Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

Ikä : 31

Offffffff- - Sivu 42 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyTi Huhti 23, 2013 4:01 am

Nyt seuraa avautuminen.

Jos voisin, niin haistattaisin pitkät kaikille ihmisille jotka vastaa epäkohteliaasti puhelimeen. On se kumma kun ei sen verran löydy käytöstapoja, että ystävällisesti toteaisi ”kiitos, mutta olen kyllä ihan tyytyväinen tilanteeseeni tällä hetkellä, mukavaa päivänjatkoa sinulle myös!” Pakkoko se on alkaa ärhentelemään siihen luuriin? Jumalauta, minä teen täällä työtäni ja stressaan jokaista puhelua, että kuulostanhan varmasti mahdollisimman kohteliaalta ja epätyrkyttävältä, ettei tule inhottavaa kuvaa puhelimen toiseen päähän. Niin mitä tekevät puhelimeen vastaajat: päinvastoin. Ymmärrän, että heille ei siitä makseta, että vastaavat Pankin puheluihin, mutta onko se tosiaan niin vaikeaa olla ilmaiseksi ystävällinen kun ei se mitään otakaan. Mutta ei, onhan se nyt liikaa vaadittu joltain Eila-Mirjamilta olla kohtelias kohteliaalle asiakaspalvelijalle, joka KOHTELIAASTI kysyy, soittiko pahaan aikaan ja selittää asian ystävällisesti, mitään tyrkyttämättä. Sitten on niitä valopäitä, jotka lähes saman tien alkavat kiljua puhelimeen, että EN TARVITSE MITÄÄN TÄMMÖISIÄ ÄLÄ SOITTELE SIELTÄ NIIN. Ihan kuin minulla olisi tarkoituksena piinata näitä ihmisiä elämänsä loppuun saakka soittelemalla joka päivä että ”noh, vieläkös tänäänkin olet tyytyväinen pankkipalveluihisi” jos jättävät raivoamatta puhelimessa. Tekisi mieli sanoa tuommoisille, että ”ja nyt Pekka siellä vetää syvään henkeä ja rauhoittuu. Noin. Ei muuta kuin mukavaa loppuelämää ja kiitos ajastanne”. Suoraan jos sanotaan, niin en minäkään mielelläni soittele, tiedustele tyytyväisyyttä pankkiasioihin ja ehdota tapaamisia nimenomaan siitä syystä, että ihmiset osaavat olla niin järkyttävän epäkohteliaita. Tuntuu joskus siltä, ettei ehdi kunnolla suutaan avata niin jo kuuluu nasaali, ah niin kiireistä elämää elävän keski-ikäisen elämäänsä tyytymättömän eukon vaahtoaminen, että ”no mitä asiaa minulla on hyvin vähän aikaa”. Just joo, se elämähän on minuutista kiinni, kuten olemme kaikki huomanneet. ARGH. Monet vielä senkin jälkeen, kun olen sanonut ”selvä homma, siinä tapauksessa kiitoksia ja mukavaa päivänjatkoa” toteavat hyvinkin täräkästi ”en vaihda pankkia”. Öh, joo, se tulikin tässä jo selväksi heti alussa, mutta kiva että päätitte vielä varmistaa, etten vain jotenkin ymmärtänyt väärin. MITÄ IHMETTÄ. Pahoittelut purkauksesta, ottaa vaan nuppiin joskus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptySu Huhti 28, 2013 8:38 am

Otan osaa Sigmund, on varmasti aivan oikeutettu purkaus. Minusta ei olisi tekemään mitään puhelinmyyntiä muistuttavaa, en uskaltanut soitella töistä edes asiakasrekisterin numeroihin.

Pahoittelut täälläkin hiljaiselostani. Mikäli jotakuta kiinnostaisi jutella kanssani peliasioita ja suunnitella pelejä mesen tai skypen puolella, nykikää hihasta lisäilemään.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptySu Toukokuu 26, 2013 11:35 am

Hola!

I'M BACK!

Eli tein tässä comebackin, lisää lukee tuolla poissaoloviesteissäni. Ajattelin vain kysyä, että mitäs kuuluu? : D
Darks
Lvl 3

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Toukokuu 27, 2013 11:26 am

Hei vain! Minäkin yritän potkia itseäni aktivoitumaan näin kesän kynnyksellä täällä foorumilla Tulipahan tehtyä ainakin yksi uusi hahmo, eiköhän se tästä lähtee hiljalleen taas käyntiin...
Mitäs kesäsuunnitelmia immeisillä on? Itselleni on tulossa opiskelun ja yleisen lagaamisen täyteinen kesä. =w=
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Toukokuu 27, 2013 12:14 pm

Hurraahuuto opiskelulle ja yleiselle lagaamiselle. Minun kesäni on täynnä kirjatenttejä sekä kandityön tekemistä, joten ei voisi kuulostaa paremmalta... Tosin harvoin pistän nenääni ulos kesäisin, vaikka olisi kuinka vapaata aikaa, joten tuskin eroaisi vapaavalintaisesta kesänvietosta.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Toukokuu 27, 2013 12:36 pm

Oonko mää ainoa jonka ei tarvii murehtia kesällä koulujutuista? Hohhoh. Koska perjantaina on valmistujaiset, jeeeea beibeee! Kesällä aion tehdä vaan aivottomana töitä ja lölliä auringossa.

Onpas jännää kun täällä on näin hirviästi sakkia kerralla :'D Ihanaa. Vastailen viesteihin kuin raivoapina.
Ja Luseini, kiva kun palasit, kun kerettiin jo (tai ainaki minä pienessä päässni) kehitellä vähä tuttavuuksia hahmojen välille ja muutenkin mukava juttu!

Ai nii ja meillä on nyt eteisessä kolme pientä kissanpentua, kaikilla vielä silmät kiinni eivätkä oikein muuta tee ku syövät ja nukkuuvat. Mutta ovat silti aivan ihania otuksia. Tuhisevat ja änkiivät toistensa päälle ja solmuun ja ristiin rastiin. <3

Tiirikka
Lvl 2

Ikä : 37

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyTi Toukokuu 28, 2013 6:50 am

Hei kaikki, Tiirikka on uusi ja pieni ja uusi, Darks minut tänne repisisi. :3 Tulin sanomaan pöö. Lurkin nurkissa ja katsotaan miten kotiudun. Darksi kanssa aloitettiin peli, johon muutkin saavat ilmaantua elämää ihmettelemään. ^^

Itse nautin kesällä kolmen viikon palkallisesta kesälomasta. <3 Jos ensivuonna olisi päiviä koko kuukauden lomaan? <3
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyTi Toukokuu 28, 2013 7:07 am

Minullakin piti olla vain lagaamista, kirjoittamista ja kesätenttejä kesän ohjelmistossa, mutta taidankin mahdollisesti päästä tehdashommiin. Ehkä, en ole varma vielä, mutta mahdollisesti.

Aivan muikean mainiota, miten porukkaa on alkanut parveilla täällä, mutta raastaa mun hermoja, kun tiedän olevani kykenemätön mättämään teidän kanssa nyt loppuviikon aikana kunnolla, kun tulee vieras hermolomalle D:

Ja Tiirikalle tervetuloa! On aina ihanaa saada lisää porukkaa mukaan kuvioihin.
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyTi Toukokuu 28, 2013 9:05 pm

Tänne oli tullut kivasti uusia hahmoja pienen poissaoloni aikana, kivaa!

Oulussa on ollu hyvät ilmat ja tekemistä on riittänyt, joten omat roolaukset on ollu vähän kohmeessa. Mutta hätä ei ole tämän näköinen, eihän tässä kiire ole mihinkään.

Mitenkäs muille?

Aini niin, tervetuloa uusille hemmoille!
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyLa Kesä 01, 2013 10:39 am

Huhhuh, kauheaa pääsykokeisiin lukemista harrastettu. Onneksi ei ole enää kuin pari viikkoa ja sitten alkaa oikeasti loma <3 Sitten kotikonnuille käymään ja sitten on kivaa : 3

On ollut outo viikonloppu, kun tuo mieheke ei ole ollut täällä. En ole tottunut olemaan yksin. Ja nyt tuli kaiken lisäksi viesti, että se on menossa lopuks iltaa ja yöks äitinsä mökille, koska se on tapellu jonkun kanssa. No huhhuh, sanon minä. On siitä elämästä tullut kummallisen vauhdikasta viimeaikoina : D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyPe Kesä 07, 2013 9:35 am

Minä pääsinkin niihin tehdashommiin D: Kauheasti rahaa, mutta myös kauheasti raatamista. Kaikille tasapuolisesti tsemppiä tentteihin, esseisiin, opintoihin, pääsykokeisiin, kesätöihin ja muihin rientoihin :'D

Miten täällä pärjäillään? Toivottavasti hyvin? :'D
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Kesä 10, 2013 3:17 am

Huomenna olisi viimeinen pääsykoe ja sen jälkeen olen oikeasti lomalla <3 Tänään ajattelin leipoa valkosuklaajuustokakun ja köllötellä sohvalla State of Decayta pelaillen.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptySu Kesä 16, 2013 5:47 am

HAAAA! Olen taas elävien kirjoissa, vähänkö hienoa :'D

Ai jai, Luseikin pääsi jo lomille <3 Minä vain täällä istun ja tuskastelen, kun ihan kaikkiin peleihin onkin yhtäkkiä minun vuoroni ja oli hahmohakemuskin tullut D: mutta piti vain tentteihin lukea kuin heikkopäinen.

Eivät muuten edes tentit menneet kovin hyvin. Tai no, toinen meni heikonlaiseksi. Oh well, sentään sain tänään rippiäisissä kakkua, nom nom <3 Ja nyt loppukesän ehtiikin vähän pysytellä mukana ropettelemisessa - tosin pitäisi myös piirtää ja blogata ja jatkaa maailmanrakennusta ja luoda uusi rope ja päivittää chene... :'D Ehkäpä tämä menee tästä!

Ihanaa kyllä, että vaikka olin mitä, puolitoista vai kaksikin viikkoa, poissa, täällä on elelty ja kirjoitettu niin maan penteleesti. Pitääkin heti mennä stalkkaamaan kaikkien pelejä ja alkaa listata aikajärjestykseen omat vastausvuoroni...
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyPe Kesä 28, 2013 9:39 am

Kauhea kirjoitusinnostus ja inspiraatio miulla ja kukaan ei oo paikalla T___T Tai ainakaan kukaan kenen kanssa miulla on pelejä tai vaihtoehtoisesti Kai-rakkaani ei ole täällä hyväksymässä uutta hahmoani. *angstikohtaus* No ei, pitäähän muutakin elämää olla (ehkä).

Olen takaisin kotipaikkakunnaltani ja kotona viimein. Pari päivää vietin kipeänä syötyäni vahingossa pilaantunutta ruokaa, mutta nyt alan olla taas jaloillani ja kovin innokas kirjoittamaan : 3
Mitäs muille kuuluu?
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyPe Kesä 28, 2013 9:59 am

Yhyy, mutku kirjoitit niin pitkällisesti! D: En haluaisi olla näin afkaava ylläpitäjä, muttei noilta töiltä ehdi/jaksa olla tehokas... Eikä helteellä pysty, huono olo tästä kuumuudesta ilman pilaantuneita ruokiakin.

Istun junassa matkalla kohti toista cheneläistä :'D Vähän olisi kiva juonia asioista ja grillata ja sellaista.

Juonimisesta tuli mieleen, juonin chenelle vähän ihkaomaa domainia ja uutta foorumia muiden lukuisten piristysuudistusten ohella. Hohoo, siitä voi tulla hienoa~~
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyPe Kesä 28, 2013 10:01 am

*sob sob* Nokun halusin panostaa : D

Ei mitään paniikkia, janoan vaan kommentteja, kun en oo tuota miehekettäkään saanu sitä vielä lukemaan : D
Notko
Lvl 5
Notko

Ikä : 36

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyPe Kesä 28, 2013 12:58 pm

Kärsin täällä uuden pelaajan kiirastulessa, kun olisi kauhea inspis päällä, mutta hankala päästä oikein juonentynkään kiinni. D: Täytynee vain kärsivällisesti odotella jotakin~ :3
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyPe Kesä 28, 2013 11:00 pm

Kunhan saan Roulin vauhtiin tuolta niin sitten saadaan ainakin meidän välille jotain pelintynkää ^^ Älä huoli toveri.
Notko
Lvl 5
Notko

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptySu Kesä 30, 2013 11:37 pm

Sitä odotellessa.. <3 Jännää miten sitä tulee vietettyä aikaa vaan päivittelemällä auki olevia sivuja siinä toivossa, että jotain tapahtuisi, sen sijaan että tekisi jotain fiksua (varsinkin kun sitä fiksua tekemistä olisi ihan tolkuttomia määriä). Jotenkin tuntuu vaan mielekkäämmältä nököttää tässä. Onneksi tänään taas töihin! o/

Mitä ihmiset muuten nykyään käyttävät pelimaailman ulkopuoliseen hahmojuonitteluun, meseä kun ei enää ole?
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Heinä 01, 2013 5:49 am

Gahh, oli hauska viikonloppureissu, mutta kun palasin täällä kotikylässä satoi vettä ja rakeita ja salamoita D: Kamalaa! Nyt vasta pääsee pitkästä aikaa taas koneen ääreen, ja johan alkaa heti vähän hönkiä kaikenlaiset velvollisuudet niskaan. Ahh, odotan jo niin syksyä ja töistä vapautumista...

Mesehän yhdistyi skypeen, ja minun tietääkseni iso osa porukoista hilluu skypessä täältäkin. Ainakin jossain määrin.
Luseina
Lvl 27
Luseina

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Heinä 01, 2013 9:42 am

Joo, skypessä pyörin ainakin minä. Joskin melko harvoin olen online pyytämättä : D Yksityisviesteillä voin jaella sekä skypeä että facebookkia, koska facessa olen tavattavissa useammin. Kyselkää vaan jos tarvetta on : 3

Hyvä, että oli hauskaa viikonloppuna, Kai : 3 Mitä puuhasitte?

Ihanaa, Roul on viimein pelattavissa <3 En malta odottaa : 3
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Heinä 01, 2013 10:03 am

Mitäs me, grillailtiin, uitiin, saunottiin, höpistiin niin maan perkeleesti storylineista ja supersankariropesta :'D Ai että, pitää se kyllä ehdottomasti polkaista pystyyn niin nopeasti kuin vain pystyy! Ihan huiseja ideoita jo kasassa, siitä voisi tulla jotain ihan liian siistiä x'D Tosin mokoma myös ajaa mut koko ajan keksimään lisää uudistuksia/parannuksia cheneen, eikä meinaa aika riittää kun pitää töissäkin kärvistellä.
Notko
Lvl 5
Notko

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Heinä 01, 2013 10:11 am

Skypeä mäki käytän, en vaan kerinny siihen "liitä MSN Messengerisi NYT Skypeen" juttuun mukaan, ja nyt se ei enää onnistu, joten.. D: Nyt painun napunapunaputtelemaan vuoroja. <3
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Heinä 01, 2013 10:14 am

Voithan Notko luoda toisella sähköpostilla itsellesi ropetusräpätysskypetilin, jos et halua internethyypiöitä kiinni irl-minäsi skypeen? :'D Jotain sellaista minä tekisin, jos olisin ollut jo ennestään skypen käyttäjä.

D: Ei saa naputtaa liian nopeasti, haluaisin niin kovasti nauttia tänään tyhjentyneen pelijonon tyydyttävästä tunteesta... Tai ehkä minun pitää vain naputtaa nopeammin, hahaa!
Notko
Lvl 5
Notko

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 EmptyMa Heinä 01, 2013 10:16 am

Internethyypiöitä se on jo valmiiksi täynnä, joten ei siinä mitään. Lupaan vastata sinulle viimeiseksi, niin saat nautiskella edes hetken! :3
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 42 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 42 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: