Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Offffffff-

Siirry alas 
+15
Räyhä
Sirppi
revy.
Sigmund
Kirke
Darks
Admin
Hijiri
Forte
Delta
Shaido
Sante
Yui
Luseina
sir Kai
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44  Seuraava
KirjoittajaViesti
medel
Lvl 2
medel

Offffffff- - Sivu 41 Empty
ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptySu Maalis 03, 2013 4:05 am

Sirppi, totta puhut!

Muuttopuuhat on varmaan hirveitä, mutta luulisin että myös omalla tavallaan helpottavia noin jälkeen päin, kun saa kaiken turhan pois nurkista karsittua ja vielä lisäksi saa sisustella ihan uudelleen. On vähän huono sanoa, kun koko pienen elämän tässä samassa rakkaassa huushollissa asunu, mutta täällä ainakin pitäis reilulla kädellä karsia tavaraa. Vähän kaikenlaista on vuosien saatossa kertyny:''D

Mutta hyi koko viikon fiilistelin jo, että kevät tulee ja sitten eilinen. Oltiin katsomassa hartwalilla We will rock you/queen -musikaali ja kun astuttiin sieltä ulos niin naamahan siinä jääty, kun jäätävä lumisade piiskasi naamaan.

Matikan uusinta keskiviikkona -> osaan huonommin kuin itse kokeessa. Hups.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptySu Maalis 03, 2013 12:14 pm

Muuttaminen on vielä kamalampaa kuin luulin: lensin portaissa, nyt päivystyksessä buranahuuruissa. Hups, suunnitelmani vastailla tehokkaasti peleihin valui alas viemäristä D:

Mutta medel, kuulostaa upealta :'D ekstreme-hienouden oikeastaan kruunaa ekstreme-kamaluus. Nautitko spektaakkelista?
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyMa Maalis 04, 2013 3:35 am

Voi ei Kai, toivottavasti et oo ihan raatona siellä. Koeta saada ittes paremmaks!

Ja medel, vähä sama täällä, ja mitä enemmän sitä kevättä alkaa jo odottaa/ siitä alkaa innostua niin sitä kovemmin talvi pistää hanttiin. Pyllyst.
medel
Lvl 2
medel

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyMa Maalis 04, 2013 9:49 am

Oi voi, paraneppa pian Kai ja onnea uuteen kotiin kaikesta huolimatta! :')

Spektaakkeli oli todellakin extreme-hienoutta! Juoni oli hauska, näyttelijät todella taitavia (laulamaan, tanssimaan, näyttelemään - ja se brittienkku <3) ja musiikki - noh queeniä, eli erinomaista, vaikken mikään totinen fani olekaan. Mutta parasta kyllä oli huumori, jota musikaaliin olikin viljelty:''D Suosittelen!

Sigmund, tänään aikaisin aamulla raahauduin alas, katsoin mittarin, joka näytti -16 celsiusta, käännyin, raahautuin ylös ja takaisin sänkyyn. Todellakin syvältä... pyllystä. Onneksi oli jo tunnin päästä lämmennyt vähän, niin ehdin kahdelle tunnille kouluunkin :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Maalis 06, 2013 9:19 am

Ristisidehän se poksahti ja pisti minut nyhjöttämään kotona ja uppoutumaan simssin pariin nyt, kun niin tuhottoman hyvä mahdollisuus sille avautui! x'D Tässä koetetaan parannella jalkaa mahdollisimman hyvin.

Uuden kämpän partsi on ottanut tämän "takatalven" raskaasti - siinä on pieni tundra :'D

Mutta oi onnea ja auvoa, pääsin takaisin omalle koneelleni evakosta <3 Vihdoinkin on kunnon netti kämpillä ja kaikki laitteet kiinni :'D Vielä pitää vähän vain sisustaa ja saada keittiö järjesteltyä.

Hijiri
Lvl 4
Hijiri

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Maalis 06, 2013 3:09 pm

Pakko kirjoittaa tästä tänne. Luin tuossa tiistai-iltana vanhoja tekstiviestejä puhelimestani ja yllätys oli melkoinen kun huomasin Kailta tulleita vanhoja viestejä viime maaliskuista miittiä koskien. Tuntui, kuin ko. miitistä olisi paljon pidempi aika mutta siitä tulee tämän kuun lopulla vasta vuosi täyteen. Olisi kyllä niin kivaa nähdä Chenen porukkaa taas jossakin vaiheessa vuotta~

Oma keskiviikkopäivä oli todella onnistunut. Sain ensimmäisen korkeimman arvosanani mistään kokeesta nykyisessä koulussani, jossa aloitin viime syksynä. Kaiken lisäksi tuo tuli kokeesta, johon sisältyy matemaattisia juttuja ja olen aina ollut aika toivoton kaikessa matematiikkaan liittyvässä, joten tuli kyllä sellainen olo, että ehkä tässä jaksaa vielä tämän puolitoista vuotta opiskella niin, että saisi mahdollisimman hyvät paperit käteen.

Ja Kaille pikaisia paranemisia tältäkin suunnalta. Ikäviä tuollaiset vammat. :<

Mutta jos tästä hiljalleen suorisi nukkumaan. Huomenna voisin hoidella roolipeliasioita kun tällä hetkellä ei ole mitään isompia velvollisuuksia koulun suhteen.
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyTo Maalis 07, 2013 8:18 pm

Deltan öiset kauhunhetket - tajusin eilen nukkumaan mennessäni, että kissani oli kadonnut. Olin vienyt roskia tuossa aikaisemmin ja jotenkin Leo oli livahtanut ulos mukanani ja oli sitten jäänyt sinne. Kuulemma joku oli käynyt rimputtamassa ovikelloani aikeinaan kysellä, onko kyseessä minun kissani mutta en ollut kuullut.
Kun tajusin kissan katoamisen tunsikausien päästä, tunsi oloni maailman huonoimmaksi lemmikinomistajaksi.

Soitin talkkarille joka neuvoi minut naisen luokse, joka oli sanonut ottavansa kissani kiinni ja vievänsä sen eläintaloon mutta kyseinen nainen ei ollutkaan tehnyt niin koska juuri silloin Leo oli päättänyt kadota pihalta kun hän oli asiasta ilmoittanut.
Etsin kissaa puolisentoista tuntia, tein lappuja joita heitin pylväisiin (muutenhan se olisi mennyt huomiseen iltapäivään koska minulla alkaa jo 7:30 työt ja oletin, että joku on saattanut ottaa kissani kotiinsa) ja menin kotiin yrittämään nukkua.

En saanut unta ja päätin että käyn katsomassa pihan vielä kerran läpi. Kierroksen ollessa melkein lopussa näin kiiluvan silmäparin tuijottavan minua lumilapion takaa - siellähän minun pikkuiseni oli ;__; Sitten istustelinkinkin kotiin päästyäni harvinaisen pitkän hetken paikallani kehräävä kissa sylissä (Leo ei yleensä ole sylissä puolta minuuttia pidempää), olin ollut jo ihan varma, että kissanidiootti on juossut autotielle ja kuollut.

Illan lopputulos - Leo tuoksuu ulkoilmalle mutta on muuten kunnossa ja talkkari sekä nainen jonka luona kävin pitävät minua varmaan hysteerisenä mitä yöllä olikin.
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi

Ikä : 34

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyMa Maalis 11, 2013 6:58 am

Delta, voi että kamalaa.. Mua aina pelottaa että meidän kissat karkaa ovesta huomaamattani ja katoaa teille tuntemattomille. Viime talvena tuolla taloyhtiön roskiksilla lymyili useampaan otteeseen ihan miedän kissan näköinen kissa.. aina kun tuli sisälle niin piti tarkistaa että oma kissa on tallessa.

Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyTi Maalis 12, 2013 1:25 pm

Onneksi minun kissani ovat yrittäneet hyökkiä ovesta niin monta kertaa, että tarkastan aina niiden olevan sisällä, kun lähden. Eivätpä ne kyllä enää kovin lähelle ovella olevia jalkoja tule, ryökäleet.

Sain kesällä elämäni säikähdyksen, kun olin vanhempieni luona. Heillä on seitsemän koiraa, koirille aidattu piha ja kaksikerroksinen omakotitalo, jonka yläkerrassa asuin kissoineni. Koirat ajavat kisoissa viehettä eivätkä ajattele pikkueläimiä muuna kuin saaliina. Huoneeni ikkunaan oli viritetty verkko kissoja varten, mutta idioottipentu hyppi siihen riippumaan ja oli yksi päivä repinyt verkon sijoiltaan. Koirat olivat ulkona. Oli sydän pysähtyä, kun tulin yläkertaan, ikkuna sepposellaan enkä löytänyt rakasta Junoa mistään.

Onneksi se oli fiksu kissa mennyt sohvan alle, kun tajusi idioottikakaran tekevän tyhmyyksiä, ja siellä odotti emännän pelastusta. Ja idioottikakara vain kelli parvella ja kehräsi.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyTo Maalis 14, 2013 3:33 am

Minuu ei oo hetkeen näkynyt, anteeksi kovasti siitä. Kirjoitukset ovat painaneet päälle ja hurr. Huomenna on vielä enkku ja sit voi vähän rauhoittua ennen keskiviikon matikkaa. Joten Naby on vielä hengissä ja lupailee viikonloppuna vastailla peleihin. ^^

Mutta voi Deltaa. ): Mein hauva on joskus karkaillut. Kerran se karkas isotädin mökillä sen läheiseen metsään ja sitä ettittiin sitten tunti. Nykyään annetaan sen olla tosi vähän irti, on sen verran karkaillut esim. sienestysretkillä ja son ihan kamalaa. Etenkin, kun meiän hauva on vähän semmonen, että siitä ei oikeen tiedä, miten se ottaa vieraan ihmisen.
medel
Lvl 2
medel

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptySu Maalis 17, 2013 8:29 am

Hyi, huoli lemmikeistä osaa olla kauheaa:/ meidän karvakuono oli pienenä ihan hulluna kaikkiin pieniin koloihin, niin sitä sai aina metsästää kaikkialta.

Huh, tänä viikonloppuna oli mamman synttärit ja kun kerta pyöreitävuosia täyttää, niin täytyihän niitä herkkuja ja vieraita olla joka loukko täynnä! En kyllä uskalla ruveta laskea mitään kalorimääriä :'D Ja kun saatiin sukulaiset pois nurkista, niin voisi vastailla peleihinkin.

Sain myös tietää, että viime kesän kesäduunikaveri oli kuollut onnettomuudessa ja samoin meidän koulun legendaarinen, niin vihattu kuin rakastettukin, matikanopettaja... Takki päällä ei saanut mennä luokkaan, vaan takki piti viedä kissojentyönseisaukseen -naulakkoon. Ja jos sulut puuttuu, niin pulut suuttuu! Pysäyttävää vaan tommonen, kun kuulee kahdesta odottamattomasta menehtymisestä samana päivänä.
Delta
Red Mage INT +10
Delta

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptySu Maalis 17, 2013 9:13 am

Huih, matikanopettajasi kuulostaa samanlaiselta tapaukselta kuin yläasteen fysiikan/matikanopettajani joka juoksi päin seinää todistaakseen Newtonin kolmannen lain toimintaa ja karkasi kesken tunnin pelaamaan pingistä koulun pihalle sekä saattoi raahata poikansa tunnille ihan muuten vain. Sain itse kuulla hänen kuolemastaan suunnilleen vuotta myöhässä kaveriltani, joka oli ollut vanhalla yläasteellamme opettajan keikalla hiljattain.

Mutta ikäviä tuollaiset uutiset.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptySu Maalis 17, 2013 9:20 am

Pakko sanoa, että samaan aikaan koen aina myötäkauhua kun ihmiset kertovat lemmikkiensä huolestuttavista karkuretkistä, mutta samaan aikaan en voi sanoa kokeneeni varsinaisesti samanlaista huolta :'D Maaseudulta kun olin kotoisin ja kissat siellä saavat kulkea vapaasti pihalle ja takaisin sisään.

Jostain syystä matikanopettajat vaikuttavat olevan aina niitä omituisia tapauksia. Meilläkin oli aivan loistavan eksentrinen matikanopettaja, tai oikeastaan kaksikin. Ensimmäinen oli vain loistavan sarkastinen ja omisti hassun huumorintajun, toinen taas oli hirmuinen dandy :'D Pelkään kuulla joskus synkkiä uutisia entisistä opettajistani, pikkukylässä kun heidät oppi tuntemaan niin läheisesti...
Acha
Lvl 7
Acha

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyTo Maalis 21, 2013 7:01 pm

Huhhuh, onneksi katti pääsi kotiin Meillä on ollut pupuja siitä asti kun olin pieni ja muistan kun ne saattoivat ottaa hatkat ulkohäkistään joskus. Yksi oli jopa 3 vuorokautta kateissa ja oli nähty kuulemma melkein kilometrin päässä kämpästä, mutta se oli sitten tullut takaisin. Olin ollut niin surullinen pikkutyttö silloin ja superonnellinen kun pupsi löytyi. Onneksi nykyiset asuvat täällä meidän jaloissa, eivätkä ulkona. Ei lisää sydämen tykytyksiä ^^

Meidän matikanmaikka oli ihan perus, mutta englannimaikka sekaisin. Yksi tunti se rupes ihan randomilla selittämään siitä kuinka söpöjä jotkut vuorimurmelit on ja sitten se demonstori meille melkein viisi minuuttia ilmeellä ja asennolla miltä ne näyttää kun ne seisoo kahdella jalalla ja tähystää -.-'' Kyllä me naurettiin sitä jälkeenpäin, mutta tunnilla ei uskaltanut kun se oli ihan tosissaan

ps. Aamuvuorot on </3
medel
Lvl 2
medel

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyTi Maalis 26, 2013 12:38 pm

Tsiiih! Just mun tuuria nuha iskee ja huomenna päälle kahdeksan tunnin lento... Elieli lähden tässä sopivasti vähän seikkailemaan New York Cityyn ja toivottavasti en tule nyt enempää kipeäksi. Palaaan viikonpäästä keskiviikkona suoraan koeviikolle, joten panostus peleihin voi olla hieman matala (sorpa oli tarkotus ehtiä vastata kaikkiin ennen, sori Acha!).
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Maalis 27, 2013 10:08 am

Hui medel! Mahtava seikkailu edessä :'D Vähänkö siistiä! Olisit toki voinut kirjata tästä ihan poissaoloilmoituksen :'D Nyt ei ole tietenkään hätää, mutta ajatteleppas jos olisi ollut poistot edessä ja olisit ollut hermolomalla vähän pidempään, mutta tarkoituksesi ei olisi ollut lähteä kokonaan pois, ja minä en olisi sitten tilejä poistellessani huomannutkaan offiin hautautunutta ilmoitustasi....! Okei, tuo skenaario ei voi toteutua käytännössä oikein mitenkään x'D Kunhan mölisen.

Minä olen taas hetkellisesti vapaa! Vapaa! Sain esseeni palautettua, enkä muistanut heti jälkikäteen kuin vain kaksi kohtaa, jossa vähän puutteellisesti merkitsin viitteeni... Ehkäpä se kuitenkin menee läpi, enkä jaksa muusta enää välittääkään. Hiiteen arvosanat x'D

Täytyy muuten sanoa, että on harvinaisen ahdistavaa, kun näyttää kovasti siltä, että heti kun katoan hetkeksi chene hiljenee täysin o__O Eikö täällä kukaan pelaa muun kuin minun kanssa? Luulin, että aloituskuukauksien jälkeen oltaisiin päästy jo tästä x'D Voi ei. Ehkä kyseessä on kuitenkin vain optinen harha... *yrittää torjua syyllisyydentuntoja*
medel
Lvl 2
medel

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Huhti 03, 2013 12:55 am

Kai, tajusin lähetettyäni viestin, että nyt kyllä taisi mennä väärään kohtaan, mutta kiireessä sitten annoin olla

Mutta mutta oli kyllä ihan huikea matka ja hirmu kivaa! Tuli syötyä liikaa, käveltyä liikaa ja shoppailtua ehdottomasti liikaa... :''D Tämä kevät pitää kyllä elää shoppailulakossa. Kun on ollut 21 tuntia hereillä ja pitäisi vielä yhdeksän jaksaa kaikki jutut tuntuu vielä hassuilta, mutta huomenna enkun kokeen jälkeen voi miettiä kuinka paljon sitä rahaa tulikaan käytettyä...
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Huhti 03, 2013 2:27 am

Arh. Parasta pankissa. Joka päivä radio suomi pop ja samat biisit uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja... Onneksi illalla olis työpaikan drinkkikoulutus. Vähä jotain erilaista välillä.

Se on kyllä paha ku matkan huuma loppuu ja alkaa tutkimaan tiliään tarkemmin. Hyi.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Huhti 03, 2013 7:02 am

Om nom nom! Matkustamisessa parasta on syöminen - kai kävit vetämässä naamaan jotain todella överiä jenkkiherkkua? x'D

Minulle tulee paha mieli ihan jo siitä, kun katson pankkitiliäni kahvin ostamisen jälkeen... Gahh. Ikäviä asioita tuollaiset.

Mutta mitä ihmettä on drinkkikoulutus? o___O Kuulostaa... vaaralliselta.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Huhti 03, 2013 10:55 am

Opeteltiin tekemään parikymmentä erilaista kesäistä drinkkiä ravintolaporukalla, sitä se vaan meinaa. :'D Ainoa "vaarallinen" osuus oli se, kerkiääkö jäät sulaa sheikkeriin vai ei. Heh. Oli kyllä ihan mukavaa, jatkossa uskallan ehkä paremmalla itseluottamuksella tehdä ja suositella drinksuja asiakkaille. Ja nyt tiedän senkin miksi bondi juo martininsa aina ravistettuna, ei sekoitettuna. Pihhh.
Acha
Lvl 7
Acha

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Huhti 03, 2013 11:51 am

Sigmund, sitten vaan laajentamaan ^^ Mä löysin drinkkine miksauksesta sen oikean ilon kun tutustuin noihin trooppisempiin coktaileihin. Mojitojen koko laaja valikoima, erilaiset Daiquirit, coolerit, cobblerit, daisyt niistä löytää sen oikean tekemisen ilon ^^. Ja sit kaikki hifistelyjuomat, jotka syntyy yllättävän helposta kuten ne kaikki sunriset, ne on kans kivoja ja aika nopeita tehdä ^^. Anteeksi, innostuin -.-

Onneks huomenna pääsee töihin, on niin hyvä saada jotain muuta ajateltavaa. Koko menneen viikon mielessä on vaan pyörinyt eri värien tanskan, norjan, hollannin ja saksan kielisiä nimityksiä kun on yrittänyt löytää sopivaa jalostusurosta ulkomailta -.-'' Ja vaikka genotyypit on hirmu mielenkiintosia niin se AA BB cc Dd GG Kk yhdistelmät alkaa vähitellen tulemaan korvista. Nään varmaan ens yönä unta parittelevista genotyypeistä ^^''
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyKe Huhti 10, 2013 10:35 pm

Se tunne, kun aamuyöllä vessaan herätessään muistaa, että aamutunnilla on oma opponointivuoro!

Olen nyt siis lukenut runoutta ja valmistellut runoanalyysille kritiikkiä. Ei pitäisi näin aamutuimaan joutua sellaista tekemään, aivoihin sattuu D:

Drinkit ovat äärimmäisen kivoja! Jonkun pitäisi tulla tekemään sellaisia minulle ^^

Ahh, viikonloppuna on edessä isäni 60-synttärit ja sen jälkeen alkaakin maailmani luisua kaaokseen, kun deadlinea ja tenttiä toisen perään vain puskee... No mutta, pitää vain ryhdistäytyä ja saada aikaiseksi :'D Mitä en tosin ole häpeällisesti täällä saanut tehtyä...

Mitäs muille kuuluu?
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyTo Huhti 11, 2013 12:13 am

Hyvää kuuluu, kovasti odotan jo tsompimättöä! Ajattelin laittaa Clemen ajamaan paikalle uudella maasturillaan. Siinä voi samalla vähän liiskailla zombei.

Ja niin. Pankissa on TYLSÄÄ. Ravintola-ala on niin paljon kiinnostavampaa tähän verrattuna. Ja Death Note loppui joten olen hyvin tylsistynyt myös iltaisin. Yhhyhhyhh. Voisi kai sitä kehittää muutaki ku tietokonetta mutta.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyTo Huhti 11, 2013 10:35 pm

Tsompimättö tosiaan lähenee ja lähenee~ Siitä tulee hauskaa, kerrankin saadaan aikaiseksi event kevätkaudellakin :'D Vaikka kevätkaudet ovat silkkaa myrkkyä. Opiskelun ja ropettelun, molempien näkövinkkelistä, jotenkin siltä vaikuttaa... Tai no, ihan järjellistähän se on, monilla kun on ylioppilaskirjoituksia tai sitten syksyllä tekemättä jätettyjä esseitä, jotka pitää suorittaa tämän lukuvuoden aikana, vaikka kevätaurinko kutsuukin jo kesälaitumille ja höylää uhkaavasti motivaatiota olemattomiin....

Death Notea katselit? Kokeile katsoa Monster tai Baccano!, molemmat ovat mitä mainioimpia sarjoja. Tosin itse olen katsonut vain Baccano!a, mutta kyllä se jotain sanoo, kun Monsterista oleva tyyppi on lähes kaikkien "coolein animepahis" top-minkälieneitten ykkösenä :'D Karmivaa ja älyllistä se, ja sellainen kai Death Notessakin kiehtoo. Baccano! puolestaan on muuten vain äärimmäisen hieno, kaoottinen sikermä :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 EmptyMa Huhti 15, 2013 1:01 pm

Oi! Paljon onnea Solveig! Toivottavasti paranit kuumetaudistasi ihan kunnolla etkä sorru työn raskaan taakan alle D:

Kevät on pirullista aikaa, aina luulee, että olisi jo lämmintä mutta sitten kuitenkin vilustuu, eivätkä kerääntyvät rästityöt ja deadlinet yhtään auta asiaa.

... ja minä vain kirjoitan blogiini. Ahh, huomenna taas ahertaa sitten järkevyyksiä opintojen ja ropettamisen parissa...
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Offffffff-   Offffffff- - Sivu 41 Empty

Offffffff-
Takaisin alkuun 
Sivu 41 / 44Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: