Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Siggen sielunmaisemaa

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

Ikä : 31

Siggen sielunmaisemaa Empty
ViestiAihe: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTo Elo 23, 2012 7:06 am

Siggen sielunmaisemaa Otsake_zps598bca9c

Elikkäs tänne päivittelen töherryksiä joita tämän paikan inspiroimana tulee piirreltyä.
En ole todellakaan mikään mestaripiirtäjä, joten haluan painottaa, ettei koskaan ole tarkoitus loukata ketään/ kenenkään hahmoa. Piirrustelen vaan jos sattuu tulemaan semmoinen olo ja jos itse pidän kuvaa hieman parempana kuin täysin säädyttömänä niin lisään sen tänne.
Olisi kiva saada palautetta ja vinkkejä kehittymiseen+ muuta mitä mieleen tulee töhryistäni.

Kiitos ja anteeks!

Tässä oli meikällä tarkotuksena piirtää sir Kain Louis Beauregard, mutta tuli pikkasen vanhan näkönen kaveri. : D tämä olkoon vaikka minun käsitys Louisista kolmekymppisenä. Maybe.

Siggen sielunmaisemaa Louis_zps5fe9d6fe

Piirrustelin nämä kolme kuvaa (tiedän, ruutupaperia, sorge kaikki):

Siggen sielunmaisemaa YlvanArya

Elikkäs Ylvan Arya! Ei saata näyttää yhtään siltä miltä pitäs, mutta on sillä muodot ainaki! Sarvet oli muuten tositositositosi vaikee piirtää ja sain ne näyttää pupun korvilta. Hyhhuh.

Siggen sielunmaisemaa Adrien

Jaaa Yuin Adrien Bellamy! Tukka ois saanu olla vähä pörheempi varmaan. Toinen puoli naamasta leikattu pois koska se vammaili. Ja oman aivopierun takia tuossa on tuo todella tyylikäs lätkä. Kirjotin nimittäin jostain syystä Adrianille väärän nimen paperiin. Mutta onneks on Paint!

Siggen sielunmaisemaa Cleme

Lopuksi vielä tämmönen kuva Clemestä. Siinä mölläilee.

Ja Clemeä jälleen, tussilla piirrusteltuna. Tuli aika badass O_O

Siggen sielunmaisemaa Kovacleme_zps0d615200

Viimeinen muokkaaja, Sigmund pvm Ti Tammi 08, 2013 9:47 am, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyPe Elo 24, 2012 1:21 am

Näköisiä ovat :'D Ainakin vastaavat omia päänsisäisiä kuviani kyseisistä hahmoista - tosin ne kuvat ovat hieman hämäriä siellä mieleni syövereissä *naur*

Olen kauhea, nykyään heti ensimmäisenä oletan piirustustöpössä näkeväni jotakin semi-animeisaa piirrostyyliä, ja yllätyinkin positiivisesti erityisesti Adrienin kohdalla. Tuostahan on tulossa sellainen miellyttävä pelkistetty realistinen tyyli, josta tykkään kovasti!

Jos jotain rakentavaa pitäisi sanoa... sinua varmaan hyödyttäisi alkuluonnostelu, jossa nivelkohdat kuvaa pallolla, raajojen linjat viivoilla ja keskivartalon palloina ja kuutioina. Tietenkin nuo ovat nopeita piirroksia, mutta jos samankaltainen jäykkyys ja mittasuhteiden lievä vääristymä vaivaavat muutenkin, runkoluonnokset auttavat hienosti.

Mutta keep up the good work!
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyPe Elo 24, 2012 2:47 am

Animetyylillä en oikein osaa piirtää (mikä nyt ei varmaan haittaa, puheistasi päätellen, heh). Mutta jotain sarjakuvamaista tyylissäni on, sen myönnän, enkä oikein osaa piirtää realistisesti vaikka kovasti yritänkin. Johtuneeko siitä, että tykkään lukea sarjakuvia, etenkin esim. Marvelin ja Tex Willereitä.

Käytin joskus kuvailemaasi nivelluonnostelutekniikkaa, mutta jotenkin onnistuin sillä tapaa saamaan hahmot entistä epärealistisemmiksi anatomiavampeiksi. En varmaan osannut ikinä oikein sitä oikeaa tapaa. Pitänee alkaa taas kokeilemaan. Asentoja on niin hanka piirtää, siis sellaisia mielenkiintoisia. Yritän tehdä luonnollisia ja vähän rennompia asentoja piirroshahmoille, mutta jotenkin ne päätyy aina pönöttämään silleen luonnottomasti. Mutta. Harjoitus tehnee mestarin. Tai ees vähä paremman.

Seuraavissa kuvissa pyrin ainakin kokeilemaan nivelten hahmottelua. Katsotaan sitten mitä siitä tulee. Ehheh.
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyPe Loka 05, 2012 6:59 am

Unohdin vastata tähän x'D Piti sanomani, että itsehän siis pidän aasialaisten sarjakuvien tyylistä ja sarjakuvatyylistä ylipäänsä, mutta usein varsinkin mangatyyli tukahduttaa piirtäjän oman otteen. Lisäksi sellaista harjoittelemalla oppii piirtämään jonkun toisen pähkäilemät pelkistykset sen sijaan, että itse olisi havainnoinut, että noinhan se ihmisen ranne käyttäytyy ja näyttäytyy, ja näin voin yksinkertaisesti saada saman vaikutelman parilla viivalla aikaan.

Värittämättömät ääriviivapiirrokset tuppaavat aina näyttämään vähän sarjakuvamaisilta, vaikka saattaisivat olla todella realistisiakin :'D Jotenkin realismi on jäänyt mieleen niin vahvasti maalauksellisena, sellaisena kuin itse realismi-taidesuuntauksen teokset ovat tai fotorealismina, että sitä on hämmentävää käyttää näköisyydestä puhuttaessa...

Luonnostelukin vaatii kieltämättä vähän taitoa, mutta sen oppii nopeasti ja se maksaa itsensä takaisin todella äkkiä :'D Tässä olisi erään nettisarjakuvanpiirtäjän pikkututoriaalipaketti, josta oli ainakin minulle hyötyä, erityisesti lihaksien kanssa. Itse sarjakuvakin on mainio ja hulvaton, suosittelen!
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyMa Tammi 07, 2013 2:30 pm

Joo olen vähän samaa mieltä tuosta mangasta, että siihen saattaa helposti oma tyyli hukkua. Mutta. Jokainen tavallaan. :p

Kiitos muute tuosta linkistä, tutkiskelin niitä ohjeita ja iski heti inspis alkaa kokeilemaan erilaisia asentoja, mahdollisimman kummia ja vaikeita : DD sou thänk juu. Todennäköisesti revin perseeni oman kyvyttömyyteni takia tänä yönä mutta. Voinpahan syyttää sinua kun annoit aihetta innostua piirtämään. Buha.

P.s toivottavasti Louis ei järkytä totaalisesti. XD
P.p.s Onko minu järkevämpää aina jos uusia kuvia laitan, niin päivittää ne tuohon alkuperäseen viestiin vai laittaa aina uusi viesti? Kumminko yleensä toimitaan? : D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTi Tammi 08, 2013 11:18 am

Haha, Louis on ihan mainio! x'D Tuli kyllä huomattavasti miehisempi ja veistoksellisempiposkinen tuosta Loulosta kuin mitä hänet omassa päässäni näen, mutta ihan mainio näkemys. Jännää myös, miten paljon ilmeen erilaisuus vaikuttaa - minun piirroksellanihan on sellainen hermostunut puna poskillaan (tai ainakin sellaista hain), kun taas sinun versiollasi on suorastaan Legolaskatse kaukaisuuteen :'D Imarteleva versio vain!

Hmm, ehkä kätevintä olisi, että aina kun lisäät uusia kuvia laittaisit myös pienen uuden viestin ketjuun, jossa ehkäpä olisi tämä uusi kuva - näin porukka voi helposti vain painaa "katso uusin viesti" ja nähdä heti, mistä on kyse? Mutta tee miten tykkäät, ei täällä pahemmin muilla ole arttitöpöjä joten saat toimia pioneerina <3

//EDIT: Oho, piti minun jotain kehittävääkin heittää. Piirsitkö kuvan kuinka isona/läheltä? Vähän kasvonpiirteitten kokonaissommitelmassa on horjuntaa, yksittäiset osat - kuten vaikkapa kulmakarvat, tyksin niistä kovasti - ovat mainiosti piirrettyjä, mutta ne ovat sitten melko wonkysti asettuneina suhteessa toisiinsa ja koko kasvoihin. Mutta no, ei sitä yleistajua ja kykyä luoda piirteistä ja viivoista yhteenkuuluvaa kokonaisuutta löydä muuta kuin piirtämällä!
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTi Helmi 19, 2013 9:55 am

Jeah, hirveän piirustelupureman saaneena rustailin taas kuvia hahmoistani! Tässä saattaa pian ilmaantua tuherruksia myös muiden hahmoista jahka oikein vauhtiin pääsen, eli varautukaa pahimpaan! Hohhohhoo.

Eniveis. Tässä

Clemence iltakävelyllä

ja Raul tsiigailemassa taivaalle!

To be continue...
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTi Helmi 19, 2013 11:27 am

Ja sitten yritin piirtää Santen Calvinia. Huuh. Pakko se on myöntää että yhtään vanhemman ihmisen naama ei onnistu minulta luontevasti piirtää. Tulee aina tosi nuoren näkönen tyyppi jolle on vaan sutastu pari ryppyä jonneki silmäkulmaan. :'D

Kuitenkin, tässä olisi Calvin tuijottelemassa.
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTi Helmi 19, 2013 12:07 pm

Oi oi Cal <3 Muistuttaa herrasta kovasti ja on aivan yhtä hilpeä XD

Vanhempien herrojen piirtäminen on kyllä haastavaa, mutta minusta olet onnistunut hyvin. Ainakaan minulle ei tullut fiilis että rypyt olisivat vain lisäys nuoren jäpikän naamaan. Eikä Calvin kuitenkaan mikään eläkeläinen ole niin periaatteessahan herranen voitaisiin vielä piirtää sillä, että vetäistään vaan muutama ryppy nuorisoversion naamaan XD

Mutta oi että pidän tästä <3 Ja oli melkoinen yllätys, että olit herraa piirrellyt : D
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTi Helmi 19, 2013 12:24 pm

Huh, ihana kuulla että tykkäsit! Vähän aina pelottaa lähteä muiden hahmoja paperille siirtämään. Mutta tosiaan, tuollaisena minä Calvinin näen, tai ainakin vähän tuon tapaisena. Tarkkaa kuvaa päässäni en osaa piirtää, taidot ei riitä siihen. :'D

Ja teki mieli piirtää herrasi koska olen tässä pikkuhiljaa tajunnut miten monisyinen hahmo hän oikeastaan onkaan. Mielenkiintoinen. Tulen varmaan piirtelemään häntä jatkossakin, toivottavasti tulee enemmän ja enemmän näköinen. Hihii.
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyMa Huhti 15, 2013 10:29 am

Jaaaa Rauski-setä! Plus minu hienot sumo painttaus taidot. :'D
Siggen sielunmaisemaa Huhuhh_zpsea250320
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyKe Huhti 24, 2013 10:53 am

Noniin rakkaat mussukat! Minulla oli vähän tekemisen puutetta yksi yö, eikä kirjoittaminen oikein ottanut sujuakseen, ei piirtäminenkään. Niinpä päätin hurjan inspiraation vallassa tekaista pienen videopläjäyksen, jossa esiintyy muutamia Chênen hahmoja, tai siis tyyppejä, joista tuli minulle itselleni jollain tapaa mieleen jotkut hahmot tai jotkut piirteet niissä. Musiikkia ja kuvia siis löytyy videolta, ja erittäin surkeaa leikkausta, siirtymiä ja Movie Makerin väärinkäyttöä muutenkin. Mutta siis kuitenkin, se tärkein juttu on, että älkää ihmiset loukkaantuko ainakaan kovin verisesti, jos hahmonne sattuu olemaan edustettuna videolla eikä näytä yhtään itseltään. Nämä on tosiaan minun melko nopeasti omien näkemysten perusteella valikoituja. Ja kyllä, kaikki hahmot ovat näissä paljonkin nuoremman näköisiä kuin oikeasti ovat, johtuen siitä, että hiusmallit on pääpiirteittäin melko nuorta ja viehkeää sakkia.

Huh huh tulipas selittelyä. Eniveis, oli hauska tehdä tätä, vaikeinta oli musiikin valitseminen, päädyin zombi teemaan kuitenkin. Hehe. Teen varmaan tämmöisen joskus toisenkin, oli sen verran kivaa puuhastelua. Ja läheskään kaikkia hahmoja ei löydy videolta, ei kolmasosaakaan, mikä johtuu siitä, että olen kerennyt perehtyä kunnolla vasta muutamiin hahmoihin.

Video
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyKe Huhti 24, 2013 11:25 am

TÄMÄ OLI IHANIN ASIA KOSKAAN!!! x'DD <3<3<3

Chenevideo! Ihanaa x'D

Olit kyllä aika osuvia kuvia löytänyt :'D Luca ainakin osui jotenkin ihan nappiin. En voinut muuta kuin tyrskiä naurusta ja päästää ihastuneita kiljahduksia kun katselin tuota x'D

Pakko katsoa heti uusiksi *naur*

//EDIT: O______O Nyt vasta huomasin autonromun Louis'n nimen taustakuvana. Ei saamari, hienoja yksityiskohtia x'D Aivan ihanaa, että jaksat tehdä kaikkea tällaista kivaa <3
Sigmund
Lvl 10 STR +5
Sigmund

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyKe Huhti 24, 2013 11:33 am

Hihiih, kiva että oli ilonen ylläri! Tätä ku tein niin alko pursuilemaan pää ideoita, vois esim tehdä ihan kokonaan pelkästään Chenen vampyyreista, naisista, miehistä, pahiksista, hyviksistä, terroristeista... teemavideoita! Saa heittää ehdotuksiakin jos tulee mieleen. Oli tosiaan mukavaa näpertelyä, että ihan mielelläni kokeilisin lisääkin tehdä nuita. Ehkä samalla Movie Maker skilssit vähä lisääntyis. :'D
sir Kai
Ylläpitäjä +10 all
sir Kai

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyKe Huhti 24, 2013 11:44 am

Minua ainakin kiinnostaisi lajikohtaiset videot - tosin ne olisivat kai aika lyhyitä, mitä tulee muihin kuin ihmisiin ja vampyyreihin x'D Enkelit ja demonit? Tietenkin voisi myös olla coolia saada videot taikaterroristeista ja terrorismia vastaan taistelevista. Tietenkin myös naishahmot olisi hieno, chenen ladyt ovat harmillisesti vähemmistössä ja ansaitsisivat minusta ehdottomasti lisää huomiota >:

//EDIT: Muuten, miksi Geraltin nimen taustakuvana on joku supercreepy otus? .___.
Acha
Lvl 7
Acha

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTo Huhti 25, 2013 1:32 am

Heiii hieeenoo! ^^ Aivan mahtavasti yhdistelty kuvat tyyppeihin ^^
Ja tyksin alusta kovasti
Sante
Black Belt ATK +10
Sante

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptyTo Huhti 25, 2013 12:34 pm

Oi, tämä video oli mahtava! Koneeni tosin pyörtyi (ihastuksesta) ekalla kerralla kun yritin katsoa XD Tänään selvittiin ilman sammumisia niin sain katsella loppuun asti.

Oi oi ja Ghis oli pääsyt mukaan <3 <3 <3 Kain kanssa pohdittiin, että mihin tuo Ghisun nimen taustalla oleva silmä viittasi ja piirtämisharrasteen lisäksi olisi mahdollista, että viittais miehen haikailemaan eksäänsä Yukiin... Onko oikeita vastauksia? Olen yliutelias otus... XD

Mutta minä tykkäsin tosi kovasti! Jatkoa odotellessa ~
Kirke
Moderaattori +5 all
Kirke

Ikä : 33

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa EmptySu Huhti 28, 2013 8:46 am

Ihana video, olipa hauska yllätys. Hurraa Nyx, hurraa!

Lollipop, lollipop, oh lolli lolli lolli lollipop.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Siggen sielunmaisemaa   Siggen sielunmaisemaa Empty

Siggen sielunmaisemaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Off-game :: Offaus-
Siirry: