Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui


Join date : 16.06.2011
Ikä : 33

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyTi Syys 27, 2011 11:46 am

Mun rappu käytäväs tuoksu popcorni 8D Joten tunnen kiusauksesi Luseina
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyTi Syys 27, 2011 11:52 am

Popcornista kun nyt puhutaan, minun tekisi ihan kauheasti mieli saada niitä omenanmakuisia popcorneja, joita sai jokin vuosi sitten Mr. Popcorn -nimiseltä ketjulta. Harmi, että ainakin Jyväskylässä sijainnut liike lopetti aika nopeasti.. Nuo omenanmakuiset popparit kun olivat aika hyviä.

Ja voisin varmaan itsekin harkita jonkinlaista herkkulakkoa.. Karkkeja nyt ei ole pitkiin aikoihin tehnyt mieli, mutta suklaa onkin sitten ihan toinen juttu. D:

Pöh, tekisi mieli aloittaa jo useampi peli, mutta pitäisi varmaan kohtapuoliin harkita nukkumaan menemistä, etten myöhästy aamun kalligrafian tunnilta..
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyTi Syys 27, 2011 12:04 pm

Tiesittekö, että lakkoilu/dieetit päätyvät suurimmassa osassa tapauksissa tuplasti vanhan painon takaisinkertymiseen? Koska jos kieltää itseltään jotain ankarasti, sitten kun lopulta sallii sen uudestaan mässääkin sitten reilusti - tai vaihtoehtoisesti retkahtaessaan retkahtaa sitten kunnolla...

Eli kohtuutta vaan peliin! Itse noudatan ranskattaret eivät liho -ruokavaliota :'D Hyvältä näyttää, ainakin vielä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Luseina
Lvl 27
Luseina


Join date : 27.06.2011
Ikä : 30

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyTi Syys 27, 2011 7:59 pm

No miusta on ihan kohtuullista jos ei heti ensimmäisen mieliteon iskiessä ryntää vaan kauppaan ostelemaan herkkuja...

Huoh, ei huvittais mennä kouluun. Noh, kohta vaihtuu jakso ja sitten on uusi jakso ja uuden kujeet : D
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyKe Syys 28, 2011 1:27 am

Tietysti kohtuus myös herkuttelussa, mutta en tiedä... en ole juuri koskaan kuullut oikeasti tyydyttävästi onnistuneesta karkkilakosta.

Minua alkaa pikkuhiljaa ahdistaa, kun tajusin, että herranjestas tässähän ihan kohta pitää valmistautua useampaankin luentokuulusteluun D: Onneksi kuitenkin kielistä ja proosananalyysistä tulee vasta joulukuun puolella hermoiltavaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Shaido
Lvl 18
Shaido


Join date : 03.09.2011
Ikä : 36

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyKe Syys 28, 2011 3:44 am

Mä elättelen toivoa, että mun himo sipseihin kuolisi tässä matkan varrella ja tilalle tulisi jotain terveellistä (kuten liikuntaa). Jouluun on kuitenkin sen verran aikaa, että jos pystyn pitämään itseni ruodussa siihen saakka, ajattelin vapaaehtoisesti olla syömättä enää niin paljon sipsiä. Eihän mun keho oikeasti niitä tarvitse ja se voisi paljon paremmin ilman muitakaan myrkkyjä, kuten alkoholi ja tupakka... mutta niistä en ole vielä kyllä kokonaan luopunut xD vaikka juonkin nykyään paljon harvemmin. Eli mun keho on jo oppinut, etten tarvitse alkoholia niin usein.

Hijiri, opiskeletko kenties Jyväskylässä? :'D Asun siellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sante
Black Belt ATK +10
Sante


Join date : 21.08.2011

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyKe Syys 28, 2011 8:15 am

Koulussa on kauhea härdelli, kun pitäisi työt saada valmiiksi, valita valinnaiskursseja (mie päädyin nukketeatteriin, sopivan leppoisaa hommaa), suunnitella pukunäytökseen koruja vastahakoisten vaatesuunnittelijoiden kanssa ja järjestää koulutusmessuja. Kiirettä riittää, olisin jo valmis syyslomaan XD

Meikäläinen yrittää syödä terveellisesti ja kyllä se nyt jollain tasolla onnistuukin. Lisäksi en suklaasta ja muusta makeasta kauheasti välitä ja teeaddiktio taitaa olla suurin syntini... sitä sitten meneekin yli litra päivässä (hui kamala!)

Minä olen näköjään kähminyt ison osan vampyyrejä joilta on ikä hukassa. Pitääpäs pohdiskella tätä ongelmaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyKe Syys 28, 2011 9:19 am

Luulen että mun pitäisi olla sittenkin ihan tyytyväinen että oon vielä yläasteella :'D Opiskelu ja minä ei sovita yhteen ja kuitenkin oon suuntaamassa lukioon alle vuoden kuluttua. Tuntuu hassulta ajatella että ensi kevään jälkeen mun ei ole enää pakko mennä kouluun jos en tahdo. Epäilen kuitenkin että saisin jollain tapaa turpaani vanhemmiltani jos ilmoittaisin että opiskeluni olivat tässä, joten ei mulla oikein oo vaihtoehtoja. Oon kierinyt viimesen puolen vuoden ajan kaameissa suorituspaineissa koska en tiedä ollenkaan mitä teen lukion jälkeen enkä ole varma haluamaani lukioon pääsystäkään koska keskiarvonihan ei ole varsinaisesti hurrattavaa materiaalia. Yh.

Onneksi en sentään ainakaan vielä stressaa syömisistäni :'D Keksejä kahmin vähän turhan suurella intohimolla mutten anna sen häiritä.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyKe Syys 28, 2011 9:27 am

Haaple, älä suotta ressaa lukiota. Ikinä en tehnyt läksyjäni, ikinä en kuunnellut, ällän paperit sain. Ja yliopistoonkin pääsin vahingossa. Maailma heittelee, kannattaa antautua avoimesti katsomaan, mihin sitä päätyy - kunhan nyt vain vähän katsoo, ettei ihan katuojaan joudu.

... mutta meistä jokainenhan on katuojassa, mutta osa meistä katselee tähtiin....

Tee on hyvää <3 Suklaa on hyvää <3 Keksit on hyviä <3 Sipsit on hyvä <3 Laitan toivoni sen varaan, että historiallinen miekkailu lisää energiantarvettani tarpeeksi.

Sante, anna vain summittaisia ikiä. Jotain... tyyliin about neljäsataa, about viisikymmentä tai sellaista. Ihan vain että pystyy asettamaan ne sivuhahmot suhteeseen muitten vampyyrien kanssa - ja en tiedä, sano jos sinusta Maÿllis ei ole Lukasia vanhempi, minulle kyllä tuli jotenkin heidän kemioistaan sellainen olo, että on.

//EDIT: Kappas! Meuhkasin tähän aluksi piiloutuneesta käyttäjästä, joita vastaan minulla ei ole mitään, kunhan vain sellaisen läsnäolo tekee aina sietämättömän uteliaaksi. Mutta minähän näänkin hänet, nimi näkyy muiden seassa foorumin pääsivun alalaidassa, mutta vain kursiivilla :'D Ylläpidon ihmeitä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Luseina
Lvl 27
Luseina


Join date : 27.06.2011
Ikä : 30

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyKe Syys 28, 2011 8:54 pm

Piupau~ Kohta pitäis suunnata kouluun ja biologian koetta tekemään. Vähän kuumottaa se koe, kun tuo oli vaikein biologian kurssi minkä oon ikinä käyny. Niin saamaristi pientä nippelitietoa et pää melkeen räjähtää. No, onneks huomenna on englannin koe ja siitä ei oo mitään suurempia paineita ^^

Perjantaina katsomaan taas yhtä asuntoa. Ei toi mitä käytiin eilen kattomassa ollu mikään kauheen kiva. Vähän huonokuntoisen oloinen ja makuuhuoneen ikkunasta näkyi jonnekin paskaiselle kujalle... Ei herättänyt ihastusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyTo Syys 29, 2011 5:16 am

Paskaset sivukujat <3 Tein pitää saada yhtä hyvä näköala kyl ku meilt, vähä välii näkyy alastomia naisia :'D

Toivottavasti meni se koe hyvin!

Mie alan kohta kuumottua ens viikon taidehissan kokeesta... pitänee lukea joka päivä monistenippunen läpi, niin eiköhän siinä sitten pikkuhiljaa ala jäädä päähän asioita :'D toivottavasti niin hyvin, että saan sivuaineoikeuden <3 Muuten tulee vähän hankalaa opintopisteiden kanssa, hui...
*toistaa samaa valitusta vaikka ajasta iäisyyteen*
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyTo Syys 29, 2011 8:50 pm

sir Kai kirjoitti:
Tein pitää saada yhtä hyvä näköala kyl ku meilt, vähä välii näkyy alastomia naisia :'D

E-et kertonut, että asut meidän naapurissa! Pitäisi opetella sulkemaan verhot kun vaihdan vaatteita. (tirkistelen minäkin, kun ikkunanaapurit tanssivat tanssimatolla alusvaatteisillaan)

Aah, kokeet <3 Minun pitäisi treenata lääkelaskuja. Ehkä sitä tänään jaksaisi, koe on jo tiistaina..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sante
Black Belt ATK +10
Sante


Join date : 21.08.2011

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyPe Syys 30, 2011 1:20 am

Taas vapaa päiviä! Ei siinä mitään, mutta kun pitäisi saada ne himskatin korut valmiiksi maanantaina. *nurisee*

On kyllä taas niin täyteen buukattu viikonloppu tiedossa, että väsyttää jo valmiiksi. Harmillista kun ihmisuhteeni asuvat niin kaukana toisistaan XD

Minun kämppäni ikkunasta näkyy... puita... ja kannoin komppanian lehtiä sisälle. Jokin soluttautumisoperaatio...
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyPe Syys 30, 2011 10:19 am

SethAltair! revy.! :'D

Kaikki rakkaat ropetuttuni kerääntyvät yhteen! Voi tätä onnea! Voi tätä riemua <3

Tervetuloa vain molemmille!

:'D Minä kirjoitankin esseeni vasta huomenna. Tänäiltana perkele säädän ropettamista!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyLa Loka 01, 2011 5:56 am

Muahahaha, kohta on taas kymmenisen hahmoa ja tusinoittain pelejä 'D Pitänee tehdä kunnon energiankäyttösuunnitelma, kun kerta aion poikkeuksellisesti jakaa huomioni sekä yliopiston että monen ropen kesken. Hmm, nykyaikaan sijoittuvat ropet ovatkin vähemmän kartoitettu alue minulle. Saa siirtyä ihan uusiin svääreihin juonimisen kanssa.

Hmnghmmgnh.... pitäisi tehdä Decartes'ta essee, mutta pirun filosofi saa aivoni ihan solmuun keksimällä omia käsitteitä sitä mukaan kuin kirjoittaa ja niiden selittämiseen käyttää taas uusia käsitteitä enkä pysy kärryillä -.- Onneksi se on vasta keskiviikoksi. Ei tosin niin, että siinä olisi liikaa aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptyLa Loka 01, 2011 6:01 am

Awww, Decartes <3 Minä kamppailen semiotiikan, jälkistrukturalismin ja pelon siitä, etten saakaan taidehistoriaa sivuaineekseni, kanssa :'D Mutta kyllä yliopisto ja ropen ylläpitäminen ainakin mahtuvat samaan elämään, kyllä se siitä <3 Ja voimia esseeseen ja nettisivistyssanakirja välilehteen auki, niin ehkä alkaa sujua?

Pakko sanoa, että ainakin oman havainnoinnin mukaan keskiaikafantsussakin porukat pelaavat yökerhopelejä ja käyttävät moderneja kielikuvia... Eli tavallaan chene onkin vapaa mahdollisuus leikkiä kaikella sellaisella ilman tarvetta nyökytellä maailmankuvan erilaisuudelle *naur*

Ihanaa kuitenkin, että viitsit muista kiireistäsi huolimatta saapua leikkimään täälläkin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 8:09 am

Tämäpäs oli jännää. Ensiksi minun piti jäädä rope-eläkkeelle, mutta... Ei tänne voinut olla tulematta, on tämä niin hieno paikka!

Että hellurei vain kaikille lukuisille tutuille ropettajille + hauska tutustua uusille tuttavuuksille :'D

...minun pitäisi vertailla James-Langen emootioteoriaa Damasion malliin, mutta olenkin täällä. Yritän luottaa Kain sanoihin siitä, että ropeilu ja yliopisto mahtuvat samaan elämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 8:25 am

Heimoihei kaikille!
Pakko se tännekin oli raahautua raapustamaan pari kaunista alkusanaa ennen kun jatkan luovaa löhöämistä ja teen parempaa tuttavuutta peiton kanssa.... Vitsit kun väsyttää.

Musta tuntuu että toi yliopistoelämä ei kyllä ois mua varten. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 9:20 am

Tervetuloa deno ja Selleri! Piru vie, tulitte sitten juuri silloin, kun olin ilmaisella päivällisellä. Pitää enivei kirjoitella teillekin kommentaarit, kun olen muillekin sellaiset tehnyt :'D Tasapuolisuuden nimissä <3

Ihanaa, miten en pääse yli riemastuksestani aina, kun joku kehuu cheneä. Thihihii. Kohta alkaa olla jo niin runsaasti väkeä, että voisi melkein mainostaa kotisivuilla.

Mutta yliopisto on hauskaa. Se vaan, kun tiistain tentti määrää sivuaineoikeuden... ja ilman sitä opintopisteitä ei kerry tarpeeksi... mutta pänttään huomisyönä sitten ahkerasti *reps*

Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 9:31 am

Hahahah, oli täysin taktista ja tarkoituksenmukaista odottaa juuri sopivaa hetkeä, ettet olisi paikalla 8D Vaanimme ja odotimme sopivaa tilaisuutta... tai sitten emme.

Denoseni: yliopistoelämä sopii kenelle vain – siellä on sellainen jännä asia kuin akateeminen vapaus :'D Kukaan ei tule metsästämään aseen kanssa, jos et saavu luennolle<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 9:36 am

Ah, ollaan ajoituksien itsekruunattuja kuninkaita. Tää oli tosiaan taktinen veto kuten Selene jo kertoikin.
....Ja jotenkin alkoi pelottaa tuo kommentointi, please be centle with us. xD

Nää, musta tuntuu etten jaksa opiskella enää tän enempää, ellei oo aivan pakko. Meen luultavasti sosiaalipummiks, en usko et siihen kaivataan kauheesti koulutusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 11:42 am

Tsiisus miten näin lyhyellä aikavälillä porukkaa on ilmaantunut hurjasti lisää D: Tervehdys kaikille!

Sosiaalipummius on ihan okei. Siltojen alla on estetiikkaa. Sinne päädyn luultavasti itsekin koska en millään onnistu potkimaan itteäni lukemaan yhtään mitään vaikka kokeita piisaa ja peruskoulun viimeistä vuotta viedään. Vaikken tosiaan tiedä onko mulla vielä oikeutta inistä vaikeuksistani akateemisten yliopisto-opiskelijoiden keskellä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 12:32 pm

Heissunssaa sullekin!

Jee, kolleega! Onnea hyvän tulevaisuuden valinnasta haaple, olen erittäin positiivisesti yllättynyt että joku muukin kannattaa siltojen alusia ja kokee ne valovoimaisina ja inspiroivina paikkoina.
Vähän sama vika, mäkään en tunnu saavan koskaan mitään aikaiseksi. :,D Ja kuule inise vaan, oi sieluntoveri, niin en tunne oloani niin yksinäiseksi näiden älykköjen joukossa.

...Huh, mun krapula alkaa onneksi jo pikkuhiljaa hellittää.... Tuli vähän juhlittua eilen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 12:39 pm

Oi tätä yhteenkuuluvuuden riemua. Ylävitoset toveruudellemme, toivottavasti löydät mukavan sillan jonka alle asettua tulevaisuudessasi!


Viimeinen muokkaaja, haaple pvm Ma Loka 03, 2011 4:29 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Luseina
Lvl 27
Luseina


Join date : 27.06.2011
Ikä : 30

Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 EmptySu Loka 02, 2011 10:59 pm

No huhhuh. Onpas tänne tullut paljon väkeä! Teretulemas vain kaikille.

Miulla on pitäny niin kamalaa kiirettä, että en oo ehtinyt yhtään ropettamaan. Hui! No onneks on enää kolme koetta jäljellä ja sitten olen taas vapaa leikkimään ropeilun ihanassa maailmassa. Viikonloppuunkin mahtui kaikenlaista hämmentävää draamaa... Taidan olla liian pidettävä ihminen ja liian helppo kohde ihastua, koska joudun jotenkin niin usein osalliseksi erilaisia ihastumisdraamoja... Noh, minkäs sille voi... Ärsyttävää vain se, että sitten tulee vaivaantuneita tilanteita, kun näkee niitä ihmisiä uudestaan. Huoh.

Tänään alkaa koulu 12.00 ja loppuu 13.00 : D Tuntuu tosi turhalta mennä ollenkaan, mutta pakko kai se on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offffffff- - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 12 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: