Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Huhti 23, 2012 8:25 am

Kiitoksia vain Sante, tervehdin puolestani sinua.

En ole koskaan kuullut elokuvasta tai romaanista mineltä Orlando. O.o Tuli vain heti mieleen se näyttelijä, eikä silloinkaan mennyt arvaukseni ilmeisesti lähellekään. x) Pitäisi kai joskus tutustua tähän Orlando nimiseen teokseen, kuulostaa varsin mielenkiintoiselta. Ensin kyllä pitää kahmia pari muuta romaania läpi, jotka ovat roikkuneet kesken pari vuotta. ( Olenlaiska lukemaan, tiedän sen.)
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Huhti 23, 2012 8:28 am

Kirjallinen versio on todennäköisesti vielä sekavampi, koska Woolf kirjoittaa paljon tajunnanvirtaa mukailevaan tapaan ja käsittelee subjektiivisen aikakäsityksen ja toiseuden kaltaisia asioita... :'D Hieno, modernistinen kirjailija, mutta myös kieltämättä korkealentoista kamaa tuottanut.

Toisaalta jos haluaa tulla viisaaksi ja brassailla älykkyydellään, Woolf on aika hyvä valinta. Pidän hänen teoksistaan tosin muutenkin :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sante
Black Belt ATK +10
Sante


Join date : 21.08.2011

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Huhti 23, 2012 8:34 am

Ehkä pieni viisastuminen tekisi terää XD

Lainasin kirjastosta kanssa sormusten herran... äänikirjana tosin, mutta ei kerrota kenellekään niin voin kehuskella lukeneeni sitten sen kun saan kaikki kaksikymmentä levyä kuunneltua... jos saan... pisteitä ropisee : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTi Huhti 24, 2012 5:08 am

Voisikin olla varsin mielenkiintoista kuunnella Taru sormusten herrasta. Tosin siihen saattaisi mennä aika kauan, enkä tiedä olisiko minulla aikaa sellaiseen. :S Olen muutenkin haaveillut äänikirjan kuuntelusta. Miltäköhän se tuntuisi?
Olen tosin ainainen kirjojen ystävä ihan paperisena versiona.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTi Huhti 24, 2012 5:29 am

Kuunnelmana ne klipiti-klopiti-klipiti -kohdat voisivat olla hieman liikaa minulle, enkä varmaan kykenisi kuuntelemaan sormusten herraa vakavissani... :'D Tai en tiedä, perustuvatkohan äänikirjat siihen samaan ikivanhaan käännökseen, josta itse luin tämän suuren trilogian joskus ala-asteella, vai johonkin tuoreempaan ja ehkä eri tavalla käännettyyn versioon...

Kirjat ovat kyllä aivan ehania - mikään ei ole mukavampaa kuin makoilla kesällä pihakeinussa selällään ja kannatella kädet täristen kunnon tiiliskiveä <3 En malta odottaa, että ensi viikon jälkeen pääsen eroon kouluvelvollisuuksista ja hyökkäämään kesälukemislistani kimppuun!

Niin monta ihanaa tiiliskiveä täynnä seikkailuja vierailla mailla odottaa <3 Ahh, ei millään malttaisi lueskella Platonia...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sante
Black Belt ATK +10
Sante


Join date : 21.08.2011

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTi Huhti 24, 2012 8:29 am

Hieman hupaisaa kuultavaa se...ei voi kieltää, mutta pääsen helpommalla kuin lukemalla. Tulee vähän muuta puuhasteltua kuunnellessa. Enkä minä pääse tarinaan samalla lailla sisälle kuin lukiessa, mutta tuleepahan tutustutta tähänkin. Onneksi levyn lukija ei kuitenkaan yritä eläytyä tarinaan liikaa. Se olisi kamalaa XD

Ah, huomenna aamu vapaa kun opettaja on reissussa. Kuvista iltapäivällä sitten vasta... leppoisaa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyKe Huhti 25, 2012 2:36 am

Minä yleensä suosin mahallaan lukemista juuri sen takia, kun en halua kannatella tiiliskiven painoista kirjaa käsivarsieni varassa. Vaikka pitkään paikalla olo tuppaa puuduttamaan ja sitten pistelemään joka paikkaan, mutta sen hinnan hyvästä kirjasta jaksan maksaa. ^^

Olisipa meilläkin vapaata opettajien reissujen takia, mutta kun ei. Ainut erikoisetu meillä on, että jos on opettajienkokous päästään joltakin tunnilta ehkä vartin aikaisemmin ja siinä ne edut sitten olikin. Se vain on surullista, että en hakenut taidelukioon, kun rakastan niin kuvista. -.-'
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyKe Huhti 25, 2012 10:47 am

Woooooooohoooooooooo! 3000 viestiä foorumilla! :'D

Selällään lukeminen on juuri sen takia hauskaa, koska haba kehittyy siinä melkein huomaamatta :'D Voitin ala-asteella kaikki kädenväännössä <3 Niin vahva olin. Ahh, voi niitä aikoja, voi niitä aikoja...

Yliopisto on siitä hauska, varsinkin oma oppiaineeni, että on todella paljon vapaata. Nytkin minulla on ollut viimeiset viikot hädin tuskin yksi luento viikossa... No, toisaalta, sitä enemmän saa lueskella ja kirjoittaa kotona kouluhommia.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptySu Toukokuu 06, 2012 11:45 pm

Kauhea tuplapostaus, koska pitäähän sitä nyt huudahtaa kun jollakulla on syntympäivä.

Paljon onnea Sev~!

Taitaa Sajirallakin olla aivan tässä piakkoin synttärit? Minun matkani suuntaa huomenna aamuviideltä kohti keikkapaikkakuntaa ja koko päivän kestävää kämppimistä jonossa x'D Eli onnittelut etukäteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTo Toukokuu 10, 2012 6:52 am

Hups, tulipas kadottua maailmalle. -.-' Niin siis joo... sir Kai, synttärit oli tuossa 8.5 tosin niitä juhlistetaan vasta joskus myöhemmin.

Tänään tuli koulussa ihana yllätys ruotsin tunnilla. Opettaja ilmoitti että huomenna ei olekaan ruotsin tunteja kun opettaja on poissa eikä hankkinut sijaista. <3 Jee, tämä tyttö kurvaakin jo kymmeneltä kotiin oltuaan kaksi tuntia koulussa kun 12-14 olisi muutenkin ollut jo valmiiksi hyppytunnit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sante
Black Belt ATK +10
Sante


Join date : 21.08.2011

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTo Toukokuu 10, 2012 11:38 am

Myöhäiset onnittelut vanhenneille! XD

Jee, huomenna on perjantai ja alkaa viikonloppu. On ollut niin rankka viikko kun on flunssaa yritellyt että on mennyt tunnit koulussa lähinnä parasta torkkumisasentoa etsiessä. Se on muuten hyvin hankalaa kun pöytä on kova ja matala -.-'
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Toukokuu 21, 2012 3:57 am

Lukekaa kaikki hyvän fantsun ystävät Guy Gavriel Kayta. Fionavarin kuvakudos -trilogia on aivan jumalaisen kaunis, käännöskukkasista huolimatta. Ahh. Kirjat <3

Minulla pitäisi olla vapaata niin paljon ettei tiedä mitä sillä tekisi, mutta silti kaikenmaailman riennot repivät mukaansa x'D Haha, viime perjantaiyö tuli valvottua kokonaisuudessaan, mutta oli hauskat pirskeet. Vielä jos saisi päänsäryn loppumaan niin voisi olla tuotteliaampi ja sillä lievitellä syyllisyyttä ja katumusta *naur* Vaikka minä mitään tietystikään kadu!

Jänskättää nähdä, miten kesälaitumet vaikuttavat immeisiin täällä. Parissa ropessa pelailu kasvoi räjähdysmäisesti, parissa toisessa kuoli täysin kesäloman ajaksi... :'D Se on jännä ilmiö, se.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyKe Toukokuu 23, 2012 11:25 am

Allekirjoittaneella ainakin kuluu koko kesä töissä ja jo ensimmäisen päivän jälkeen inspiraatio tuntui olevan hukassa ;___; Tarkoitus ei ole kadota - muuten paitsi töiden puolesta kesä olisi ihanteellista aikaa pelailuun, nuo työtkään eivät varsinaisesti sentään kotiin seuraa!

Ai niin ja hei hei, olen uusi. Kului pari viikkoa rekisteröitymisestä ennen kuin ensimmäisen kunnon offipuputuksen uskalsin suoltamaan *-*
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyPe Toukokuu 25, 2012 10:28 am

Ahh, kesätyöt <3 Kelpaisi sinänsä, koska rahanmenetys ahdistaa, mutta vapaus on hieno asia.

Viime kesänä olin pestissä kartonkitehtaalla ja kirjoittamiseni kuoli liki täysin, sillä ehdin tai jaksoin kirjoitella kunnolla vain viikonloppuisin ja silloin huvitti nauttia kesästä ja uida enemmän kuin istua koneella, kun joutui siellä jyskyttävien koneiden seassa valtavia paperinippuja paketoimaan lähtemään Kiinaan päivät pitkät...

(Mutta rauhassa vain Solveig, kunhan radioyhteys pysyy auki saa täällä lorveksia vähän laiskanpuoleisestikin :'D)

Offaaminen on hauskaa~ >: Kukaan vain ei enää leiki noita pelejä kanssani. Yhyy. Ikävä Luseinan sekoiluja... ai että kun kaikilla pitääkin olla paljon pääsykokeita!

//EDIT: Kappas, paljon onnea deno!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyPe Kesä 01, 2012 3:50 am

Minulla oli vähän kiireistä viime päivinä, mutta ne kiireet päättyivät tänään! kesäloma tuo minulla tullessana paljon vapaa-aikaa ja aikaa olla koneella, kesätöitä kun en etsinyt ja lomamatkoja ei ole tiedossa. Mutta taitaa kyllä ensimmäiset viikot mennä nukkumiseen, koulu tuntui verottavan uniaikaanikin.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Kesä 04, 2012 11:23 am

Kuulemma univaje korjaantuu jo yksillä täysillä yöunilla.... *virn*

Muahahaaa, vihdoin sain valloitettua koneen pikkusiskolta hetkeksi :'D Täällä pikkukylässä on kyllä mukavaa, vaikkakin isäni pisti minut hyristelemään autolla ympäri kyliä ja se hirvitti... ei ole ajamista tullut harjoiteltua tarpeeksi, aih.

Kesälukemiseni on kuitenkin edistynyt hienosti! Fionavarin kuvakudos -trilogia on luettu, ja ai saamari kun taas tuli vetisteltyä vikassa osassa. Kaunista, kovin kaunista, ylevää fantasiaa se. Suosittelen lämpimästi. Tässä myös aivan hullu yritys meneillään - koetan lukea kaikki suomeksi käännetyt One Piece -pokkarit viipymiseni aikana :'DD On se vaan hyvää viihdettä <3

Huh, ja heti kun vähän katoan alkavatkin muut riehua! Pitänee joku päivä varastaa kone pariksi tunniksi itselleen ja keskittyä vastailuun, että hyvä meno saisi vain lisää pökköä pesään :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptySu Heinä 08, 2012 12:32 pm

Jälleen kerran olen karannut täällä pikkukylillä tietokoneelle - jätin muun seurueen pelaamaan keskenään uusintamatsin mtg:tä :'D

Ja tänne tarvitaan lisää jutustelua, perkele. Tai minulla ainakin on juuri tällä hetkellä sen verta jumiutunut olo, että haluan horista jotain pientä.

Kestää varmaan pikkuinen hetki vielä, ennen kuin saadaan täältä foorumilta taas mainokset piiloon. Pitää hankkia itselleen PayPal <3 Nyt kun pitäisi yhteen fanclubiinkin liittyä. Niin helvetin rumia ovat nämä palstani.comin mainokset, että hetkellinen "awww, joko siitä on taas puoli vuotta" -fiilikseni kuoli parissa sydämensykäyksessä "hyi helvetti, kenen mielestä tuo on hyvää mainostamista?" -väristyksien alle. Brrrrh.

Hieman ovat harvat kirjoitushetkeni tässä "lomalla" jääneet ropetuksettomiksi, mutta toivottavasti ihmiset ovat sitä kestäneet. Päätin ottaa nyt tämän kotireissun ajaksi puhdasta lomaa ropetusyrityksistä, niin aivot nollaantuvat ja käynnistyvät uudelleen sopivasti kun palaan Turkuun. Sen sijaan olen tässä kirjoitellut blogiini shittiä - en ihan valmiiksi asti, mutta seuraavat nelisen tekstiä syntynevät ihan nopsakasti <3 Blogihan löytyy mm. allekirjoituksesta, tähden takaa.

Mutta siis! Piti kysynemäni, kun yksi blogin aiheista on ropettaminen, että onko kenelläkään mitään toiveita? Keräilen mieluusti ideoita oppaisiin, tutoriaaleihin, esseisiin ja ranttauksiin.

Huh, pitäisi kuitenkin varmaan ennemminkin miettiä eventtiä ja miittiä täällä kuin noita blogijuttuja... Kaipa sitä pitäisi niihinkin tässä joku päivä väkästää vähän eloa. Ahh, en malta odottaa syksyä, uuden simssilisäosan lisäksi on mukavaa päästä tarkkailemaan kuinka ihmiset palailevat kesälomilta ropettelemaan~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyPe Heinä 13, 2012 7:58 am

Hooh, en ole ollut antiaktiivinen vaan en ole jaksanut pölistä mitään. D: Pahoittelen asiaa.
Mutta kiinnostuin kun sir Kai pulisit tuosta blogistasi. Minkälaista blogia siis pidät yllä? Itse olen joskus hyaaverillut blogin pitämistä, mutta en tiedä mitä sinne kirjoittelisin? Ei oikein ole mitään sanottavaa sinne ja blogin pitäminen vain pitämisen ilosta on jotenkin turhauttavaa, vai?

Aahh... En jaksa odottaa, kun pääsen Suomen rajojen ulkopuolelle tuoksuttelemaan meren ihanaa tuoksua.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTi Heinä 17, 2012 10:49 am

Blogini nimi on siis Reitziluz kirjoittaa, ja kirjoittelen sinne fooruropettamisesta, kirjallisuudesta, kirjoittamisesta ja maailmanrakennuksesta eli worldbuildingista. Kirjoittelen sinne vihaisia esseitä asioista, jotka ärsyttävät, ja ylipitkiä hehkutusesseitä asioista, joista olen innostunut :'D Teemana ja tarkoituksena on myös väkästellä erilaisia oppaita ja tutoriaaleja - tällä hetkellä meneillään on hahmonluontiopas, jonossa on kaikenlaisia omien fantasiamaailmojen luomisoppaita ja sellaisia. Ajattelin myös julkaista joitakin novellejani ja raapaleitani siellä.

En varmaan itsekään välittäisi pitää blogia, jos tarkoituksena olisi vain pitää julkista päiväkirjaa netissä ja pulista turhuuksia... Mutta jos on jokin aihe, josta asiaa riittää intohimoisesti, blogi on paljastunut ihan hyväksi tavaksi purkaa ajatuksia. Yritän saada sinne jotain julkaistua kerran viikossa, mutta ropettaminen ja kaikki muu shitti vie aikaa >: Mutta eipä siellä ole juuri lukijakuntaakaan painostamassa, joten kirjoitelen sitä siihen tahtiin kuin haluan, mwahahahaa!

Kaikki kirjoittelu on kehittävää, koska siinä joutuu muokkaamaan ajatuksiaan ymmärrettävään muotoon ja pohtimaan mielipiteitään uusiksi, mutta jollei ole erityistä asiaa, ei ehkä ihan kannata omaa blogia ryhtyä pitämään. Mutta jos jokin aihe löytyy, siitä vaan turisemaan ja väkästelemään, ja ainahan on mukava väkästellä pitämiensä aiheitten parissa, vaikkei yleisöä oikeasti saisikaan...

Mutta oh! Ulkomaanmatka! Mulle riitti lyhyt kotimaanmatkailu :'D Porukoitteni luona rajakylässä kävin syömässä ilmaisia ruokia, mökkeilemässä ja kalastelemassa ja uimassa ja grillailemassa. Kammottavaa vain millainen läjä ropevuoroja on ehtinyt kertyä loman aikana >: Ja perjantaina pitäisi mennä merirosvojuhliin... Huh huh, aina sitä luulee, että kesällä olisi aikaa, mutta jotenkin silloin kertyy menoja kuitenkin oikein ekstrapaljon...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Elo 06, 2012 11:24 am

Terve siis tännekin~ Onnistun aina liittymään uusiin roolipeleihin kun on jotain muuta tärkeää toimintaa. Nyt siis ollaan viimeset pari päivää pakattu hulluina yötä päivää, huomenna muutto. Stressiprosentti yli sadan. Noh, uus kämppä on aivan ihana joten mitäpäs siinä siten, huomenna kaikki ohi~

Tekis niin mieli piirtää Ivanista parempi kuva, mutta piirtopöytä jo pakattu ties minne </3 Toivottavasti löydän sen pian uudesta kämpästä näiden tavaroiden keskeltä... v___v
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Elo 06, 2012 12:27 pm

Hei sya~ Ja tervetuloa vielä kerran ^^ Mukavaa, että päädyit kuitenkin tulemaan cheneen! Siitä onkin jo aikaa, kun viimeksi turistiin charan puolella... huh, ikävää, miten se paikka kuivui kokoon.

Mutta ooo, muutto! Uusi opiskelupaikkakunta tiedossa, kaiketi? :'D

Ja piirtopöydät <3 Olet kehittynyt piirtämisessä sitten viime näkemän. Minunkin pitäisi piirtää, mutta ahh, ei saa aikaan... on ropea, blogia ja nyt aloin vielä lukemaan taidehistorian kirjatentteihin. Alan pikkuhiljaa epäillä, ettei kukaan taidehistorioitsija osaa kirjoittaa selkokielistä, hyvää tekstiä x'D Kauhea tuska.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Elo 06, 2012 12:30 pm

Heippa sya ja onnea muuttoon.

Tuskastuttaa, kun ei osaa päättää, pitääkö mennä hammaslääkärille vai ei. Yyy.

Olisipa piirtopöytä tai sitä suuremmin, lahjoja luoda jotakin edustuskelpoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyMa Elo 06, 2012 12:55 pm

Chara kuoli niin ikävästi :< Ketuttaa aina liittyä johonkin ropeen ja sitten huomaa miten se kuolee käsiin. Toivottavasti täällä ei käy niin!

Itseasiassa muutto ei johdu uudesta opiskelupaikasta. Tää muutto onkin mulle kolmas muutto vuoden sisään. Vähän yli pari vuotta sitten muutettiin äidin kanssa Kankaanpäästä Keravalle, sitten vuoden päästä siitä muutin äidin luota pois Helsinkiin exäni kanssa yhteen, sitten muutettiin exän kanssa Helsingin sisällä isompaan kämppään ja nyt kolmisen kuukautta sitten erottiin - tulin häntä koipien välissä takaisin Keravalle äidin helmoihin - mukaan tarttui myös exän kanssa ostettu Venäjäntoyterrieri uros Elmo, joka on mun pikku vaavi<3 Äiti sai töitä Helsingistä, joten sinne vie huominen muutto. Ensi maanantaina alkaa toinen lukuvuosi Helsingin Kuvataidelukiossa, onneksi pääsee nyt Helsinkiin ettei tartte käydä Keravalta asti koulussa. Muutenkin tyksin Helsingistä ihan sikana kaupunkina ja kun kaikki kamut on siellä~ Pakko kyllä myöntää että lukio on välillä hemmetin raskasta, mutta en mä viitsi enää amikseenkaan vaihtaa ku oon jo ikätovereitani vuosiluokan jäljessä, kiitos kymppiluokan.

Piirtopöytä ostoksen jälkeen on piirtämistaito kehittynyt huimasti! Vaikka vieläkin olisi parantamisen varaa paljon, mutta harjoitusta harjoitusta~ Taidehissa on muuten pyllystä. On tullut suoritettua kuvislukiossa jo kaksi kuvataidehistorian kurssia - yhtä tuskaa.

Ja kiitos, kaipa tämä muutto tästä menee kun ei stressaa nyt enää turhia~


...hammaslääkärit on pelottavia. Munkin pitäis mennä tässä joskus mennä ihan vaan tarkastuttaan kita että kaikki on kunnossa. Ikuiset traumat jääny kakarasta pitäen hammaslääkäristä, Kankaanpäässä kun oli silloin sellanen ihana hammaslääkäri (joka oli vielä mun omalääkäri<3) joka ei käyttänyt ollenkaan puudutusta... Vasta ylä-asteella sain kuulla moisesta puudutusmahdollisuudesta. D--:
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTi Elo 07, 2012 4:34 am

Chene ei taatusti kuole käsiin, olen maksanut mainokset pois kokonaiseksi vuodeksi! Perkele D: Kehtaattekin livistää ja jättää minut yksin tänne ennen ensi vuoden heinäkuuta, niin metsästän jokaisen käsiini ja heitän Alexiksen niskaanne!

Helsinki on kyllä mukava kaupunki, mutta itse pidän Turusta enemmän - se on tarpeeksi kotoisa pikkukylän kasvatille, Helsinki on jotenkin uhkaava omiin silmiini ^^' Mutta jos tulet asumaan niin lähellä, hoo, sittenhän pääsetkin kätevästi tulemaan chenen miitteihin ;'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 EmptyTi Elo 07, 2012 4:42 am

Kuinkakohan erakko olen, kun jo Jyväskylässä on liikaa ihmisiä minun makuuni. Voisin viihtyä jossain Käsivarren käpykylässä.
...Kunhan siellä on leffateatteri.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offffffff- - Sivu 21 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 21 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 21 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: