Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 33 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui


Join date : 16.06.2011
Ikä : 33

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 4:47 am

Ah kaupunki keskustelua Itse olen muuttamassa tässä kuussa tuonne Ähtäriin joka on aivan liian pikkukylä omaan makuuni. Helsingistä olen alunperin kotoisin mutta viimeiset kolme vuotta olen asustellut Turussa. Ikävä on isompiin kaupunkeihin ja välillä tuntuu ettei Helsinkikään riitä vaan vieläkin isomassa kaupungissa olisi mukava elellä. Tosin eiköhän tuo muutama vuosi tuolla maaseudulla ihan hyvin mene opiskelujen parissa : )

Ja Tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille tulokkaille. Tosiaan olen tämä laiskempi ylläpitäjän puoli mutta onneksi Kai täällä pitää niin hyvää komentoa että itse voi löysäillä :,D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sante
Black Belt ATK +10
Sante


Join date : 21.08.2011

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 7:44 am

Heipsan uutukaisille otuksille! Hienoa kun tulee lisää porukkaa ja jooootkut kesähorrostajatkin palaavat ruotuun *viheltelee*

Tänään on ollut jotenkin niin metka päivä, ettei paremmasta väliä. En ole tehnyt sen erityisempää, kunhan vaan laahunnut pitkin kyliä. Pidän kaupungissa asumisesta ja kesällä, kun tulee porukoiden luona maalla oltua, niin tuntuu että ahdistun. Haluan päästä kävellen paikkoihin ja lähteä hetken mielijohteesta ostamaan jotain uutta teetä <3

Itseasiassa ajattelin uskaltautua tuon kyseisen lehtimehun perässä katselemaan paikallisen aasialaisen ruokakaupan valikoimia. Haluaisin kokeilla niitä teekukkasia, jotka avautuavat lasissa XD Pitäisi myös hankkia mutamia aineksia sieltä, kun tarkoituksena olisi opetella tekemään muutamaa aasialaista ruokalajia. Uuden vuoden lupaukseni oppia tekemään hyvää ruokaa koki hieman takapakkia kesälomalla, mutta en ole vielä joutunut hautaamaan sitä.



Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 7:56 am

Sääli, etten juo teetä. Diplomaattina Kiinassa asunut setäni toi tuliaisiksi vedessä aukeavia teekukkia, jota kieltävät näyttivät upeilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 9:47 am

Ne ovat upeita! Siskollani oli teekukkia kerran, mutta ei päädytty sitten juomaan niitä syystä tai toisesta... Kuitenkin tämä isosisko on kunnon teehifistelijä, ja on tullut sen seurassa juotua pirun maukkaita juomia :'D Valitettavasti itse yleensä vain jaksaa lillutella jotain Karibian aurinko -pussia liian kuumassa vedessä, ja teekin on sitten sen makuista....
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 11:50 am

Auran sinihomejuustoo ja mehukatin trippi. NAM. Aattelin vaan että haluatte varmaan tietää.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 12:08 pm

:'D NOM NOM. Kauheasti on tänään himottanut juusto, mutta ei ole kehdannut ostaa, kun on tullut muuten jo herkuteltua >:

Ja moi Sigmund~! x'D Hienosti offi herää aina hetkeksi henkiin, kun on uusia tulijoita tervetulleiksi toivoteltavana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 12:19 pm

Heh, moi vaan ja kiitos kiitos! Täytyy kyllä sanoa että oli varsin mukavaa löytää paikka jossa tuntuu olevan ihan kaikki kohillaan.

a)Loistavia pelaajia (oon lueskellu ahkerasti teidän pelejä täällä illan ratoks)
b)Jännittävä juoni ja paljon mahdollisuuksia, TAIKAA
c)Pelialue joka joustaa just loistavasti ettei tarvii vaan tyyliin jossain saarella kököttää
d)IHANIA HAHMOJA

Kaikki nuo tärkeimmät jutut saa Siggeltä viis tähteä!
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 12:34 pm

:'D Hyvänen aika, sinähän kehut meidät ihan piloille! Varo vaan, tai alkaa nousta pissa ylläpidon päähän. Aivan kuin se ei olisi jo noussut, minulla ainakin....

Mutta kyllä sydän paisuu ylpeydestä ja tulee hyvä mieli, kun saa noin ylistäviä kehuja ^^ Olen todellakin ylpeä chenen pelaajakannasta ja hahmoista - sopivasti parikymppisiä pakkauksia tasapainottamassa monia fooruropetuksen perushahmotyypeistä poikkeavia hahmoja aina lihavista ja vanhoista lähtien. Ja Clemence oli hieno lisä porukkaan! :'D Täällä on niin paljon vanhoja ja vannoutuneita miehillä pelaajia, että naiset olivatkin ikävästi jääneet liian pieneksi vähemmistöksi, vielä kun niitä poistui tuossa vuosipäivänä...

*pffft* Pitäisi itsekin luoda ehkä joku naishahmo tilannetta tasoittamaan, mutta ei, tekee mieli herätellä yksi vanha jätkänperhana henkiin tänne... Olen likimain pettynyt siihen, ettei kukaan ole vielä luonut ensinnäkään goottien noitakerhoa tai sitten aaveenmetsästysjengiä tänne! >: Harmi myös, että menetimme manaajamme... Manaaja on hieno ammatti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyTi Elo 07, 2012 2:42 pm

Vinkkaan täällä näin nopeasti että muutto tuli tehtyä ja olen aivan in lööv uuden kodin kanssa, MUTTA mokkulan palvelin ei näköjään yhtään tykkää tästä uudesta kotiseudusta. Mokkula on nimittäin heti täällä alkanut pitämään yhteyspalkkeja tosi alhaalla ja katkeaa vähä sen väliä. Saattaa siis meitsin elo olla pikkaisen hiljaisempaa pari viikkoa ennen kuin saadaan uusi netti hankittua, mutta kyllä mä peleihin vastaan yms., pitää vain tallentaa aina teksti ennen lähettämistä ettei tekstit katoa bittiavaruuteen katkeilevan netin ansiosta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 2:21 am

Sitä kun on viikon pari poissa, niin paikkahan herää henkiin aivan uudella raivolla. Mutta hyvähän se vain on ja siis tervetuloa vaan uusille pelaajille.
Keski jonkun aikaa, että pääsin jutuissanne ajantasalle, että kykenen sanomaan jotain muutakin kuin vain tervehdykset.

Itse en ole nettiyhteyksissä koskaan tykännyt mokkuloista. Ei ole kyllä kokemustakaan, mutta jotenkin aina on sellainen kuva, että ne hidastelee ja katkeilee kokoajan. Ilmeisesti se ongelma ei ole kaikkialla. Meillä on siis ihan kunnon langallinen versio, jos ymmärsitte.

Mutta Sigmundin kehuihin liittyen, itsekin aikoinaan ihastuin kyllä sanoihin asioihin täällä. Vaikka tosin pelejä en ole vielä jaksanut lukea, ei ole ollut aikaa. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 4:04 am

Hohoo, ootko muuten sama Sajira mitä meitsin UL ropessa? c:

Ja joo Sajira, mokkulat on just tollasia - pitäis hankkia varmaan kiintee nettiyhteys, mutta äiti ei oikein ymmärrä nettijutuista mitään ja hermostuu niin helpolla kun ei tajua mitään. Mutta ilmeisesti vika ei olekkaan netin operaattorissa vaan vain mokkulassa - tajusin vasta nyt kokeilla olla läppärillä kännykän netin kautta (sama operaattori mitä mokkulassa) ja täähän toimii aivan moitteettomasti! Olis pitänyt jo eilen illalla tajuta vaihtaa mokkula kännykän nettiyhteyteen ;___;

Ja mitä Sigmundin kommentteihin tulee, niin oon täysin samaa mieltä! (tosin pelejä en ole vielä kerinnyt lukemaan) Pakko myös nostaa erikseen sille hattua miten Sir Kai jaksaa todella paneutua jokaiseen hyväksyttävään hahmoesittelyyn ja kommentoida hahmosta paljon asioita - tulee sellainen olo että jokainen hahmo on tärkeä, eikä ketään vähätellä tai nosteta jalustalle. Muutenkin ylläpito tuntuu olevan hyvin helposti lähestyttävää ja mukavaa sakkia, eikä sellaisia "minä pomotan täällä ja olen muita ylempänä" Tyksin oikein paljon jo nyt tästä ropesta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 7:43 am

Komppaan syaa, oli tosi mukava ku tunsi ittensä heti alkuun niin tasavertaseks kaikkien kanssa, JA TERVETULLEEKS. Oih.

Btw, sain äherrettyä jonkumoisen kuvankötöstyksen Clemencestä, meinas olla pikkasen hankalaa saada neidin naamaa näyttämään ees vähän siltä miltä halusin. @__@ Hahmojen piirtäminen on niin ihanaa puuhaa vielä ajatuksen tasolla, mut sit ku yrittää sen vision siirtää paperille niin jumalauta. :'D äsken taas totesin että pittää varmaan ihmisen anatomian opas taas vetää esiin.
Kuiteski se kuva on nyt siellä hahmokuvauksen lopussa jos joku haluaa kurkata miltä se vampyyrimuijaseni minun erittäin taiteellisella kädellä piirrettynä näyttää. HEH.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 8:03 am

Oh, onpas Clemence hurmaava! Mahtava kuva, Sigmund.

Katson muinaista elokuvaa Helen Kelleristä. Hellyyttävää, mutta kylmää ajatus, että olisi itse niin... Avuton. Kuuro ja sokea, ikuinen pimeys ja hiljaisuus. Miten sitä ropettaisikaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 8:08 am

Kiitti Kirke!

Kuulostaapas aika hurjalta. Ikuinen hiljaisuus kyllä kelpais mutta sokea en haluais olla. Tuli muuten mieleen kans semmonen (tästä joku puhu jossain radiossa tai telkussa, emmuista) että kun kuurot kattoo leffoja, ja sitte niissä esim jonkun biisin aikana saattaa lukea että nyt soi vaikka AC/DC Highway to hell, nii mistä IHMEESTÄ ne kuurot tietää millanen biisi se on jos ne ei oo ikinä kuullu sitä. Jos on syntymästä saakka ollu kuuro. Tai joku *oven pamaus* tai *hyytävä kirkaisu*. Mietin vaan. :'P
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 8:11 am

Haha, hyvä pointti. Enpä tiedä. Sanakirjan määritelmä rock-musiikille tai indierockille tuskin on kovin valaiseva, ellei sitä kuule itse.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 8:17 am

Voipi olla. "Musiikille tyypillistä korkeat kitarasoolot ja nopeat rummut." "Mutta... Miltä NE sitten kuulostaa??" Okei, ehkä ikuinen hiljaisuus ei oiskaan yhtään kiva.

TYLSÄÄ. Pitäsköhän jatkaa piirtelyä tai sitte lähtee suosiolla käymään lenkillä. Aattelin että jos täällä ois ollu joku valmiina hurjaan pelailusessioon niin oisin välttyny päivän urheiluannokselta. Toisaalta vois tiskikoneen tyhjentää. Mitä vaan paitsi liikuntaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 8:33 am

Oi, Clemencen kuvahan on oikein kaunis! *__*

Tuli äsken mätättyä kanttarellikastiketta, aivan rakkaus<3 Kohta vois lähtee Elmon kanssa taas lenkille etten vain istu koko päivää ja syö herkkuja. Vois tuon pienemmän telkkarinkin jalan pian koota että saan toosan huoneeseeni ja pelattua Skyrimiä~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 8:39 am

Onhan se ihan näpsäkkä pimu! Ehheh.

Skyrim oli vissiin joku kauhupeli vai enkö tiiä taas mistään mittään. Ite yritin pelata Amnesiaa tuossa muutama päivä sitte ku se jäi aika pahasti kesken kuukaus taaksepäin (sillon sain melkein elämäni ensimmäisen sydänkohtauksen)... Olin jo unohtanu miten kaamee se on kunnes peli aukes:

Minä: Hmm, missähän kohti mää olin menossa. Ja mitähän täällä oli tapahtumassa.
HirviöMorso: (juoksee öristen ovesta sisään) Oltiin siinä että minä olin repimässä sinua paloiksi.
Minä: Ai niin joo, kiitos! Eiku. AAAAAAAAAAAAA!!!

Ja peli kiinni ja peiton alle tärisemään. Hyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 9:17 am

Ei Skyrim ole kauhupeli, vaan paljon kehuttu fantasiapeli, joka tietääkseni saanut vuoden peli
tittelin :--D Tosin Skyrim on mulle välillä kuin kauhupeli, arvostan niin pelissä kohtia joissa pitää tapella jättiläishämähäkkejä vastaan<3 Ihana hämähäkkifobia. En nyt tiedä voiko näitä ihan kauhupeleiksi sanoa, mutta Left 4 Dead ja Dead Space on tosi makeita. Jälkimmäistä pelaan aina ihan henkihapatuksella, ne örkit on niin kamalia epämuodostumia ja hyppää yllättäen kimppuun. Amnesiasta oon kuullut ja katsellut youtubesta pätkiä, se on kuitenkin sen verran kohuttu kauhupeli. Sääli etten itse ole koskaan päässyt tuota pelaamaan.



Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 9:29 am

Niin näkyki olevan ku googlasin tuon pelin varmistaakseni etten tehny itestäni ihan imbesilliä. Vaan teinhän minä. Hoh.
Joo en voi sanoa että varsinaisesti suosittelisin amnesiaa koska en oo siinä niin pitkälle päässy, aina muutaman minuutin uskallan pelata kerrallaan. Mutta pelottava se on ainakin.

Teinpäs tuossa äsken muuten tillisnapsia huomisia rapujuhlia varten! Oli tosi haastavaa, piti vaan survoa tilliä leijona pulloon. Olo oli kuin oikeella baarimestarilla. Ehehe.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 9:51 am

Noh eipä se ole synti eikä mikään luulla peliä eri kategorian edustajaksi :'D Itse en oo koskaan Amnesiaa pelannut niin en voi varmaksi sanoa, mutta mun silmiin ne örkit näyttää siinä tosi iiseiltä. Liekö se tunnelma sitten luo sen pelottavuuden, olen ainakin ymmärtänyt niin että tuossa pelissä ei voi suojautua örkeiltä muuta kuin piiloutumalla?

Tillisnapsi kuulostaa oikein jännältä! Mun vakkari on kotibileissä aina leijonapullo ja blandingiksi jotain limsaa tai mehua. Baareissa tulee sitten juotua yleensä ties mitä sekoituksia, tai sitten perus lonkeroa. Kalja ei mene alas edes pakottamalla Tosin juhlin melko harvoin, etten siinä puoleen ole alkoholin suurkuluttaja. Juhlat ilman alkoholia on myös vallan jees.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 9:58 am

Joo ei ne niin pelottavilta näytä mutta just se että niitä pitää vaan juosta karkuun ja yrittää piiloutua, ei pysty mätkimään turpaan tai mitään. Ja sitte ne loikkii ihan yhtäkkiä esiin jostain, kamalia kalanaamoja.

Saas nähä miltä maistuu huomenna. Mut eikös se ollu että snapsi per saksi. Huh huh. Joo en minäkään allekirjoita että ilman viinaa ei vois olla hauskaa, mutta toisinaan joissain tilaisuuksissa se on ihan mukavanlainen juoma, jellona, olut tai lonkero. (Itse siis rakastan oluita, töissä on oppinu vähä tuntemaan ja arvostamaan erilaisia oluita.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 10:23 am

Vaikuttaa kyllä ahdistavalta peliltä D--: Se ei tuota tuskaa jos pystyisi hyökkäämään takaisin, mutta että pakoon juoksu ja piiloutuminen... hyrrh!

Huu, saanko udella että mitä töitä teet? Villinä veikkaan baarimikkoa tai jotain ravintolaan liittyvää? Itse en oo oikein koskaan oluista piitanut. Viinit ei mee myöskään alas (paitsi sopivan ruoan kanssa) ja siiderit on äklön makeita.

Jospa tästä lähtis viemään pari pahvilaatikkoa roskiin muuton jäljiltä ja kusettais samalla ton koiran~ Sitten voisin koota keittiön pöydän ja sen telkkarinjalan. Sen jälkeen voisin sitten vihdoinkin raapustaa tänne peliä. c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 10:28 am

Oon semmosessa pihvi ja olut mestassa töissä. Oisinko ollu vasta jonku puol vuotta palkkalistoilla. Mut siinä on kerenny jo vähä oppia oluista ja pikkasen jopa viskeistäki.
Ja se siiderin makeus, se vähä riippuu että mitä siideriä juopi. ;D TSÄDÄÄM.

Juu alahan mennä siitä niin pääset pelailemaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 EmptyKe Elo 08, 2012 10:56 am

Amnesia ja Skyrim mainittu! :'D Itse en ole mokomia pelannut, olen niin nirso mitä pelimekaniikkaan ja ohjauksiin tulee, mutta Skyrimin olen katsellut läpi toisen pelatessa ja Amnesia-sarjiksille netissä naureskellut monet illat. Ai että. Skyrimhän taisi napata jonkun kolmetoista eri vuoden peli -palkintoa :'D

Melkein harmittaa, että on kaveri käymässä x'D Täällä puhutaan! Ja melskataan! Ja puhutaan alkomahoolista! :'D Oluet eivät ole minunkaan juttuni, vaikka jotain tummia oluita on tullut välillä melkein nauttien hörpittyä. Olen enemmän viini-hifistelijä. Sama juttu kaikissa niissä, kuten myös teessä, juustoissa, lihoissa, suklaissa... vähän jos kastaa varvastaan pintaa syvemmälle löytää aivan älyttömiä ulottuvuuksia ja eroavaisuuksia, ja kappas, sitten tajuaakin, kuinka hölmö on ollut nimittäessään fazerin sinistä maistuvimmaksi suklaaksi...

Ja hienoja kuvia ihmisillä! Siis hahmoille piirrettyinä. Täytyy sanoa, että fanitan Clemenceä. Kunnon ranskatar :'D Nainen minun makuuni!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offffffff- - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 22 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 22 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 33 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: