Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Event! Halloweenin haamujahti

Siirry alas 
+3
Raiu
Notko
sir Kai
7 posters
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyLa Loka 05, 2013 1:22 am

Meillä ei ole ollut taas hetkeen wanhaa kunnon eventpeliä! Uusille ja unohtelijoille muistutukseksi, kyse on siis pääasiassa yhden illan aikana läpi mätettävästä ryhmäpelistä, jossa on joku hahmoja yhteen sitova tapahtuma, mutta kaikkien ei ole pakko reagoida täsmälleen kaikkien muiden tekemisiin. Kannattaa tutustua aiempien eventtien keskustelutöpöihin ja pelitöpöihin, jos hämmentää.

Tällä kertaa minulla on oikeastaan aihe valmiina, haluan vain että väkeä ilmoittautuu mukaan ja heittelee itselleen sopivia päiviä. Mieluiten peli otettaisiin viikon sisällä jompaan kumpaan suuntaan Halloweenista, eli tämän kuun lopuilla tai ensi kuun aluilla. Aloituskellonaikaakin saa ehdottaa.

Pelin teema ja häppeninki olisi Riivatun Pariisin järjestämä Halloweenin haamujahti, sosiaalisessa mediassa ja "oikeissa" uutisissakin näkynyt tapahtuma, jossa parhaimman paranormaalin ilmiön nauhalle saanut porukka voittaa muhkean palkinnon ja kaikkien osallistujien kesken järjestetään arvonta. Pääsymaksu ~10 euroa, enemmän jos haluaa palkata ryhmäänsä Riivatun Pariisin "ammattilais"haamunmetsästäjän, ja tapahtumapaikka Chênevalien omakotitaloalueella oleva autiokartano. Tähän olisi erityisesti melko tavallisilla/ihmishahmoilla helppo osallistua, ja vaihteeksi vähän vähemmän raskasta ja kamalaa settiä, kuin mitä nuo taikaterroristien ympärillä pyörineet eventit ovat olleet.

Päivitän tähän viestiin osallistujalistan ja toteutumassa olevan päivämäärän. Kaikenlaiset muutospyynnöt ja ehdotukset otetaan vastaan! Tulkaahan mukaan sankoin joukoin :'D

Eventpäivä
perjantai 1.11. kello 16:00 alkaen (?)

Osallistujat
sir Kai
Raiu
Delta
revy.
Pihka
Sigmund


Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ti Loka 29, 2013 7:04 am, muokattu 7 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Notko
Lvl 5
Notko


Join date : 16.06.2013
Ikä : 35

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyLa Loka 05, 2013 1:28 am

Minä ainaskin osallistun, varsinkin jos päivänä on tuo 1.11. koska mulla on silloin vapaata, jee! Tästä tulee eeppistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Raiu
Lvl 3
Raiu


Join date : 01.10.2013

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyLa Loka 05, 2013 8:52 am

Hmm, voisin ainakin alustavasti ilmoittautua tähän. 1.11. mulla on tosin koulua, ja oon saman päivän aikana matkustamassa opiskelupaikkakunnalta kotipaikkakunnalle viikonlopunviettoon, ja siinä vierähtää se kolme-neljä tuntia. Eli mikäli ehdin juosta puolessa tunnissa kämpän kautta rautatieasemalle, pääsen koneelle joskus... illalla. Ehkä kahdeksalta. Ja jos taas en ehdi tuohon junaan, olen kotona vasta puoli yksitoista. Tuo kello 15 on mulla out of the question, mutta mun takia ei aikaa tarvitse lähteä muuttamaan.
Plus täytyy sitten keksiä Damienille jokin syy ilmaantua paikalle. Mutta se on pientä tuon matkustushomman rinnalla. :')
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyLa Loka 05, 2013 8:58 am

Peliin voi joinata myöhemminkin, aloitusajankohta olisi vain se, mikä useimmille sopii aikaisimpana aloittamishetkenä. Varmaan se tulee puskettua neljään, jotta töissäkäyvät ehtivät paremmin, mutta kyllä kasilta vielä ehtii mukaan mättöihin, jos vain jaksaa ja haluaa mättää myöhään ;'D Voihan sitä ilmoittautua alustavasti, kunhan sitten pääsee huikkaisemaan, jos ei pääsekään, niin tiedetään skipata puuttuvien yli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Raiu
Lvl 3
Raiu


Join date : 01.10.2013

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyLa Loka 05, 2013 11:17 am

Hienoa kuulla, siinä tapauksessa olen mitä luultavimmin paikalla! Siinä on koko perjantai-ilta aikaa, joten eiköhän aikaa kukkumiselle löydy yllin kyllin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptySu Loka 06, 2013 8:30 am

Oh, ehkä ainoa perjantai, joka sopii minulle! Joten jos peli tosiaan on 1.11. niin olen mukana! Kello kolmelta en tosin paikalle taida ehtiä, koska työt loppuvat neljältä. Tykkäisin tietenkin jos alkamisajankohtaa lykättäisiin vaikka viiteen mutta voinhan minä liittyä mukaan pelin alettua jos näen hahmolleni sopivan välin.

Pelaisin varmaan taas Markisilla kuten yleensäkin eventeissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptySu Loka 06, 2013 8:42 am

Jee! Ihanaa, että päivämäärä sopii heti alusta näin hyvin. Ja Delta, jos vaikka lykätään siihen neljään, niin viiden tienoilla ei olla todennäköisesti ehditty ensimmäistä kierrosta pidemmälle. Muut vain ehtivät sitten kirjoitella jo aloituksensa siinä välissä. Laitan itselleni tuon kolmen henkiseksi muistutukseksi, jotta muistan lähteä kirjoittamaan aloitusviestiä ajoissa.

Muuten tosiaan, tässä pelissä voitaisiin tehdä vähän niin, että minä ainakin kirjoittaisin kummituksia. Varmaan yksi hahmojen ulkopuolisia paranormaaleja yllätyksiä kirjoittava pelaaja riittää tähän. Osallistun sitten ainakin Jinillä kummitusten lisäksi, saa nähdä tuonko muita hahmoja paikalle - ellei sitten Geralt pelin lopussa tule paikalle motkottamaan, kuinka nuoriso pitää meteliä liian myöhään yöllä x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
revy.
Lvl 3
revy.


Join date : 30.09.2011

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyMa Loka 07, 2013 8:14 am

Hoh, kun edes yhden ainoan kerran eventti sattuu arki-iltaan, niin hemmetti onhan minunkin sitten tultava mukaan, jos ei muuten, niin ainakin sitten siksi että voin sanoa osallistuneeni edes sen kerran.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptySu Loka 27, 2013 9:02 am

Eikö muilta irtoa aikaa eventille? No, kyllä tällaisella porukallakin homma onnistuu ihan mainiosti, hienoa hienoa! Pitää mun alkaa pikkuhiljaa suunnitella, millaisen komean mainoksen Riivattu Pariisi olisi voinut tapahtumalleen väkästää ^^

Mitä hahmoja olette ajatelleet tuoda paikalle? Olen pikkuhiljaa kallistunut sen puoleen, että taidan pitkästä aikaa ottaa Paulinen käyttöön, ehkäpä hän metsästää aaveiden lisäksi juttumateriaalia. Kiinnostaako jotakuta toista ryhtyä viralliseksi aaveidenkäsittelijäksi, vai ryhdynkö minä siinä suhteessakin pelinjohtajaksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Pihka
Lvl 8
Pihka


Join date : 14.07.2013

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptySu Loka 27, 2013 11:08 am

Jos vielä ehdin ilmoittautua niin voisin vaikka tullakin (:
Itse pääsisin paikalle todennäköisesti vasta joskus neljän jälkeen, että se aika sopisi itselleni ainakin tosi hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptySu Loka 27, 2013 11:09 am

Tietenkin vieläkin ehtii! :'D Ehtii vaikka pelin alkamishetkelläkin huikata haluavansa osallistua. Ja kuten tosiaan sanoin, neljältä jos aloitellaan niin siinä varmasti kestää pieni hetki, ennen kuin kaikki hajoaa nopeatempoiseen hallittuun kaaokseen ^^ Eli mukaan ehtii, vaikkei tasan neljältä olisikaan vielä koneen ääressä valmiina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pihka
Lvl 8
Pihka


Join date : 14.07.2013

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptySu Loka 27, 2013 11:21 am

Kiva Pitää vielä vähän pohdiskella, että kumman ottaisin mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptySu Loka 27, 2013 1:04 pm

Vau kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta eventiltä taas kerran! Sigmund ilmoittautuu mukaan siis. Clemencellä voisin pelata, Rauliin ei ole oikein ollut otetta eikä minkäänlaisia fiiliksiä pitkään aikaan, toivottavasti ne palailee tässä pikkuhiljaa. Minulla on taas kerran perjantaina töitä mutta hyppään mukaan heti kun sieltä pääsen!

Jej!
Takaisin alkuun Siirry alas
Notko
Lvl 5
Notko


Join date : 16.06.2013
Ikä : 35

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyTi Loka 29, 2013 1:16 am

Miun täytynee perua osallistumiseni, kun olenkin ilmeisesti matkaamassa Turkuun tuolloin perjantaina. Ja jos en ole niin olen liimaantuneena boksin ohjaimeen ja sukeltelemassa Karibianmereen. :< Pitäkää te kuitenkin hauskaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Raiu
Lvl 3
Raiu


Join date : 01.10.2013

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyTo Loka 31, 2013 1:50 pm

Eli joo tosiaan, itsellänihän on aivan vaaaltava valinnanvara... Mä mietin ja mietin, hakkasin päätä seinään, avasin sieluni Jeesukselle, keräsin gallupin kadunkulmassa ja lopulta olen päätynyt siihen, että osallistun Damienilla. Huh, toivottavasti en kadu valintaani.

Ja koska olen huomenna taas vaihteeksi reissaamassa pisteestä A pisteeseen B, olen koneen äärellä joskus kahdeksan tuntumassa. Katselen sitten silloin, uskallanko heittäytyä mihinkään väliin. Aaveita olisi kanssa ihan mahtavaa liikutella, mutta en oikein tiedä osaisinko (ja tulen paikallekin vähän turhan myöhään). :'D Tai no, ehkä aaveilla ei ole mitään vääriä liikkumistapoja. Ehkä joku Riesu-tyyppinen räyhähenki ja sitten joku uliseva ja parkuva, traaginen kummitus, haha. Jos siis Kai (tai kuka ikinä onkaan aavemestari) kaipaa apua, voin koittaa kantaa korteni kekoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pihka
Lvl 8
Pihka


Join date : 14.07.2013

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyPe Marras 01, 2013 5:57 am

Myöhästyn jonkin verran, kun en päässytkään niin aikaisin lähtemään kuin ajattelin. Varmaan joskus puolen jälkeen pääsen mukaan
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyPe Marras 01, 2013 6:09 am

Kaikki ok! Minulla kestää vielä pieni hetki, kun kirjoitan Paulinenkin mukaan ekaan viestiini. Sitten päästään aloittelemaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti EmptyPe Marras 01, 2013 6:15 am

Tuplapostaus! Mutta hyvästä syystä. Sain aloituksen tehtyä!

Halloweenin haamujahti

Kirjoittakaa hahmonne liittymään Jinin ryhmään! Jos kaikki pelaavat suunnilleen yhdellä hahmolla, ne mahtuvat siihen samaan. Kunhan kaikki ovat kirjoittaneet hahmonsa paikalle ja liittymään ryhmään, kirjoitan Jinin johtamaan heidät sisälle taloon, minkä jälkeen saakin sitten tavalliseen tapaan kirjoittaa uutta viestiä heti, kun oman edellisen jälkeen on tullut kolme muun kirjoittamaa viestiä. Lyhyttä ja nopeaa pelaamista :'D Kaikki saavat kirjoitella kummituksia, luettelinkin nuo hotspotit aloitusviestissä - hihkaiskaa vaikka offgameviestissä, jos haluatte päättää, mikä aave tarkalleen jossakin on.

Sitten eikun vain kirjoittamaan ja chenen soittolista soimaan x'D Se on yllättävän hyvä tällaista kauhufiilistelyä varten.

Ah, ja tietenkin myöhemmin saapuville - voitte kirjoittaa hahmonne tulleen sisään jonkun toisen ryhmän mukana, mutta loikkaavan sitten Jinin ryhmään vaikka sen takia, että muun ryhmän täytyi mennä ulos koska joku jäsenistä pyörtyi ja kaikki muut ovat sen ystäviä tjsp.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Event! Halloweenin haamujahti Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Halloweenin haamujahti   Event! Halloweenin haamujahti Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Event! Halloweenin haamujahti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Kuulumisia pelimaailmasta-
Siirry: