kanssa, ja täysin yksinpeluuhengessäkin saa fiilistellä tunnelmaa. Viestien olisi tarkoitus olla lyhyitä ja niiden kirjoittaminen nopeaa, ja parin ensimmäisen kierroksen jälkeen pelijärjestys murretaan ja uuden viestin saa kirjoittaa aina, kun edellisen oman viestin jälkeen on tullut kaksi viestiä muilta pelaajilta - olettaen tietenkin, että on järkevää vastata, eli edellisen viestin tapahtumiin on tullut "vastaus". Peliin voi kirjoittaa vielä viimeiset lopetusviestit eventiä seuraavina päivinä, mutta suurin osa pelistä pelataan tosiaan yhden illan aikana. Jos homma tuntuu hämärältä, voi lueskella edellisten eventtien keskustelut tältä alueelta tai mennä katsomaan mennyttä meininkiä Event-pelialueella.

Levottomuuksien alku -eventin lopussa Main d'Ibliksen Vincere riehui täydessä petomuodossaan ja vapautti uhkaavanoloisia iilimatosia luikertamaan kuolleisiin ja haavoittuneisiin. Pelasin Forten kanssa pelin Sinun kasvojesi edessä olen vahva, jossa enkelini Jayden rekrytoi Forten Azaelin ja pari muuta enkeliä auttamaan terroristi-iskun uhrien puhdistamisessa. Voimme olettaa, että lähes kaikki elossaolevat saatiin putsattua näistä matosista, mutta osaan heistä ja suurimpaan osaan ruumiista näitä matosia jäi, ja revy. vihjasi, että nämä iilimadot voivat hyvinkin aiheuttaa kauniin zombie-epidemian.

Chênevaliessa ei siis ole ollut vielä läheskään tarpeeksi epäuskottavan paljon kauheuksia ja äksöniä, vaan pelataan sitä vielä lisää! Tsompien hyökkäys olisi pelin aiheena, mikä tietenkin rajaa peliin osallistuvia hahmoja ehkä hiukan, mutta ainahan voi heittää hahmonsa epäonniseksi paikalle sattujaksi. Dramaattisesti voisi Chênevalien omalta hautausmaalta nousta liuta näitä kalmoja terrorisoimaan lähistöllä olevaa väkeä ;'D Peli liittyy myös vain epäsuorasti taikaterroristeihin, joten kaikki muutkin voivat hypätä rohkeasti mukaan!

Tarvitsen sitten hieman mielipiteitä pelin tarkoista yksityiskohdista. Pelimaailman ajassa peli tapahtuisi mieluiten siinä edellisen eventin jälkeisessä ajassa lokakuun lopuilla tai marraskuussa. Missä peli tapahtuu, kuinka paljon tsompeja paikalle ilmestyy ja millaisia tsompeja nämä ovat? Ilmeisesti infektiovaaraa näistä zombeista ei ole, mutta hahmot eivät välttämättä sitä tiedä ja varmaan ovat nähneet zombierainan tai pari ;'D Mutta oikeasti ei tarvitse uhrata hahmoaan yhdestä raapaisusta mielettömäksi kalmoksi.

Ilmoittautukaa mukaan ja heitelkää mitä tahansa ideoita liittyen peliin, tarkkaan alkuasetelmaan ja muihin yksityiskohtiin tähän töpöön! Ehdotelkaa myös teille sopivia päivämääriä. Peli voitaisiin ottaa huhti-toukokuussa, jotta ehditään ensin rauhassa pohtia ja sopia asioista.

Osallistujat:
sir Kai
Acha
Sigmund
Solveig
Kirke
medel
Delta
Räyhä
Sante


Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Su Huhti 28, 2013 5:45 am, muokattu 6 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Acha
Lvl 7
Acha


Join date : 18.01.2013
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 4:25 am

Achan haluaa mukaan!
Eipä muuta, hieeno idea. Arietella varmaankin, jos toi toinen tulee valmiiksi ajankohtaan mennessä niin sillä voisi toki myös. Toteutuspäivämääränä toimisi parhaiten melkein mikätahansa sunnuntai poikkeuksena viikkojen 16, 20 ja 24 sunnuntait, silloin olen töissä kiinni yöhön asti
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 10:19 am

Jes aivan mahtavaa! Pääsee mätkimään tsompeliineja. Aww yisss.

Ehdottomasti olen mukana siis. Etenkin kun viimeks kävi silleen hassusti että jäi se eventti välistä plus en oo koskaan ees pelannu tämmöisessä yhteispelissä. Innolla siksi odotan. Ja minulle käy sunnuntait myös oikein hyvin kuten Achallekin ja myös viikolla onnistuu kello 16:30 jälkeen.

Hahmoistani... en osaa kyllä yhtään päättää haluanko vain toisella pelata, se voisi olla ehkä helpompaa niin vai mitenkä on kokemuksia? Tuleeko liian monimutkasta jos on useampi hahmo mukana eventissä? Cleme ja Raul kumpikin kyllä tahtoisivat kovasti päästä mätkimään. Ja uskoisin että molemmille löytyisi jonkinlaista juonta johon voisivat kietoutua, ehkä...
Ensimmäiset ajatukset jotka tulivat mieleen hahmojeni mahdollisista rooleista pelissä:

Cleme: Olga (eli siis se Clemencen suloinen demonimummopoliitikko-kaveri) voisi kuulla zombie-kohusta ja menisi sitten käskemään Clemenceä auttamaan porukkaa kuolleista heränneiden pieksemisessä (koska Olga tietää että Cleme on vampyyrina vahva ja sen lisäksi harrastaa niitä kaikenmaailman kamppailulajeja). Clemence lähtisi paikalle katsastelemaan vähän pitkin hampain mutta innostuisikin sitten ihan tosissaan pistämään ruhoja lyttyyn. Clemence ei vielä toistaiseksi tunne muita kuin Snorrin (jahka peli saadaan päätökseen) ja Adrienin (hyvin pintapuolisesti), eli jos jompikumpi näistä hahmoista on paikalla, voisi siitä miettiä jotain draamahkoa, tai sitten jotain ihan uusia randomeja tuttavuuksia.

Ja jos kokoontuu joku joukko otuksia/ muutama tyyppi edes kärttämään tsompien alkuperää asiasta enemmän tietäviltä niin Clemence voi hyvin olla osa tätä joukkoa, on vähän semmoinen luonne.

Raul: Tässä olisi hyvä tilaisuus leikkiä Raulin kasvukyvyyllä, päästää se oikein kunnolla valloilleen ja (ohimennen kun oli puhetta tästä Chenen supersankari tiimistä) kevyesti ehkä alustaa supersankari- ideaa? Näkisin Raulin siellä nostelemassa porukkaa turvaan jättikäsillään. Jos joku haluaa ratsastaa Raulilla niin sanokoon vaan! :'D Hei Sante onko Calvin aikeissa eksyä paikalle? Sehän se olis kiva Raulin nostaa jostain zombie-lauman keskeltä naaman eteen ihmeteltäväksi. Hohhoh.

Siinä mitä nyt äkkiseltään tuli mieleen mulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 10:52 am

Ahh, sunnuntait eivät oikein käy minulle... Aikaisempina kertoina eventti on tapahtunut perjantaina, koska olemme sellaisia no-life datiksia jotka eivät käy juhlimassa. Mutta jos useammalle muullekin (toivon että tänne osallistuu taas reilusti väkeä x'D) sopii sunnuntai, pystyn tekemään tilaa! Olisi myös mahdollista ottaa arkipäivänä peliä, yleensähän ollaan pelailtu iltapäiväneljästä sinne puolenyön tietämille, ja viimeiset ovat lähteneet sitten aamuyöllä. Mutta katsotaan, miten tällä kertaa käy!

Hahmothan voi kirjoittaa osallistumaan missä vaiheessa peliä tahansa. Varmaan aloitusviestiin kirjoittaisin ihan konkreettisesti tsompien ilmestymisen ja heittäisin jonkun yökyöpelini niiden tielle.

Sigmund, ideasi kuulostavat hienoilta! :'D Minähän pyöritän noissakin peleissä jotain viittä hahmoa kerrallaan, mutta toisaalta se hidastaa vastauksien kirjoittamista. Kaksi hahmoa pyörii tosin ihan helposti mukana, käy vilkaisemassa tuo Levottomuuksien alku, sieltä näkyy viestien lyhyys ja porukoitten pyörittämien hahmojen määrä. Tavallaan omat hahmosihan voivat olla täysin eri puolilla mättöjä, jolloin ei tule ongelmaksi heidän yhtäaikaisen läsnäolonsa kirjoittaminen, mikä kaksinpeleissä usein menee vähän "tylsäksi" yksinpelailuksi".

Mutta lisäilen teidät osallistujiin~! :'D Tästä tulee hauskaa, ahihii~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 11:20 am

Lisäys tuohon pelin ajoitukseen: Ihan yhtä no-life olen minäkin, en paljon juhli. :'D Töitä ompi mulla vaan pe-la illat. Ja ma-pe olen työharjoittelussa päivät, mutta hyvin onnistuu noin että just iltapäivä neljästä vaikka sinne aamuun asti! That sounds good myöskin.

Ja tosiaan, ehkä pärjään kahden hahmon kanssa kun sijoitan ne eri paikkoihin hillumaan. Raulia voi kyllä olla vaikea olla huomaamatta mutta. :'D

Ja se tsompujen määrä.. riippuu varmaan siitä miten toivottomaks tilanteen halutaan menevän. Se tietysti helpottaa jos tartuntavaaraa ei ole, ettei tule ihan maailmanlaajunen invaasio vahingossakaan. Eniveis, koska Chêne ei ole mikään kovin iso asutusalue niin ei varmaan tarvii mitään järkyttävää miljoonapäistä laumaa olla. Ja varmaan siitä riippuu että paljonko niitä haavoittuneita/ ruumiita oli suurinpiirtein siellä Levottomuuden alku- pelissä.

Semmoiset aivottomat zombiet jotka himoitsee vaan ihmislihaa/aivoja/mitä vaan olis aika perus. Kulkevat laahaten, eivät kovin nopeita liikkeissään, vaikeita tappaa, sokeita mutta hyvä kuulo tai jotain semmoista? Purevat perhanan kovaa ja kipeesti ihon läpi suoraan lihaan. Ja veri lentää ja silleen. Tsihi.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 11:27 am

Tsompien olemuksesta odottelen vähän, josko revy. ilmaantuisi chenen pätevimpänä tsompieksperttinä ja tsompien lähteen omistajana kertomaan, millaisia örvelöitä olisi muikein pelailla :'D Ja tietenkin hyvä vain ottaa muiden hahmojen flashyt mätöt huomioon, vaikkei suoranaisesti pitäisi hahmoaan suorassa vuorovaikutuksessa niiden kanssa. Tulee entistä hauskempaa vain, jos heittää viittauksia muiden kirjoittamiin mättöihin viesteissään, vaikkei nyt ihan suoraan olisikaan niissä mukana.

Ruumiita meillä on kyllä aika muokattavissa oleva määrä, Vincere kuitenkin posautteli niitä iilimatoja ilmaan reilusti. Jos tsompien määrää halutaan kasvattaa - ja kukapa nyt ei haluaisi, ahihii~ - voidaan aina olettaa, että näitä matosia levisi vaikka maassa makaavien kalmojen lihaan. Kai Pariisissa edelleen on joitain oikeita hautausmaita ruumiineen, vaikka ymmärtääkseni suurkaupunkeihin ei enää oikein mahdu hautaamaan nykyään... mutta miten vain! Luovia vapauksia voi ottaa, jos realismi on tsompien tiellä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Acha
Lvl 7
Acha


Join date : 18.01.2013
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 11:53 am

Auh, no, mulla on töitä aina 16:00 eteenpäin, jos mulla on, puolilleöille asti arkisin. Kaikkina perjantaina on aina töitä, ei pliiis pelata perjantaina jooko eihän

Mutta Raul voisi tulla pelastamaan Ariettea, nyt kun uusi ystävyys on raoillaan Näin btw.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 12:27 pm

Kyllä vain, tarpeen vaatiessa voi realiteetit vähän joustaa kun kuitenkin peli vilisee peikkoja ja haltioita ja vamppyyreja. :'D

Ei hätää, Acha, uskon että onnistutaan sovittelulla ja pähkäilyllä löytämään kyllä päivän sitten joka miellyttää kaikkia.
Ja tuosta ehdotuksestasi: ehdin tuota jo miettiäkin pienessä päässäni, ihan samaa juttua! :'D Raulin suojeleva luonne ystäviä kohtaan saa tämän kasvamaan entisestään varmaan. Hiih. Voipi nostaa Arietten vaikka olkapäälle istumaan turvaan tai jotain muuta siistiä. Yeah!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 1:29 pm

Pariisissahan on Père-Lachaise, iso ja kuuluisa hautausmaa jos halutaan tosimaailman puitteisiin nojata kalmojen suhteen! :'D

Ilmoitan itseni alustavasti mukaan, vaikka osaan vasta lähempänä varsinaista eventtiä sanoa aikatauluistani muutakin kuin sen, että iltapäivistä eteenpäin olen vapaa viikollakin~ Paulinen kai voisi kinuta Nicolasin seuraksi ellei sitä ennen löydy aiempia ehkä tätä eventtipeliä kohti vieviä tuttavuuksia, kröhöm. :--D


Viimeinen muokkaaja, Solveig pvm Ti Maalis 12, 2013 1:54 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 1:32 pm

Ohohooo, Pauline ja Nicolas voisivatkin kokea yhteisiä kauhun hetkiä tuolla! x'D Ja Jinkin olisi varmaan paikalla, siitähän saisi jo soppaa keiteltyä, hehee~
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 1:34 pm

Minä tulen ihan eventien ilosta, vaikken tiedä, mitä hahmoni siellä tarkalleen tekisivät. Kenties Nyx terroristien ansioita ihailemassa tai Meiko nähdäkseen ihmiskunnan tuhon.

Ja minä olen luultavasti milloin vain vapaa. Mitä pikemmin sen parempi.


Viimeinen muokkaaja, Kirke pvm Ti Maalis 12, 2013 1:42 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
medel
Lvl 2
medel


Join date : 12.01.2013

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyTi Maalis 12, 2013 1:40 pm

Minäminä myös! Tosin Fèlicie on vähän hankala ujuttaa mukaan, mutta ainahan joukkoon yksi tsompien suhteen varsin avuton naikkonen tarvitaan. Sekä näillä näkymin huhtikuun viikonloput ja ensimmäinen toukokuun vklp on yli buukattuja, mutta jos peli sattuu jollekkin näistä menemään, niin sunnuntaina olisi parhaimmat chanssit päästä vielä siinä iltapäivän aikana mukaan :)!
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyKe Maalis 13, 2013 7:39 am

Minäkin voisin ilmoittautua alustavasti mukaan, muut päivät kuin perjantai ja lauantai yleensä sopivat minulle, olen kotona viiden jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Räyhä
Lvl 12
Räyhä


Join date : 22.10.2012

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyKe Maalis 13, 2013 12:31 pm

Mulla ei ookkaan tarjota ku Luca peliin mukaan :--D Mutta siitä keksiikin yhteen jos toiseenkin rooliin aina pakoonjuoksijasta zombiksi. En osaa kyllä sanoa mitkä päivät kelpais, koska yleensä tiedän menoista pari päivää aikaisemmin, joten tulen, jos vain kalenteriin mahtuu!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyKe Maalis 13, 2013 12:45 pm

Minä taidan joutua jättämään tämänkin eventin välistä koska en koe pystyväni pelaamaan kovin hyvin mitään, mihin liittyy zombeja. ^^' Ja toiseksi en oikein tiedä, miten Noelin saisi edes sopimaan mukaan tapahtumiin kun todennäköisesti pojasta tulisi vain ihan hysteerinen kaikkien kauheuksien keskellä. Todennäköisesti onnistuisin kyllä suunnittelemaan uusia hahmoja eventtiin mennessä mutta en tiedä, miten hyvin hekään sopisivat mukaan tapahtumiin. Jään kuitenkin seurailemaan teidän muiden tykitystä~
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyPe Maalis 22, 2013 2:08 am

Jottei keskustelu hiljenisi ja jotta saataisiin vähän jotakin sopimaan päin, repäisen nyt vähän päivämäärää pöydälle.

Miltä kuulostaisi sunnuntai 21.4.? Ehkä aloittelisimme virallisesti siinä klo 15~16 tienoilla, ja mukaan saisi liittyä myöhemminkin? Katsoin ajankohdan otolliseksi, koska siihen on vielä jonkin verran aikaa, eli ihmiset ehtivät huomata eventin lähestyvän ja ehditään myös keskustella siihen ehkä jotain tarkempaa aloitusskenaariota, kyseessä on sunnuntai, joka oli ainakin kolmelle melkolailla sopivin viikonpäivä, ja minulla on juuri ollut kielikurssieni loppukokeet edellisellä viikolla, mutta lyriikan analyysikurssin esseen palautukseen ja taidehissan tenttiin on vielä pari viikkoa x'D

Miltä kuulostaa? Onko jollakulla parempia ehdotuksia? Edelleen saa myös heitellä ideoita itse pelin suhteen - tarkka paikka, mikä saa hahmomme olemaan suunnilleen tässä samassa paikassa samoihin aikoihin ja niin edelleen on yhä auki.
Takaisin alkuun Siirry alas
Acha
Lvl 7
Acha


Join date : 18.01.2013
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyPe Maalis 22, 2013 4:43 am

Kiinni töissä just tona sunnuntaina 16-00pm :/ Se on se kuun ainoa sunnuntai kun mulla on töitä ^^''
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyPe Maalis 22, 2013 4:47 am

Aww shit x'D (Esseetauko yay!)

28.4., eli sitä seuraava sunnuntai, olisi sitten ehkä lupaavin vaihtoehto ainakin minulle. Jos se ei käy jollekulle, täytyy oikeastaan siirtää päivää roimasti aikaisemmaksi tai roimasti myöhäisemmäksi, koska noiden viikonloppujen kummallakin puolella vaanii kammottava deadlinemeri minulla. Tosin ei tietenkään ole minun kohdallani kyse niin ehdottamasta esteestä kuin vaikka työvuoro, mutta olisi se nyt rennompaa pelailla ilman jatkuvaa koputusta omatunnossa siitä, miten sanamäärä ammottaa vaillinaisena.


Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ke Maalis 27, 2013 10:08 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Acha
Lvl 7
Acha


Join date : 18.01.2013
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyPe Maalis 22, 2013 4:54 am

Toi 28.4 Sopis ainakin mulle näin alustavasti. Voi olla että liittyisin mukaan vasta siinä 18 jälkeen kun kotiudutaan kisoista, mutta ainakin oon vapaalla ^^
Mutta kokoonpano on kyllä nyt vähän auki millä sitten pelaisi. Jos Sharley menee läpi niin sekin olisi herkullinen pelattava, mutta ehkä vähän riskialtis. Neji nyt ainakin ja Ariette menisi niin kivasti Raulin kanssa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyPe Maalis 22, 2013 5:29 am

Yay, ainakin kahdelle tyypille sopii sama päivämäärä :'D

Ei hahmoja tarvitse etukäteen päättää toki x'D Levottomuuksien alussakin heitin vain Jaydenini ilmestymään paikalle loppurytinöitä varten koska tuli sellainen fiilis. Tietenkin kannattaa harkita voiko tai sopiiko hahmo laittaa mukaan tapahtumiin noin omien suunnitelmien ja hahmoon liittyvien rajoitusten takia, mutta eiköhän kaikille kykeneville löydy jotain mättöä pelin tiimellyksessä ;'D Ja mitä riskialttiimpaa sen parempi, nom nom <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyLa Maalis 23, 2013 7:17 am

Ah, minulle tuo päivä on varmaan ihan ok mutta voisiko tuota alkamisajankohtaa siirtää myöhemmäksi? Aika moni tuntuu olevan vielä tuolloin jossain ja minullekin kävisi paremmin vasta 18 jälkeen (en varmaan jaksa itse tulla kesken mukaan).
Takaisin alkuun Siirry alas
medel
Lvl 2
medel


Join date : 12.01.2013

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptySu Maalis 24, 2013 9:53 am

Eeiköhän tuo päivämäärä käy! Kunhan vaan pysyn hereillä, näillä näkymin vähän turhankin rankka viikonloppu tulossa, eli laatu voi hieman kärsiä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptySu Maalis 24, 2013 11:58 pm

No, aloitella voitaisiin sitten vaikka silloin kello 18 tienoilla. Tai ainakin laitan pelin aloituksen ajoissa, jolloin hätähousut voivat jo kirjoitella aloitusvuoronsa alkamisaikaa odotellessaan ja näin lähtee homma vähän vikkelämmin käyntiin - mutta tuskin toisaalta niin vikkelästi, että ei vähän myöhemmin tulossa olijat ehtisi mukaan.

:'D Yay, tällä kertaa päivämäärän sopiminen näyttää etenevän harvinaisen kivuttomasti!
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyKe Huhti 03, 2013 11:23 am

Hyvänen aika, en ole muistanut pitää huolta ja ajaa asioita ihan tarpeeksi pontevasti D: Nyt, ettei tämä vain lipsu hyppysistäni, huutelen vähän ihmisille.

28.4. sunnuntaina 17~18:00 alkaen siis otettaisiin tsompimättöä? Kaikki pääsevät ja ovat pistäneet päivän muistiin? Vielä ehtii protestoida ja pyytää eri päivää!

(Menkää myös ilmoittautumaan mukaan miittiin!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Acha
Lvl 7
Acha


Join date : 18.01.2013
Ikä : 31

Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... EmptyKe Huhti 03, 2013 11:35 am

*pistää ylös kalenteriin* ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Braaaaaaaaaaainsss......   Event! Braaaaaaaaaaainsss...... Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Event! Braaaaaaaaaaainsss......
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit
» Event! Player's choice
» Event! Halloweenin haamujahti

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Kuulumisia pelimaailmasta-
Siirry: