| Kysy hahmolta! | |
|
+6Hijiri Yui Forte Shaido Luseina sir Kai 10 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 13, 2011 4:06 am | |
| Fester: Jaa-a. Ruusu varmaan
Mikä olet(/mikä kuvaa sinua parhaiten) seitsemästä kuolemansynnistä? (Ylpeys, kateus, viha, laiskuus, ahneus, ylensyönti, himo) |
|
| |
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 13, 2011 4:13 am | |
| Antonio: Ylpeys. Lukas: Laiskuus tai ylpeys. Pauline: ... ylensyönti? Olen niin nautiskeleva persoona <3 Louis: .... kateus. Geralt: ... en minä tiedä? Laiskuus? Luca: Viha.
Millaisen viestin haluaisit minun välittävän pelaajallesi? | |
|
| |
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 13, 2011 11:48 am | |
| Azael: Lopeta se Supernaturalin kattominen. Alex: Ei kai minulla ole mitään ihmeellistä sanottavaa...
Mitä elokuvia katsot mieluiten? Komedia, romanttinen, toiminta jne. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Loka 15, 2011 3:59 am | |
| Antonio: Pidän draamoista. Hyvistä draamoista. Lukas: ... jotain hauskaa. En tiedä, en juuri katso elokuvia. Pauline: Komedioita! Louis: Sellaisia... suosittuja. Fantasia-aiheiset ovat mukavia. Geralt: Toimintarainoja tuli katseltua silloin aikoinaan. Luca: Taide-elokuvia.
Meloni vai banaani? | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Joulu 01, 2011 8:59 am | |
| Ghislain: Ei kumpaakaan tällä hetkellä, kiitos...
Miten pääset eroon itsepäisestä puhelinmyyjästä? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Joulu 01, 2011 12:34 pm | |
| Antonio: Riitelemällä. Lukas: Ah, osaan päätellä, ketkä ovat puhelinmyyjiä, enkä vastaa. Pauline: Uhm, keksin yleensä jonkin tekosyyn, kuten, että odotan tärkeää puhelua tai että minun täytyy lähteä jonnekin... Louis: Pääsisimpä! Geralt: Luuri korvaan. Toimii aina. Luca: En kanna puhelinta mukanani. Yhteydenotot vähenevät... kummasti.
Kuinka pitkälle sotkun täytyy edetä, jotta sisäinen siivousintoilijasi ilmestyy esille? | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Su Tammi 22, 2012 9:17 am | |
| Ghislain: Saatan sortua siivoamaan jo ennen kuin mitään sotkua ehtii syntyä. Helpottaa stressiä Kevin: Kauniit tavarat eivät näytä hyvältä sotkuisessa asunnossa, joten yritän elää mahdollisimman siististi. Sotkuisuus ei edes ole muodikasta.
Lähdet kiertelemään kauppoja, vailla tarvetta ostaa mitään. Mitä kierroksen jälkeen on tarttunut mukaasi?
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Su Tammi 22, 2012 9:32 am | |
| Antonio: Ehkä uusi kauluspaita. Niitä ei ole ikinä liikaa. Lukas: ... ei mitään. Pauline: Kaksi paria kenkiä ja uusi kaulakoru <3 Louis: Ah, eeeh, todennäköisesti joku peli, tai sitten jotain herkkuja. Geralt: Minä mitään kauppoja kiertele. Tupakkaa. Luca: *nauraa* Ei sitä tiedä, ei sitä tiedä... *hivelee pientä läpinäkymätöntä muovipussia*
Kello on yksitoista yöllä ja tuttavasi soittaa pyytäen sinut tutun tutun tuttunsa juhliin. Mitä teet? | |
|
| |
Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Su Tammi 22, 2012 9:35 am | |
| Zael: Ei minua kukaan pyydä mihinkään juhliin. Vadim: Olen heti valmis lähtemään! Tai sen jälkeen, kun olen laittautunut. Jegor: No, enpä taitaisi viitsiä lähteä.
Mikä on toteemieläimesi/mihin eläimeen tunnet eniten samaistuvasi? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ma Tammi 23, 2012 7:04 am | |
| Antonio: ... Taistelukala? Lukas: Mmm, korppi? Pauline: Sellainen sievä, pieni, värikäs trooppinen lintu! Ne ovat ihania! Louis: Ah... eh, muistutan kuulemma koiraa. Geralt: Pah, onko tämä taas jotain hippipuuhaa? Ei minulla ole aikaa sellaiselle. Eläimet ovat eläimiä, miten minä niihin samaistuisin? Luca: Pantteri *grin*
On vapaapäiväsi aamu. Kuinka pitkään sinulta kestää nousta ylös sängystä? | |
|
| |
Kirke Moderaattori +5 all
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Elo 01, 2012 11:57 am | |
| Nyx: Kauan. Se on vapaapäivä ja vastahan pääsin sänkyyn.
Jos saisit valita minkä tahansa yliluonnollisen kyvyn, mikä se olisi ja miksi? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Elo 02, 2012 9:55 am | |
| //Aion olla vastaamatta, koska vastaan tähän ihan liian tiuhaan... mutta hemmetti, pitkästä aikaa offiin tuli eloa, en malta odottaa enää! x'D//
Antonio: Kyky haljeta moneksi kopioksi itsestäni. Olisi helpompaa kyetä olemaan monessa paikkaa yhtä aikaa. Lukas: Ajan taaksepäin kääntäminen... haluan korjata virheeni. Pauline: Empatia tai telepatia voisi olla hyödyllinen kyky ihmisiin tutustuessa ja heitä haastatellessa! Louis: Uh.... regeneraatio. Koska, niin, siksi. *blush* Geralt: ... ampua silmistä laseria. Perkele, ei tuota tarvitse selittää. Luca: Ah, mikä saa sinut uskomaan, ettei minulla jo ole sellaista? *myhäilee* Kuinka kovasti haluaisitkaan saada selville sydämeni halut, voi sinua suloista, onnetonta olentoa... *nauraa* Snorri: Mihinpä minä semmosta tartvittisin? Jayden: Ennaltanäkeminen olisi voinut olla poikaa aikoinaan... *naur* Alexis: Vittua se sulle mitään kuulu.
Ilman mitä esinettä et voisi elää? | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ma Elo 06, 2012 1:20 pm | |
| Ghislain: Elää...? Niin no, värilliset piilolinssit ovat minulle aika tärkeät nykyisin. Kevin: Luottokorttia...
Jos saisit vapaasti valita, missä ja miten asuisit? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ti Elo 07, 2012 4:31 am | |
| Antonio: Roomassa, suuressa ja modernissa asunnossa aivan kaupungin sykkeessä, laveasti, nautiskellen ja sukuni ympäröimänä. Lukas: Pienessä kylässä, pienessä talossa, omassa rauhassani... Pauline: Haluaisin asua lähempänä keskustaa loisteliaassa kattohuoneistossa~! Ah, miksi ne ovat niin kalliita... Louis: Öh, en tiedä... nykyinen on ihan hyvä. Olisi tietysti hienoa, jos pystyisin asumaan itsenäisesti. Geralt: Hrmph. Rivitalonpätkä, vaimo ja kaksi lasta... ei helvetti, ei. Kämpässä, joka ei ole laho ja jossa käy siivooja päivittäin. Luca: Linnassa vuorilla, ympärilläni vain luonnon musiikkia. *nauraa* Snorri: Oma mökki olis hyvä. Alexis: ... ihan vitun sama.
Millainen on unelmapuolisosi? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ti Elo 07, 2012 4:39 am | |
| Samira: Mies, joka saa minut tuntemaan itseni vahvaksi ja rakastetuksi tai edes mies, jonka takia en pelkää mennä kotiin. Nyx: Lämmin, pehmoinen, tuoksuva ja halailtava.
Millainen on vuosisadan rakkaustarina? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ti Elo 07, 2012 10:42 am | |
| Antonio: Täynnä intohimoa! Lukas: Traaginen ja mahdoton... Pauline: Oih, sellainen täydellinen! Että he eivät voi elää ilman toisiaan, ovat loistava pari! Louis: ... kai sellainen todella tiivis, kai? Geralt: Pah, rakkaustarinat... aina yhtä paskoja. Luca: Odottamaton ja järkyttävä *purr* Snorri: Millanes se... aikas suuri, kaiketi. Alexis: Mitä nää lällärikysymykset on? Joku helvetin rakkaus...
Mikä on syntymäpäiväsi? | |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Elo 25, 2012 9:54 am | |
| Ghislain: Neljäs kesäkuuta Kevin: Helmikuun loppupuolella. Enempää teidän ei tarvitse tietää.
Päätät lähteä ulos. Siellä todennäköisimmin...? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Elo 29, 2012 9:20 am | |
| Antonio: Syön maittavan lounaan. Lukas: Hortoilen kujilla ja säikyttelen ohikulkijoita. Pauline: Näen ystäviä ja teen ihania löytöjä <3 Louis: Nautin omassa pihassa auringonpaisteesta. Geralt: ... tupakoin ja palaan sisälle. Luca: Tapahtuu jotain odottamatonta tai kyllästyn ja aiheutan jotain odottamatonta. Snorri: Mitäs, mitäs. Teen mitä päätin tehdä. Alexis: Ärsyynnyn ja aiheutan tappelun. Hah!
Miten juot kahvisi? | |
|
| |
Yui Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Elo 29, 2012 10:00 am | |
| Cupid: Mustana tietenkin! Ei sitä muuten jaksa. Dana: Hmm. No yleensä maidon kanssa mutta jos olo on edellisen yön jälkeen tarpeeksi huono niin mustana. Nala: En juo kahvia.. Rosaire: Heh. Yleensä viskin kanssa niin päivä lähtee hyvin käyntiin. Adrien: Mustana, viileänä ja nopeasti. Yleensä loput jämä kahvit kiireiden välissä.
Mihin kiinnität ensimmäisenä huomiota vieraassa henkilössä? | |
|
| |
Hijiri Lvl 4
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Elo 29, 2012 10:58 am | |
| Noel: Kasvoihin ja silmiin, koska niistä välittyy aika hyvin se, onko tyyppi vaarallinen. Silloin tiedän kiertää kyseiset tyypit kaukaa. Mutta kyllä minä muutenkin kiinnitän aika paljon huomiota muiden silmiin. J-ja siipiin jos se toinenkin on enkeli..
Miten vietät vapaapäiväsi? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Elo 30, 2012 12:17 am | |
| Nyx: Lojun sängyssä, mieluiten jonkun lämpimässä syleilyssä. Samira: Tarkastan sähköpostit ja teen rästiin jääneet työt, jos sellaisia on. Jos ei ole, aloitan seuraavan viikon työt etuajassa.
Kuka pyyhkisi sinulta jalat alta ja miten?
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ma Loka 22, 2012 10:32 am | |
| Nicolas: Tuota… fiksu ja karismaattinen henkilö, joka tulee ihmissuteuteni kanssa hyvin toimeen olisi jo enemmän kuin tarpeeksi.
Mihin laitteeseen suuntaat huvipuistossa? |
|
| |
Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ma Loka 22, 2012 11:09 am | |
| Kevin: Ehkä vain maailmanpyörään tai johonkin muuhun missä ei tarvitse pelätä kampauksensa puolesta. Ghislain: En välitä kauheasti korkeista paikoista, mutta huvipuistoissa jouduin uskaltautumaan jokaiseen laitteeseen johon poikani halusi pienenä. Vapaaehtoisesti tuskin lähtisin mihinkään.
Minne lähtisit matkalle juuri nyt? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ma Loka 22, 2012 1:59 pm | |
| Arian: Varmaankin reppureissulle Intiaan.
Kuka Muumilaakson asukki olisit? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Loka 24, 2012 2:36 am | |
| Marcos Lyon: Muumilaakso? Mikä se on? *Tzea kertoo* No tuota, muumipeikko ehkä? Matias "Kuura" Hukka: Mörkö! Heha, ei sentään. Nuuskamuikkuseen pystyn samaistumaan jollain tapaa.
Mikä hahmo olisit Harry Potterista? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! | |
| |
|
| |
| Kysy hahmolta! | |
|