| Kysy hahmolta! | |
|
+6Hijiri Yui Forte Shaido Luseina sir Kai 10 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Loka 05, 2011 10:08 am | |
| Antonio: Se, kun voitan jossain. Lukas: ... hyvä ateria? Pauline: Ahihiii, ihanat uudet kengät~~ Louis: *tuijottaa kysyjää hyvin tuimasti* Kiusaatko mua? Kiusaatko? Geralt: Pfft, hyvä pullo viskiä ja vapaapäivä. Luca: ... *kohottaa aavistuksen toista kulmaansa*
Olet jäätelökioskilla. Mitä tilaat? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Loka 05, 2011 10:14 am | |
| Zachariel: En tiedä... En ole ikinä maistanut jäätelöä. Klaus: Hmm... Olisiko jotain verihyydykettä? Ai ei? Höh... Pythia: Suklaa tai mansikka! Mieluiten jokin niiden yhdistelmä. Juliet: Kevyt vadelma tai joku mehujää
Kuvaile parhaimpia ja pahimpia puoliasi molempia kolmella sanalla. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 06, 2011 12:54 am | |
| Antonio: Suorasukaisuus, itsevarmuus, tulisuus. Taitavat olla myös huonot puoleni. Lukas: Aikaansaavuus, nopea-älyisyys ja hauskuus. Pahimmat... välinpitämättömyys, synkkyys ja... *tukkii Zachyn korvat* väkivaltaisuus. Pauline: No, olen iloinen, tyttömäinen ja kunnianhimoinen! Ehkä välillä olen liian päällekäyvä, ja haukutaan minua joskus pinnalliseksikin... ja kai olen vähän turhan herkkis. Louis: Minä... ehh... Minua on sanottu urheaksi ja vaatimattomaksi, ja olen kuulemma myös tahdikas. Pahimmat puoleni... olen ujo? Ja hiljainen. Ja loukkaannun melko helposti. Geralt: ... mitä parhaita puolia? Olen karski, rujo ja katkera äijä, turha sitä on peitellä jollain sokerisuuksilla. Luca: Ohh, haluat tietää? Mystinen, monitahoinen, hyvin salaisuuksia pitävä - saat päättää itse, olivatko nuo hyviä vai huonoja puolia *smirk*
Kuinka usein käyt suihkussa? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 06, 2011 7:24 am | |
| Zachariel: Joskus jos olen likainen Klaus: Joka toinen päivä. Pythia: Käyn mielummin uimassa, mutta tulee suihkussakin käytyä muutaman kerran viikossa. Juliet: Joka päivä.
Mitä mieltä olet uskonnosta? | |
|
| |
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 06, 2011 10:25 am | |
| Azael: Se ei ole pelkästään usko, se on totuus. Ja ihmiset, jotka eivät näe totuutta, eivät ole pelastuksen arvoisia. Uskonnon arvokkuus ja Jumalan sana ovat maallista maailmaa tärkeämmät. Alex: Minusta on hienoa, että ihmisillä on jotain, mihin uskoa, koska silloin heillä on toivoa. Uskonto, oli se sitten mikä tahansa, on hyvä olla olemassa, mutta valitettavan usein sitä käytetään väärin.
Mitä haluat pizzasi päälle? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 06, 2011 10:42 am | |
| Zachariel: En tiedä. En ole koskaan maistanut. Ehkä vielä joskus maistan ja kerron sitten! Klaus: En ota sitä pizzaa... Pythia: Ananasta, suolakurkkua, mozzarellajuustoa ja tomaattia Juliet: Oliiveja, jalapenoja, tomaattia ja homejuustoa. Älkää kertoko kenellekään, että syön pizzaa... Se ei tee hyvää linjoilleni.
Miltä unelmakumppanisi näyttää? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Pe Loka 07, 2011 2:22 am | |
| Antonio: Huolitellulta, itsevarmalta ja onnelliselta. Lukas: ... *naurahtaa kuivasti* Mehukkaalta. Pauline: Hänen täytyy olla pidempi kuin minä, ja hyväkuntoinen. Ei mitään bodarinlihaksia, mutta en minä nyt... paksun kanssa... siinä menee halut, ja kumppanin kanssa täytyy... *tirsk* Komea mies, kuitenkin, olisi tavoitteena. Louis: ... ystävälliseltä, lempeältä... en minä ulkonäöstä nyt silleen välitä... Geralt: Mahtava peräsin ja puuuulleaaaat purjeet~! *tulee Alixin läimäyttämäksi* Hyvä on, hyvä on. Kunhan ei sysiruma olisi. Minä mitään unelmakumppania koskaan tule saamaan. Luca: Vahvalta, älykkäältä, silmissään hitunen vaaraa.
Onko sinulla vihamiehiä? Jos on, keitä? | |
|
| |
Yui Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Pe Loka 07, 2011 2:34 am | |
| Cupid: Meillä kaikilla taitaa olla vihamiehiä. Omiani en voi kyllä näin julkisesti ääneen sanoa. Dana: Toivon että ei mutta eihän sitä koskaan tiedä *Huoh* Mutta jos on niin varmaan ihmisiä joilla on jotain työtäni vastaan. Nala: Hum… No olen demoni joten eiköhän. Ainakin toivottavasti sillä muuten olen aika surkea sellainen. Keitähän he sitten ovat. Varmaankin ihmisiä joita olen kiusannut.
Oletko tällä hetkellä rakastunut?
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Pe Loka 07, 2011 2:40 am | |
| Antonio: ... ..... *syvä hiljaisuus* Lukas: *purskahtaa nauruun* Voi, ja miten! Pauline: Rakastunut on aika voimakas sana, mutta... vaikuttunut. Syvästi. Louis: ... en. Geralt: Liian myöhäistä, liian myöhäistä... Luca: Kukapa meistä ei olisi rakastunut, joka hetkenä elämässään, elämään, kaikkiin ympärillään, perheeseensä, ystäviinsä, himoitse jotakuta, jonka ohi on kävellyt kadulla... *hym*
Mitä kaipaat tällä hetkellä eniten? | |
|
| |
Yui Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Pe Loka 07, 2011 2:44 am | |
| Cupid: Läheisyyttä, lisä varoja jotta voisin keskittyä vain tanssiin ja maalaamiseen. *Heh* Ehkä uusia tanssikenkiä. Dana: Rakkautta < 3 Tai jos ei sitä niin uutta peruukkia *Wink* Nala: Hmm. Varmaankin heimoani ja omaa kotiani.
Mikä olisi täydellinen lahja sinulle? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Pe Loka 07, 2011 2:49 am | |
| Antonio: Jotain henkilökohtaista, vähän kalliinpuoleisempaa. Koru, esimerkiksi. Lukas: ... jokin huomaavainen ele. En minä materiaa tarvitse. Pauline: Kengät <3 Louis: Olen metsästänyt Faxanadua tuloksetta jo pari kuukautta... Geralt: Vie minut kaljalle. En tarvitse ihmeellisempiä. Luca: Sydämesi, kokonaan ja ainoastaan minun käyttööni.
Mikä olisi hirvein lahja, jonka voit kuvitella saavasi? | |
|
| |
Yui Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Pe Loka 07, 2011 2:56 am | |
| Cupid: Hirvein lahja? HmmHmm. Varmaankin jotain joilla ei tekisi yhtään mitään. Tai ehkä jotain yltiömäisen kallista jota en osaisi sijoittaa mihinkään. Dana: Jotain miehistä kuten jalkapallo tai liput johonkin jääkiekko otteluun. *Kylmät väreet* Nala: Lahja? En osaisi sanoa kun en ole sellaisia koskaan saanut.
Mikä saa sinut nauramaan? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Pe Loka 07, 2011 8:11 am | |
| Daighre: sirukseni kinastelemassa keskenään.
Millä sanoilla kiroat?
|
|
| |
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Loka 08, 2011 12:37 am | |
| Azael: Tiedän liian vähän hyviä kirosanoja, jotta voisin käyttää niitä. Alex: Mitä nyt suusta sattuu tippumaan.
Pelkäätkö pimeää? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Loka 08, 2011 12:41 am | |
| Zachariel: En varsinaisesti, mutta jos pimeällä tulee joku pelottava vastaan niin kyllä hän on pelottavampi pimeällä kuin valoisalla. Klaus: Minähän elän pimeydessä... Pythia: Ehen, yö on kiinnostava ja täynnä omaa mystiikkaansa. Juliet: Enpä erityisemmin...
Osaatko tanssia? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Loka 08, 2011 2:32 am | |
| Antonio: Tietenkin. Lukas: ... no, en erityisesti, muttei mikään estä minua tanssimasta. Pauline: Nooh, tarpeeksi kun olen juonut niin johan lanteet alkavat hoitaa puhumisen <3 Louis: Oikeasti. Nämä kysymykset. Miksei me vastata vaihteeksi johonkin, johon ei liity liikuntakyky?! Geralt: En... opettelin häävalssin, mutten koskaan toteuttanut sitä... Luca: *nappaa kysyjää kädestä ja vyötäröltä ja alkaa liidellä ympäriinsä valssin tahtiin*
Oho, sinähän laulat yleisön edessä! Miten näin pääsi käymään? Kuinka pärjäät? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Loka 08, 2011 3:08 am | |
| Zachariel: Joku varmaan pyysi... Ja ihan mukavastihan se sujuu... Klaus: No huhhuh! Olen varmaan peitetehtävissä ja se sujuu jotenkuten. Pythia: Oletan, että yleisönä on kissoja tai lapsia ja olen ihan vapaasta tahdostani heille laulelemassa ja siinähän se menee. Juliet: Se kuuluu varmaan johonkin kuvauksiin, joissa olen ja sehän sujuu loistavasti!
Pidätkö lumesta? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Loka 08, 2011 3:15 am | |
| Antonio: En erityisesti. Kauniin näköistä, mutta kengät kastuvat. Lukas: Kyllä. Pauline: En, en voi käyttää korkokenkiä lumihangessa! Louis: ... pidin siitä ennen, nykyjään, käytännön syistä en... Geralt: Onhan se nättiä. Luca: Lumi puhdistaa kadut, peittää saastan alleen ja silaa kaiken kuolleella valkoisella, peittelee luonnon uneen...
Oletko rakastunut? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! La Loka 08, 2011 3:18 am | |
| Zachariel: En tiedä... Klaus: En ikinä! Pythia: Kumpa olisinkin! Juliet: En kaipaa niin suurta sitoutumista.
Missä kuvittelet itsesi viiden vuoden päästä? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ma Loka 10, 2011 11:36 am | |
| Antonio: Johtamassa yritystä, olemassa onnellinen. Lukas: En... tiedä. Pauline: Olen saanut vähintäänkin ylennyksen, toivottavasti jokin suuri ja arvostettu julkaisu on huomannut kykyni ja palkkani on kolminkertaistunut. Louis: Ehkä... olen saanut opinnot loppuun. Ehkä. Geralt: Hautaan. Saisi ainakin levätä. Luca: Tulevaisuus on mysteeri *smirk*
Mitä teit viisi vuotta sitten? | |
|
| |
Forte Lvl 11
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Loka 12, 2011 11:45 am | |
| Azael: Suunnilleen samaa, kuin nytkin. Puhdistin maailmaa. Aika on vähän epämääräinen käsite. Alex: Tuskin muistan, mitä edes tein eilen.
Mitä mieltä olet avioliitosta? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Loka 12, 2011 12:29 pm | |
| Zachariel: Sehän on loistojuttu! Klaus: No ehkä minäkin vanha patu vielä joskus... Pythia: Häät on kivoja. En kyllä tiedä menisinkö naimisiin... Juliet: Huih... Hurjaa sitoutumista, ei ole minun juttuni.
*ojentaa kukkasen* Ole hyvä! | |
|
| |
Hijiri Lvl 4
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Loka 12, 2011 12:31 pm | |
| Noel: M-minä en kyllä saisi ottaa mitään vierailta.. *Ottaa kukan silti vastaan ja hymyilee ujosti*
Lempiruokasi? | |
|
| |
Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! Ke Loka 12, 2011 12:34 pm | |
| Zachariel: No, minä en oikein syö... Klaus: No arvaa... Olisikohan veri. Pythia: Lasagne! Juliet: Erilaiset salaatit.
Sinua kuvaava väri? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! To Loka 13, 2011 3:33 am | |
| Antonio: Kirkkaan valkoinen. Lukas: Hento raudanharmaa. Pauline: Kanariankeltainen tai sahrami. Louis: ... laventelinsininen. Geralt: Likainen violetti. Luca: ... sysitumma verenpunainen.
Mikä on lempikukkasi? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kysy hahmolta! | |
| |
|
| |
| Kysy hahmolta! | |
|