Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mustesoihtu frope-blogi

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Acha
Lvl 7
Acha


Join date : 18.01.2013
Ikä : 31

Mustesoihtu frope-blogi Empty
ViestiAihe: Mustesoihtu frope-blogi   Mustesoihtu frope-blogi EmptySu Tammi 20, 2013 1:47 pm

Varsinaisesti en aio mainostaa Mustesoihtua, se ei ole tämän topicin idea vaan time by time jotkut Soihdun kirjoitukset kaipaavat niin sanotusti hieman tasutatyötä ja ajattelin jos teistä Cheneläisistä olisi koehiiriksi? Erilaisia juttuja mielipidekyselyistä haastatteluihin. Mikäli jokin aihe kiinnostaa, voi ilmoittautua tähän tai laittaa yv:tä. Kaikki apu on tarpeen, mutta valitettavasti palkkaa en voi uhrautuvaisuudesta tarjota, toistaiseksi kun tällä fropebloggauksella ei juuri tienaa. Doomo Arigato~
ps. mikäli ei tahdo nickiään Soihdun teksteihin, se hoituu, kaipaan vain mielipiteitä ja taustatiedot ^^
pss. Mustesoihdun linkki löytyy allekirjoituksesta.

Pelaajakatsaus
Kyseessä on todennäköisesti useamman merkinnän pituinen sarja, ei kovin tiivis. Tarkoituksena on vähän selvittää erilaisten fropettajien näkemystä omaan ja muiden pelaamiseen, tämän hetken fropepelien tilanteeseen yleensä, sekä hieman muuta kiinnostavaa pikkutriviaa. Etsin neljää henkilöä, mikäli jokin alla olevista kolahtaa niin sitten kuuluu älähtää (hehheh, huonoa läppää keskiyöntunteina -.-'').
1. Pelaaja jolla on admin kokemusta ja pelannut omasta mielestään pitkään erilaisissa ropeissa.
2. Pelaaja jolla ei admin kokemusta, mutta pelannut mitkään monissa paikoissa.
3. Pelaaja joka on pelannut pääsääntöisesti yhdessä (tai kahdessa) pelissä omasta mielestään pitkään.
4. Ihan vasta-aloittanut fropettaja (alle 3kk pelannut)

Aloittelevan roolipelaajan tie
Yksi juttu koskien sitä miten fropetukseen pääsee sisään ihan vasta-alkajana. Haluaisin saada tekstiin mukaan yhden tai kenties kahden fropettajan (ehkä joku ihan itse hiljattain aloittanut ja toinen pitkään pelannut) mielipiteet siitä millainen alku heillä itsellään oli ja millaisia ongelmia he kohtasivat / miten niistä selvittiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai


Join date : 16.06.2011
Ikä : 31

Mustesoihtu frope-blogi Empty
ViestiAihe: Vs: Mustesoihtu frope-blogi   Mustesoihtu frope-blogi EmptyPe Tammi 25, 2013 6:23 am

Ah, jokin häiriö oli selkeästi tapahtunut huomiointikyvyssäni, jotenkin jäi sellainen mielikuva että olisit konekaniinena kysellyt mutta sitten en enää nähnytkään mitään viestiä mukamas missään...

Minä ainakin olen mieluusti koekaniinina, jos vain pystyn jossakin auttamaan eivätkä paikat ole täyttyneet jo! En tosin tiedä voisiko pelikokemustani sanoa muodossa "pelannut pitkään erilaisissa ropeissa", en kuitenkaan ole esimerkiksi eläinropeja koskaan kokenut ja ropetusikääkin on vain 'vaatimattomat' viitisen vuotta verrattuna niihin, jotka ovat pelanneet yli kymmenenkin vuotta... tai kelpaako pelkästään yhden ropen ylläpitäminen adminkokemukseksi x'D

Olitko ajatellut kirjoittaa ihan haastattelujutut noista? Mielenkiintoinen idea ja odotan lopputuloksen lukemista ^^ Laitathan tänne ilmoitusta sitten kun juttu on valmiina?
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Red Mage INT +10
Delta


Join date : 05.09.2011

Mustesoihtu frope-blogi Empty
ViestiAihe: Vs: Mustesoihtu frope-blogi   Mustesoihtu frope-blogi EmptyLa Tammi 26, 2013 9:16 am

Minä voin tietenkin itseni tuohon kokeneeseen ropettajaan ilmoittaa jos et ole ketään siihen vielä saanut - kunhan ei haittaa, että minulla on hieman kokemusta myös adminin hommista - ei kuitenkaan samaa määrää kuin Kaitsulla joka on pyörittänyt Cheneä jo yli vuoden. Olen fropettanut jotain kahdeksan tai yhdeksän vuotta vuotta joten voin sanoa, että aika pitkään olen näissä piireissä pyörinyt vaikka varmasti tosiaan löytyy niitä, jotka ovat fropetelleet yli kymmenen vuotta.
Lisäksi olen kokeillut aika monenlaisia ropeja vaikka eniten minulla onkin kokemusta fantsu-paikoista (kyllä, olen jopa kerran ollut koira-ropessa. En tykännyt).
Takaisin alkuun Siirry alas
Sirppi
Lvl 10 STR +5
Sirppi


Join date : 27.09.2012
Ikä : 33

Mustesoihtu frope-blogi Empty
ViestiAihe: Vs: Mustesoihtu frope-blogi   Mustesoihtu frope-blogi EmptyMa Tammi 28, 2013 8:12 am

Minultakin löytyy rope kokemusta n. 8 vuoden takaa. Sinä aikana olen pelannut niin eläin-, kuin ihmisroolipeleissäkin, sekaan mahtuu myös muutama Chenen kaltainen fantasiaplöräys. Jotakin kokemusta löytyy myös adminin hommista. Eli vastaan mielelläni kysymyksiisi, jos sellaisia haluat minulle esittää : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mustesoihtu frope-blogi Empty
ViestiAihe: Vs: Mustesoihtu frope-blogi   Mustesoihtu frope-blogi Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mustesoihtu frope-blogi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: