Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

Offffffff- - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 2:45 am

Puolen tunnin kahvitauko ja meikä pääsee surffailemaan eli selaamaan linja-autoaikatauluja.

Keskiviikkona olisi läppärin osto edessä. Mietiskelen, että tekisiköhän tuolla miniläppärillä mitään? Kuulostaa mukana rahjattavaksi hyvältä (selkäni kiittäisi), mutta onhan ne hieman tehottomia... Satasen kun pistää budjettiin lisää niin saa perustason kannettavan, joten ei se hintakaan oikein ole kynnyskysymys. Minä siis yritän tässä kiertoteitse udella onko kellään mitään hyvää sanottavaa näistä minikoneista, jos ette huomanneet XD

Vielä kaksi tuntia "ahkeraa" aherrusta...aargh... maanantai ei ole minun päiväni...
Takaisin alkuun Siirry alas
Luseina
Lvl 27
Luseina

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 2:48 am

Sen verran kokemusta mitä minulla on miniläppäreistä niin en suosittele. Monasti on tullut huomattua, että ovat ikävän hitaita ja lyhytikäisiä. Ei tuollainen perushyvä läppäri niin paljoa enempää maksa, etteikö sitä sitten kannattaisi hankkia. Minä ainakin hankkisin mielummin normaalin läppärin kuin tuollaisen minikokoisen. Ei sitä normaalikokoistakaan läppäriä niin raskasta ole raahata.
Tämä on toki vain minun mielipiteeni.
Shaido
Lvl 18
Shaido

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 8:53 am

Voihan väsymys... miten voi ihmisellä ollakin näin kuollut olo...? z_____z tekis mieli vaan nukkua ja nukkua ja nukkua ja laittaa talviunille :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 9:05 am

Miniläppärit ovat kauhistus!

Siis ihan oikeasti. Eivät ne ole nyt niin kovin halpoja, ja niin saamarin tehottomia paskoja, että varmasti lentää parin päivän päästä seinään. Ainakin siis, ellei ole valmis odottelemaan ikuisuuksia sivujen latautuessa, eikä jähmeys haittaa. Koko on niitten ainoa hyöty, ja kanniskelun lisäksi niillä pystyy vain nihkeästi kirjoittamaan ja hyvällä tuurilla selailemaan nettiä - mutta tuskin esmes chenen ulkoasun kuvat jaksaisivat ikinä latautua x'D Joskus kaduttaa, että piti pyytää tästä tehtävän niin hieno....

Itsehän tässä istun meidän huonommalla koneella, joka sekin on ihan pirullinen tehomylly, ja vieressä on pöytäkone, joka pyörittää mitä tahansa pelejä täysillä graffoilla nikottelematta :'D Että saatan olla hitusen puolueellinen, mutta sellaista se on, kun elää tietotekniikkahifistelijän kanssa.

Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 10:28 am

No mä olin Chenen koko alku ajan miniläppärillä ja hyvin toimi 8D Et täytyy nyt kyl vähän puollustaa. Munkaan miniläppärissä oo mitään vikaa vaan lähinnä windos sekoilee siinä.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 10:28 am

Niin no, tietysti, jos olis vaiks Linux miniläppäris tai se... se joku todella kevyt käyttis, niin sitten saattaisi toimia.
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 11:03 am

Jeps. Mut juu kyl isompi läppäri tai pöytätietokone o parempi jos paljo käyttää. Tosin mun iso läppäri sekos viel pahemmin ku miniläppäri et ei sillai :,D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 11:12 am

Läppärit ylipäänsä on aika epävakaita. Jos hyvän ja paljoa käyttöä kestävän läppärin haluis, pitäis kyl sijoittaa mäkkiin.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 10:10 pm

Mie en ikinä maciin aio sortua. Lähinnä siksi, että niiden kanssa on ollut niin kamalan paljon ongelmia.

Mutta läppäreistä yleensä, niin en itse kyllä koskaan vaihtaisi pöytäkonetta läppäriin. Voisin läppärin kakkoskoneeksi ottaa, mutta en kyllä siihen kokonaan siirtyisi.
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyMa Syys 19, 2011 10:23 pm

Minäkin olen kuullut paljon ragetusta macista sellaisen omistavalta kaveriltani. Kuulemma oikein mikään ohjelma ei ole yhteensopiva sen kanssa ja koko kone lagittaa. En kuitenkaan itse sellaista omista, mutta hänen valituksensa perusteella en haluakaan omistaa.

Minä elin joskus yli vuoden ilman pöytäkonetta, tosin hermoni olivat silloin jatkuvasti koneella ollessa kireällä enkä oikeastaan jaksanut tehdä mitään kannettavalla.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 12:38 am

Minuu ahdistaa. Miusta näyttää pahasti siltä et miun hampaat on menossa vinoon... Ei siinä muuten mitään, menisin vaan hammaslääkäriin, mutta se maksaa kamalasti ja en tiiä yhtään miten systeemit täällä toimii... Ois pitäny vissiin esitellä niitä hampaita äidille, kun kävin kotona (äiti on hammashoitaja). Huoh..
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 1:35 am

Mulla on läppäri, mutta haaveilen pöytäkoneesta x__x tää on kyl isompi kun normiläppärit, mutta koska mulla on tää käytännössä koko ajan päällä, pöytäkone olis parempi. Mutta maccia en aio ottaa, mulla menis hermo katsellessa niitä sirkushyrriä pyörimässä koko ajan >.<

Mun hampaat on ihan huonot >__< tai paremmat ne nyt on, kun kävin leikkauksessa niiden takia muutama vuosi sitten, oli niin paha purentavika, mutta sen jälkeen mulle alkoi tulla reikiä... ja sitä ennen ei ollut ainuttakaan reikää hampaissa :'D
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 4:10 am

No hyvä jos niitä on korjattu edes jonkun verran. Shaidon hampaita siis : D

Heti tuli parempi olo, kun kävin suihkussa. Kohta varmaan lähden asustelemaan joksikin aikaa tuon miekkoseni luo. Älkää toverit huoliko, siellä on minua odottamassa läppäri, joten pääsen silti ropeilemaan : D Tekee mieli mennä saunaan ja siellä ois sellainen, joten sinne on siis hyvä mennä. Pitäis ehkä soittaa sille ja sanoa et pistää saunan jo lämpenemään : D sit tulee käytyä kaks kertaa suihkussa tänään.

Ainiin, miun korsetti tuli <3 rakastan sitä. Ainoo huono puoli on, että se on vähän hankala kiristää ite. Kyllä sekin onnistuu mut en saa sitä ihan niin tiukalle kuin haluisin ja sit tulee sormet kipeeks kun nykii tarpeeks kauan : D
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 4:24 am

Sulla pitäis olla joku henkilökohtainen palvelija, mikä aina kiristäis sun korsettia xD ja tekis kaiken muunkin, mitä vaan keksit pyytää *virn*
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 4:48 am

Sellanen pitäis tosiaan olla : DD Onko vapaaehtoisia?
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 5:11 am

Mwahahaaaa *virn* uskallatko ottaa minut sinne, teleporttaan itseni sinne vaikka heti *evil grin* xD *hieroo käsiään yhteen ja virnuilee omituisesti*
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 5:27 am

Voi kisun korsettionkelmia <3 Pitäisi sun palkata Katri sin. *naur* Mie en oo niin pätevä täs asiassa.

No mutta. Läppärit ylipäänsä ovat kakkoja. Tämä on kaiketi selvää :'D

Ja voi että! Tämä ilta pyhitetään datailulle ja ropettamiselle! Huomenna huolehdin pääni puhki koulujuttuja.

Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 5:44 am

Tämä ilta on pyhitetty Vadimin saattamiseen ropemaailmaan! *virn* jos en siis kyllästy kesken kaiken...
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 7:06 am

Tämä ilta on pyhitetty hallitsemattomalle kiroilulle. Joudun olemaan macilla tässä muutaman päivän ja tämä ei toimi laisinkaan niin kuin mie tykkäisin. No, kaippa mie jotenkin selviän.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 7:41 am

Otan osaa, Kisu :3 ... oletko nähnyt jo paljon sirkushyrriä? xD

// mulle tuli äsken deja-vu! Kun kirjotin Pinkille pelivastausta. Oon ihan varma, että oon nähnyt siitä unta tai jotakin aikasemmin xD
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 10:50 am

Ehkä sie oot näkijä :DD

Sirkushyrrät tulee varmaan miun uniinkin.
Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 11:10 am

Vois olla mielenkiintoista olla näkijä xD pitäis vaan muistaa, mitä on nähnyt

Oi sirkushyrrääää olet niin värikäs kun siinä niin pyöriiiit... Mulla on sellainen mielikuva että olisin lauleskellut joskus tuollaista katsoessani sirkushyrriä xD
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 1:14 pm

Hämmentävää... vanha koneeni heräsi henkiin ja oli jopa sen vaerran kiltti, että päätti sopia yksiin ostamani nettitikun kanssa... ollut sekaisin ties kuinka kauan vailla minkäänlaista halua päästää minua surffaamaan ja kun uhkailen sitä viimeisellä mahdollisuudella se alkaa toimia. En tiedä kumpi tässä on sekaisin enemmän minä vai kone, mutta nyt taas kaikki pelaa. En tajua enää mistään mitään XD

Pitäisi varmaan mennä nukkumaan, vaikka huomenna etäpäivä onkin. Menee muuten olematon unirytmini sekaisin.

Shaido
Lvl 18
Shaido

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyTi Syys 20, 2011 1:17 pm

nah, mitäs vuorokausirytmeistä xD mulla sellasta ei oo nimeksikään... tosin se ei varmaan oo ihan hyvä juttu >.<
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 EmptyKe Syys 21, 2011 12:52 am

Fuu, piti keskittyä italianläksyihin, mutta eksyinkin tänne säätämään x'D Sentään olen hyvä ylläpitäjä. Ainakin toivottavasti.

Pitäisi kai kohta kuitenkin raahautua yliopiston nettisivujen vaikeutta tutkimaan ja sitten ehkä jopa mahdollisesti lukaista sata-parisataa sivua Odysseiasta.... Pitää saada se luettua ennen ensi viikon keskiviikkoa.

Mutta kunnia ja ylistys vapaille keskiviikoille!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 9 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: