Ilta alkoi tosiaan olla lopuillaan ja Markisin oli aika alkaa lähteä kotiinpäin jollei hän sitten mielinyt alkaa siivoamaan. Se olisi tietenkin ollu kohteliasta mutta koska Dana ei sitä häneltä erikseen vaatinut ei Markis siinä tarjoutunut auttamaan - mikä sika.
"Okei, mä alankin täst menee", tummatukka totesi. "Sä et varmaan tarttee apuu siivomises."
Dana totesi, että he varmaan näkisivät lauantaina.
"Joo, etköhän sä meidät löydä, Loulo on aika huomiota herättävä varmaan sellaises paikassa, se ei käy kauheen usein ulkona." Niin Markis ainakin oletti, eihän hän oikeasti voinut väittää tuntevansa kaveriaan mitenkään erityisen hyvin, hän oli hetken mielijohteesta päättänyt ottaa toisen mukaansa.
Markis oli jo harpponut ovelle kun Danan sanat pysäyttivät hänet. Nuorempi mies vilkaisi olkansa yli huulillaan vino hymy. Synttärit, pyöreitä vuosia vielä?
"Ai okei, sä täytät jo 20", hän sanoi leikkisästi, tosin sanat sisälsivät hienoista itseironiaa sillä Markis oli olettanut aluksi olevansa muutaman vuoden vanhempi kuin Dana, kiitos toisen pienemmän koon ja sievien kasvojen. "Tietty mä tuun, ilmota vaan tarkka päivämäärä että mä osan tulla paikalle", Markis jatkoi. "Soittellaan."
Hän katosi rappukäytävään muistamatta, mitä matsissa oli oikeastaan tapahtunut. Joskus se urheilu ei ollut pääasia.
((Kiitos pelistä!))