Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

Offffffff- - Sivu 16 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 12:13 pm

Hienoa, jos eventistä on jotain apua haaple <3 olen pahoillani ikävästä sukulointireissusta. Ja unjanille minultakin vielä uudemman kerran tervetuloa: voi luoja kun rakastan hahmoasi. Lisää tuommoisia!

Ja haaple, lohdutukseksi voin sanoa, että tämä event sujui niin hyvin, että näitä aletaan pitämään vähintään yksi jokaiselle vuodenajalle :'D Pääset seuraavaan sitten mukaan, kunhan keksitään jotkut koko Chênevalien väestön kattavat kissanristiäiset~

Alan olla niin väsynyt, että mokellan sormillani ja on liki mahdotonta näppäillä, mutta pakko jatkaa kirjoittamista. Hrnghhhh!
Takaisin alkuun Siirry alas
Luseina
Lvl 27
Luseina

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 12:17 pm

Oi kuinka nautinkaan tästä eventistä : D On ihanaa, kun voi pelailla ihan täysin randomeja pelejä. Asiaa parantaa vielä popcornit ja siideri, jota siemailen täällä.

Ja teretulemas unjanille!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 12:30 pm

Tervehdys. Ja kiitokset. Kehuista ja tervetulotoivotuksista. Kaikille.
En tunnusta minkäänlaista yhteyttä haapleen. Ikinä kuullutkaan koko hyypiöstä.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 12:34 pm

Kaikkihan täällä on puoliksi sukua toisilleen jo ennestään. Haha :'D

Voi että, kahvi ehkä pitäis mut hereillä vielä tunnin-pari... pitää yrittää vielä hyödyntää tätä vinkeää kirjoittelufiilistä! Huomenna kuitenkin on menoa syömään ja pitäisi kirjoitella taas yksi pienoisessee koulua varten.

Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 12:39 pm

Ah, miulla on kauhia liekinheitin takalistossa olo! (eli ropetusinto on kova) Onneks nukuin tänään puoleenpäivään niin jaksan olla ihan hyvin hereillä : D
Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 1:26 pm

Tervetuloa unjanille minunkin puolestani~

Tosiaan event jäi minun osaltani vähän vähäiseksi kun olen viettämässä viikonloppua kaveriporukassa muun muassa elokuvia katsellen. Vastailen kyllä vielä ainakin yhden vuoron verran ja huomenna sitten enemmän. Seuraavassa eventissä sitten pyrin olemaan vähän enemmän mukana, siihen mennessä toivon mukaan myös vähän useamman hahmon voimin~
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 1:27 pm

Jeejee~ Uus event pitää kyllä ehdottomasti järjestää!

Nyt pitää kaikkien ketkä ei oo vielä sitä tehnyt niin mennä esittelemään itsensä tonne esittelyyn ja kirjottamaan ystävänkirjaan!
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 1:29 pm

:'D Ei mitään huolta Hijiri! Hienoa, että kuitenkin vähän uhrasit aikaasi tälle eventille <3 Sekin oli jo hienoa.

:'D Ja seuraava event tulee niin tapahtumaan! Olen myös miettinyt, että voitaisiin vaikkapa joulukuun ajan pitää yllä pikkujoulu-ryhmäpeliä, joka olisi täysin AU, eli sen tapahtumat eivät vaikuttaisi hahmojen todellisiin peleihin. Voisi sekoilla sitten kaikkea hauskaa hahmoilla vapautuneesti :'D Geralt niin olisi kärttyisä juoppo-joulupukki... Koska se on yhäkin ulkonäölliseltä iältään vanhin täällä! Hähää >:'D

Mutta ehkä yritän toppuutella itseäni ja puhelen jatkosuunnitelmistani vasta, kun ollaan toivuttu tästä eventistä.

//EDIT: Yhdyn Luseinaan nautinnollisesti! Esittelemään itseänne siitä, mars! Oikeita nimiä ei tarvitse paljastaa, mutta olisi kiva kuulla ikiä, lemppareita, paikkakuntia... miitteilynkin kannalta *virn*
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 1:30 pm

Tervetuloa minunkin puolesta : ) Onneksi Kai on innokas ylläpitäjä niin itse voin laiskotella :,D Ja olen maailman epäaktiivisen offeissa pahoittelen sitäkin.

Uh väsyttää vaikka tulikin nukutuksi ihan hyvin viime yönä. Outoa o_o Mutta ei sitä nyt vielä viitsi mennä nukkumaan 8D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 2:17 pm

Honk. Hauskaa seurata miten ahkerasti ihmiset pelaa festaripelei :---DDD ite en uskaltanu osallistuu, ku kirjotustahti vaihtelee laiskuusasteen mukaan yhyhyhy yritän täl hetkel pitää kiinni siit, et vastaisin peleihin aina vähintään kerra päiväs :oo

Ja munki puolesta tervetuloa uutukaisille♥

pst viattomana kysyn, et keiden hahmoista saa piirtää fanartia...? Helpompi kysyy täs, ku oletan et immeiset lukee offia. Ei viitti kaikille lähettää yksäriä erikseen 8III
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 2:19 pm

Mun hahmoista saa! Ja mieluusti omia näkemyksiä D: Jostain syystä kaikki aina käy matkiin mun tyyliä ku piirtää fanarttii tai sit kukaan ei edes piirrä fanarttii mun hahmoist.... yhyy...

Mutta piirrä kerrisein niin saat ikuisesti paikan sydämessäni <3
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 2:19 pm

FANARTTIA!! Uuuh <3 Miun hahmoista ainakin saa ja melkeen täytyy piirtää fanarttia! : D Itse en omaa piirtäjänlahjoja niin on ihanaa jos joku muu piirtää miun hahmoja. Sitäpaitsi on hauskaa kattoa millasina muut näkee miun hahmot.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 2:20 pm

Se siinä on juuri hauskinta! Miten muut näkee omat hahmonsa :'D Aina kiinnostaa kovasti.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptyLa Loka 15, 2011 2:27 pm

Aina vapaana tarjoamassa aivojeni asukkeja taiteiltavaksi olen minä. Kihertelen iloisena kun taidetta ihasteltavakseni saan.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 4:55 am

No huhhuh, nyt on sitten tuo kauan suunnitteilla ollut hahmo tehty : D

Oi, tykkään niin paljon tällaisista päivistä, kun ei tarvitse tehdä mitään <3 ja sitten on vain kaks päivää koulua ja alkaa syysloma <3

//EDIT: Hulululu~ Oon ollu tässä nyt jo viimiset kolme tuntia kahden vaiheilla et meenkö kauppaan vai en : D Ehkä meen sit huomenna, kun tuun koulusta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 11:11 am

Huuhh, kotiuduin pikaiselta yllätysvisiitiltä äitini hoivista. Oli kamalaa olla siellä kun ei ole nettiä eikä toimivaa konetta (äidin kannettava on ihan kamala kirjoittaa, kun siinä ei toimi kaikki kirjaimet yms.).

Minunkin hahmosta saa piirtää arttia!

Taidanpa alkaa pommittamaan ihmisiä yksäreillä kun ei tuonne minun seuranhakutopiciin kukaan käy vastailemassa eikä ole yksäriäkään tullut. Olisi kiva saada peliseuraa ja päästä pelailemaan Ionalla (;
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 11:49 am

Minäpäs sainkin jo Kerriltä arttia!<3 Pakko leijua, löytyypi hahmotiedoista :---D

Tämän viestin tehtävänä oli harhauttaa itseni ajattelemaan kaikkea muuta, paitsi tyhjää jääkaappia ja huutavaa vatsaa. Ehkä jatkan offin spämmimistä täyttämällä vihdoin ystävänkirjat yms. * maleksii niitä kohti*
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 11:55 am

oh, mun hahmoista saa kans piirtää fanartia : D

gaah mikä lagausfiilis... mut silti vaan tässä nökötän koneella, vaikka vois harkita nukkumaan menoa. >.< Tosin mullakin on nälkä... mut en jaksais kuoria porkkanoita... hetkinen, mulla taitaa olla muutama hapankorppukin :'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 12:03 pm

Aaa, hapankorput! Hyvä kun mainitsit, oon ehkä piilottanut niitä jonnekin keittiön kaappien pohjalle :'D Saatoit juuri pelastaa mielenterveyteni, ehkä selviän huomiseen järsimällä hapankorppuja.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 12:06 pm

Yay :'D Toivottavasti sulla on niitä jossain kätkössä. Tyhjällä vatsalla ei oo kovinkaan hauska olla >.< koettu kyllä monet kerrat... nykyään yritän sit aina hamstrata jotain jemmaruokaa kaapin kätköihin, mitä voi sit hädässä syödä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 12:11 pm

Jemmahapankorput paikannettu! ...onnistuin tiputtamaan paketin päähäni, kun kurottelin niitä ylimmältä hyllyltä.

Pitäisi alkaa ehkä hamstraamaan jotakin hyvin säilyvää ja nopeaa ruokaa keittiöön D: Ananaspurkkeja mulla yleensä on ollut, mutta ei niitäkään maailmanloppuun asti viitsisi mussuttaa.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 12:25 pm

hamstraaminen on ihan kivaa ^^ tosin, joskus nekin varastot saattaa loppua...

Mä löysin säilykemandariinipurkin kaapista :'D syön ennemmin niitä kun ananaksia, jostain syystä... tai no syy on kyllä aika yksinkertainan xD tykkään mandariineista enemmän. En oo mikään makean ystävä ja ananakset tuntuu jotenkin.. liian makeilta. Samaten en oikein tykkää banaaneistakaan, kun nekin maistuu liian makealle :'D tai jotenkin hassuille...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 12:30 pm

Säilykemandariinit on salainen rakkauteni kohde! :'D Tykkään niistä ehkä vähän enemmän kuin ananaksista. Koitan vain vältellä niiden ylimässäämistä, etteivät ne vain menettäisi herkkuarvoaan.

...kaikki tämä puhe hedelmistä saa aikaan sen, että aivan varmasti huomenna ostan kaupasta hedelmäsalaattia.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 12:51 pm

Fanarttia ehdottomasti voin itsekkin joskus innostua piirtämään, mutta pitäisi tehdä ensin omasta hahmosta kuva XD Jos joku haluaa ilahduttaa minua tekemällä hahmostani kuvan olisin otettu.

Asiasta kukkapurkkiin en ollut tosiaan lauantaina kotona, joten en päässyt pelailemaan enkä kerennyt aikasemmin asiasta ilmottaa. Harmi. Eli toivottavasti eventtejä tulee jatkossakin.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 EmptySu Loka 16, 2011 1:18 pm

:'D saa nähdä, mitä munkin kauppareissusta tulee huomenna >.< jos edes jaksan lähteä sinne... mutta pakko melkein olisi... varmaan ostan lisää hapankorppuja xD

Harmi, ettet ehtinyt lauantaina mukaan, Ylva :3 mutta ei se mitään, eventtejä kyllä pitäisi tulla. Ainakin mielenkiintoa riittäisi uuteenkin sellaiseen varmaan aika monella.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 16 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 16 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: