Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

Offffffff- - Sivu 39 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Tammi 28, 2013 12:46 pm

Kyllä sinä vielä saat englantisi sellaiseen kuntoon, että voin pakottaa sinut lukemaan kaikkia lempisarjiksiani, Sante! :'D Vielä jonain päivänä...

Hijiri, miksi pistäisin pahakseni? Ei minulla ole mitään patenttia hahmoihin, joilla on alaraajahalvaus :'D Ja tekisit ihmeessä hahmostasi lääkärin! Varsinkin, jos hänellä on taikuudellisia parannuskykyjä! Vähänkö siitä saisi hienoa stooria, tyyppi varmaan kuitenkin joutuisi usein painimaan sen kanssa, rikkoako nyt lain kirjainta ja käyttää ei-lääketieteellisiä metodeja vai noudattaa sitä ja potentiaalisesti vaarantaa potilaat kun ei täyttä auttamiskykyään käytä. Ai että, varmasti löytyisi lekurille myös käyttöä event-peleissäkin, jos niissä nyt sama väkivaltainen linja jatkuu~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Tammi 28, 2013 1:15 pm

Sori Kai. Vitsi että oon kyllä töhö joskus. :'D Eli siis peli jatkuu onneksi ja vielä on YLLÄRIKI tulossa. Hurrrjaa. Käyn vastaamaan nyt. Pelottaa. x'D

Ja pakko sanoa että Hijiri, lääkäriveikko ehdottomasti. Voin jo nähdä sieluni silmin jossain taistelussa miten joku karjuu kaiken väkivallan keskeltä "Suojelkaa lääkäriä!!" ja sitten tapahtuu hurja pelastusoperaatio ja sitten lääkärimiekkonen pelastaa siellä porukkaa ja kaikki on siistiä ja hidastettua ja ja ja. Innostuin taas liikaa. :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 10:21 am

Et sinä Sigmund mikään töhö nyt ole :'D Olet vain ihana, kun täällä olet hengailemassa <3 D: Tosin menisit joskus nukkumaankin, hupsu, vaarallista liian raju valvominen.

Ja Hijiriii, sinä senkin! Eksyin Noelisi hahmotiedoista leikkimään käyttämälläsi chibimakerilla ja nyt minun on kai ihan pakko tehdä hahmo... ai että x'D
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 10:45 am

Pyh, nukkuminen turhaa. Koska: Se mikä ei vahvista niin tappaa! Eiku siis.

Ja uuhuhu piti itekki kokeilla tuota chibimakeriä, tuli ihan liian sulonen Cleme. <3
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 11:13 am

sir Kai kirjoitti:

Hijiri, miksi pistäisin pahakseni? Ei minulla ole mitään patenttia hahmoihin, joilla on alaraajahalvaus :'D Ja tekisit ihmeessä hahmostasi lääkärin! Varsinkin, jos hänellä on taikuudellisia parannuskykyjä! Vähänkö siitä saisi hienoa stooria, tyyppi varmaan kuitenkin joutuisi usein painimaan sen kanssa, rikkoako nyt lain kirjainta ja käyttää ei-lääketieteellisiä metodeja vai noudattaa sitä ja potentiaalisesti vaarantaa potilaat kun ei täyttä auttamiskykyään käytä. Ai että, varmasti löytyisi lekurille myös käyttöä event-peleissäkin, jos niissä nyt sama väkivaltainen linja jatkuu~

No kun, minulle tulee aina vähän sellainen olo, että haluan kysyä tällaisia asioita ennen kuin lähden suunnittelemaan omaa hahmoa. ^^' Pelkään tavallaan, että joku loukkaantuisi jos kehittäisinkin samankaltaisia piirteitä omaavan hahmon. En ole vielä täysin varma siitä, minkälaisia parannuskykyjä kyseinen herra omistaa, eniten olen miettinyt sitä, että hän parantaa vammoja erilaisilla yrteillä mutta ehkä hän hallitsee joitakin pieniä taikuudella toteutettaviakin keinoja. Pitää katsella ja suunnitella~

Sigmund kirjoitti:

Ja pakko sanoa että Hijiri, lääkäriveikko ehdottomasti. Voin jo nähdä sieluni silmin jossain taistelussa miten joku karjuu kaiken väkivallan keskeltä "Suojelkaa lääkäriä!!" ja sitten tapahtuu hurja pelastusoperaatio ja sitten lääkärimiekkonen pelastaa siellä porukkaa ja kaikki on siistiä ja hidastettua ja ja ja. Innostuin taas liikaa. :'D

Ah, hauska ajatus~ Event-pelejä odotellessa (edellyttäen että saan kyseisen hahmon hyvissä ajoin valmiiksi, liikaa suunnitelmia ^^') siis~

sir Kai kirjoitti:

Ja Hijiriii, sinä senkin! Eksyin Noelisi hahmotiedoista leikkimään käyttämälläsi chibimakerilla ja nyt minun on kai ihan pakko tehdä hahmo... ai että x'D

Ahaha, anteeksi. :'D Tuo Chibi Maker on kyllä harvinaisen katala keksintö, olen onnistunut kuluttamaan sen kanssa väkertämiseen vaikka kuinka kauan ja chibejä on tähän mennessä kertynyt varmaan lähemmäs 30 ja lisää tulee koko ajan, myös hahmoja, joita suunnittelen hahmoiksi tänne.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 11:22 am

Hijiri: Aaaa, totta, olinkin jo unohtanut että liikkeellä on väkeä, jotka oikeasti ottaa nokkiinsa jos joku luo edes etäisesti samankaltaisen hahmon... hyppäsi muistista esille nyt parit menneet draamastelut. Huh huh. Mutta minua ei tosiaan haittaa yhtään, vaikka porukat loisi kuinka samanlaisia piirteitä omistavia hahmoja! Hauskaa vain, että tulee lisää liikuntarajoitteisia, niillä pelataan aika harvoin kuitenkin - samaten olen myös ilahtunut siitä, että Sigmund loit nyt brasialaistaustaisen hahmon :'D Oletteko huomanneet, että tooodella harvoin luodaan muita kuin valkoisia eurooppalaisia/yhdysvaltalaisia sattumanvaraisten japanilaisten lisäksi?

Mullakin melkein karkasi homma hallusta tuon chibimakerin kanssa... Melkein unohduin vain sitä säätämään, ja tässä on vielä vasteja kirjoitettavana sentään!
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 1:20 pm

En ees oikein tiijä mistä se brasilia-tausta pomppas. Se vaa.. tuli jostain. :'D Juu ja ihan kunnolla tummalla iholla siunattuja en muista koskaan tavanneeni missään roolipelissä, tai sitten ei vaan ole jäänyt mieleen.

Eih. Taas pitkä ilta tiedossa kun ei nukuta. Musiikkia, noloja parituspiirtelyitä, ehkä vähän raymaniä.. Kyllä tämä yö tästä saadaan kulumaan! Hey OO.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 1:23 pm

:'D Sigmund, chenessä on useampi oikein "kunnolla" tummaihoinen hahmo. Nyt olet siis kohdannut! x'D

Huh, näköjään edelleen vähän nikottelee foorumi. Eilen vai toissapäivänäkö oli palstani.com alhaalla, ja nyt näköjään ei ihan meinaa minulla ainakaan kaikki kuvakkeet latautua ja muutenkin vähän yskii... toivottavasti ei kuitenkaan ryhdy kaatuilemaan lisää.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 1:28 pm

Ai onko?! :'D Oh no, ilmeisesti en oo lukenu kyllin tarkkaan hahmoesittelyjä. Ja ku ei oo vaan ollu vielä kunniaa tavata heitä peleissä (ja kohta sinä sanot että niin btw Snorri on afroamerikkalainen peikko x'D).

Eilen ainaki pätki mulla ihan kunnolla foorumi. Meinas mennä hermo yhessä vaiheessa ku yritin päästä lukemaan uutta vuoroa parikymmentä kertaa. :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Tammi 29, 2013 1:33 pm

Juu, siis minun Paulinenihan on musta, jos ilmaus sallitaan, ainakin. En vain osaa piirtää tummaihoisia kasvonpiirteitä kovin hyvin... Kuitenkin, muistaakseni ehkä joku toinenkin oli musta, ja sittenhän täällä on Pythia, Baron Samedi, Samira... eeeehkä vielä pari muutakin joita en nyt muista, jotka eivät ole vitivalkoisia. Olen ylpeä hahmokannastamme <3

Tjuu, minulle tuli tosiaan ihan viesti että olisi foorumi huollon alla, ja toisella palstani.comin foorumilla oli sama ongelma. No, eiköhän homma siitä, latautuu vain osa kuvista vähän hitaasti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyKe Tammi 30, 2013 10:49 am

Uu, onks tääl noin paljon tummempia hyypiöitä! :'D Hienova! Koska oikeesti, tää on niiku toinen, jossa oon niitä nähnyt, toinen oli yks kouluroolipeli, missä oli ihan mukavasti tummempia hahmoja, ainakin sillä yhdellä tyypillä jolla tuntu olevan kaikki värillisiä. Itsekin olen jo kauan himoinnut tummemman ihonvärin omaavaa, ainut lähellekään tummempi on ollut Megan Foxin kuvilla. ^^
Lisäks mä nyt himoitsen likkaa, jolla ois pisamia. Rakastan pisamia yli kaiken (ja olen älyttömän katkera siitä ettei itselläni ole), joten ois siistii olla likka, jonka iho ois täynnä söpöjä pisamia, iih. <3 Mut ehkä mä nyt eka vaan yritän keskittyä Dawniin. Mmh... Miks pitää olla liikaa ideoita?

Ja ennen kaikkea liian vähän aikaa... Lukuloma alkaa, pitäs olla ahkera, mutta kun hemmetti, mä epäilen et mulle tulee kovat inspikset lukulomalla ja siinä se lukeminen tehokkaasti jääkin. Huoh.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyKe Tammi 30, 2013 11:41 am

Kyllä, Chêne on erittäin monikulttuurinen paikka! <3

Onkohan muuten olemassa pienempiä kokoja tonnikala ja ananas purkeista, tietääkö joku :'D Koska pieneen iltanaposteluun nuo normit säilykepurkit on vähän liian tuhteja. Ja tulipas mieleen että on mullaki ongelmat. Jossain päin maailmaa ihmiset kuolee nälkään ja minä valitan ku on liikaa ruokaa. Yyh, tuni huono olo.
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTo Tammi 31, 2013 7:00 am

Ainakin tonnikalaa myydään sellaisissa pienissä kolmen kappaleen paketeissa, ananaksesta ei haisua.

Pör.

EDIT: Hitsi että mua on viimeaikoina alkanu tympimään sellainen ihmistyyppi, joka jotenki kuvittelee olevansa muita parempi ja vähättelee muita. Ok, ko. tyypistä oo koskaan tykänny, mut viimeaikoina oon vaan törmännyt sen tyylisiin ihmisiin normaalia enemmän. Mulla on normisti tosi pitkä pinna, mut sellanen alkaa ottaa nuppii alta aikayksikön!
medel
Lvl 2
medel

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptySu Helmi 03, 2013 3:35 am

Äh, olen vaan maannu sohvalla koko viikonlopun ja ajatellu et pitäis laskee matikkaa ja kerrata enkkuu, mut enpä sitte oo tarttunu toimee vaan masistellu sitä... Tän illan tavotteeks vois vaikka ottaa peliin vastaamisen ja lopultakin siihen kirjaan tarttumisen. Ja sitten palkitsen itseni kekseillä :'D

Sirppi, suosittelen jättämään sellaset omaan arvoonsa. Mulla oli tälläinen "kaveri" ja nielin ärsyynnykseni aika kauan ennenku tajusin, ettei mun tarvii katella sellasta kaveria. Mutta kyllä mullakin keittää, kun sellasia kohtaa/näkee!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptySu Helmi 03, 2013 4:15 am

Ilmoittaudun mukaan viikonlopputurhastelukerhoon!

Olen vain pelannut aivan pakkomielteisesti simssiä :'D Ai hitto, kaunis suku jo oli kasaantumassa, mutta nyt mokoma taisi lopettaa toimimisen melkolailla lopullisesti... hitto. En ymmärrä, koko ajan vain täysjäätyy peli, vaikka vedin grafiikat ja muut setit ihan alas ja pelaan supertietokoneellamme. Damn.

Ehkä tämä on merkki, että pitää nyt ryhtyä lukemaan esseekirjoitusmateriaaleja, käydä lenkillä, tiskata ja sitten syventyä iloisesti pelailun pariin :'D Haha. Ehkä tämä tästä vielä...

Mutta oikeasti hitusen ärsyttää, niin kauniita lapsia jo alkoi syntyä sukuun ja niin messeväksi kehittynty naapuruston väestö! Todella, todella harmi... Olisi seuraavassa sukupolvessa lymynnyt yli-sim, jonka tekemistä olen suunnitellut jo ihan liian pitkään x'D Ahh, pelkkä ajatteleminenkin turhauttaa, pitää tässä kai vielä yrittää mättää ja jos ei vieläkään peli toimi, yrittää taas vakuuttaa itsensä siitä, miten sims ei ole oikeasti yhtään niin hyvä leikkikalu kuin vaikkapa chenen fooru...
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptySu Helmi 03, 2013 11:56 am

Medel, niin teenkin, toisesta korvasta sisään, toisesta ulos (ainakin yritän). Mutta jos on muutenkin huono päivä ja tapaa tälläisen ihmisen /puhuu sellaiselle niin tekisi mieli mennä jonnekkin komeroon, ottaa tyyny käteen ja kiljua siihen minkä keuhkoistaan lähtee! : DD

Kai, Sims on aika turhauttava kun se alkaa tökkimään. Ootko tarkistanut josko C-asemalta olisi tila lopussa (tai sieltä minne sen oletkaan asentanut)? Mulla aina auttaa kun poistelen turhia juttuja sieltä, jaksaa pyörittää peliä vähän sutjakammin.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptySu Helmi 03, 2013 1:34 pm

Hienoa Sirppi ettet anna ärsyttävien ihmistyyppien häiritä ^^

Tuota, tämä tietokone jolla pelailen on tosiaan minun ja puolison konevauva, joka kasattiin pyörittämään raskaitakin pelejä. Ei ole tila lopussa. Ilmeisesti yksi modini vähän tökki nyt uuden ominaisuuden kanssa, tai sitten naapurustoni oli paisunut aivan helvatan valtavaksi. Karsin väkeä ja pistin modini pyörittämään sitä pienempänä ja korjaamaan jumiutumisia itsestään ja voila, nyt toimii :'D Tosin jostain syystä perusnurmen tekstuuri katosi kokonaan ja peli on sysiruma, ahahahaa X'D

Mutta ei se mitään! Kapinallis-muusikko Jonathanini paras ystävä, vampyyri Untamo, pyysi hänet parikseen tanssiaisiin ja niiden aikana tuli ilmoitus "Untamo sai kuulla, ettei Jonathan ollut koskaan suudellut ketään, joten hän vei Jonathanin valokeilaan ja pussasi häntä!" ja nyt kiristelen hampaitani sille kuinka helskatan söpöjä nuo pojat ovat mutta kuinka minun täytyy särkeä ainakin Untamon sydän, sillä Jonathan on osa jalostusohjelmaani... .... Sims, löydä sisäinen rotujalostajasi!

.... mutta huomenna taas pitää päästä ulos tästä virtuaalimaailmasta. Ai että. Oikein polttelee sisuksia, kun ei malta olla simssailematta, vaikka olen jo aivan hävyttömän pitkään laiminlyönyt cheneä... mutta ehkä en tästä kuitenkaan kehitä täysimittaista kadonneen ylläpitäjän syndroomaa. Toivotaan niin.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Helmi 04, 2013 3:32 am

Minä oon pelannu vain muutaman kerran elämässäni Simsiä ja sekin oli silloisen kämppiksen koneella. Luotiin meidän kuvislukion miesopettajille maailma ja tehtiin hävyttömyyksiä niillä. :'D Hohhooh. Teidän juttuja kun on lukenut niin on hirveä hinku tullu hommata itselle se peli. Ainut vaan että en usko minun läppärissä riittävän tehot pyörittämään sitä.

Apua, lähden tästä tekemään virallista työssäoppimissopimusta pankkiin. :'D Sitten ei voi enää paeta. Mihinkähän liemeen oon itteni onnistunu taas tunkemaan.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Helmi 04, 2013 3:39 am

En tosiaan suosittele läppärille simssiä, enkä myöskään ellei ole valmis polttamaan tuhottomasti aikaansa ja hermojaan sen parissa x'D

Mutta rikkaaseen liemeen näemmä olet hankkiutumassa! :'D Oi, kuulostaa hauskalta. Tai no en pankkityöstä tiedä, mutta työssäoppiminen on jotenkin mainiota.

Minulla palaa täällä käämit jälleen kerran viikkoesseen parissa. Japanese Society -kurssia varten tosiaan, ja nyt aiheena "The Nature of Japanese Democracy". Sivu kirjoitettuna, toinen pitäisi vielä pykästää ulos ja aiheet on jo melkein käyty x'D Kammottavaa kuivaa kakkaa vain jauhan siitä, miten hallitus toimii ja mitä powerpointeissa niistä lukee.

Voisi sitten kun tästä hommasta vapautuu oikeasti vastata peleihin ja sitten ehkä mättää muutenkin asioita etenemään. Eventtiä, siivousta ja tekstien pientä oikolukua on pitänyt jo jonkun aikaa tehdä... Kammottaa vain, kun taas on päässyt menemään laskut sekaisin hahmostatistiikoista ja kohta tulevat poistot tulevat sekoittamaan ne jälleen kerran D: Ja minun statistiikkavastaava-modeni on vain aurinkolomalla, yhyy.

Muuten, nyt kun täällä on pyörinyt jonkin verran uudempaa väkeä ja ihmiset ovat olleet säätämässä offissa - onkohan joiltakin mennyt ohi puhe chenen facebook-ryhmästä? Sellainen tosiaan on ja sinne saa tulla jos uskaltaa.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Helmi 04, 2013 6:29 am

Täytyy kyllä iteki nyt ottaa tähän Sims-asiaan kantaa! Itelläni on kakkonen läppärillä kaikkine lisäosineen eikä mitään ongelmaa ole ollut hyvin jaksaa pyörittää. En sitten tiiä - kun en sen tarkemmin lukenut - et puhuitteko kolmosesta. Siitä en osaa yhtään sanoa. Kerran kokeilin sitä enkä tykänny. Kakkonen kunniaan<3

Ite tykkään ihan himona pelata Simsiä usein käy niin, että mulla on kausia jolloin pelaan varmaa valehtelematta joka päivä ainakin pari tuntia, ja sitten kausia jolloin ei tee mieli yhtään pelata. Nyt pitäisi pääsykokeisiin luvun takia olla pelitön kausi, mutten ole vielä pystynyt siihen, koska tein ensimmäistä kertaa koko monivuotisen sims-historiani aikana ensimmäisen vihersimin ja ihmissuden, ja oon siis niillä ihan innoissani pelannu nyt. Hohoho, voisinkin mennä vähän pelailee taas :---D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Helmi 04, 2013 7:11 am

Kolmosesta minä ainakin puhuin tosiaan :'D Kakkonen alkaa olla jo sen verta vanha, etten yhtään ihmettele, että joku uudehko läppäri jaksaisi sitä pyöritellä. Lisäksi tietenkin kuinka korkeita graffoja käyttää ja kuinka paljon settiä on ladannut sinne vaikuttaa myös. Itse olen kolmoseen tykästynyt, siihen on nyt tässä vaiheessa tullut takaisin ne viimeisetkin kakkosen ominaisuudet, josta tykkäsin, ja enemmän juttujahan siinä on ollut jo valmiiksi :'D "Vapaa" maailma on ainakin itselleni valtava bonus, samaten kaikenmaailman hepat ja erikoisammatit ja muut.

Pakko sanoa kyllä että EA on kussut simssit kyllä aika pahasti, kun tosiaan meidän supertietokoneellakaan ei jaksa pyörittää kunnolla ja parin sukupolven jälkeen alkaa jo bugeja kasaantua aivan hervottomasti. Kyseessä on kuitenkin kasuaalipeli, jonka kohdeyleisöllä on todennäköisemmin käytössään perusläppäri kuin tuollainen pelaamista silmälläpitäen kasattu pieni tehomylly... puhumattakaan tietysti pahasta rahastuksen kärystä. Mnaa'a, on tämä nykyinen peliteollisuuden tila kyllä vähän harmillinen.

... pitäisi täällä tehdä muutakin kuin jutella, mutta jämähdin katsomaan animea tekstitiedosto avonaisena ja puoliin peleihin puolikkaat vastauksenalut valmiina. No, onhan tässä onneksi vielä iltaa aikaa!
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Helmi 04, 2013 7:24 am

Mulla on joskus semmosia hulluja Sims-kausia, jolloin voisin vaan pelata sitä 24/7. Sitte taas tulee niitä kausia jollon oon ihan evvk, kuten nyt. Joinakin päivinä kuvittelen avaavani sen, mutten sitten avaakkaan. Haluaisin ostaa sen Supernatural-lisäosan, mutten ole saanut aikaiseksi. Vuodenaikoja odotellessa <3 Vai onko se jo ilmestynyt, en ole oikein seurannut...?

Inhottaa kun on ollut pidemmän aikaa sellainen kuumeeton flunssa. Paska olo, mutta kuume ei nouse ja siksi tuntuu että flunssakin pitkittyy. Tänäänkin oon ollu ihan totaallisen zombie, mutta ei se kuume vaan nouse... tuntuu että kunnon sairastelu voisi auttaa.. ärsyttää tämä tämmöinen.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyMa Helmi 04, 2013 9:51 am

Supernatural on ehana <3 Tykkään ihmissusista ja keijuista ja noidista :'D Tosin eivät ne ihan juuri niin siistejä ole kuin voisivat olla, esimerkiksi ihmissusissa petyin vähän siihen, etteivät ne ihan susihukkien näköisiksi muutu, mutta kyllä siinä tuli monta mainiota asiaa. Erityisesti mukana tullut naapurusto oli mieleeni, olinkin kaivannut sopivaa settinkiä vampyyrilordilleni, eivätkä ne ihan peruslähiöiden näköiset mestat oikein kelvanneet siihen...

Vuodenajat ilmestyi jo viime marraskuussa, se tuli tosiaan ihan heti Supernaturalin jälkeen. Se on kuulemma aika rikki, ainakin yhdellä kaverillani sääominaisuudet kuormittivat peliä liikaa ja korruptoivat vielä savefilenkin jotenkin... Tosin ainahan noissa on vähän tuurista kiinni, ilmeneekö bugeja ja mitä ilmenee... Itse tosin ajattelin odottaa, kunnes mokoma menee alelaariin.

Kuumeeton flunssa on minullekin tuttu juttu! Ihan hemmetin ärsyttävää, vielä senkin takia, kun ei sitten koskaan ole "virallisesti" sairaana kun ilmeisesti sairas on vain silloin, kun lämpötila on korkeana, eikä milloinkaan muulloin. Hmph. Ei sitä kaikki taudit kuumetta nostata muutenkaan, ja toisilla on luonnostaan alhaisempi ruumiinlämpö.
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Helmi 05, 2013 5:46 am

Niin, mulla sellanne 36.8 on jo lämpöä, sillä normaali ruumiinlämpöni on jotaki 35.8-36 astetta. Sehän se ärsyttääkin kun ei kehtaa olla poissa töistä jos ei ole "oikeasti" kipeänä. Vaikka olo olisi kuin rekan alle jääneellä, kuume ei ole kuumetta, ellei mittarissa ole vähintään 37 astetta.

Ehkä Vuodenajatkin paranee päivityksien yms myötä, mutta empä itekkään taida ostaa vielä jos on bugeja täynnä.

Ihanaa... kaaduin pyörällä -,- Lensin ihan kunnolla kyljelleen ja liu'in jonkun matkaa maassa. Pahasti ei käynyt mutta kauppakassi levisi ympäriinsä ja rahkapurkki kuoli (ja se oli viimeinen koko kaupassa ja nyt mulle ei oo aamupalaa). Ja sitten kun olin lentänyt kuin leppäkeihäs muistin että minulla on myös "talvipyörä". Fiksu lapsi se ajelee kesärenkailla...

Ja mulla taitaa olla ihailija töissä. Tässä muutamana päivänä ruokatunnilla oon huomannut miten eräs nuori mies vielkuilee.. tai paremminkin tuijottaa, minkä koen hyvin kiusalliseksi. Ja ruokailun jälkeen se tuli lisää tuijottamaan (kahvioon jossa työskentelen).. ärsyttävää, creepy tyyppi, sanois asiansa eikä vaan kyyläis. : (
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 EmptyTi Helmi 05, 2013 10:44 am

Vähän sama juttu itselläni tosiaan tuon lämmön suhteen, tosin ei ole mitään virallista tietoa että normilämpöni olisi alhaisempi. Hemmetinmoiseen piippuun vetää jo 37 astetta, joka joidenkin mukaan ei edes ole vielä kuumetta vaan vasta lämpöä x'D Mitä ihmettä, mitä ihmettä.

Tuolla on kyllä aikamoiset tappokelit D: Toivottavasti selvisit kuitenkin ruhjeitta! Mitä ihailijoihin tulee, ehkä sun pitäisi kysyä siltä suoraan, että mikäs niin tuijotuttaa :'D En tiedä, omaan järkeen sellainen suora lähestyminen voisi olla tehokas, voisi säikäyttää pois tuijottelemasta tai sitten muuten laukaisisi tilanteen... Tosin eipä minulla noita tuijottelijoita ole, joten paha sanoa, haha.

Hei muuten immeiset! Ihanaa että naapurisovussa on eloa, mutta laittakaa eloa myös julkkiksiin ja kehityskeskusteluun ja juonikeskusteluihin ja juoruihin ja uutisiin! Hauskaa näpertämistä siksi aikaa, kun ei ole pelejä vastattavana :'D Tseh tseh, Kai-setä kutsuu toimintaan.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 39 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 39 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: