Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Kehityskeskustelu

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Parannuksia teksteihin?
Lisätietoja cheneversumin historiasta!
Kehityskeskustelu - Sivu 2 Vote_lcap0%Kehityskeskustelu - Sivu 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Tarkemmin määriteltyä taikuutta!
 0% [ 0 ]
Lisääntymiskykyisyyskaavio pelattaville kansoille!
 0% [ 0 ]
Ylipäänsä tarkemmat kansakuvaukset!
 0% [ 0 ]
Tekstiä on liikaa, niitä täytyy tiivistää
 0% [ 0 ]
Tietoja on liikaa, enemmän pitää jättää pelaajien harkinnan varaan
Kehityskeskustelu - Sivu 2 Vote_lcap20%Kehityskeskustelu - Sivu 2 Vote_rcap
 20% [ 1 ]
Meh, nykyinen meno kelpaa
Kehityskeskustelu - Sivu 2 Vote_lcap80%Kehityskeskustelu - Sivu 2 Vote_rcap
 80% [ 4 ]
Ääniä yhteensä : 5

KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

Kehityskeskustelu - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kehityskeskustelu   Kehityskeskustelu - Sivu 2 EmptyLa Joulu 08, 2012 9:02 am

Olen itse ollut ainakin yhdessä ropessa ennen chenen perustamista, jossa oli yleinen ilmoitustaulu, jolla ilmoiteltiin sekä seuran puutteesta että poissaoloista. Lisäksi kumpikaan aktiviteetti ei ole kovin useasti harjoitettua puuhaa ja pidän tiiviistä foorumista, joten tuntuu paremmalta idealta pitää yhtä kategoriaa molemmille kuin kahta, joista kumpaankaan ei laitella uutta asiaa kovin usein. "Ilmoitustaulu" jättää myös kivasti mahdollisuuden postailla mahdollisia muita ilmoituksia, jos siltä väestä tuntuu, heh. Foorumin jäsentelyä en siis todennäköisesti ole muuttamassa ainakaan siltä osin ihan lähiaikoina ainakaan.

Kansakuvauksien kanssa en tarkoittanut, että kaikki samaa lajia olevat hahmot tulisi tasapäistää samanlaisiksi, vaan enemmänkin hain sitä, jos väki haluaisi vielä laajemman ja selkeämmän yhtenäisen pohjan, jotta kenenkään ei tarvitsisi yhtäkkiä huomata vaikkapa kahden enkelihahmon olevan kuin täysin eri lajeja. Njaa, ja ainakin muutamalla kaverilla on ollut hankaluuksia mm. risteytymismahdollisuuksien hoksaamisessa, joten pitää miettiä juttua...

Ja voi lawl :'D Onnistuin sitten mokaamaan äänestyksen muuttamisen ja edellisen äänet taisivat jäädä siihen voimaan tai jotain muuta älytöntä... Mutta nyt, nyt on ihan oikeasti päivitetty äänestys, johon voi jättää merkin mielipiteestään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Kehityskeskustelu   Kehityskeskustelu - Sivu 2 EmptyLa Joulu 08, 2012 12:16 pm

Makuasia, makuasia... ; )

En minä ihan noin ajatellut mutta...
Kyllähän sitä väkiselläkin aina välillä nousee pinnalle kysymyksiä, joita välttämättä lajikuvauksessa ei kerrota, mutta sehän kuuluu asiaan. Tietenkin on tärkeää että lajikuvaus on sen verran tarkka ettei keskenään samaa lajia olevista hahmosta tule liian erilaisia, pitää kuitenkin jättää myös sitä joustovaraa, muuten pelaajalle tulee helposti tunne että hänen luovuuttaan rajoitetaan liikaa, ainakin itse näkisin asian näin.
Yhessä fantasiaropessa jossa pelasin niin sain päättää oikeastaan liiankin paljon, sai päättää oliko esim. ihmissusi susisusi vai vain susimaisia piirteitä omaava ihminen, oliko tuo allergien hopealle vai ei, muuttuiko tuo töäysikuulla vain ei. Loppupeleissä hahmokirjo oli niin suuri ja sekava ettei se oikeastaan toiminut, siksi olen itse sillä kannalla että tiettyjä sääntöjä pitää noudattaa hahmoa luodessa. Siksi pidän Chenen nykyisestä järjestelystä, täällä on aika tarkat ohjeet muttei kuitenkaan sellaiset, jotka ahdistasivat minua pelaajana/ hahmon luojana.

Toisinsanoen olen tyytyväinen nykyiseen järjestelyyn, mutta jos tuntuu että jotakin pitää lisätä niin siittä vuan.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Kehityskeskustelu   Kehityskeskustelu - Sivu 2 EmptyPe Tammi 04, 2013 6:45 am

Hmm, ei riittänytkään lomalla kunnolla aika chenen teksteihin paneutumiseen... Täytynee jättää kattava uudelleenkirjoitus vähän myöhemmäksi. Mutta silti edelleen palaute kelpaa ja pohdin, pitäisikö sitä jahka ehtii ja kykenee mättää vähän niitä kansakuvauksia yksiselitteisemmiksi...
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kehityskeskustelu   Kehityskeskustelu - Sivu 2 Empty

Kehityskeskustelu
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Kuulumisia pelimaailmasta-
Siirry: