| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:01 am | |
| Jes! Kymmenen ekaa elitistiä! Jokainen ansaitsee nyt pullakahvit : D
Miten joku voi olla pitämättä minkäänlaisesta suklaasta? Oikeesti, suklaa, hei, maailman paras keksintö, oli sit seassa pähkinöitä tai rusinoita. | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:03 am | |
| Suklaa on kyllä ihanaa, tuo pähkinäsuklaa ei vain napannut. Nyt rupesikin tekemään kamalasti mieli sitä lontoonrae suklaata. Naminami.
Hui kun tekisi paljon mieli kirjoitella ihan raivolla : D no vähän tätä himoa helpottaa se, että kirjoittelen täällä Yuille vastausta, mutta se on harmillisen nopeasti kirjoitettu. | |
|
| |
Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:14 am | |
| Minä voin ottaa pähkinäsuklaan niin Lusse saa pitää lontoonrakeen :'D Tosin inhokkini on salmiakkisuklaa.
Minun tekisi vain mieli luoda lisää hahmoja :'DD Mutta ehken täytä tätäkin paikkaa hahmoillani. | |
|
| |
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:15 am | |
| Luseeeeeeei~ Tuo se pähkinäsuklaa mul~~~~~~!
Minä taas en saa kirjoiteltua. Nauran vain meemeille. Örp. | |
|
| |
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:18 am | |
| Mulle kans osa suklaasta, ei saa omia.
Delta, tunnen tuskasi : D | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:20 am | |
| Oon eläny koko viikonlopun suklaalla ja kaikella muulla epäterveellisellä... Ja nyt tekee mieli lisää suklaata... Meeeh ! Doesnt anyone wanna play with meh ? ihan sillee btw ku hiljast on =D |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:31 am | |
| Minuu nukuttaa, mutta ei tee vielä mieli mennä nukkumaan.
Miunkin tekis mieli tehdä lisää hahmoja, mutta sitten taas ei tekis mieli tehdä lisää hahmoja, sillä mie tiedän, että jos haukkaan liian ison palan kerralla hahmojen suhteen niin miun innostus kuolee alkuunsa. Pitää nyt toistaiseksi tyytyä noihin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:42 am | |
| Woohoo! Saan kohta teetä!
Minulla on henkilökohtainen hahmokiintiöni täynnä - korkeintaan, ehkä teen vielä yhden. Onhan allekirjoituksessa vielä "tasting" ilman linkkiä.... :------'D
Pinkki: Muuten mieluusti, mutta herrajumala kun minulla on suuri enemmistö peleistä täällä D: Voi sitä päivää, tosin, kun en voi enää vedota tuohon... x'D Ja olen vain tavallinen laiska paska. Ahihi. Olenpa huono ihminen...
Tällainen btw itseltänikin: Miltäs uudet nappulat ja nuolet foorumilla näyttävät? Ne piti korjata jo aikoja sitten, mutta lo!viimein sain kaikotettua loppujakin noista rumista valmispäniköistä. | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:43 am | |
| AHHH! kuulun siihen joukkoon, joka ei juurikaan pidä suklaasta xD mutta... otin jäätelöä pakastimesta, sitten kun oli ottanut sitä lautaselle, meinasin laittaa sen jääkaappiin. No, huomasin kuitenkin ajoissa, että se kuuluukin takaisin pakastimeen.
Tuossa se lautasella olevan jäätelö kuitenkin vielä on... pelasin lotroa niin ajatuksissani että unohdin syödä sen xD nyt se on ihan sulaa... | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 8:55 am | |
| Mie selailen täälllä Elloksen sivuja ja elättelen toiveita, että tuolta alennuksesta löytyis jotain kivaa ja halpaa ostettavaa : D Miusta nettishoppailu on hauskaa, koska ei tarvii tuskastua sit siellä kaupassa ja kaikki tavarat on mukavasti järjestyksessä niin mitään oleellista ei missaa vahingossa. | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 9:11 am | |
| Netistä ostaminen on kyl kivaa x) mua aina ahdistaa jostain syystä mennä kaupoille, kun siellä on... ihmisiä xD jos se kauppa olis tyhjä, olis paljon kivempaa käydä ostoksilla xD | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 9:56 am | |
| Huhhuh, nyt on pakko antaa kirjoittamisen olla jonkin aikaa ja keskittyä biologian läksyihin, jotka on muuten tappavia. Et jos minuu ei enää näy niin oon kuollu läksyihin. | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 9:57 am | |
| waah, sit jonkun pitää tulla herättämään sut taas henkiin >___< kuulostaa kaameilta läksyiltä... | |
|
| |
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 10:09 am | |
| Mitä teillä ihmisillä on biologiaa vastaan? Minä aina kehräsin onnesta, kun sain tehdä bilsantehtäviä joskus aikoinaan lukiossa. | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 10:51 am | |
| Miulla ei oo mitään biologiaa vastaan. Ne läksyt oli vaan vaikeita, ei muuta. | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 11:20 am | |
| Niin, ei bilsassa mitään ihmeellistä ole, sana "läksyt" vaan kalskahtaa epämukavasti korviin xD | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 11, 2011 11:45 pm | |
| Huhhuh kun kouluun meneminen oli tänään ikävä ajatus. No, menin silti. Sain just tehtyä lukusuunnitelman keväällä olevia kirjoituksia varten ja nyt vaan dataan kännykällä. Enkun kertauskurssi menossa ja tylsää on, koska olen saanut jo kaikki tehtävät tehtyä eikä ole mitään tekemistä. Tein jo aamutunnilla tulleet bilsan läksytkin : D Onneks jakso loppuu kohta ^^ | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 12, 2011 1:28 am | |
| Kisu, olet ollut ahkera : D mä taas kärsin edelleen äänenpuuttesta, vaikka kuumeessa en olekaan. Eli en voi mennä töihin, koska siinä joudun käyttämään ääntä. Apua, entä jos en koskaan saa enää ääntä. xD Mun ropet tulee kummittelemaan oikeeseen elämään, mullakin meni ääni niin kuin meni Ryulta Yumessa >____< tosin tapa on ehkä hieman eri, mua ei oo kuristettu rautaketjuilla xD | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 12, 2011 4:02 am | |
| No toivottavasti joskus sentään saat äänen takas!
Mie oon bussissa matkalla kotiin. Tänään oli abiristeilylle ilmoittautuminen. Jeejee~ Abivaatteetkin tuli. Saan miun hupparin huomenna <3 | |
|
| |
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 12, 2011 5:37 am | |
| Parane pian, Shai.
Uu, abiristeily. Siistiä, en tosin muista, miksen itse ollut sellaisella. Mutta, abina on kiva silti olla, saa ajella rekalla ympäri maita ja mantuja ja heittää pikkuskidejä karkeilla otsaan. Hah! Tähtää hyvin, Luseina.
Tuntuu jotenki oudolta, ku ei oo enää kouluja. Tai siis, yleensä elämä meni silleen, et koulus oltii arkipäivät ja sit ehkä jotain tehtiin sen jälkeen. Nykyään pitäis ihan ite päättää, mitä tekee milloinki, herranjumala! Aikuisuus tulee aina liian nopeesti o.O Onneks sentään on töitä tasapainottamassa elämää. | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 12, 2011 6:32 am | |
| yritän parantua... kuuma juotava voisi auttaa ^^
agh, mä en koe olevani mitenkään aikuinen >____< vaikka iän puolesta pitäisikin olla... oon henkisesti lähempänä 5 vuotiasta varmaankin xD | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 12, 2011 11:51 am | |
| Huhhuh. Innostuin niin kovin paljon tuon uuden lapsoseni kirjoittelusta, että en ehtinyt ropeilemaan yhtään tänään. No, ei se mitään huomenna sitten. Kohta pitääkin mennä jo petiin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 12, 2011 12:02 pm | |
| Minä en ehtinyt ropeilemaan koulun takia! Ja venähtäneen kirjojenhakureissun, joka päätyi teekupillisten ääressä hyväntahtoiseksi paskanjauhamiseksi :'D Että semmoinen rentouttaa <3
Mutta toivotaan, etten nyt ihan kuole tuon kirjallisuusanalyysini kanssa.... pitäisi kai katsella, kuinka pitkä novelli napsahti tulkittavaksi, mutten uskalla! | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 12, 2011 7:29 pm | |
| Voi elämän kevät. Minulta menee varmaan pikkuhiljaa järki, kun en saa yhtenäkään yönä nukuttua kunnolla. Olen nimittäin nähnyt jo suunnilleen viikon kammottavia painajaisia, jotka eivät herätä minua yöllä, mutta vievät unesta kuitenkin jotain, koska en tunne itseäni aamulla lainkaan levänneeksi. Huoh... | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Syys 13, 2011 2:44 am | |
| Aww... x___x painajaiset ei oo kivoja, todellakaan... en ihmettele yhtään, jos et tunne oloa levänneeksi...
Jouduin äsken yllättävän vierailun kohteeksi... äiti tuli kylään xD ja sit me siivottiin yhdessä... ja yöunet jäi liian lyhyeksi sen takia, mutta parempi herätä aikaisemmin kun vasta iltapäivällä... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|
| |
| Offffffff- | |
|