| Offffffff- | |
|
+15Räyhä Sirppi revy. Sigmund Kirke Darks Admin Hijiri Forte Delta Shaido Sante Yui Luseina sir Kai 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Syys 13, 2011 3:17 am | |
| Voi kurjuus, Luseina D:
Musta tuntuu että musiikillinen uskottavuuteni kärsii vähän erään viimeaikaisen havaintoni takia, mutta oikeasti rakastan Zen Cafeta valtavan kovasti. Myönsin sen tässä itelleni ja olo tuntuu nyt vapaalta. |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Syys 13, 2011 4:29 am | |
| Zen Cafehan on hyvä bändi ^^
Ah, ihanaa. Istuskelen Arnoldsissa hörppimässä suklaalattea. Nam! Kävin ostamassa siskonpojalle kummilahjan. Ristiäiset ois lauantaina. Jänskättää, että minkä nimen poikanen mahtaa saada. | |
|
| |
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Syys 13, 2011 5:30 am | |
| .... minä kun luulin, että Zen Cafe on ihan hyväksyttävissä oleva pändi jopa tiukan suomihumppavastaisissakin piireissä? Ei mitään pahaa minusta siinä yhtyeessä, ei ollenkaan.
D: Mullekin kelpais suklaalatte. Tosin kävin mässäämässä subwayssa :'D Hyviä keksejä siellä.
x'D Ja saatoin saada allergisen reaktion (=ihottumaa) antibiooteistani, mutta... no, terveystädiltä tuli käsky vain rasvata ihoa ja tulla uudestaan, jos pahenee :'D Eipä sillä, että oireet nyt erityisesti täsmäisivät antibioottiallergiaan.
Vähänkö ois kivaa, jos mun äiti tulis vähän siivoamaan täällä... tulis niin perinpohjaisen siistiä. Mutta oh well. Tänä iltana vain datistelen, huomenna sitten ankaraa kirjallisuudenanalysointia ja lukemista o/ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Syys 13, 2011 8:41 am | |
| EH, ittellä tekis mieli suklaata, mutta kun satun persaukinen olemaan nii jää haaveeksi nuo tuommoset herkuttelut.... Yhyyy... |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Syys 13, 2011 8:47 am | |
| Kyllä sitä rahaa ennen pitkää tulee sen verta, että voi itselleen vähän sokolaatia hankkia :'D
Olen tosin tainnut herkutella takalistoni jo auttamattoman isoksi tällä viikolla. Euh. Alkaa tehdä pahaa, kun miettii miten paljon on herkkuja syönyt x'D Mutta kauhea ilma! Tarvitsen lohtusyömistäni!
... ja ihan selvyyden vuoksi, läskistymisvitsit läskistymisvitseinä. Ei ole noin pahoja itsetunto-ongelmia minulla *mussuttaa lauseen aikana pringlesejä kuin ei parempaa iloa tietäisi maailmassa* | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Ti Syys 13, 2011 9:41 am | |
| aaaa ei saa puhua sipseistä... xD yritän kovasti olla menemättä ostamaan niitä. Ääk olis vielä 20 min aikaa ennen ku mun lähikauppa (ärrä) menee kiinni x_____x ja tekee mieli jotain juotavaa, mulla on vaan vettä. Vaikka onhan sekin hyvää, mutta tekee mieli jotain maistuvampaa xD argh, ihan liikaa mielitekoja...
EI! kai, sitä on tästä lähdettävä kipaisemaan siellä nopsaan... ei tästä tuu muuten mitään... hyvästi laihdutusyritykset.... | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 3:35 am | |
| Ah, rahapussissa uutuuttaan kiiltelevä Visa Debit - kortti! Kaunista.
Pitäisi tänään pakkailla, kun huomenna olisi lähtö kotikonnuille. Tekee mieli karkkia. Ehkä ostan sitä junaan huomenna : D Lähden aikaisemmin koulusta, että kerkeän ostaa kaupasta muonaa ja vielä sinne asemallekin ajoissa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 3:49 am | |
| Oi. Munkin pitäis pakata... ja katsella huomista varten juttuja...
Mutta kaikista eniten pitäisi saada novellianalyysi tehtyä, mutta voi helvetti soikoon kun on puuduttavaa hommaa. Vaikeaakin vielä. Yhh.
x'D On niin vaikea sanoa yhtään mitään todella klassisesta "oli synkkä ja myrskyinen yö" -goottilaisesta kauhunovellista. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 3:54 am | |
| Musta on lohduttavaa etten oo ainoa jonka elämä pyörii pitkälti ruuan ympärillä. Olin iloisin pullasorsa maailmassa kun kaverini vierailu jätti mulle syötäväks nuudeleita, pirun kallista jäätelöä, suklaata ja päärynämehua.
Ja kävin eilen kampaajalla! Hiuksia lähti rutosti ja vaikka lopputulos on vieläkin lyhyempi kuin suunnittelin, oon kovasti tyytyväinen. Sivusiiliä ajattelin kokeilla mutten saanutkaan tilaisuutta koska pääni päätyi siiliksi kaikkialta muualtakin. |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 9:09 am | |
| *heittää kädet ilmaan, kirjan sohvalle ja sulkee tekstitiedoston*
Luovutan! Tänä iltana ropetetaan. Teen tämän sittenkin kiireellä viimeisenä aamuna, perkele.
x'D
Ja haaple: minä olen harrastanut sivusiiliä. Tai siis harrastin viime vuoden, mutta nyt sitä alkoi näkyä liikaa ja se upposi aina ruokaani... | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 9:19 am | |
| "Your parcel has been collected from the sender" Uuuh~
Väsyttää... Yritin nukkua päiväunet pari tuntia sitten, mutta en saanut unta. Kävin kaupassa. Kastuin, koska satoi. Siellä oli söpö myyjä : D Oisin voinu ottaa sen kotiin <3 Pakkasin jo o__o oon hurja. Ei ees tullu paljoo tavaraa mukaan. Otan silti matkalaukun, koska mielummin otan yhen ison laukun kuin monta pientä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 9:21 am | |
| Mulla loppuu jo kahdeltatoista luennot huomenna, kun en mene kahdesta neljään kestävälle taidehissan luennolle o/ Pakkaan siis silloin.
.... katsoin kolme kertaa, että kello on jo kymmenen, kun näytön alareunassa näkyy 20:22 x'D Iski pieni paniikki, että noinko äkkiä se ilta jo riensi! Enhän minä käynyt kuin suihkussa äsken! | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 9:22 am | |
| Hihii *miettii toista hahmoa* tai olen miettinyt jo pitkään... sillä oikeastaan on jo sukupuoli ja nimi, mutta sitten aina tulee toisia ideoita enkä osaa päättää, minkä niistä ottaisin x__x
Mäkin taidan näillä näkymin karata viikonlopuksi porukoilla käymään... saapi nähdä, mitä tapahtuu xD | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 10:33 am | |
| Onko kenelläkään mitään vinkkejä miten painajaisista pääsis eroon? Haluisin ees joskus nukkuu kunnolla.
Saamarin Megavideo. Aina siinä menee se kattomisaika umpeen just sillon, kun aattelee et kattoo vähän aikaa jotain ja menee sit nukkuu. Murr~ | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 11:15 am | |
| Hei todellakin! Oon saletisti varma että Megavideo vaan odottaa kaikista kliimaksisinta hetkeä koko kattomastas pätkästä jotta pääsisi maksimoimaan käyttäjiensä raivon aikarajan lävähtäessä ruudulle. |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 12:27 pm | |
| Megavideo osaa todellakin olla ärsyttävä... ja totta, se pätkäsee just aina siinä parhaimmassa kohdassa x___x so annoying
Hmm... en osaa kyllä sanoa, miten painajaisista pääsisi eroon... ehkä asiaa ei kannata ajatella varsinkaan ennen nukkumaan menoa. Mulla joskus tapahtuu siten, että näen unta siitä asiasta, mitä oon viimeisimmäksi illalla tehnyt tai ajatellut. En tiedä auttaisko unisieppari >.< raikas ilma on myös hyväksi... ja turvallinen olo nukkumaan mennessä. Mutta en tosiaan mene vannomaan, että nuo auttaisi. Kamomillalla on ainakin rauhoittavaa vaikutusta hieman, voisit juoda vaik siitä tehtyä teetä tms.
//aaa teen uutta hahmoa... onkohan esittely liian pitkä, jos se menee jo kolmannelle sivulle xD ja siitä puuttuu Muuta osio vielä kokonaan hahaha mul on hauskaa >.< niin se on, yöllä tulee parhaat ideat... | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ke Syys 14, 2011 7:26 pm | |
| Ei hahmokuvaus voi olla liian pitkä : D Miulla vie Klausin menneisyys yksinään kaks sivuu wordilla : DD
Kamala olo. Kurkkuun koskee, väsyttää niin saatanasti, yskin keuhkojani pihalle... Huoh. | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- To Syys 15, 2011 1:15 am | |
| No, eipä kai kyllähän sen varmaankin jaksaa lukea xD
aww, yritä parantua *taputtaa päälaelle* mullakin tuntuu silmät seisovan päässä, äiti on ottanut tavakseen soittaa yliaikaisin aamulla ja herättää mut x___x mut ei voi pitää puhelinta pois päältä, kun jos sattuu tulemaan joku oikeasti tärkeä puhelu... odotan sellaista nimittäin... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Pe Syys 16, 2011 1:55 am | |
| Shai, minä kirjoitan pahimmillani viiden sivun hahmokuvauksia :'D Ja olen nopea lukija, kyllä ne kuvailut saavat siis venyä <3
Toivottavasti muuten saat tärkeän puhelusi :'D Ja ehkä saat nukuttua pikkuhiljaa. Minä sentään olen parantunut, mutta yhä täällä näköjään porukkaa riivaa tautiaalto...
Mutta ei voi olla totta! Kirjoitin juuri parissa tunnissa hyvin tuoreen näkökulman sisältävän analyysin :'D Vaikka keskiviikkona painin sen kanssa ihan paniikissa *reps* Siihenkin heräsi jaottelu mieleen tuossa viime yönä, juuri ennen nukahtamista <3
Mutta yay, nyt pääsen vähän taas säätämään täällä! | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 18, 2011 9:06 am | |
| hihii ^^ seuraavana vuorossa Vadimin hahmokuvaus xD se olisi aika mielenkiintoinen pelattava ja kattaisi ehkä yaoinälkääni *virn* mwahahaaa... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 18, 2011 12:07 pm | |
| Vadim? Oi, lisää hahmoja <3
Minulla taas on suurempia suunnitelmia... :'D Voisi ehkä tempaista jonkun pelieventin tässä. Pitää tosin vielä vähän suunnitella.
Oli hieno viikonloppureissu muuten <3 Kissanpentu oli ihana ja tuhisi viimeyön vierelläni nukkumassa. Awwws. | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 18, 2011 12:39 pm | |
| yep, Vadim ^^ mitäpä olisikaan peli ilman siroa venäläispoikaa, joka haluaisi olla tyttö xD tai no, tiedä häntä, ehkä hän on vain muuten vaan miehiin päin kallistuva >____< minut tietäen hyvinkin mahdollista xD
Aww, kissanpennut <3 mäkin sain paijailla ihanaa kissanpentua viikonlopun kun olin vanhempien luona kylässä : D että se oli suloinen <3 ja sillä on outo tapa imeskellä kaikkien vaatteita... mutta se tekee siitä vain vielä suloisemman >.< | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Su Syys 18, 2011 10:59 pm | |
| Heissan!
Viikonloppuna oli oikein mukavaa ja ristiäiset menivät mainiosti. Nyt on poikasella nimi. Hänestä tuli Eeli Olavi. Söpöä : D Meilläkin noita kissoja oli kaksin kappalein, mutta hyö ei oo millään muotoa pieniä. Punnittiin heiät tuossa lauantaina ja Siru Paino 4,6kg ja Töpö paino huikeat 7,2kg : D Kauhiat roikaleet <3
Mie tulinkin tuon viikonlopun aikana kipeeks. Nyt sit loikoilen kotona tän päivän ja katon sit et jos huomenna pääsis jo kouluun. Hohhoijaa. Onneks on sentään pelejä vastattavana. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 19, 2011 2:15 am | |
| Hah, minäki oon kipiänä =__= Viime yö oli täyttä tuskaa ja tänään olin kokonaisen tunnin töissä, lopulta päätin että lähen kotiin ennenkun murran luita..... Yliväsymys, tukkoisuus ja kauhea päänsärky tarkoittaa ylihuonoa keskittymis kykyä ja huono keskittyminen ja koneet ei tee hyvää/turvallista yhdistelmää joten parempi se oli mennä kotio lepäämään. |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Offffffff- Ma Syys 19, 2011 2:42 am | |
| Juu, parempi olla kotona kuin satuttaa itsensä kunnolla.
Miun pää on ollu niin sekava koko päivän et en oo uskaltanu ruveta vastailemaan peleihin. Ei tiedä millasta kakkaa sinne ois tullu. Tänkin tekstin jouduin kirjottamaan monta kertaa uudestaan, kun kirjottelin jotain ihan päättömiä... Harkitsen tässä päiväunille menemistä. Purin poskeen tuossa vähän aikasemmin ja nyt puren siihen koko ajan uudestaan, kun se turpos... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Offffffff- | |
| |
|
| |
| Offffffff- | |
|