Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit

Siirry alas 
+2
Delta
sir Kai
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 4:01 am

Minäkin voisin ilmoittautua tähän~ Noel voisi ehkä tapansa mukaisesti seurata paikalta lähtevää melua ja saapua ihmettelemään ihmisten omituisia tapoja. Ja jos tuota mainittua pientä kolaria ei ole jo suunniteltu loppuun, Noelia saa ainakin vähän kolhia kun poika on vielä sen verran uusi ihmisten keksintöjen kanssa, ettei hän välttämättä osaa varoa. ^^'

Lauantaipäivät sopivat myös paremmin kuin hyvin, joskin pitää vielä vähän katsoa olenko silloin Vaasassa vaiko kotikaupungissani, mutta todennäköisesti koneen ääreen pääsen kuitenkin paikasta riippumatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 4:09 am

Kolaria ei ole suunniteltu liki ollenkaan, tiedossa on vain, että yksi auto tulee syöksymään päin esiintymislavaa. Tämmöinen improamis-iloittelu vähän oli kyllä mielessäni, kun tätä ideaa kehittelin, eiköhän uhrien määrä ja laatu selviä pelaillessa <3

Ja hienoa! Viikonpäivänä tulee siis olemaan lauantai, ellei eriäviä mielipiteitä esiinny?

Mitäs sanoisitte lokakuun ensimmäisestä lauantaista? Tuleeko liian aikaisin? Tai olisiko 9.10 päivämääränä mistään kotoisin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 4:13 am

sir Kai kirjoitti:
Mitäs sanoisitte lokakuun ensimmäisestä lauantaista? Tuleeko liian aikaisin? Tai olisiko 9.10 päivämääränä mistään kotoisin?

Minä taidan joutua jo heti toteamaan, ettei tuo ensimmäinen päivä taida omalla kohdalla onnistua. Silloin kun on koulun aloitusbileet, niin olisin aika lailla koko illan ihan muualla kuin kotona.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 4:28 am

Se tulisi kyllä hitusen äkkiä muutenkin. Kaikki eivät rillu koneella ja ropettelemassa päivittäin, niin olisi reilua antaa vähän hengähdysaikaa ennen eventin aloittamista, että ehditään vähän sopia pikkupelejäkin tuon ison rysähdyksen lisäksi :'D

Mutta... muita mielipiteitä sitten päivästä 9.10.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Shaido
Lvl 18
Shaido


Join date : 03.09.2011
Ikä : 36

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 4:35 am

Täytyypä tarkistaa tuo... ja muutenkin koko mun kalenteri muidenkin asioiden tiimoilta. Oon tällä hetkellä ihan sekaisin, milloin mulla on mitäkin xD
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 5:54 am

:'D Semmoista sattuu. En itsekään ole varma, milloin minulla on mitäkin... mutta siitä sentään olen varma, ettei tuona lauantaina ole mitään. Tai lauantaina ylipäänsä, ei ainakaan muutoin, kuin jos sattuisin sopimaan kavereitten kanssa jotakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 6:55 am

Minulla ei pitäisi olla mitään 9.10. joten minulle se sopii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui


Join date : 16.06.2011
Ikä : 33

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 7:08 am

Ööh nyt menee niin pitkälle et en itse osa viel sanoo. Voi olla et oon menossa kotikonnuil käymään tai en. En osaa ajatella niin pitkälle :,D
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 7:10 am

9.10. pitäisi sopia, mutta ilmoittelen vielä lähempänä jos tuleekin jotain esteitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shaido
Lvl 18
Shaido


Join date : 03.09.2011
Ikä : 36

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 21, 2011 7:11 am

Tarkistin ja ei pitäisi olla ainakaan koulutusviikonloppua silloin ^^ joten todennäköisesti olen maisemissa.

http://9.10... eikös se ole sunnuntai?

/// huomasinpa, että tuona lauantaina olenkin aamupäivän ja osan iltapäivästä varattuna - oon säestämässä pianolla kun ihmiset laulaa hallelujaa ja paikan päällä menee iltapäivään.... eli olen joskus iltapäivällä vasta sitten mukana... tarkemmista ajoisa tiedän ensi viikon loppupuolella. Tilaisuus kestää yhteen, mutta kun paikalle tulee varmaan nuoria vähän enemmän, siellä saattaa venähtää pitempään, varsinkin kun sen jälkeen on nyyttärit sekä ilmeisesti katsotaan leffaa ja ja ja... siinä sattaa mennä melkein koko päivä. Äh, siellähän tosiaan menee koko päivä, ellen sitten ahdistu ja lähde kesken kaiken pois. ... argh.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyPe Syys 23, 2011 6:45 am

Pffft, massiivinen kalenterimoka.

8.10. oli se päivä, jolle oikeasti ajattelin tätä eventtiä ehdottaa. Koska sunnuntaitahan tunnetusti seuraa maanantai, ja maanantait ovat kamalia ilman myöhään ropetellessa valvomistakin.

Mutta voi Shai D: Kävisikö jokin toinen päivä paremmin?
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 1:32 am

Höps! Ihmiset, lyödäänkö 8.10. lukkoon nyt?

Ja miten sen kellonajan suhteen? Kuinka suuren osan päivästä kehtaatte luovuttaa ropettamiselle - aloitetaanko kolmelta, neljältä, viideltä vai vasta illasta? Itselleni kelpaisi ihan aikainen aloitus, ja sitten syön päivällisen tietokoneen ääressä :'D

Ajattelin tässä luoda myös event-pelialueen. Sanokaapahan ihmeessä, jos se vaikuttaa aivan liian turhalta... mutta no, aion järjestää lisää tällaisia sattumia :'D Joten eiköhän se nyt ihan hyvin kelpaa olla foorumin jatkona.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shaido
Lvl 18
Shaido


Join date : 03.09.2011
Ikä : 36

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 3:00 am

Mun mielestä event-pelialue voisi olla ihan jees, varsinkin niitä tulis useampia eventtejä aina joskus. ^^ btw iski idea... joku jouluevent voisi olla mielenkiintoinen kokeilu? Ja sit aina joku kevätevent, kesäevent jne... tai juhlapyhiin sijoittuvat eventit, kuten pääsiäinen, vappu tai juhannus yms. Uusi vuosi event voisi kans olla? xD

Mutta... mä en kyl mene sanomaan mitään tuosta 8.10. päivästä... ehtisin kyllä silloin illalla aloittamaan ropeilemisen vasta. Että ennemmin vaikka sitä seuraava viikonloppu. Mutta, jos muille ei käy muutos, niin ei mun takia sitä tarvitse siirtää. Ei kai se välttämättä tarvitse Vadimia ja Zojaa esiintymään... varsinkin jos siellä oli jo joku tanssija?..
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 4:35 am

Mulle pitäisi käydä 8.10. Kellonajalla ei ole väliä, mutta jos kauhean aikaisin aloitetaan (ja vaikka ei aloitettaisikaan), niin joudun katoamaan koneelta vähän väliä, koska en pysty istumaan kovin pitkää aikaa kerralla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui


Join date : 16.06.2011
Ikä : 33

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 5:24 am

Uhmmm : / No itse olen tuolloin kotona eli siis miniläppirin surkeasti toimivan netin armoilla. Mutta jos olen ainoa jolle tuo päivä ei oikein käy niin sitten voin varmaankin illasta osallistua tosin en kyllä pysty lupaamaan mitään sillä suunitteilla olisi kavereiden, siskon sekä mummon näkemistä tuona viikonloppuna
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 7:04 am

Minulla ei pitäisi olla mitään. Minulle sopisi parhaiten aloitus joskus neljän-viiden maissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 9:15 am

No, kaksi jolle 8.10. ei käy. Entä sitten sitä seuraava lauantai? 15.10.?

Ja minua ei ainakaan haittaa, mikäli porukat haluavat taukoilla välillä. Eihän sitä hullukaan kusematta ja syömättä kokonaista päivää istu koneella edes huvikseen. Ajattelin kuitenkin, että voitaisiin aloitella iltapäivän puolella, circa neljältä-viideltä - ja aloittamisestahan saisi myöhästyä jonkin verran eniveis.

:'D No, kommentteja uuteen päivämäärään?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 9:26 am

Minulle käynee mikä päivämäärä ja kellonaika tahansa, istun kuitenkin todennäköisesti aika lailla 24/7 koneella, ellei ole mitään koulujuttuja tai muuta menoa tiedossa. ^^' Eli ei nillittämistä tuolle 15.10. -päivälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui


Join date : 16.06.2011
Ikä : 33

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 9:33 am

15.10 Olen ainankin täällä 8D Se kuulostaisi hyvältä
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 9:39 am

Aaaa, Shaidolle unohtui vastata: jos mielenkiintoa vain riittää, voisimme ainakin jonkin... tyyliin uudenvuoden ilotulituksen tai joulukadun avajaiset pitää. Emme tietysti oikeina juhlapyhäpäivinä, sillä silloin sietää kovaksikeitetyimmänkin datiksen sosialisoida perheen/läheistensä kanssa, mutta kuitenkin.

:'D Yritetään nyt kuitenkin tässä töpössä pitää keskustelu vielä tämän eventin järjestämisessä. Perustelen sitten lähempänä noita ajankohtia uusia eventtitöpöjä <3

Ja yay, 15.10. vaikuttaa lupaavalta! :'D Taidan lyödä lukkoon, että tapahtuma alkaa neljältä, mutta mikään ei siis tietystikään estä saapumasta paikalle myöhemmin ja tunkemasta peleihin kesken kaiken - tai istumassa pelailemassa vanhoja pelejä ennen tuota kellonlyömää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shaido
Lvl 18
Shaido


Join date : 03.09.2011
Ikä : 36

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 10:20 am

Juu, en tarkoittanut että ihan oikeina juhlapyhinä, mutta siinä lähiaikoina ^^ mulle nyt käykin molemmat lauantait, kun se tapahtuma ei oikein järjestykään kunnolla, mihin mun piti mennä soittamaan, kun porukka ei ookaan ihan kasassa silloin, joten... olen vapaa kumpana tahansa. ^^ mieluummin ehkä kuitenkin tuo 15.10. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 8:16 pm

Minullekin käy kummatkin, en ainakaan tiedä, että minulla olisi menoa 15.10.
Takaisin alkuun Siirry alas
Luseina
Lvl 27
Luseina


Join date : 27.06.2011
Ikä : 30

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyKe Syys 28, 2011 8:48 pm

Minullakaan ei näillä näkymin pitäisi olla mitään 15.10. Siihen on toki sen verran aikaa, että saattaa jotain ilmestyä, mutta nyt ei ainakaan ole mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyTo Syys 29, 2011 5:16 am

Yrittäkää estää ilmestykset nyt! Ajatelkaa vaikka jotain epäpuhdasta, niin pysyy taivaalliset näyt kaukana!
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 EmptyTo Syys 29, 2011 10:22 am

15.10. pitäisi myös käydä, mutta tulen paikalle sitten myöhässä, koska olen vaelluskurssilla ja lauantaina tullaan joskus iltapäivällä takaisin :-D.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit   Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Chênevalien kuuluisuudet
» Event! Player's choice
» Chênevalien kotisivut
» Chênevalien uutiset
» Event! Braaaaaaaaaaainsss......

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Kuulumisia pelimaailmasta-
Siirry: