Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Event! Player's choice

Siirry alas 
+4
Sigmund
Kirke
Hijiri
sir Kai
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTi Huhti 24, 2012 7:59 am

Jo aikaa sitten oli puheena, miten olisi mukava järjestää uusi Event!-ryhmäpeli à la Chênevalien kulttuurifestivaalit. Nyt, kun olemme saaneet sopivasti muutaman pelaajan lisää, ja muutenkin on pirteästi pyörintää täällä foorumilla, voisi olla todellakin aika vihdoinkin toteuttaa toinen Event!-peli. Eventin toteutusidea yhden illan hurjana, nopeatempoisena ropettamisena ja sen käytännöllisiä seikkoja voi kerrata edellisen eventin suunnitteluaiheesta tai itse toteutuneesta pelistä.

Tällä kertaa ei ole tarjolla kulttuurifestivaalien tapaista pohjaa peli-idealle, koska ylläpito ei keksinyt mitään haluaa antaa pelaajille vapaat kädet vaikuttaa asiaan. Mihin tapahtumaan tuleva Event liittyisi, millainen yhdistävä juonitekijä ryhmäpeliin voitaisiin kehitellä - kaikki tämä on täysin auki ehdotuksille! Ainoa toivottava asia olisi, että ryhmäpeli sijoittuisi pelimaailman ajassa syys-lokakuuhun kulttuurifestivaalien jälkeen.

Miltäs kuulostaa? Syntyikö kenellekään ideoita? Kuka haluaa tulla mukaan? Millaiset päivämäärät voisivat sopia?

Ehdotetut päivämäärät:

Ilmoittautuneet:
sir Kai
Yui
Sajira
Inki
Hijiri
sya
Kirke
Sigmund
Ylva
revy.
Solveig
Sante


Viimeinen muokkaaja, sir Kai pvm Ti Elo 21, 2012 11:59 am, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Huhti 25, 2012 2:27 am

Kuulostaa mielenkiintoiselta. En tosin osaa ehdottaa mitään yhdistävää juonitekijää peliin, kun en ole ennen tämän kaltaisia pelejä pelaillut.
Ajankohtana minulle sopisi lähinnä viikonloppu kuukaudesta riippumatta arkena olen turhan kiireinen. Mutta minä voisin osallistua peliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Huhti 25, 2012 6:40 am

Korvani kuulevat jotain hauskaa! (Tai siis silmäni näkevät mutta...)

Uutena pelittäjänä olen hyyvin hyvin kiinnostunut sillä kyseisellä tavalla saisi monesta hahmosta ja niiden käyttäytymisestä jne jne.. ihmisten pelitavoista... kaikesta, samalla kertaa kokonaisvaltaisen kuvan..

Me like
Me want

Ilmoitan Cecilyn ehdottomasti mukaan!

hmm.. toistaiseksi en paljoakaan osaa ehdotella teemoja/aiheita/pohjaa.. :s Mutta kun/jos porukkaa kertyy vielä tästä niin eiköhän useampi ihminen keksi yhdessä jotain hauskaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTi Toukokuu 01, 2012 11:40 am

Hienoa, että teitä kiinnostaa :'D Minä todennäköisesti pelailen melkein kaikilla hahmoillani siellä - ainakin kaikilla, jotka vain pystyvät olemaan pelissä mukana.

Viimeksi varsinainen pelihetki oli perjantai-ilta, ja lauantaina sai jatkaa pelit loppuun. Olisiko tällä kertaa mukavampi aloittaa jo lauantaina, ehkäpä enemmän päivällä kuin illalla...?

Well, yhdistävä juonitekijä voisi olla jokin suunniteltu julkinen tapahtuma - kuten viimeksi kulttuurifestivaalit olivat - tai ehkä jokin erikoinen onnettomuus.... tosin viimeksihän peli keskittyi enimmäkseen kulttuurifestivaaleilla sattuneeseen onnettomuuteen, hmm.

Omassa päässäni pyörii vain ehkä turhankin samankaltaisia aiheita, kuin kulttuurifestivaalit. Markkinoita, musiikki-esityksiä, puistojuhlia.... Hieman erilaisempi idea oli jonkun järjestämät valtavat syntymäpäiväpuutarhajuhlat, mutta niihin ei pystyisi osallistumaan tarpeeksi helposti hahmoilla, jotka eivät asu Chênevalien omakotitaloalueella...
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyPe Toukokuu 04, 2012 1:28 am

Mukana ollaan mahdollisuuksien mukaan, ts. minkälainen tapahtuma on kyseessä. Noel kun on vähän hankala siinä mielessä, ettei poika kauhean helposti uskaltaudu ihmisten ilmoille, vielä vähemmän jos ihmisiä on paljon yhdessä paikassa. Mutta jos onnistun eventtiin mennessä saamaan uusia hahmoideoita valmiiksi, niin enköhän ainakin silloin ole ihan varmasti mukana~
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyPe Toukokuu 11, 2012 10:16 am

En omasta osallistumisestani voi vielä sanoa mitään, sillä olen kesän töissä ja duuni saattaa hyvinkin kahmia aikaani viikonloppuiltaisin. Jotain ajatuksia eventin teemaksi pyörittelin kuitenkin mielessäni, ei tosin mitään kovin toimivaa loppuun suunniteltua, mutta jos joku saisi näistä sanaoksennuksista poimittua jotain relevanttia ja/tai jalostettua jotain?


Lajismista saa jonkinlaista jännitettä julkiseen tilaan, jos oletetaan että on olemassa ihmisjoukkoja, jotka eivät taikaväkeä suvaitse lainkaan -> pinnan alla kytevistä jännitteistä jotain pienimuotoista hässäkkää (ei liian suurta iskua etteivät nykyiset asetelmat järky tai Chênen taikaväkikeskittyneisyys paljastu kertaheitolla) suukovusta suurempaan taikavastaiseen iskuun. Joko muun tapahtuman keskellä tai pohjaksi.
Jo pohjaksi lajien tasa-arvoon liittyvistä julkisista kannanotoista keksii vaikka mielenosoituksen puolesta tai vastaan, se antaisi melkein kaikille jonkin verukkeen osallistua vaikka lajin perusteella (toisin kuin seuraava idea, se ei varmaan kiinnostaisi kaikkia öhöh) ja taikaterroristitkin voisivat aiheuttaa kaaosta. Lopputulos jos pidettäisiin aisoissa niin siitä ei syntyisi liian järisyttävää mutta menee kuitenkin ehkä onnettomuus-teeman puolelle.

Jonkinlainen tapahtuma sen taustaksi/verukkeeksi, että suuri osa asukkaista/hahmoista saadaan samaan tilaan, on ihan käypä idea minunkin mielestäni. Ranskan kansallispäivä eli Bastiljin valtauksen vuosipäivä on heinäkuussa eli se ei tuolle syksylle taida sopia... Entä Chênen oman Mariannen valinta (Ranskan kansallissymboli, vrt. Suomi-neito http://fi.wikipedia.org/wiki/Marianne_%28symboli%29)? Ehdokkaiden/valitun kaunottaren lajista tai vaikkapa sukupuolesta voisi syntyä kohua/skandaali/vastaavaa. Tai sitten joku muunlainen gaala, ei ihan yhtä yksityinen kuin syntymäpäiväjuhlat?

Entäpä jonkun (sivu)hahmon julkinen badasseily? ...Taikavoimilla jotka vaikuttavat eri puolille asuinaluetta? Vahingossa tapahtuva mutta laajalti merkittävä taikasössiminen?


... D: Vetoan termiin sanaoksennus ja hiljenen nyt!
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyMa Toukokuu 21, 2012 4:03 am

Gaaloja minäkin mietin, mutta nekin ovat yllättävän rajoittavia. Meillä on niin monenlaisia hahmoja eri varallisuusluokista eri makujen edustajiin, joten taidegallerian avajaisiin ei saataisi millään ilman paria kieroutta täysin vapaata osallistumismahdollisuutta, ja toisaalta nuo prissyimmät hahmot eivät todellakaan laskeutuisi joillekin markkinoille... Hmm.

Voisi olla kyllä hauskaa jatkaa terrorismiteemalla :'D Sitä siis itse ehdin jo Geraltillani pelailla. Voisi edistellä vihdoinkin niitä asioita ja valmistella oikeasti järjestökuvauksen näistä kuuluisista taikaterroristeista. Mutta mikä olisi tämä suuri yhteistapahtuma, johon terroristit iskisivät? Johonkin, joka korostaa ihmisten ja taikaväen sopuista yhteiseloa, ehkäpä? Siihen saisi nakattua myös mukaan mahdollisten sankarusten badasseilyn ja sitä seuraavan uutishässäkän, josta tulisi varmasti loisteliasta draamaa osallisten hahmojen elämään <3

Taidetaan olla kallistumassa joidenkin markkinoidentapaisten puolelle varmaankin itse tapahtuman suhteen? Koska useammat hahmot ovat enemmän tavallista tallaajaa kuin seurapiirien kermaa, ja siten suuremmalla osalla olisi mahdollisuus osallistua sellaiseen tapahtumaan.

... menee erilaisen skenaarion tavoittelu hyvää vauhtia kohti viemäriä, mutta toisaalta, ehkä markkinat ja festarit ja onnettomuudet voisivatkin olla eventtien yleinen teema *naur*
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyLa Heinä 28, 2012 7:59 am

Pitänee herätellä tätä töpöä ja eventtiä vähäsen :'D

Miitissä keksittiin alkaa rakennella taikaterroristeista suurempaa vaihtoehtoista storylinea cheneen, ja tämä event voisi olla mainio starttilaukaus sille. Skenaario olisi siis ei niinkään Chênevalien paikalliset markkinat, vaan Pariisin taikaväen ja ihmisten yhteiseloa edistämään ja suitsuttamaan tarkoitettu happenstance.

Koska meillä on tällä hetkellä hahmona terroristeista ainoastaan Noemi, tarvittaisiin taikaterroristien joukkoihin värvättyjä hahmoja pari lisää järjestämään hirmuista terroristi-iskua keskelle tätä iloista perhetapahtumaa, sekä tietenkin lössi uhreja, sivustakatsojia ja vastaantaistelijoita sekoittamaan soppaa.

Geralt ainakin tulee olemaan paikalla leikkimässä sankaria, ja minulla hänen pelinsä ovat ehtineet pelimaailman ajassa hiipiä vasta syyskuulle. Event siis todennäköisesti aiheuttaa pientä kupruilua hahmojen juonikaarissa, mikäli pelataan jo seuraavan vuoden tammikuuta, mutta eiköhän homman saa sommiteltua joten kuten hahmon tietoisuuteen.

Hnn, ja peli voitaisiin otta joku perjantai, kunhan ihmiset ehtivät, kerkeävät ja jaksavat.

Tämän verran miitti piristi ajatuksia :'D Mutta kaipaan apua, että saadaan tämä onnistumaan.

Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Elo 01, 2012 10:36 am

Nyxin on tarkoitus pyrkiä liittymään taikaterroristeihin, joten sen voi ainakin laskea toteuttajaksi mukaan.
Ja Samiran poliisien puolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTo Elo 09, 2012 2:17 pm

Minä tulen jos päivä ja olotila natsaa. En voi luvata oikeastaan mitään etukäteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTo Elo 09, 2012 2:36 pm

Itse ilmottaudun ilman muuta mukaan Ivanin kanssa~

Ja jos tosiaan tapahtuma tulee olemaan taikaterroristeihin liittyvä, niin ollaan Kirken kanssa oltu yskäreillä yhteyksissä ja aateltu että Ivan värvätään CIA:n heiniin työnkuvanaan rauhanturvaus terroristejä vastaan. <:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund


Join date : 07.08.2012
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyPe Elo 10, 2012 1:22 am

Olisi ihan mielenkiintoinen vetää Clemence sivustakatsojiin sekä mahdollisesti sinne sankarileikkeihin, tai ylipäätään katsoa miten vampyyrinaiseni siinä tilanteessa toimisi. TOSIN. Perjantaisin, kuten tänään esimerkiksi, minulla aina illat töitä, usein neljästä kahteen yöllä. Se vähän hankaloittaa mukana olemista. :< Luulenpa siis, että Clemence saattaa joutua jäämään tämän takia ilonpidosta pois. Tulen kuitenkin kiinnostuneena lukemaan peliänne.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyPe Elo 10, 2012 6:52 am

Hmm, tietenkin päivä voi myös olla lauantai, jos se sopii paremmin, Sigmund? Kunhan vain ihmiset pääsisivät siinä iltapäivästä-loppuiltapäivästä kirjoittamaan, niin olisi hyvin aikaa ennen kuin alkaa liikaa osaa porukasta nukuttamaan ^^

Ja oi, sya! Olenkin jo kuullut näistä suunnitelmista ;'D Hienoa, että juonikuvio ottaa tulta allensa. Pitäisi kai kohta perustaa sille joku oma juonittelutöpö...

Ylva, on hienoa, että haluat osallistua ^^ Yritetään katsoa sopiva päivä kaikille, ja ei haittaa, vaikkei olotila olisi varma. Kunhan sitten vaikka homman olessa aluillaan tulet huudahtamaan foorulla, ettet pääsekään?

Ylipäänsä ilmoittautuneet, sitten jos viime hetkellä tuleekin este, käväiskää sitten huudahtamassa ettette pääsekään, jotta ei jäädä odottelemaan liikoja. Samaten myös viime hetkellä saa tulla mukaan, jos ilta onkin vapaa ;'D

Well, alkaa olla jo jonkin verran halukkaita osallistua, joten voisi kaiketi alkaa pohtia sopivaa päivää. Kuinka pian lähdetään käynnistämään peliä? Jo tässä elokuun puolella, vai syyskuussa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyPe Elo 10, 2012 6:56 am

Niin, ja mulla käy tosiaan mikä päivä vain ja mikä kellonaika tahansa :--D Oon niin armoton datis että roikun koneella koska vain jos on jotain kivaa tiedossa! Eli elokuu tai syyskuu käy vallan miniosti~ Tietysti mitä pikemmin sen paremmin, mutta ei mieluusti ihan pienellä varoitusajalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyPe Elo 10, 2012 9:27 am

Juh, minulle periaatteessa sopii kanssa mikä päivä tahansa kun ei ole mitään suunniteltuja menoja. Jos on ne päätetään aina edellispäivänä XD

Ajattelin pyöräyttää uuden vampyyrihahmon ja sujauttaa sen tuohon terroristijärjestöön XD Ihan näin btw. Jos se valmistuu ennen peliä niin voisin sen ottaa sinne terroristien puolesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTi Elo 14, 2012 12:51 pm

Voitaisiin ottaa peli syyskuussa jonakin lauantaina, siis. Ja edelleen skenaariona on chenen "starttivuoden" syyskuussa tapahtuva, taikaväkeen ja heidän oikeuksiinsa liittyvät hyvänmielen markkinat, joihin La Main d'Iblis tekee iskun.

Hmm... mikäs päivä sitten kuulostaisi parhaalta? 8.9.? 15.9.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTi Elo 14, 2012 1:01 pm

Ei mielellään 8.9 koska silloin on Tracon ja itse olen ainakin menossa sinne. ^^'
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTi Elo 14, 2012 1:14 pm

Aaa, conit! x'D Ikinä en ole kartalla milloin niitä pidetään. No, 1.9. 15.9. tai 22.9.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke


Join date : 01.08.2012
Ikä : 33

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTi Elo 14, 2012 1:24 pm

Minä suosisin 1.9, koska... Herneen kärsivällisyys. Pelipelipelipeli.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyTi Elo 14, 2012 1:27 pm

Gohh, niin pian jo :'D Ehtiikös kaikki edes reagoida siihen mennessä, että eventti on tulossa? Ehkä ehtii. Miltä muista kuulostaa 1.9.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Lvl 4
Hijiri


Join date : 21.09.2011

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Elo 15, 2012 5:13 am

Minä saatan olla Helsingissä tuolloin 1.9, enkä silloin pääse netin äärelle. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Elo 15, 2012 6:45 am

Minä tietenkin osallistuisin mielelläni koska pääsisin pelailemaan Noemilla mutta epäilen, että koska tuo on Traconia edeltävä viikonloppu olen tuolloin kuvailemassa asuani tai, jos se ei ole valmis, raatamassa saadakseni asut valmiiksi.

Joten jos halutaan enemmän taikaterroristeja mukaan niin minulle käy paremmin nuo myöhemmät viikonloput vaikka viikonloput ovatkin minulle vähän huonoja muutenkin koska Tanja tulee silloin Helsinkiin
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Elo 15, 2012 7:10 am

Aivan mainiolta! 1.9 käy siis meitsille kuin nenä naamaan c:

edit. // ja kyllä myöhemminki käy vallan hyvin, jos siis siiretään päivää eteenpäin Deltan menojen takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yui
Ylläpitäjä +10 all
Yui


Join date : 16.06.2011
Ikä : 33

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Elo 15, 2012 7:44 am

Itselläni on ainankin tuo 1.9 aika huono kun silloin on juuri muutto viikonloppu. Toisaalta tuon jälkeen alkaa koulu joten en uskalla varmaankaan kauhean paljoa lupailla vielä syyskuulle. Itselläni toisaalta ei ole suuria vaikuttajia tuollaiseen peliin joten jos keksitte jonkun hyvän päivän niin katselen sitten lähempänä ehdinkö.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice EmptyKe Elo 15, 2012 7:59 am

Okei, eli ei syyskuun ensimmäisenä päivänä, vaikka se olisikin meille muille hätähousuille käynyt :'D 22.9. on sitten seuraava vaihtoehto? Itsellänikin on koulut alkaneet tuossa välissä, mutta luulisin tahdin tasoittuneen jo siinä vaiheessa.

Ah, tekisi mieli siirtää viikonpäivä perjantaiksi, jotta saataisiin varmasti Noemi paikalle, mutta toisaalta... uudet naamat haluaisi päästää mukaan näihin mättöihin... hmm... x'D Onpa hankalaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Event! Player's choice Empty
ViestiAihe: Vs: Event! Player's choice   Event! Player's choice Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Event! Player's choice
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Event! Braaaaaaaaaaainsss......
» Event! Chênevalien kulttuurifestivaalit
» Event! Halloweenin haamujahti

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Kuulumisia pelimaailmasta-
Siirry: