| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sigmund Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Elo 22, 2012 1:21 pm | |
| Lähtikö kaikki nukkumaan muka. Mitä on tämä. Pelityttää ja hupatuttaa eikä nukuta yhtään. Smerghfauhh. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 23, 2012 3:46 am | |
| Äh, että vihaan suomen mielenterveyshoidon toimintaa. Välillä tuntuu, ettei se ole muuta kuin odottamista. Jos työtnekijät sairastuvat, sijaisia ei oteta vaan potilaat laitetaan odottamaan. Tai niin kuin mieheni lääkeannostusta ei voi nostaa, koska aikuisilla ei ole keskittymishäiriötä, joka tarvisi lääkitystä, vaikka siis hänelle on lääkitys määrätty. Annos on suhteutettu 18 vuotiaaseen ja mieheni on hiukkasen isompi kuin yksikään 18 vuotias. As in annoksen pitäisi olla isompi, mutta suomessa on päätetty ettei sitä voi nostaa, varmaan lähinnä koska lääke on "huumepohjainen lääke". Tämä nyt ihan esimerkkinä toiminnan älyttömyydestä täälläpäin. Odottelen tässä josko vielä tänään ne suvaitsis sieltä soittaa ja kertoa milloin ja miten saan tietää psykologisten testien tulokset, kun siitä ei ole ollut mitään puhetta. Niin ja lääkärini ei anna minulle edes lääkekontrolliaikoja, koska on lääkäripula. Kysyn vaan, että mitä vittua.
Toivottavasti ilmaisin tämän nyt tarpeeksi asiallisesti, pakko johonkin purkaa. Huh huh. Tupakkaakin pitäisi jaksaa hakea. Taidan kuitenkin huudattaa punkkia vielä tovin. |
|
| |
Sigmund Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 23, 2012 12:20 pm | |
| En oo ite yhtään perillä noista mistään terveydenhuolto hommeleista, mutta tuo kaikki kyllä kuulostaa aikas pöntöltä. Jos ihminen on tarpeeks "iso", ettei aine vaikuta, niin luulis sen olevan kanssa tarpeeks "iso", kestämään vähän kovemmat sivuvaikutukset tai mitä ikinä siitä tuleekaan. Trust me, I'm a doc. Ehehe.
Äiti on työterveyshoitaja ja se sanoo kanssa sitä miten inhottavaa on ku ei oo lääkäreitä. Joutuu asiakkaille sitte antamaan aikoja jonneki helevettiin asti. Ja asiakkaat ei tuppaa tykkäämään siitä, tietenkään. Ja sitte kaikki on vaan kiukkusia ja kipeitä.
Suomen hallitus, jos luette tätä, niin LISÄÄ LÄÄKÄREITÄ. Päättääkö hallitus ees siitä. Oon niin fiksu. Tsihi.
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- To Elo 23, 2012 11:38 pm | |
| Jeah, tuo on juuri ärsyttävintä (muutaman muun lisäksi), että lääkäreitä on yksinkertaisesti liian vähän. Oli se sitten mikä tahansa osasto sairaanhoidossa. Terkkariin pitää odottaa 2kk jos ei ole akuuttihätä jonka saa soittamalla samana päivänä ja arvatenkin on muutama muukin jotka haluavat akuuttiaikaa. Inhottavinta on, että hoitajat ei voi asialle tehdä mitään ja ei se niiden tai töissä olevien lääkäreiden vika ole, mutta ne siinä ns. joutuvat viestinkantajiksi ja potilaiden ärtymyksen kohteeksi.
Tuskin tämä tästä on edes parantumassa tämä tilanne. Onhan sitä nyt tärkeämpiäkin asioita kuin terveydenhoito. Plus Suomihan on hyvinvointivaltio ja on lottovoitto syntyä Suomeen. Ihmiset voisivat päivittää käsityksiään. |
|
| |
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 24, 2012 1:16 am | |
| x'D Aaaaaah, tulen kuulemaan tästä koko loppuikäni. Kaiketi pitää oppia elämään sen kanssa, että ylläpitäjänä sattuu ja tapahtuu...
Ylva, kuulostaa todella paskamaiselta tilanteelta. Kaikki sympatiat siihen suuntaan - tulee aina rumaa jälkeä, kun ihmisiä jää systeemin nikottelujen tallomaksi.
Koko Suomessa tilanne ei kuitenkaan ole niin paha. Kotikylässäni ei tarvinnut odotella juuri ollenkaan edes hammaslääkäriaikoja - mutta siellä onkin vähemmän hoidettavia per lääkäri. Kaupungeissa on niin tiheästi niin valtava määrä porukkaa, että on varmasti vaikea saada tarpeeksi väkeä niitä hoitamaan... mutta voisi Suomen terveydenhuoltopolitiikkaa parantaakin.
:'D Mitä tulee noihin hyvinvointivaltio ja lottovoittojuttuihin, ne ovat tietenkin suhteellisia. Verrattuna muuhun maailmaan Suomessa terveydenhuolto ja kaikki toimii aivan helvetisti paremmin, noin nyt muuta Skandinaviaa tietysti lukuunottamatta. Ei se kuitenkaan tarkoita, etteikö täällä olisi sitten omat ongelmansa...
Leivoin eilen korvapuusteja ja nyt on käsissä renessanssidraamaa! x'D Piti kuitenkin tulla tänne vilkaisemaan, ettei mitään ole räjähtänyt. Ahh, peleihin vastailu viivästyy entisestään - tunnen oloni todella huonoksi ylläpitäjäksi .___. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 24, 2012 5:11 am | |
| Kaikki on suhteellista, mutta se mihin sillä nimenomaan viitataan ei pidä enää paikkansa (kuten että suomi olisi halpa maa; toisiksikallein euroopanmaa) ja kaupungeissa ei tosiaankaan toimi. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Elo 24, 2012 5:18 am | |
| Hmm, olen aina ymmärtänyt, että se viittaa mm. siihen, miten hyvällä tolalla ihmisoikeudet ovat Suomessa verrattuna suurimpaan osaan muusta maailmasta - mieluumminhan sitä on naisena tänne syntynyt kuin vaikkapa Saudi-Arabiaan.
Kauheasti häslinkiä chenen kotisivuista :'D Päivittelin sitä päivityksien ilmoitusta vielä vähän lisää, kipaiskaa toki katsastamaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Syys 07, 2012 12:16 pm | |
| Täällä ei olla pulistu hetkeen, joten koetan taas piristää keskustelua hölisemällä jotakin.
Haha, heti vakaa aikomukseni kirjoittaa vasti päivässä petti x'D Eilen oli kirjallisuustieteen vanhat kohtaa uudet -bailut, ja hemmetti humanistikekkereissä on hauskaa. Tämä päivä vain on sitten mennyt melkoisen hiljaisesti, kun heräsin vasta iltapäivällä ja joka paikkaa kolottaa riehumisesta...
Kopsahti tänään myös uusi lisäosa simssiin postilaatikosta! Sitä on tullut mätettyä :'D Ai hemmetti, aloitin todella järkevästi serkustytöillä, joista toinen on noita ja toinen keiju, ja lähden siitä kasvattamaan kunnon dynastiaa. Vähän vain kutkuttaisi aivan faaaaaaabulousin keijumiehen väkästäminen... x'D Ehkä teen sellaisen hengailemaan naapurustoon.
Pohdin tässä myös, että sen lisäksi, että aion tässä kunhan saa aikaiseksi tuoda cheneen aavebongausyhteisön hahmoni mukana, voisi luoda jonkin hirmuisen taikuus ja ihmisyys käsi kädessä -hyvämielijärjestön. Ei niinkään taikaterroristien vastapainoksi, siihen se olisi liian rauhanomainen, mutta ainakin se voisi olla niiden kohteena x'D | |
|
| |
Kirke Moderaattori +5 all
| Aihe: Vs: Offffffff- La Syys 08, 2012 12:13 pm | |
| Hmm. Sain lahjaksi kaikki Frendien tuotantokaudet, mutta väärässä regioonassa. Sitten sain multiregioona-dvd-soittimen, jotta voin katsoa niitä. Se hajosi keväällä. Sain uuden soittimen, joka soittaa blu-raytakin ja jonka piti olla multiregioona. Se ei sitten käynytkään televisiooni. Syksyllä sain lahjaksi uuden, ihanan taulutelevision. Nyt näyttää siltä, että uusi dvd-soitin ei olekaan multiregioona, joten en voi katsoa puolia dvd:eistäni.
Miten voi olla näin huono tuuri elektroniikan kanssa, vaikka niiden tilaaja on vielä asiantunteva mies? Varmaan huonoa karmaa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 09, 2012 10:07 am | |
| Auts, kunnon ostorumba x'D Jotenkin aina asioitten tilaamisessa jokin kusee ja mitään ei saa yhdellä kertaa oikein...
Mutta hei, sait sentäs ehanan taulutelkan! :'D Ja tuli uusittua koko systeemi. Jotain hyvää, ehkäpä? | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- To Syys 20, 2012 9:55 am | |
| Okei... Chene on nyt virallisesti päätynyt korujeni inspiraatioksi. Tein viime viikolla Kevinistä emalikorun piirtämällä herran lyijykynällä. Uunissa käymisen jälkeen peikkoseni oli oikein nätissä kunnossa ja olen ihan rakastunut tuohon tekniikkaan. Voin piirtää ihan mitä vain korupohjiin suosikki kynälläni eli lyijärillä <3 Emaloin lisää pohjia ja nyt pitäisi jostain nappaista aikaa niihin piirtämiseen. On vain niin paljon poissaolojen korvausta, kun on pitänyt reissata pitkin suomea hoitamassa asioitani ettei näihin omiin juttuihin oikein ole aikaa. Mutta jospa sitä jostain repisi.
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- To Syys 20, 2012 10:13 pm | |
| :'D Aww, eikun kuule vaan tekemään chenen koko hahmogalleriaa! Tosin ehkä siinä on jo liian suuri lukumäärä koruiksi tehtäväksi...
... itselläni on kauheita omatunnontuskia, kun ei ole ollut yksinkertaisesti aikaa hillua koneella yrittämässä kirjoittaa jotain järkevää. Nytkin olen siis yöllä neljältä saapunut kotiin kastajaisten jatkoilta... mutta on kyllä taiteentutkijoiden pileet hienoja.
Mutta pitäisi sinun ehdottomasti ottaa kuvia koruista ja heittää linkkiä tännepäin :'D Olisi hauskaa nähdä, millaisia koruista tuli! | |
|
| |
Sirppi Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- To Syys 27, 2012 2:45 am | |
| Terve!
Tuota... onko täällä jottakin olemassa seuranhakutöpöä, koska en semmoista näe missään? Vai sovitaanko pelit yksityisesti? *pölijä* | |
|
| |
Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Offffffff- To Syys 27, 2012 9:37 am | |
| Ilmeisesti löysitkin sen jo ennen kuin kukaan kerkesi neuvomaan.
Tervetuloa vain~! | |
|
| |
Sirppi Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- To Syys 27, 2012 8:24 pm | |
| Joo... löysin sen. En vain osannut aiemmin etsiä sitä ilmoitusten seasta kuin muissa roolipeleissä sille on erikseen oma osionsa. Nyt vielä kun saisi sitä peliseuraa *hyyminää*
Kiitoskiitos | |
|
| |
Hijiri Lvl 4
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 30, 2012 2:16 am | |
| Oioioi, aivan ihana tämä uusi ulkoasu niin foorumilla kuin kotisivuillakin. <3 Olen rakastunut~
Tervetuloa Sirpille ja kaikille muille uusille, joita en ole vielä ehtinyt toivotella tervetulleeksi!~
Josko tästä itsekin alkaisi vähitellen taas heräillä. Roolipeli-innostus kun alkaa taas näin syksyn tullen nostaa päätään ja tekee mieli alkaa kehitellä uusia hahmoja ja peli-ideoita. | |
|
| |
Sirppi Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 30, 2012 2:17 am | |
| Hijiri, täällä ois sulle potentiaalinen pelikaveri Kiinnostaisko? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 30, 2012 4:10 am | |
| Tervehdys kaikille. ~
Rupean pelaamaan vasta 4.10 -> 4.10 Mulla on se ruotsin koe, sitte olis koeviikko ohi. Eli täälläkin etsitään seuraa, kunhan repäsen Marcokselle vähän vanhemman kyvyn, onhan hän puolijumala.
Minä </3 Nokian puhelimet Mun kännykkä on sekoillut jo kauemman aikaa. Ensin musiikin siirto muistikortille ei onnistu, vaikka tilaa olisi 1 g jäljellä. o__O Tänään kaikki musat ja kuvat katos. Sammutin kännykän, ei auttanu. Sitten asensin käyttöjärjestelmän uudelleen, se autto. Hauskaa siinä on se, etten palauttanu koneen mukaan tiedostoja, vaikka tuola ne on. Niin että jee. x) |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 30, 2012 2:07 pm | |
| Hijiri - kiitos :'D Vihdoinkin saatiin uusi ulkoasu tänne fooruminkin puolelle!
Sirpille taas täällä offin puolellakin vielä lämpimästi tervetuloa ^^
Haha, kaikilla tuntuu olevan hulluja opiskelukiireitä. Itse yritän epätoivoisesti päntätä päähäni 400 sivua taidehistoriaa suurimmasta oppikirjasta, jota olen koskaan joutunut lukemaan -.- Perjantaina on edessä tentti, huh huh. No, toivottavasti huomenna on vähän aikaa ropeilla ja ehkäpä potkia yhtä nimeltämainitsematonta vastaamaan event-peliin, että saadaan se loppuun...
Ahh, Tzealand, tästä syystä en ole myöskään ehtinyt vielä yksäriisi vastata. Ei huolta, huomasin sen kyllä - ja vastailen siihenkin toivottavasti huomenna :'D Eiköhän me saada puhuttua Marcokselle hienot mätöt, jos sille nyt edes välttämättä mitään erityistä tarvitsee - pari pientä ideaehdotusta tosin olisi hihassa, hee~ | |
|
| |
Sirppi Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Loka 01, 2012 1:00 am | |
| Kiitos Kai
Minun mielestä vanhakin ulkkis oli varsin hieno, mutta en sitten tiedä kauan se kerkesi olla käytössä. Välillä vaihtelu virkistää. Tää nykyien on tämmönen seesteinen ja hyvin kesäaamuinen
Minulla ei ole kiireitä.. ei niin minkäänlaisia. Tässä paska maassa ei tunnu löytynyvän työtä halukkaille tekijöille jotenka.. niin. Tosin viime viikolla oli työhaastattelussa ja toivon että saisin paikan, pitäkää peukut pystyssä! Jos ei niin eikai se auta ku lähtä kohtapuoli opiskelemaan yms. taas. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Loka 01, 2012 3:00 am | |
| Vanha ulkoasu oli käytössä reilun vuoden, tämä uusi piti tulla fooruminkin puolelle jo vuosipäivän tienoilla kesä-elokuussa, mutta vähän jäi :'D Meidän graafisella suunnittelijalla oli vähän kiireitä.
Olen edelleen kauhea suomipropagandisti ja en voi olla sanomatta, että eipä muualla maailmassa ole yhtään parempia oloja :'D Ehkä joku Norjahan taitaa voittaa Suomen näissä "paras maa asua koko maapallolla" -listauksissa, mutta juu. Toivottavasti jotain töitä löydät itsellesi, ei pitäisi kyllä olla aivan mahdottomat markkinat - tai tietenkin riippuu alasta, mutta kuitenkin. Ja lisäopiskelu on aina mukavaa :'D Itsekin tässä luen maisterin papereita ihan vain omaksi huvikseni ja sillä asenteella, että luetaan sitten vaikka joku käytännön ammatti, jos ei työllistyminen onnistu valmistumisen jälkeen.
Ahh, toisaalta vapaa-aika kelpaisi... Ikuisuuksiin en ole ehtinyt mättää omaa proosaa, vaikka päässä möyrii kolmisen saagaa ja neljä novellia >: Kaipaan jo kesää ja katselen kohti joululomaa, sekä muistelen haikeudella lukioaikoja! Ei ollut tuollaisia saatananmoisia järkäleitä tenttikirjoina silloin, mur. | |
|
| |
Sirppi Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Loka 01, 2012 5:05 am | |
| Empä oo tarkottanu että muualla paremmin ois. Alkaa vaan henk.kohtasesti puuduttamaan ku yritys ei tuota hedelmää. Oulussa nuorisotyöttömyys on todella korkealla :/ Eikä työtä saa helpolla, kun kokemuksen perään vaan toitotetaan. Oon kyllä pohtinut että menisi ihan ilmaiseksi harjoittelijaksi jonnekkin, saisi ainakin sitä kokemusta jos ei muuta
*lähtee syöpöttelemään* | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Loka 01, 2012 6:46 am | |
| Heipä hei uutukaisille, Sante tervehtii teitä XD
Meikäläinen opiskelee koru/metalliartesaaniksi ja jonkin listauksen mukaan työllistymistodennäköisyys on huonompi vain taiteilijoilla :'D Kunnollinen työharjoittelupaikkakin on hieman hakemisessa, mutta minulla on onneksi jo kohde. Pitäisi vain jaksaa mennä kysymään pääsenkö kevääksi lakaisemaan lattioita kultapölystä.
Minua ei kyllä työllistyminen kauheasti huoleta koska tykkään opiskelusta ihan liikaa ja haluaisin vain oppia kaikkea uutta ja jännää. Aika käytäntöpainotteista on minun koulunkäyntini tällä hetkellä niin tekisi kovasti mieli lukea ihan jotain. Ajattelin kyllä käydä utelemassa opolta voisinko päivittää matikannumeroni, koska nykyinen on lukion pitkästä matikasta ja se ei vastaa ammattikoulun tasoa, mikä meidän alalla on normaaliakin matalampi. Odotan innolla, että pääsen laskemaan pitkästä aikaa jotain... hullu : D | |
|
| |
Sirppi Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Loka 01, 2012 9:12 am | |
| Se on ihana, että on ihmisiä, jotka oikeesti nauttii opiskelusta. Itse olen aina ollut sellainen 'unelma anelma', tuulella käyvä ton opiskelun suhteen. Motivaatiota kyllä löytyy kunhan aihe aidosti kiinnostaa, mutta muuten meinaa olla vähän hankalaa, etenkin sellaisten vähän tylsien aineiden suhteen (minulla matikka, kemia, fysiikka). Toisaalta lähes aina olen jälkeenpäin katunut, jos olen hoitanut jotkut kouluhommat huonosti/alisuoriutunut. Emmä tiedä, jos aloittaisin näin aikuisiällä opiskelun uudestaan niin voisi suhtaumiseni olla vähän erilainen kuin sillon joskus tenuna. Kun ymmärtää konkreettisesti että "sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää". Eipä sitä peruskoulussa ajatellut tulevaisuutta kun meni ihan reisille koko homma. Mutta nykysin kun en ole lukiota käynyt joudun pyrkimään (toisen asteen) kouluihin paskalla peruskoulun todistuksellani... että niin.. harmi ku peruskoulua ei voi suorittaa uudestaan. (ois kyllä jotenki koomista mennä 22-vuotiaana yläasteelle )
Heee..! Olen koko ikäni (tai niin kauan kuin muistan) haaveillut isosta arkusta ja tänään sen sain Olen happy happy, koska olen vähän materialisti. Toi on tommonen nahkanen, vähän merirosvoarkkumainen ihana...hhihihihihi. | |
|
| |
Kirke Moderaattori +5 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Loka 02, 2012 12:19 am | |
| Olen todella tunnollinen yliopisto-opiskelija. Istun taiteenteorian ja estetiikan luennolla ja vastailen Chenen rooleihin, kun luennoitsija jotain tuolla juttelee itsekseen. Oh well.
Tervetuloa Sirpille näin jälkikäteen. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|
| |
| Offffffff- | |
|