|
|
| Esittele itsesi! | |
|
+8Tiirikka Sirppi Kirke Sante Shaido Delta Luseina sir Kai 12 posters | Kirjoittaja | Viesti |
---|
sir Kai Ylläpitäjä +10 all
| Aihe: Esittele itsesi! La Syys 10, 2011 5:46 am | |
| Eli, tässä olisi pieni tutustumisleikki, jonka avulla valotetaan vähäsen pelaajien taustoja. Tässä on kysymyssarja, johon voi vastata vapaamuotoisesti, ja postata sitten vastauksensa muitten luettavaksi tähän! Tullaan tutuiksi <3
1. Miksi sinua kutsutaan?
2. Kuinka vanha olet?
3. Missä kotisi on?
4. Miksi haluat isona?
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen?
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi?
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten?
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on?
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi?
Aloitan!
1. Miksi sinua kutsutaan? Netissä kuljen nimillä sir Kai, Kai ja Reitziluz. Muutamat tuttuni kutsuvat minua myös irl Kaiksi, mutta useimmille olen Inne tai Irene.
2. Kuinka vanha olet? Täytin elokuussa yhdeksäntoista, eli olen vielä melko pieni :'D
3. Missä kotisi on? Synnyinkotini on Simpeleellä, asuinkotini Turussa.
4. Miksi haluat isona? Haluaisin vapaaksi kirjailijaksi, mutta se on vain hupsu, iso haave. Konkreettisemmin haluan valmistua maisteriksi - sitten pitää katsoa, pärjäänkö sillä vai pitääkö keksiä jokin konkreettisempi ammatintuoja :'D Ehkä eniten haluan isona onnelliseksi.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Yhdeksännen luokan keväällä pienessä koulussamme pidettiin harrastepäivä. Menin ystäväni, Luseinan, pitämään esittelytilaisuuteen, joka yllätys yllätys koski farppausta. Sen innoittamana loin ensimmäisen hahmoni, Siegfried Lionhartin, ja liityin Yume no Hate -roolipeliin. Siitä se kaikki lähti.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Ehdottomasti fantasia, mutta pidän myös kovasti scifistä ja... no, mistä tahansa jännittävästä ja syvällisestä. Fantasian saralla pidän eniten kunnon oldschool-kuningasfantasiasta. Kauhu on myös hyvin, hyvin lähellä sydäntäni, mutta enemmän käsittämättömien kulttileffojen kuin kirjallisuuden muodossa.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Luon lähes aina mieshahmoja. En ole ihan varma, miksi :'D Antonio ja Lukas ovat oivia esimerkkejä hahmoista, jollaisia jaksan luoda uudestaan ja uudestaan. Oikeastaan hahmoissani vallitsee viisi arkkityyppiä: kiireinen sarariman-kaappihomo, sarkastinen etuoikeutettu kaunismies, lempeä ja surumielinen jätti, henkisesti tasapainoton roisto ja satunnainen vahva nainen. Tietysti rikon noita kategorioita, sillä uuden kokeileminen on hauskaa, muta ainakin esim. Antonion ja Lukasin pystyy sijoittamaan noihin.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Valko-pinkki-oranssi....
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - Olen vanha animehomo, nykyinen mangafoxissa rilluja. Kulutan yhä paljon Japanista tuotua viihdettä, mutta olen sukeltanut Narutoista ja Bleacheista sairaan ja obskuurin mangan maailmaan aivan liian syvälle, jotta minua tunnistaisi enää ulkoisesti pikkujernuksi. - Rakastan yli kaiken maailmojen luomista, ja niitä luodessani hyvin pikkutarkkaa suunnittelua ja jäsentelyä. Chênevalie on mittapuullani hyvin vapaamuotoisesti ja rennosti valmiiksi räiskäisty :'D Mutta pidän siitä silti. Sen sentään sain valmiiksi, toisin kuin mitään muuta perfektionistista projektiani. - Tulen suurehkosta perheestä ja pidän kissoista. - Haluan olla varsinkin kanssaropettajiani kohtaan kohtelias ja kannustava, vaikka sisällä oleva piilevä elitistini kannustaakin toisenlaiseen käytökseen. - En ole uskonnollinen, mutta olen syvästi viehtynyt kristinuskon myytteihin, tematiikkaan ja symboliikkaan. *köhh* en suinkaan ole pelannut täällä jo peliä, jossa vampyyri ja enkeli mättävät toisiaan kirkossa ja krusifiksi itkee *naur* - Ropettaessani pidän eniten peleistä, joissa saan revitellä isoilla kliseillä, tunteilla ja mätöllä. - Musiikillisesti, kun pitää se nyt herranjestas hyvässä esittelyssä mainita, olen lähinnä hevaria. Animehevikin lasketaan heviksi! - Ja tärkeää on mainita, että pidän kaikesta barokista <3 | |
| | | Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! La Syys 10, 2011 6:18 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Netistä minut voi löytää nimimerkeillä Luseina ja Lotengo, joskus harvoin myös nimimerkeillä Nía tai NíaLuseina. Irl maailmassa useimmat kutsuvat minua Kristiinaksi, mutta monet myös Kisuksi, josta omalla tavallaan pidän enemmän, ehkä olen sitten vain lempinimi-ihminen : D
2. Kuinka vanha olet? Kuten tuossa avatarini alapuolella jossain kohdassa kivasti näkyy niin olen 18 eli olen äskettäin astunut täysi-ikäisyyden ihmeelliseen maailmaan : D
3. Missä kotisi on? Olen asunut elämäni ensimmäiset 15 vuotta vuorotellen Simpeleellä ja Parikkalassa ja nyt asustelen toista vuotta Turussa
4. Miksi haluat isona? Tuleekohan minusta koskaan isoa? Vahvasti epäilen, että ei : D Jos niin sattuu kuitenkin käymään niin haluaisin opiskelemaan oikikseen ja sieltä sitten niin pitkälle kuin vain on mahdollista : D
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Ollessani 13 tai vähän alle, kaverini tuli kertomaan minulle, että oli löytänyt mielenkiintoisen uuden harrastuksen. Hän esitteli minulle foorumipohjaisen roolipelaamisen ja rakastuin heti. Ensimmäinen hahmoni oli vampyyrityttönen nimeltään Sangdela Qin ja hänen kanssaan pelailin ropessa nimeltä Yume no Hate.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Pakkohan se nyt on se fantasia tähän laittaa. Tykkään myös jännityskirjoista kuten esimerkiksi Mary Higgins Clarkin kirjoista. Lähellä sydäntäni on myös FanFiction. En tiedä lasketaanko sitä kirjallisuudeksi, mutta sanon sen kuitenkin. Hähää!
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Pidän mieshahmojen luomisesta, mutta en varsinaisesti vierasta naisiakaan. Hahmoissani pidän siitä, että heidän menneisyydessään on tapahtunut jotain sellaista mikä tekee hahmostani mielenkiintoisen. Haluan, että hahmoni menneisyys voi heijastua jollain tapaa peleihini. Pidän myös ehkä liiankin paljon sivuhahmojen luomisesta hahmojeni ympärille. Vilkaiskaa täällä olevia hahmojani saadaksenne paremman kuvan hahmomieltymyksistäni : D Viimeaikoina olen mieltynyt tekemään melko vanhoja hahmoja. Monet ajatuksen tasolla olevat hahmonikin ovat siinä kolmenkympin tietämillä.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Sinivalkoinen (ei johdu ylitsevuotavasta isänmaallisuudesta : DD )
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Luin ensin, että tuossa kysytään, että haluanko kertoa vitsejä : D Onneksi ei tarvitse niitä kertoa, sillä olen huono vitsinkertoja. - Ensiksi voisin mainita, että olen addiktoitunut sir Kain kirjoitustapaan : D En voisi kuvitella ropettamista ilman häntä. Tulipa tämäkin sitten tunnustettua. - Olen jossain määrin ailahteleva ihminen. Joskus olen kuulemma pelottava (en kyllä koe olevani, mutta mitäs sitä asiasta tappelemaan) - Minulla on taipumus katsoa tietyntyyppisiä ihmisiä alaspäin, mutta olen yrittänyt karsia tuota piirrettä itsestäni. - Rakastan ropettamista erityisesti siksi, koska saan luotua peleihini asioita, joita omassa elämässäni ei tule koskaan olemaan. Ropemaailmassa minulla on toinen elämä ja se on ihanaa. - Minulla on kaksi siskoa ja kaksi kissaa, toisella siskollani on kaksi lasta, joten olen myöskin täti - Joskus minun tekee mieli repäistä ja tehdä jotain todella tyhmää ihan siksi, että jos siitä vaikka saisi jotain viboja : D usein typeryydet jäävät kuitenkin vain ajatuksen tasolle. - Teatteri on minulle rakas harrastus ja käynkin ilmaisutaitopainotteista lukiota. - Musiikki on kirjoittamisen ja teatterin lisäksi yksi suurista intohimoistani, en valitettavasti osaa soittaa mitään, mutta musiikin kuuntelu ja laulaminen ovat minulle elinehto - Pidän suuresti laittautumisesta ja siitä tunteesta, kun näyttää itsensä mielestä hyvältä
| |
| | | Delta Red Mage INT +10
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! La Syys 10, 2011 7:56 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Käytän oikeastaan nykyään enemmän nimimerkkiä Sieg, mutta koska täällä suuri osa pelaajista on tuntenut minut nikillä Delta, päätin käyttää sitä.
2. Kuinka vanha olet? 23 vuotta.
3. Missä kotisi on? Helsingissä.
4. Miksi haluat isona? Haluan löytää työn, josta nautin niin paljon, ettei sen tekeminen tunnu siltä, että heitän elämäni hukkaan. Valitettavasti sellaista työtä ei ole vielä löytynyt, joten minusta epäilemättä tulee isona katkera aikuinen.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? ...vähän hölmö kysymys minun kohdallani. Aloin pelaamaan foorumeilla, koska foorumi-ropet yleistyivät ja vieraskirja/chattiropet alkoivat kuolla sukupuuttoon.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Voiko sarjakuvia sanoa kirjallisuudenlajiksi? Jos voi niin ne ovat ykkössijalla fantasian ja tietynlaisten historiaa käsittelevien kirjojen kanssa. Nautin myös sci-fin lukemisesta ja muutamista kauhukirjailijoista kuten Lovecraftista ja Koontzin Odd Thomas-kirjasarjasta, joka tosin on enemmänkin dekkari kauhuelementein kuin kauhua. En voi myöskään sanoa, ettenkö nauttisi tietynlaisten dekkareiden lukemisesta.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Kun luon hahmoa, lähden yleensä oletuksesta, että se on mies. Pelaan kohtalaisen paljon naishahmoilla, ja nykyään heillä on kieltämättä useammin myös kiinnostavamman menneisyydet kuin mieshahmoillani, jotka ovat yleensä syntyneet kusipäiksi ja ovat sitä yhä. Nykyään pelaan harvemmin hahmoilla, jotka ovat pelkästään mukavia - saatan kuitenkin luoda hahmoja, jotka ovat täysiä kusipäitä ulkoisesti mutta ovat sisimmiltään hyviä jätkiä. Pidän itse hahmoja, jotka eivät ole muuta kuin mukavia, hieman epäinspiroivina. En pelaa kovinkaan nuorilla hahmoilla (jollei oteta mukaan niitä pikkuvanhoja pikkupoika-hahmoja joita kaverini välillä pyytävät minua luomaan olemaan järkyttävän ärsyttäviä) ja hahmojeni keskimääräinen ikä lähentelee epäilemättä 35 vuotta.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Valkoinen.
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Minä osaan vain kertoa julmia vitsejä. Haluaisitteko kuulla ikivanhan, moneen otteeseen kuullun vitsin zoofiilistä, sadistista, pyromaanista, nekrofiilistä ja masokistista? Ehkä jätän sen väliin.
- Kuten edellinen kirjoittaja, rakastan Kaitsun kirjoitustapaa - Harrastan cosplayta - Olen myös harrastanut useampaa liikuntamuotoa luistelusta seinäkiipeilyyn mutta menetän kiinnostukseni parin vuoden jälkeen (osaan useasta lajista alkeet mutten ole oikeastaan missään erityisen hyvä) - Pelaan konsolipelejä. Tällä hetkellä pelaan läpi sekä Sengoku basara 2 että 3 - Pidän romanssien pelaamisesta, mutta useat hahmoni ovat sellaisiin peleihin kelpaamattomia - Ropetan foorumeiden lisäksi mesessä sekä pen and paper-tyyliin (eli kerrontana missä taisteluiden tuloksen ratkaisevat levelit ja nopat) - Kenties minunkin pitäisi tuoda esille huonoja puoliani eli mainita tässä ylimielisyyteni, turhamaisuuteni, laiskuuteni tutustua ihmisiin ja vielä suurempi laiskuuteni pitää heihin yhteyttä - Olen perso sekä kehuille että herkuille | |
| | | Shaido Lvl 18
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! La Syys 10, 2011 8:48 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Nettimaailmassa nimellä Shaido ja siitä ovat tulleet myös lempinimet Shai ja Shaishai >.< Lotron maailmassa taas useimmat tuntevat minut Iorienel nimellä, koska se on main hahmoni nimi serverillä, jolla useimmin pelaan. Minut tunnetaan myös jossakin nimellä Nedra. IRL minut tunnetaan Taina nimellä, josta myös on erilaisia väännöksiä. Oudoimmat saamani lempinimet ovat varmaankin Roskisvampyyri ja Likööri-Taina... don't ask why
2. Kuinka vanha olet? 23 v.
3. Missä kotisi on? Kotini on siellä missä minä. Olen kuitenkin kotoisin Jämsän peräkyliltä, viettänyt eräänlaista sisäoppilaitoselämää Aitoossa, asunut Jämsänkoskella ja Varkaudessa ja nyt Jyväskylässä. Lapsuuden koti on kuitenkin paikka, jota yhäkin kutsun kodiksi.
4. Miksi haluat isona? Ehkä minusta tulee kasvisruokakokki sekä luontaishoitaja... ne haavet ovat tällä hetkellä päällimmäisinä, vaikka muitakin löytyy. Kaksi ammattia minulla tosin jo on...
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Hmm... se oli yläasteen 9 luokalla, jota ennen olin jo pelannut kavereiden kanssa paperille pelejä kirjoitellen. Aloitin foorumipelaamisen englanninkielisillä foorumeilla, ensimmäinen taisi olla ystäväni ylläpitämä Amoi, joka pohjautui Ai no Kusabiin. Kun Avid Gamers oli vielä toiminnassa, tein sinne myös oman pelisivuston, jota ei enää kuitenkaan ole. Amoin lisäksi pelasin silloin muillakin englanninkielisillä sivuilla, joista suurimmassa osassa oli teemana elementalismi. En muista tarkkaan, milloin siirryin suomenkielisiin peleihin, mutta ensimmäinen pelipaikka taisi olla Yume no Hate.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Fantasia, mytologiat, kauhu... olen auttamaton Tolkien fani, vaikka minulta ei löydy edes Tarua Sormusten herrasta x___x mutta, minulta löytyy muita teoksia, kuten Lays of Beleriand, The Book of Lost Tales 2, The Hobbit.. Stephen King on myös yksi lempikirjoittajistani.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Homoja mieshahmoja. Näin yksinkertaisuudessaan xD Olen toki naisillakin pelannut ja nauttinut siitäkin syvästi. Yleensä hahmoni ovat myös jollakin tapaa kärsineitä...
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Minulla on 3 hammasharjaa, joista kaksi on sellaisia matkahammasharjoja. Löytyy pinkki, vihreä-valkoinen ja kelta-valkoinen...
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Hmm... mitä haluatte tietää x___x -Pidän sipseistä ja syön niitä aivan liikaa... -Harrastan pianon soittoa ja laulamista silloin kun on mahdollisuus, sävellän musiikkia omaksi ilokseni samalla kun soittelen. Satunnaisesti harrastan myös piirtämistä ja maalaamista. -Pidän animen katselusta enemmän kuin mangan lukemisesta -Auttamaton yaoiaddikti -Pelaan Lord of the Rings Online -peliä eli LOTROa ja sieltä minut löytää useimmin Eldar servulta, jos joku sinne sattuu joskus eksymään yllättäen siellä suurin osa hahmoistani on naisia o___O -Olen suurtalouskokki ja media-assistentti sekä opiskelen luontaishoitajaksi ja aikeena myös kasvisruokakokin titteli. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Ke Syys 14, 2011 4:02 am | |
| 1.Miksi sinua kutsutaan? Elävässä elämässä minut tunnetaan nimellä Sanni. Netissä vaihtelen identiteettiäni kuin sukkia, mutta viimeaikaisimpia nickejäni ovat olleet haaple, korri ja hurjakuru. 2.Kuinka vanha olet? 15. Tässä tuntee itsensä kovin nuoreksi. 3.Missä kotisi on? Helsingissä asustan. 4.Miksi haluat isona? Haaveilen boheemista taiteilijaelämästä Hong Kongissa asuen villin epäsiistissä ja värikkäässä kerrostalokaksiossa vailla rahaa. Maalaisin postikortteja elääkseni. 5.Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Olin viidennellä tai kuudennella kun eräs silloinen toverini minut touhuun tutustutti. Ensimmäinen hahmoni oli sysihuono ja yksinkertaisesti kiusallinen, mutta toivon kehittyneeni edes johonkin suuntaan noista ajoista. 6.Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Scifi, siitä huolimatta että kumarran Tolkienia pyhimyksenä ja palvon Silmarillionia raamattunani. 7.Millaisia hahmoja luot mieluiten? Rajuja naisia ja awkwardeja miehiä. Kyseessä ei ole tahallinen teema mutta olen huomannut toistavani itseäni. 8.Minkä värinen hammasharjasi on? Sinivalkoinen. Oikea isänmaan toivo kun olen. 9.Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Olen likainen idealistihippi. Rakastan vesivärejäni enemmän kuin elämää. Huoneessani asuu aina vihainen nelivarvaskilpikonna nimeltä Sulevi Edmund Soppanen. Haluaisin roolata enemmän hurjia ja toiminnantäyteisiä juonipelejä mutta koko urani aikana kohdalleni on osunut ainoastaan yksi romanssi ja yksi ryhmäpeli tuhannen ja yhden tutustumispelin viidakossa. En ole eriävien musiikkimakujen suhteen mikään kusipääelitisti vaikka täytyy myöntää että pidän soittolistojani kutakuinkin täydellisinä. Tulen olemaan pitkään katkera koska en ollut viime kesänä Ruisrockissa. Arvostan Quentin Tarantinoa mahdottoman kovasti ja toivoisin jonain päivänä olevani riittävän varakas päästäkseni Rakkautta & Anarkiaa -elokuvafestareille. Olen taskukokoinen. Minulla on astma, atooppinen ihottuma ja liikaa allergioita. No okei, ei enää, mutta villissä nuoruudessani oli olemassa ehkä viisi ruoka-ainetta joita pystyin syömään. Elämäni rakentuu kiusallisten momenttien ympärille, olen tavattoman lahjakas itseni nolaamisessa ja tykkään nauraa edesottamuksilleni. Haluaisin olla kalju mutten uskalla. |
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! La Loka 15, 2011 3:31 pm | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Netissä Kerri tai Ker, IRL Sally tai Saasha 2. Kuinka vanha olet? 18 tuli tuossa syyskuussa täytettyä 3. Missä kotisi on? Vantaalla muden ja stadissa faijan. Näen asian niin, että asun molemmilla 4. Miksi haluat isona? Ei hajuakaan : oo eiköhän se tässä vielä ehdi selvitä. Vielä olen kamalan nuori, joten turha ahdistua /positiivinen 5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Uhh. Olisko ollu tossa yläasteen ekalla...? Sitä ennen olin kirjotellu random fanficciä paljon ja eka pelifoorumi tais olla joku narutofooru - jolle eksyin ihan vaan vahingossa:------DDDD 6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Kauhu, komedia ja jännitys 7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Miehiä aina. Naisilla pelaaminen ei vaan oo jostain syystä koskaan luonnistu onha sitä kokeiltu - laihoin tuloksin. Harvemmin tykkään hissukoista itelläni, joten hahmoil on yleensä aina tulista ja suulasta vikaa. Vihaan blingblingkawaiiukeuuhaahkokoajantikusilmässä -hahmoja. Ei koskaan, ei ikinä. Manly men iskee paremmin. Plus tykkään siitä, et hahmot on pitkiä :')) vähintään 180cm. 8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Sininen, jos on jotai hassuu värikuvioo 9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - Tykkään suunnitella jänniä juonikuvioita ja piirrellä muiden hahmoja. Oon sillo tällö vähä laiska pelivastaaja, mut vastailen aina ku kiireiltäni ja laiskuudeltani ennätän. - Tykkään vastapelaajista, jotka mielellään suunnittelevat pelejä yhdessä, eivätkä heitä palloa kokonaan meikäläiselle. Ärsyttää, jos ihmiset eivät itse ehdota mitään jonkun tekosyyn turvin ja törkkäävät vastuun ideoinnista kokonaan mulle. - Harrastan valokuvaamista ja lenkkeilyä. Omistan laiskan, itseään maailman napana pitävän kissan. Vihaan koiria, enkä pidä pienistä lapsista. - Rakastan TSFH:n musiikkia, videopelejä, Bradley Cooperia, hyviä elokuvia ja nukkumista. - Olen likaksi pitkä ja pidän muodista, vaikkakaan meikäläisen tuloilla ei oo varaa ostella kalleita hepeniä -Ainii ja tutustun mielellään ihmisiin. Oon vaan tosi laiska tekee ite alotetta |
| | | Sante Black Belt ATK +10
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Ma Joulu 12, 2011 9:15 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Eh... omituiseksi XD ja veljet lempinimellä Ouson
2. Kuinka vanha olet? Parikymppinen
3. Missä kotisi on? Kerrostalon kolmannessa kerroksessa olevassa yksiössä, jossa ei ole parveketta
4. Miksi haluat isona? Haluaisin sarjakuvapiirtäjäksi, mutten ole tarpeeksi tarmokas, että eläisin sillä. Metalliartesaaniksi opiskelen joten kai minä sellaiseksi sitten haluan
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Kahdeksan vuotta sitten (hui kauhia!) Seiskalla innostuin netissä roikkumaan raittiin ulkoilman sijaan. Ensin kaikissa lohikäärmekenneleissä pyörimisen jälkeen eksyin yhteen susiropeen ja lankesin. Paluuta ei ole...
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Romanttiset hömppäkirjat nautin mieluiten ripauksella fantasiaa. Elämänkertoja tyksin kanssa lukea, vaikka ne eivät kovin kevyttä tavaraa ole.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Nyt kun on tästä teinihomovampyyri vaiheesta päästy pois niin on tullut aika erilaisia hahmoja luotua. Yleensä teen tyyppejä joilla on paljon ongelmia ja jotka toimivat yleensä peleissä altavastaajina.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Eh? *käy tarkistamassa* Tuollainen sinivalkoisen sähköhammasharja
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - Kirjoittaminen on minulle tapa ladata akkuja ja piristää itseäni. Ropettamisen lisäksi kirjoitan rakkausnovelleja ja runoja - Olen maanis-depressiivinen pelaaja; välillä kirjoitan mielettömästi ja yhtäkkiä en sitten saa aikaan moneen viikkoon riviäkään - Pidän (sarjakuvien) piirtämisestä, mutten kehtaa oikein näyttää kuviani kenellekään - Keräilen nukkeja - Pidän omasta seurastani aivan liikaa. Onneksi minulla on itsenäisiä kavereita... - Viihdyn parhaiten neljänmillin siilissä ja kuulemma näytän pahikselta... oikeasti olen vaaraton, kuin puolisokea kissanpentu XD
| |
| | | Kirke Moderaattori +5 all
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Ke Elo 01, 2012 11:33 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Hulluksi kissanaiseksi varmaan. Netissä Kirke tai Joanne. 2. Kuinka vanha olet? 21 3. Missä kotisi on? Olen varsin juureton, joten sitä on hankala määritellä. Asun Jyväskylässä. 4. Miksi haluat isona? Olen jo turhan iso, mutta pyrin englannin ja äidinkielen opettajaksi. 5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? 14-vuotiaana virtuaaliheppastelin ja päädyin sen kautta meseropettamaan ensin erilaisia hepparopeja, siitä muihin aiheisiin ja vähitellen myös foorumiropeihin. 6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Mikä tahansa hyvin kirjoitettu ja älykkäästi ja omaperäisesti suunniteltu kirja, joka saa minut hyvälle tuulelle. Suosikkikirjani on Ted Dekkerin Blink, nautin suuresti Jane Austenista, Sophie Kinsellasta sekä George R.R Martinin Tulen ja jään laulu -sarjasta. 7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Tahdoin tai en, jollain tavalla tasapainottomia ja omalaatuisia naishahmoja, jotka usein käyttävät sarkasmia ja jakavat minun neuroosini ja oikkuni. Muutkin hahmoni usein jakautuvat muutamaan eri persoonaan, joista en tunnu pääsevän ulos. 8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Valkopinkkisininen. 9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - Käytän paljon itseironiaa ja huumorini on kieroa ja mustaa. - Suosikkini stand up-koomikoista ovat Eddie Izzard, Rowan Atkinson ja Louis C.K. - Rakastan elokuvia ja älykkäitä tv-sarjoja, kuten the Office, Arrested Development ja Modern Family. Kerään dvd:eitä ja käyn aivan liian usein elokuvissa. - Minulla on kaksi siamilaista kissaa, lilanaamio ja sininaamio. - Pääaineeni yliopistossa on englanti. - Olen aina kiinnostunut ropejen juonikuvioista. | |
| | | Sirppi Lvl 10 STR +5
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! To Syys 27, 2012 3:13 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Sirpiksi tai Sirpittimeksi. Irl:ssä tottelen nimeä Satu
2. Kuinka vanha olet? 22
3. Missä kotisi on? Oulussa
4. Miksi haluat isona? Tällä hetkellä olen graafinen suunnittelija, mutta eihän sit koskaan tiedä. Eläinlääkis ois ihan kiva vaihtoehto mutta sinne on todella vaikea päästä.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Vuonna 2005, puolittain vahingossa eksyin Weed's Future nimisen roolipelin kotisivuille ja kiinnostuin aiheesta. Ensimmäinen hahmoni oli muistaakseni Bara, joka oli jotaki sukua hopeanuolelle, lol.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Se vaihtelee hyvin paljon. Tykkään hömpästä ja romanttisesti kirjallisuudesta, mutta niin myös dekkareistakin. Fantasiakirjallisuuskin kiehtoo. Scifistä en hirvästi innostu.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Huomattavasti enemmän nais-, kuin mieshahmoja, mutten usko että minulla on mitään tiettyä kaavaa. Pitkään aikaan en kyllä ole omistanut hullua hahmoa.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Hopeanharmaa.
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - rakastan kaikkea kosmetiikkaa ja tavallaan keräilen sitä. - tykkään sisustamisesta ja olen monesti sisustuskateellinen jos jollakin muulla on kauniimpi koti kuin itselläni. - pidän käsitöistä ja piirtämisestä - myönnän olevani joskus todella turhamainen
| |
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Ma Tammi 21, 2013 10:35 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Netissä pällistelen yleensä nimellä Aqua. Jos se sattuu olemaan varattu niin seuraava variaatio on LittleAqua
2. Kuinka vanha olet? 20
3. Missä kotisi on? Lohjaltahan minä
4. Miksi haluat isona? Tällä hetkellä tahdon tutkijaksi. Tätä kirjoittaessa on armoton pääsykokeisiin luku menossa, koska tahdon siis yliopistoon.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Oon miettinyt sitä jo jonkin aikaa, mutta aina se on unohtunut tai haudattu sopivan pelin puutteeseen. Ja oikeestaan välillä iskenyt rimakauhukin, en mä nyt viitti.. en mää.. kuitenkin viimein rohkaistuin ja täällä ollaan !
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Lempikirjallisuuslajini hmmm... fantasia ja dekkarit
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Tähän en osaa sanoa mitään, koska yhden hahmon vasta olen luonut Siitä tuli toivottavasti aika helposti pelattava ns. harjoitushahmo
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? ootas tarkistan.... musta-vihree !
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Ööömm.... - rakastan mangaa (varsinkin bleach & naruto<3) - syön liikaa suklaata - en oikein osaa ottaa kritiikkiä itteeni D: - Anakin Skwalker on varastanu mun sydämen - pelaan ihan liikaa facebookin pelejä
|
| | | Tiirikka Lvl 2
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Ti Toukokuu 28, 2013 7:14 am | |
| No, vastailempa tähän. :3
1. Miksi sinua kutsutaan? Vastaan nimeen Tiirikka ja sen useimpiin variaatioihin. Myös ihan Tiia käy. xD
2. Kuinka vanha olet? 26, uskokaa tai älkää. 16, 26, 36, onko niillä nyt niin suurta eroa? Numerot on vaan numeroita.
3. Missä kotisi on? Turussa, piskuisessa kolmiossa kahden alle neljä vuotiaan, kanin ja ukkelin kanssa.
4. Miksi haluat isona? Minusta tuli "iso" ilmeisesti noin vuosi sitten, koska teen nyt nettisivukoostoa mainostoimistolla. osaamisalaa php-mysql-html-css-js-jquery.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Aivan liian kauan sitten ponyisland-nimisen saitin Azuyan ropella, joka käydään siis englanniksi. En ollut aiemmin pelannut mitään ja hirvitti kun porukkaa sanottiin "nipoksi, snobiksi ja elitistiseksi", mutta minusta ne olivat kyllä mukavaa sakkia. O.o; Olin parikertaa helppimässä ylläpitotiimiä ja lähinnä pelasin pahisten armeijassa hajanaisilla sivuhahmoilla. Ikimuistoisimmaksi hahmokseni lienee jäänyt jalaton assassin, joka aiheutti luvattomasti hupia vuosien varrella.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Fantasia ja scifi, joskin yleensä kirjoittajan tyyli ja tapa kertoa aiheesta on tärkeämpi kuin tyylisuunta tai aihe. :3
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Hahmoni tuppaavat usein olemaan päästään sekaisin, toisinaan angstisiakin. Darks sanoisi myös että "itsetuhoisia". ;3 Nautin aidon tuntuisista olennoista, jotka saa yleensä summattua hyvin tiiviiseen kuvaukseen, mutta joiden tarkasta erittelystä saisi kirjan. Tykkään ottaa kliseitä ja "tää ei nyt vaan voi toimia"-comboja, ja tehdä niistä toimivia ja monipuolisia. Yleensä hahmoni päätyvät siihen pisteeseen että niille syntyy vahva sisäinen logiikka, juuri sellainen kun oikealla ihmisellä: semmoinen, joka ennen pitkää puhuu itsensä pussiin. Tykkään enemmän älyllisesti yksinkertaisten hahmojen seurasta kun superälykkäiden, koska älypäät tuppaavat jäämään helpommin paikalleen. Pidän myös enemmän "heikkojen" hahmojen luomisesta kuin vahvojen, koska vaikka vahvojen hahmojen kanssa voi olla hauska pelata, sellaisen pelaaminen on minusta raivostuttavan pitkästyttävää ja se ei anna minulle yhtikäs mitään. Rakastan monien jumalhahmoja ja sen sellaisia, mutta itse kyllästyn sellaisen kirjoittamiseen kolmen ensimmäisen rivin jälkeen. Ymmärrän mikä siinä muita viehättää. Itse en kuitenkaan vaan koe sitä mitenkään palkitsevaksi, vaan pitemminkin ajanhaaskaukseksi. Mutta tosiaan, vaan omien hahmojen kohdalla! xD
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Limen vihreä.
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? Mulla on keskivaikea lukihäiriö, minkä varmasti tässäkin viestissä näittä useamman kerran. Vaan FYI, ettei kukaan tuohdu. ^^ Tykkään pistaasijäätelöstä. Tykkään kirjoittaa. Keräilen BJD nukkeja. Tykkään pelailla kaiken laisten ihmisten ja hahmojen kanssa! \o/ | |
| | | Darks Lvl 3
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Pe Toukokuu 31, 2013 7:45 am | |
| Oh, hyvä huomata etten ole nähtävästi vaivautunut missään vaiheessa esittelemään itseäni... Voi minua Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?
1. Miksi sinua kutsutaan? Darksiksi, Darkiksi, Darkuksi jnejnejne, mutta IRL tottelen myös nimiä Ellu ja Elina.
2. Kuinka vanha olet? Öh... Ootas, täytyy laskea... 21! *huono muisti on huono*
3. Missä kotisi on? Koti on siellä missä sydän on. Hmm. Pidän majaani Turussa, mutta vierailen epäsäännöllisen säännöllisesti porukoitteni luona vajaan kolmenkymmenen kilsan päässä.
4. Miksi haluat isona? Jaa-a. Ehkä koko esittelyn vaikein kysymys. Rehellisesti sanoen... En tiedä. Tutkijan ammatti olisi ehkä optimaalinen, paitsi etten voi sietää epämääräisen pituista työsuhdetta ja pätkätöitä... Joten saa nyt nähdä mihin oikein päädyn.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Ah. Joskus kymmenisen vuotta sitten, eräänä kesänä, jolloin surffailin tylsyyteeni eräänj nuortenlehden nettisivuilla ja keskustelualueilla. Siellä silmiini sattui ketju otsikolla "Balonda -roolipeli" ja roolipeleistä sen enempää tietämättä menin ja liityin ketjuun. Muutaman ketjun verran peli pyöri siellä, kunnes joku ehdotti foorumin tekemistä kyseisen nettipalstan ulkopuolelle selvyyden nimissä. Ja niin syntyi Balonda, fantasia-aiheinen foorumiroolipeli, jota vielä näiden vuosienkin jälkeen ajattelen rakkaudella. Se oli siitä harvinainen peli, että meillä oli upea yhteishenki ja kauttaaltaan aktiivinen peliporukka. Kaikki olivat melkein kuin yhtä suurta perhettä. Jossain kohtaa, kuten foorumien elämänkaareen kuuluu, tietysti tuli alamäkiä ja jäsenten katoamisia jonnekin 'oikean elämän' syövereihin. Lopulta foorumi vain katosi, ilmeisesti syy oli palveluntarjoajassa. Mutta siitä alkoi foorumipelaamiseni pitkä ura. Tällä tiellä ollaan edelleen, vaikka viime vuosina pelaaminen omalta osaltani on jäänyt välillä vähemmälle muiden harrastusten ja elämäntilanteen muutosten myötä.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Luen mieluiten proosaa ja runoutta. Ennen kahlasin lähes ainoastaan pelkkiä fantasiakirjoja enkä kavahtanut paksujakaan opuksia. Nyt makuni on muuttunut ja olen kai jotenkin tullut vaativammaksi. Tuntuu, että suurin osa fantasiakirjoista ovat 'samaa sontaa eri paketissa', ja kaikki kirjoittamisen arvoinen on jo kirjoitettu. Tai sitten en vain ole löytänyt taas sellaista fantasiakirjaa, joka todella kolahtaisi kuin lekalla päähän. Olen viime vuosina tykästynyt lukemaan kovasti Yasunari Kawabatan tuotantoa, joka on varsin vähäeleistä ja hienovaraista proosaa. Arturo Pérez-Reverten usein dekkarimaiset romaanit viehättävät minua suuresti myös. Olen aika moniruokainen kirjallisuudenlajini suhteen, mutta nirso mitä teoksia luen.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Hmm. Usein kerään tietyn määrän "koukkuja", joita voin tunkea hahmooni. Kasan ideoita, ja sitten kippaan sopivimmat hahmoon. Pidän hahmoista, joilla on jokin selkeä heikkous, ehkä dramaattinen menneisyys tai jotakin muuta vastaavaa. En yleensä välitä pelata liian 'hyvillä' hahmoilla, joissa ei ole mitään särmää.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Siinä taitaa olla mintunvihreää ja harmaata.
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? -Keräilen BJD-nukkeja (kuten Tiirikkakin o7) - Tykkään pelata niin tietokoneella, pleikalla, DS:llä ja PSP:llä - Tykkään kielistä. En muuten opiskelisikaan kuollutta kieltä pääaineenani - Yksi muista rakkaista harrastuksistani on viherkasvien hoito. Vihreitä kasviystäviä luotani löytyy useampi. Nykyään ruukkukasveja luonani asustaa 12 (plus parvekelaatikossa elelevät pelargoniat), mutta parhaimmillaan olen hamstrannut tuplaten tuon määrän viherkasveja hoidettavakseni. Jos haluat tehdä Darksin iloiseksi ja suurimmaksi ystäväksesi, anna sille kasvi. Ihan mikä kasvi tahansa, sillä ei ole väliä - Salaiset paheeni ovat tumma suklaa, salmiakki ja pepsi max <3 | |
| | | Luseina Lvl 27
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Pe Toukokuu 31, 2013 9:28 am | |
| Ajattelin tehdä tämän uudestaan, kun tuo edellinen on hieman outdated : D
1. Miksi sinua kutsutaan? Internetissä lähinnä Luseinaksi tai Lotengoksi. Lotengo esiintyy enemmän videopeleissä kuin foorumeilla. Oikeassa elämässä minua kutsutaan Kristiinaksi, Kisuksi tai Krisiksi. Minua on kutsuttu myös Krispeksi ja Wheeleriksi, tiedä sitten miksi...
2. Kuinka vanha olet? Olen tällä hetkellä 19, mutta täytän tuossa elokuun lopulla 20.
3. Missä kotisi on? Tämänhetkinen asuinpaikkani on Turku, olen kotoisin Lappeenrannan lähellä olevasta kylästä.
4. Miksi haluat isona? Ei mitään hajua. Nyt olen hakenut muunmuassa lukemaan englantia, liiketaloutta, sosiaalipolitiikkaa, digitaalista kulttuuria ja tietojenkäsittelyä
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Olin siinä 13-vuotiaana koulussa yksi päivä, kun kaverini tuli kertomaan, että on löytänyt hauskan uuden harrastuksen. Lupasin sitten kokeilla harrastusta hänen kanssaan ja liityin roolipelifoorumille nimeltä Yume no Hate ja loin vampyyritytön nimeltä Sanqdela Qin. Siitä se sitten lähti.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? En menisi sanomaan mitään kirjallisuudenlajia lempparikseni. Tartun kirjaan kuin kirjaan tietokirjallisuudesta fantasiaan ja jos teos on hyvin kirjoitettu, nautin sen lukemisesta.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Suurin osa hahmoistani on miehiä, joskin nykyään naishahmokantani on kasvanut. Minulla on taipumus tehdä jollain tapaa rikollisia hahmoja ja tapaan myös liittää hahmoihini omia piirteitäni ja mieltymyksiäni.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Valkoinen sähköhammasharja.
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - Olen hyvin pienikokoinen - Olen eläinrakas - En pidä keitetyistä vihanneksista - Asun avomieheni kanssa - Olen hyvin koukuttunut League of Legendsiin - Ensivaikutelmani ja ulkonäköni saattavat antaa hyvin virheellisen kuvan minusta ihmisenä. | |
| | | Notko Lvl 5
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Su Kesä 16, 2013 9:19 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? Notkoksi lähinnä. Siinä on etuja, että valtaosa kavereista on irkissä. <3 Saanaksi sanovat Oikeat Ihmiset.
2. Kuinka vanha olet? 24, jaiks.
3. Missä kotisi on? Havukoskella, siis Vantaalla. Ihan ikioma, ihana kaksio, missä on tosi söpö keittokomero ja kaikkea. Se on sellainen kirjaluola. Tai siis olisi, jos asuisin yksin ja saisin päättää. Mutta en saa. Nyyh. Muutto on kolmen viikon päästä, jänskättääää! <3
4. Miksi haluat isona? Olen jo iso, ja olen kirjastovirkailija. Jos vielä tulen tästä isommaksi, niin haluaisin informaatikoksi, ja erityisesti vielä haluaisin erikoistua nuortenkirjastotyöhön, kirjavinkkauksiin ja lukupiireihin ja sellaisiin juttuihin. Onneksi kirjastovirkailijakin voi erikoistua tuollaisiin, eikä siihen ihan välttämättä tarvita kolmen ja puolen vuoden opiskeluja.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? Kun kaikki ihanat chat-ropet oli lopetettu, oli pakko keksiä jotain, joten siirryin vihoista ja chateista ja irkistä foorumeille. Sillä tiellä ollaan, kaikenlaista on jo takana. n_n Tajusin juuri, että olen ropettanut yhtä kauan kuin olen ollut ropettamatta, 12 vuotta.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? Hankala sanoa. Koitan koko ajan laajentaa. Inhosin novelleja, joten luin niitä, sitten inhosin Intia-aiheisia kirjoja, joten luin niitä, ja nyt inhoan runoja, joten koitan toipua lukemalla Eino Leinoa.. Parhaat kirjat taitavat olla genre-rajojen ulkopuolella, yleensä minua viehättää kieli ja ihmiskohtalot, ei niinkään se tapetaanko miekalla vai aseella, onko velhoja vai androideja. Kaikki käy. <3 Nyt juuri luen dekkaria, vaikken oikein tykkää niistäkään. Pidän myös kirjablogia!
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? Kauniita. :/ Koitan olla luomatta kauniita, eihän se ole edes mikään oikea adjektiivi. Kaunis on jokaiselle erilainen. Tykkään synkistelijöistä ja honteloista pitkätukkaisista miehistä, mutta eniten tykkään hahmoista, jotka kehittyvät sellaisiksi kuin itse tahtovat eivätkä kysele.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? Sinivalkoinen sähköhammasharja. Tarkemmin vielä minun omani on se, jossa on vihreä renkula.
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - Minulla on koira, ihanapihana australianpaimenkoira Rémy, joka täytti kolme juuri muutama päivä sitten. - Olen kauhia Star Trek -nörtti, mutten ole nähnyt alkuperäistä sarjaa. D: - Tykkään kirjoista, voisin hukkua niihin eikä minua edes haittaisi. Parasta on kirjojen tuoksu. - Tykkään tuhlata elämääni videopelien parissa. Parhaassa tapauksessa pelikokemus on kuin hyvä kirja, jossa voi elää itse. - Olen kesäihminen henkeen ja vereen. Talvella muuttuisin muumiksi ja menisin talviunille, jos voisin. | |
| | | Raiu Lvl 3
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Ti Loka 01, 2013 10:25 pm | |
| Uutukaisena pelaajana taidan antaa teille mahdollisuuden tietää musta heti alkuun muuta kuin nimimerkin.
1. Miksi sinua kutsutaan? - Internetissä liikun lukemattomilla eri nimillä; ihan niin kuin salasana on eri joka paikassa, niin on myös nick. Ray ja sen eri variaatiot on ollut tosin aika yleinen, ja oon huomannut useissa nimissä toistuvan R-kirjaimen - ehkä siksi, kun oikea nimenikin alkaa sillä? IRL olen Riku, ja nimimerkin Raiu keksin saatuani eräältä lapsilaumalta lempinimen Ukkonen (juonsi itsensä sanasta ukko, en siis karjunut niille ja saanut sen takia tuollaista nimeä, hah).
2. Kuinka vanha olet? - 20 vuotta.
3. Missä kotisi on? - Tällä hetkellä asun suurimmaksi osaksi Itä-Suomessa, koska mulla on koulu täällä. Tämä on silti pelkkä opiskelukämppä, ei oikeastaan koti. Kaiken vapaa-ajan asun pienessä etelä-suomalaisessa kaupunkikylässä, jossa on lapsuudenkoti ja myös se ihan oikea koti.
4. Miksi haluat isona? - Luokanopettajan ammatti olisi näillä näkymin tavoitteena noin ammatillisesti. Lisäksi haluaisin kirjoittaa kirjan/kirjasarjan, jolla tarjota suurelle yleisölle uskomattoman elämyksen ja ovet uuteen maailmaan. Opettajan ammatin ohella sitä voisi olla vaikka harrastetanssija ja -laulaja sekä kissatalon vapaaehtoistyöntekijä. :'D
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? - Aloitin pelaamisen joskus 12-13-vuotiaana eräällä pienellä porukalla, joka kokoontui ensin chattiin ja sitten meseen pelaamaan seikkailuroolipeliä, jonka juoni muuttui jatkuvasti. Se oli kuitenkin tuhottoman hauskaa, ja sille tielle jäin.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? - Ihan oikeasti, olen niin nirso kirjojen suhteen, että ihan inhottaa. Suomalaisten nenään seuraavat sanat saattavat aiheuttaa melkoisen omakehun katkun, mutta mulla on hyvät suomenkielen taidot ja oon hyvä erityisesti luovassa kirjoittamisessa, koska oon sitä harrastanut koko ikäni. Tämän takia mulla on kaikille kirjailijoille asetettuna sellainen rima, jonka harva vain ylittää. Mikäli takakannen teksti herättää mielenkiinnon, luen pari ekaa sivua kirjasta. Ja jos kirjailijan tyyli ei miellytä, jää kirja hyllyyn, oli juonessa potentiaalia tai ei. Mutta fantasia ynnä huumori ja seikkailu ovat mun sydäntäni lähellä.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? - Ihan ensinnäkin, miehiä. Olen yrittänyt useampaan otteeseen pelata naisella, mutta se on vain tappanut mun mielenkiinnon ja inspiraation koko pelimaailmaan. Tämä on ihan käsittämätön ilmiö, vaikka tiedän monista sarjoista ja elokuvista ihan älyttömän upeita naishahmoja. Toisekseen... hahmoilla on yleensä jonkinasteinen trauma menneisyydessään. Ehkä joskus kokeilen ihan puhdasta ja koko elämänsä onnellisena elänyttä hahmoa, jonka onni kuitenkin kääntyy pelien lomassa. Niin joo, ja hahmoissa on aina jokin pieni jyvänen mua itteäni.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? - Suomalainen hammasharja: sininen ja valkoinen!
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - Omistan kissan, ja oon ihan rehellisesti sanottuna kasvanut koko elämäni kissojen kanssa. Kissa oli myös mun lapsenvahti pienenä. Ehkä tämän takia niistä on tullut mun suurin heikkous ja niiden kohdalla olen niin tassun alla kuin olla ja voi. - Pidän kaikista vuodenajoista omalla tavallaan, mutta lempiaikani vuodesta on joulu ja inhokkiaikani oma syntymäpäivä. - Porukasta olen yleensä se eniten "jalat maassa"-tyyppi, joka kuitenkin osaa heittäytyä ja taitaa tilannehuumorin. - Suosikkikirjailijani ovat J.K. Rowling ja Cassandra Clare. Tolkien pääsisi muuten porukkaan, mutta en ole ikinä jaksanut lukea hänen kirjojaan edes puoleenväliin, vaikka tarina onkin hieno. - Harrastan kirjoittamisen lisäksi vapaa-ajallani laulamista ja kitaransoittoa, toiveena olisi jokin kaunis päivä saada tanssiharrastus alle. | |
| | | Pihka Lvl 8
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! Ke Loka 02, 2013 1:34 am | |
| 1. Miksi sinua kutsutaan? - Liikun netissä nimillä Icetrince, Pandora ja Pihka. DeviantARTissa olen Amberberry. Pihka on näistä uusin ja olen ajatellut alkaa käyttämään lähinnä sitä.
2. Kuinka vanha olet? - 17
3. Missä kotisi on? - Asun Joensuussa, Pohjois-Karjalassa, Itä-Suomessa
4. Miksi haluat isona? - Minulla ei ole oikeastaan minkäänlaista hajua asiasta. Tahtoisin kyllä kirjoittaa kirjan/kirjoja, mutta muita haaveita tai suunnitelmia ei ole.
5. Kuinka aloitit foorumiroolipelaamisen? - Päädyin sattumalta erään susiroolipelin kotisivulle katseltuani huvin vuoksi jotain roolipelilistaussivustoa. Sinne liityin ja siitä se sitten lähti ja sillä tiellä ollaan edelleen. Enkä kyllä ole heti lopettamassa.
6. Mikä on lempikirjallisuudenlajisi? - Ehdottomasti fantasia. Oikeastaan kaikki, missä on keiju tai peikko tai lohikäärme kelpaa minulle. Mieluiten mukana pitää olla myös romanssia, mutta se ei kylläkään ole välttämätön. Lempikirjailijoitani ovat Rick Riordan, Cassandra Clare, J.R.R Tolkien ja J.K Rowling. En kylläkään ole lukenut Rowlingilta kuin Harry Potterit.
7. Millaisia hahmoja luot mieluiten? - Suosikkihahmoni ovat naispuolisia. Mieshahmoja minulla on vain pari kappaletta ja nekin pääsääntöisesti susia. About kahdestakymmenestä hahmostani viisi on miespuolisia. Hahmoni ovat myös valitettavan usein tavallisia perustallukoita, mutta olen viimeaikoina pyrkinyt kehittämään hahmoihini jotain mielenkiintoisuuttakin. Monesti laitan hahmoihini myös piirteitä itsestäni tai tutuistani.
8. Minkä värinen hammasharja sinulla on? - Vaaleanpunainen ja valkoinen
9. Mitä muuta haluat kertoa itsestäsi? - omistan koiran - harrastan ratsastusta - olen aloittanut kirjan kirjoittamisen, mutta se on jäänyt melko alkutekijöihinsä - opiskelen lukiossa | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Esittele itsesi! | |
| |
| | | | Esittele itsesi! | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|