Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 23 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 11:29 am

Ja metelöidään ja riehutaan ja hajotetaan paikkoja jaja ja... NO EIII. Aika rauhallisesti täällä viel ollaan.
Katselen iteki mielelläni ku muut pelaa Amnesiaa vaikka ite en sitä voi sietää, jännää. Hauskimpia on Raumoogle, Pewdiepie ja Jesse Cox, tietääkö joku. Ihania ihmisiä.

Makuasioista on paras kiistellä ja varsinkin ittensä kanssa, se on ihan totta! Ja Clemence ei kyllä oo ihan tarpeeks ranskatar ku se ei hirveesti just tuota viiniä hörpi. Snif. Mutta. CLOSE ENOUGH. Ai niin ja kiitos tosi paljon!
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 11:37 am

Sain muuten tuossa aikanaan kuulla, että "makuasioista ei pidä kiistellä" oli alunperin menneitten aikojen Ranskassa syntynyt sanonta, joka tarkoitti sitä, ettei makuasioista pidä kiistellä, koska hyvä maku on itsestäänselvyys, jota täytyy noudattaa kyselemättä... Jänniä juttuja, todella jänniä.

Olen tainnut kuulla pikkuveljeni tms. katselleen noiden heppujen videoita. Itse en niinkään katsele noita let's play -videoita, vaan olen enemmänkin hupsujen arvostelijoiden lumoissa. Linkara, Nostalgia Critic/Chic, Blockbuster Buster, Angry Videogame Nerd... :'D Jännästi sitä oppii tietoiseksi kaikenmaailman peleistä, sarjoista ja ilmiöistä, kun ahkerasti töllöttää. Hmm, vielä jos voisin jotenkin puhua porukat antamaan minulle opintopisteitä, kutsua naureskeluani perehtymiseksi populaarikulttuuriin...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 11:41 am

Hohoo, Kai heräsi myös eloon ja esti meitsin ja Sigmundin Offivaltauksen!

Ja mitä noihin juomiin vielä tulee niin yks ehdoton lemppari on Smirnoff Icen vodkapohjaiset drinksut, ne ihanat lasipullot mitä saa alkon hyllyiltä. Sitrusjuomia siis, mutta mun tulee aina mausta mieleen minttu :--D Pirun kalliita vaan kokoon nähtynä !

sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 11:53 am

Hör hör, kai minä nyt herään höpöttämään kun siihen on omalla foorulla mahdollisuus ^^ Ja hei, alkomahoolia!

Kannattaisi kuule sya kokeilla Königsmosel Riesling -viintä. Raikasta, hyvää, huokeaa - mitäs muuta voisikaan viiniltä toivoa. Olen todennut, etten välitä oikein drinkeistä, usein kun ne ovat joko liian ärtsäkän viinanmakuisia tai sitten liian mehuviinoja - ainoastaan jos on hullu bailaus päällä tulee juotua jotain breezereitä pari kipaletta tequilashottien seassa.

Ahh, mitä dekadenttejä juoppoja sitä ollaan. Eipä tosin taida olla juuri alaikäisiä täällä pyörimässä ja pahentumassa näistä puheista :'D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:00 pm

Königsmosel Riesling :--D Nimi kuulostaa ainakin varsin hupaisan kiinnostavalta! Mutta joo, pitääpä laittaa nimi korvan taakse ja kokeilla~ Nimestä tuli etäisesti mieleen Jägermeister ja pakko myöntää häpeillen etten ole koskaan maistanut sitä! Jotenkin tullut sellanen kuva että se on tyjyä kamaa

Perustetaan me täällä oma juoppokerho<3 (Köh, vai olisikohan AA-kerho parempi... :--D)
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:14 pm

Ahh vanha kunnon jääkeri. Lähes pakkaskylmänä menettelee, lämpimänä HYI sanonko mikä.
(Joo köh köh mitään AA-kerhoja, pois semmoset) Tässähän on jo valmiiks sitte miitille aihetta: kaikkea yllä mainittua pitää maistaa vähintään puoli pulloa. Ja sitte hirmuset pelisessiot käyntiin.
Kuulostaako edes hyvältä!

Ja muuten tämä Königsmosel Riesling... Onko kallista tavaraa? Eihän sitä tiijä miten hurjia hienostoviinejä sinä sir Kai vanhana viiniasiantuntijana oot tottunu ostelemaan.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:19 pm

Kuulkaas nyt kaikki - paras hinta-laatusuhde on kahdeksan-kolmentoista euron viineissä. Königsmosel maksaa kahdeksan-yhdeksän euroa puteli. Samoin Black Towerit, joista itse ainakin pidän suuresti, vaikka eivät olekaan ihan yhtä maukkaita. Voin vaikka ostaa pullon sitten marraskuun pikkujoulumiittiin ;'D Kalliit viinit eivät usein edes maksa vaivaa, ja ei kannata missään nimessä koskea mihinkään blue nunniin tai muihin kurahalpoihin viineihin, ne maistuvat vain pahalta. Tietenkin kaikki suosimani hintaluokan viineistäkään eivät ole kovin hyviä, mutta siellä on kyllä monia napakymppejä.

Mehän voitaisiin pitää anti-AA-kerhoa vaikka tuolla chenen anonyymien lykantrooppien tiloissa, hör hör. ... tuo kuulosti hauskalta ainoastaan omassa päässäni *naur*

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:24 pm

Ryyppymiitti! :---D Tosin alaikäiset blokataan julmasti pois - ollaan pahiksia. "Kuka kestää eniten Jägermeisteriä" ja sitä rataa! Ootteko muuten koskaan kirjottanut ropetusviestejä humalassa? Multa tulee ainakin silloin varsin levotonta tekstiä. Oh god ja facepalm.

"Joo, yks pullo Königsmosel Rieslingiä maksaa 342e"

...tiedättekö muuten sellasen úberhalpisviinin kuin Valdemar tai Doris? *oksennus*
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:29 pm

Oon joskus lukiossa kämppiksen kanssa kirjotellut humalassa romantiku-soopaa. Aamulla luettiin sitten ja punasteltiin. :'D Hahhah.

Mutta mistä tavaraa joka saa Clemenki juovuksiin. Pahuken toleranssihirviövamppyyri.
Miten paljon muuten tartteette että humallutte? Mulla riittää joskus ihan pelottavanki vähä (ja oikeesti sitä joskus säikähtää ku tajuaa olevansa kekkulissa kahesta 0.5l oluesta).

ONNEKSI HARJOITUS TEKEE MESTARIN.

Ja sitten voi jo sanoa että omistaa ongelman.

Oon kuullu Valdemarista, vissiin semmosta puoliks kiljua ja puoliks kotiviiniä- litkua. Kuulostaa Herrrkulliselta. NOT.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:32 pm

Olen kuullut synkeitä varoituksen sanoja noista viineistä isältäni, näin ainakin kutittelee muistissani... ... halpaviinit eivät ole hyviä.

Kyllä meillä taisi jossakin miitissä olla alkomahoolia läsnä, vaikka mukana oli alaikäinenkin. Haha, olisitte tykänneet chenen vuosipäiväpiknikistä - ekana nurtsilla juustokakun ja mansikoiden kera pullo kuoharia, sitten juomaan mojitokannullinen coffee houseen x'D

Olen kirjoittanut useammankin kerran vasteja humalassa. Muutama chenen hahmoistanikin on kirjoitettu luovassa tuiterissa, en vain muista ketkä... Deltan pyörittämässä Jidaigekissä ainokainen hahmoni on enimmäkseen humalaspäissä kirjoitettu x'D

//Mitä kännitiloihin tulee, kolme shottia tequilaa ja pari breezeriä, niin olen sopivassa tanssikunnossa, muistan kaiken, naureskelen ja pääsen kotiin turvallisesti. Puolitoista pulloa viintäkin menee ilman tavallisesta sekoilustani pahemmin poikkeavaa olotilaa ;'D

Ihme juoppokeskustelut! Eikä ole edes kaljantai *naur*
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:33 pm

Ei kai se Suomessa niin yllättävää ole...

Sääli, ettei ole sanottavaa, kun ei ole nimeksikään kokemusta kyseisestä aineksesta.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:50 pm

Mä tuun niin nopeasti juovuksiin. Siksi suosinkin hidasta juomista, jos juon nopeasti yhden 0,5l ni oon jo pienissä tuitureissa. Nimimerkillä painoa 41kg ja pituutta 155cm v___v ja hyvähän se vain on jos ei ole paljon kokemusta näistä jutuista!

Jaahas, taitaa jäädä tuo telkkarin kasaaminen huomiselle. Yrittelen tässä juuri tehdä pelitöpöä, mutta homma tyssää heti pelin nimen keksimiseen. Oon niin uuno nimeämään pelejä :--D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:54 pm

Pitää sinun sya laittaa soittolistasi arpomaan kappaleita randomisti, painaa viisi eteenpäin ja valita kohdalle osuva kappaleennimi pelisi nimeksi :'D Tai sitten vain perseillä jotain sattumanvaraista. Perseilemällä syntyvät parhaat ja lennokkaimmat pelinnimet!

Mutta mikä ihmeen juttu on, kun niin pirullisen monet ropettajat ovat sellaisia hentoisia 160 cm tai alle pituisia pikkuisia? Tässähän tuntee olonsa pitkäksi!
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:56 pm

"Syyttömänä syntymäään dindin sattui hän du dun du dun tähän maahan pohjoiseen ja kylmäääään!" Aina kun puhutaan juomisesta ja sitten joku mainitsee nimeltä armaan kotimaamme niin tulee tuo biisi samantien mieleen.

Täytyy muuten sanoa näin ihan randomisti että kylläpä on mukava pelailla taas piiiitkästä aikaa. Niin kivaa. Niin... no. En nyt keksi parempaa sanaa ku kivaa. Mutta paljon sitä.

Itellä auttaa jostain syystä aina Mokoman ja Stam1nan lyriikoitten lukeminen siihen otsikoitten keksimiseen jos ei meinaa muuten luonnistua.

Ja mä oon kuulkaas jo 161cm! NII.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 12:59 pm

...pitäiskö ottaa pari shottia ja sitten alkaa kyllä pelin nimiä tupsahtamaan mieleen! No ei nyt ihan. Kaipa mä jotain vetäisen päästäni!

...dunno. Kääpiöt valtaa ropemaailman<3

Mokoman ja Stam1nan lyriikat on kyllä inspaavia, mutta Stam1naa en enää kuuntele kun tulee exä mieleen. Se oli katsokaas yksi sen lempibändi. D:
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 1:01 pm

Jumankekka jos mun poikakaveri jättäis. En vois kuunnella Panteraa enää!!?? MITÄ. Varmaan kuuntelisin silti ja sitte vaan pidättelisin aina parkua samalla ku nauttisin hyvästä musasta. Heh.
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 1:08 pm

Minäpäs 162 cm. Score...
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 1:11 pm

Pitää käydä sahaamassa revy.ltä päälaki tasaiseksi ja viedä fortelta palanen sääristä... tässähän on melkein mahiksia olla foorumin pisin! Kerrankin! Olen niin keskimittainen, kuin ihminen vain olla ja voi x'D

Mokomiin ja muihin en koskaan jotenkaan tutustunut... mutta tunnistin Likaisen parketin, Sigmund! Ainakin luulen niin x'D Voi niitä yläasteaikojen hittejä <3 Panteraakin on varmaan yksi kappale eksynyt soittimeni randomiuksiin... hnnh.

Mutta musiikista tuli mieleen - ihmiset! Menkää ehdottelemaan offista löytyvään chenen soittolistaan kipaleita, jos tulee mitään mieleen :'D

Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 1:19 pm

Kiitos exän en voi kuunnella enää monia bändejä :< Tulipa sen jätkän kanssa oltua yhdessä melki kolme vuotta ja yhdessäkin asuttua vuoden. Mutta noh, harvoin se eka on se oikea!

Ehkä kirjoitan eka pelityksen ja sitten vasta mietin töpön nimeä. :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 1:27 pm

Muahaha, käskyjäni kuunnellaan :'D Hyvä kipale, oikein sopiva, Sigmund. Jännä, miten tuolle chenen soittolistalle on kertymässä melko haikeita kipaleita... No, aika näyttää, millaiseksi se lopulta muodostuu x'D Jos nyt edes koskaan lopettaa muuttumistaan.

Sya, ikävä kuulla. Toivottavasti eron pistely hälvenee aikanaan tarpeeksi, jotta pystyt taas kuuntelemaan musiikkejasi - en tiedä mitä tekisin, jos huonot muistot pilaisivat minulta rakastamiani kappaleita >:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 2:01 pm

Chênevalie näyttää siis olevan melko angstinen paikka näin soittolistan perusteella! XD

Ei mua enää yhtään murehduta tai ikävöitse suhdetta, vaikka erosta on vasta kolmisen kuukautta aikaa. Jätkä oli loppujen lopuksi täys kusipää, joi joka viikko, otti mun selän takana pikavippejä (kaikista mahdollisista firmoista, kun jätin sen oli sillä yli 1000e vippejä ja kuvitelkaa vaan ne korot!), eli luottotiedotkin siltä varmaan jo menny. Tosin ketuttaa juuri se ettei voi kuunnella tiettyjä bändejä tai tulee exä mieleen ja suututtaa :--DD
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 2:03 pm

Onneks se oli sentään törppö ettei oo niin kauhee ikävä sitten! Mheh.

Tää papparainen lähtee nyt tutimaan, jatkakaa te urheat täällä vielä lörpöttelyjä. Huomenna uudet kujeet, MOIKSAN!<3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyKe Elo 08, 2012 2:18 pm

Alukshan mä porasin yksikseni 24/7 yhteisessä kämpässämme ihan murtuneena, vaikka itse mä sen jätkän jätkin sen takia ku tällä jätkällä oli aina tapana paeta riidoissa kavereillensa ja piilotella siellä eikä uskaltanu tulla kotiin sopiin ja puhuun asioita selväks. Nopeasti mä kuitenkin toivuin kun tuli järki käteen!

Yhh, mä jään tänne varmaan yksikseni hortoilemaan D: oon täysinäinen no-life ja vietän koneen (=ropejen ääressä) lyli 50% päivästäni ja valvon aina vähintään kahteen lomalla ja viikonloppuisin.

edit. // Ihan uteliaisuuttani kyselen että miksi täällä ja joissain muissakin roolipeleissä on tapana ilmoittaa loppuneista peleistä, jotta ylläpito lukitsee ne? Ei minulla siis ole mitään tätä vastaan, kiinnostaa vaan teitää syy kun itsekin olen pitänyt ja pidän edelleenkin aktiivisesti roolipelejä pystyssä, eikä mulla tai lähiropeissa ole koskaan ollut moista käytäntöä. (:
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyTo Elo 09, 2012 1:10 am

Kyllä minäkin olen koneella ja varsinkin chenessä suurimman osan ajastani x'D Ainakin pidän näön vuoksi pelejäni auki välilehdissä painostamassa itseäni kirjoittamaan... ahh, olen vain nyt myöhässä blogini ihannejulkaisutahdista, ja olisi vielä paljon, paljon kirjoiteltavaa uuteen oppaaseen~

Mitä tulee kysymykseesi... hmm. No, ensinnäkin pelit lukitaan, koska se helpottaa loppuneiden ja jatkuvien pelien toisistaan erottamista - kun en halua siirtää pelejä mihinkään loppuneitten pelien alueelle, silloin katoaisi eri pelialueiden pointista osa. Pelaajia taas pyydetään ilmoittamaan peliensä loppumisesta ihan vain laiskuuden vuoksi. Vaatii paljon ylläpidolta valvoa foorua ja sen pelejä niin tarkasti, että jokainen loppunut peli varmasti äkätään, ja pari kertaa olen joutunut ihan kysymään pelaajilta, onko jokin peli nyt varmasti loppunut, kun viimeiset viestit olivat vähän epäselviä sen suhteen.

Miten sya itse hoidat homman? :'D Ja mitä ropeja pidät yllä? Onkohan meillä muitakin ylläpitäjällisiä eroja, olisi hauska vertailla~
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 EmptyTo Elo 09, 2012 3:38 am

Sain jo melkein aloitettua kirjoittamisen, kunnes eksyin tänne lueskelemaan... hahahaa... se siitä inspiraatiosta.

Jatkampas juomingeista, vaikka se taisi jo vähän ohi mennäkin XD Meikäläinen menee jo ihan kiitettävästi sekaisin parista kupista hieman tujumpaa kahvia ja viiniä en ole maistellut kuin veljen konfirmaation yhteydessä ehtoollisella. Siitäkin nousi jo nätti puna naamalle ja oli hieman hassu olo... eikä siinä pahanmakuisessa litkussa ole alkoholia nimeksikään. Viinien harrastaminen olisi mielenkiintoista, mutta minun luonteenlaadullani ja loistavalla viinapäälläni se lähtisi oletettavasti aika äkkiä lapasesta. Keskityn tuohon teen lipittämiseen... siinä olen tosi hyvä. Ostin tänään jasmiinilla maustettua earl greyta, ihan tuollaista pussiversiota koska olen laiska ihminen. Toivottavasti se on hyvää <3

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 23 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 23 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: